szevasztok,egy problémával fordulok hozzátok azt vettem észre a 900 s rf en hogy az olajszint ellenörző ablaknál enyhe szivárgás észlelhető nem csöppen meg ilyesmi de szivárog az olaj valaki esetleg találkozott hasonló jelenséggel ha igen mi a javítás modja vagy csak a dekni csere segít (esetleg a korral jár bár nemhinném )ha valaki találkozott ilyesmivel megoszthaná velem a tapasztalatait előre is kösz
Szia !
Egyelőre ennyire volt időm, illetve kellene oldalról is kép, akkor
könnyebben ki tudnám emelni mivel mi a gond, és beméretezni.
Ha az alsó rudat kihúzzátok ahogy jelöltem, akkor a külső keret
legalább rendesen fog állni.
A felső ferde rudazatot pedig kb.-ra felülről nézve így kell vissza
hajtogatni.
Oldalról is csinálok skiccet, csak tegyél fel képet lszi, illetve ma már
több időm sajnos nincs.
Ha külön kell még méret, szólj... ezek alapján legalább elindulni el
tudtok.
Eszméletleniszonyatosanmarhára körülményes.
Én megcsináltam, de nem lett jó, és kb. 4-6 órámba telt.
Ha vágod, akkor 0.5-ös teflon lemezből vágd, vagy még vékonyabból.
Ha bármilyen kartonból vágod, nincs akkora szorító erő, hogy ne
vezesse át a karton a benyát, hő sincs, hogy bezsírozd és beleégjen
a zsír a kartonba...
Ráadásul átlósan van megfogva az úszóház így az átellenes oldalaknál
nekem eltartotta a karton tömítés is...
Rohadt drága, de azt mondom, nem éri meg házilag barkácsolni.
Csomót szívtam vele és a végén kénytelen voltam megvenni a
4db. tömítést 10 ropiért.
Egyébként egy darabig működött, de aztán benzinszagú volt, meg
itt-ott folyt... kínlódtam vele eleget, de ha gondolod ....
Szia Imi!
Régebbi hozzászólásodban olvastam h a karburátor alján a tömítés alá kell vágni másik tömítést. Kíváncsi vagyok h ezt h oldottad meg mert nekem elég körülményesnek tűnik. De az is lehet h csak rosszul értelmeztem Nem mostanában mondtad
Bár majd meglátom, mert nincs messze onnan ahova megyek pihizni.
Ha addigra összerakódik a motor, akkor megyek, ha nem akkor nem.
Nem égetem magam egy fél motorral...
Az a menet lett felújítva ami a vázhoz rögzíti a csapot ahogy kell menetfelújítóval, maradt ugyanúgy hatos menet csak most nem az aluban hanem acélmenetes. Nem fogod megszabni ha akarod se. Ha csak a tárcsát akarod cserélni akkor enyémről leveszed tiédre felteszed. Nem kell lebontani semmit hozzá. Gumitárcsát is be tudod tuszkolni az idom mögé ha az sincs meg.
van egy eladó benzincsapom, tárcsa nélkül 4-5 sörért vihető
és elküldöm mail-ben.
A méretek meg miliméterben vannak.
Egyelőre ennyire volt időm, illetve kellene oldalról is kép, akkor
könnyebben ki tudnám emelni mivel mi a gond, és beméretezni.
Ha az alsó rudat kihúzzátok ahogy jelöltem, akkor a külső keret
legalább rendesen fog állni.
A felső ferde rudazatot pedig kb.-ra felülről nézve így kell vissza
hajtogatni.
Oldalról is csinálok skiccet, csak tegyél fel képet lszi, illetve ma már
több időm sajnos nincs.
Ha külön kell még méret, szólj... ezek alapján legalább elindulni el
tudtok.
Én megcsináltam, de nem lett jó, és kb. 4-6 órámba telt.
Ha vágod, akkor 0.5-ös teflon lemezből vágd, vagy még vékonyabból.
Ha bármilyen kartonból vágod, nincs akkora szorító erő, hogy ne
vezesse át a karton a benyát, hő sincs, hogy bezsírozd és beleégjen
a zsír a kartonba...
Ráadásul átlósan van megfogva az úszóház így az átellenes oldalaknál
nekem eltartotta a karton tömítés is...
Rohadt drága, de azt mondom, nem éri meg házilag barkácsolni.
Csomót szívtam vele és a végén kénytelen voltam megvenni a
4db. tömítést 10 ropiért.
Egyébként egy darabig működött, de aztán benzinszagú volt, meg
itt-ott folyt... kínlódtam vele eleget, de ha gondolod ....
Régebbi hozzászólásodban olvastam h a karburátor alján a tömítés alá kell vágni másik tömítést. Kíváncsi vagyok h ezt h oldottad meg mert nekem elég körülményesnek tűnik. De az is lehet h csak rosszul értelmeztem Nem mostanában mondtad
Ha addigra összerakódik a motor, akkor megyek, ha nem akkor nem.
Nem égetem magam egy fél motorral...
az esőben).