De hát ennek lila a felnije ....
Pont mint az enyém.
Van 2 aranyos sztorim, mert a lila felnit, meg a rózsaszín csíkot oldalt szerintem te is meg fogod kapni :
Édesanyám ovónő, és egyszer lementem hozzá motorral.Kis srácok meg körbeugrálták a gépet, hogy fú, meg aztadejó.Nekem persze dagad a mellem.
Erre megszólal az egyik a kupacból :
-Tök jó, csak ne lenne ilyen csúnya lila..
Ennyit az egómról.
A másik:
Baránőm albérletben lakott és átmentem hozzá.Megálltam a ház előtt, és ogyajött egy 5 év körüli kissrác, és a következő párbeszéd zajlott:
-Szia, szép motor.
-Köszi.
-Ez új?
-Nem, már 15 éves(örültem hogy a srác újnak nézte ).
-És megy 300-at?
-Annyit azért nem.
-AKKOR AZ NEM IS JÓ.
Minden bunkóság nélkül azt kell mondjam, használd EGÉSZSÉGGEL, vigyázz rá.
NEM AZ ELŐZŐ MOCC SORSÁRA GONDOLOK!
Nagyon széééép, bár nekem nem gyere be a felni színe, de az a legkevesdebb.
Csináltam világosban új képekket a házi motoremelőről, ahogy ígértem.
Meg a majrécsík fotó is helyet kapott.
Megy! Egyszerűen megy!
6-ban 3000-ről mint mikor a 400-as 6000-ről kb talán.
De ha összehasonlítod a 3 nyomatékgörbét ott meglátod.
Kétszer álltam neki lemosni annyira olajos, fékporos volt.
Láncról brigéciolozás után még a hevederek oldaláról drótkefézni kellett a rásült olajat. De ami kel rá: elsőgumi(RoadAttack2) jobb tükör(persze a kicsin is pont az durrant el). Pár apróság hiányzik de a kicsiről megoldok sokmindent. Nameg sok apróság átsétál rá mindenképp( doboztartó, ülések, félolajtartály fedél, stb).
Egy ideje akcióban van néhány Repsol 4L-es olaj a www.olajshop.hu-n.
Onnan rendeltem olajat meg szűrőt már elég rég óta. Korrektek és
szerintem jók az áraik, bár a szállítási díj dob rajta.
Az 5.3-as fogyasztás teljesen jó. Nekem is annyit eszik átalában.
Mondjuk hétvégén apukám olyat produkált amit nekem még SOHA
nem sikerült, 6.6 liter + 3 deci olaj.
Hát ennyire én még sose küldtem neki, Siófok meg vissza múltkor
4.8-ra jött ki. Pedig visszafele jöttünk azért egy kis tempót.
Igazán nincs mit, kiscserkész ahol tud segít .
Azóta amúgy már 2x hívott a srác technikai dolgokkal, mert mégis megtartja...
Gratula a 600-hoz.
Kaptam ma ajánlatot a szar hengersor újrahüvelyezésére.
40 ropiért kap új hüvelyeket, illesztik a jobbik dugósoromhoz és
síkolják is.
Megéri ? Van tapasztalatod újrahüvelyezéssel kapcsolatban ?
Pedig Siófokon még meg is kérdeztem nem-e akarod eladni!
Aszontad majd jövőre, árral még meg is egyeztem volna.
Egyedül a műszerfal ami nem tetszik azokon az Rf-eken.
DE A SZÍNE AZ NAGYON OTT VAN!
Gratula az új vasadhoz Imi!Képeket mielöbb felrakni!És csak óvatosan!Amúgy én is egyre inkább azon vagyok hogy eladjam a kis röfimet...úgyérzem kinöttem...bár nem lesz egyszerü jó áron eladni,és sajnálni is fogom nagyon,de egyel feljebb szeretnék lépni azon a bizonyos létrán.Szeretnék egy honda cbr 600 f-et,2003 utánit...de hogy össze jön e az még a jövő zenéje!
Amikor legutoljára olvastam valahol, akkor még 61.000 volt párban a Road Attack II. Erre gondoltam hogy sokallom. De a 30 egy hátsóér tényleg rendben van, és 23 hozzá az első.Úgyhogy ezt már nem tartom annyira vészesnek, igazad van.Viszont megvan honnan szerzem be majd a gumit.
RedOne köszönöm szépen a motor megnézését mégegyszer, de most már biztos nem fogok elmenni érte.
Ugyanis vettem egy 600-ast!
Képeket hamarosan teszek róla.
Azér azt a plussz 40 lovat érezni !
Nekem is az van, és csak dicsérni tudom.De nekem lassan az első és a hátsó ismét lerongyolódik, és kíváncsi vagyok a Road Attack II-re.
Bár az ára kicsit csípi a szemem a sima Road Attackhoz képest, de majd meglátjuk.Max egy két tank benzinnel kevesebb.
Ja, csak hogy dühöngjek, begurultam a benzinkútra, megtankoltam, és 5200 -at fizettem.Telefonon számológéppel utánaszámoltam, mert nem akartam elhinni. Kib*** drága a benzin.
Szóval ezek után hogy az én adómból szívják a vérem, szarok az utak, és ennyibe kerül a benzin, senki ne dumáljon bele, hogy mennyivel közlekedek, mert ennyi pénzért személyesen a közlekedési miniszternek kellene pipáznia minden tankolásom mellé a kút mellett csipkés tangában.
A tegnapi mérleg; 360km túra Galgagutáról Aszódon Gyöngyösön át Mátra, onnan Szilvásvárad majd Ózd Borsodnádasd Eger visszafelé is természetetsen Mátra és Pásztónak haza
shtowee még jó, hogy nem küldtem a lábtartót ahogy mondtad!
És ami a tegnapi nap csodája volt; 130km után tankolás Egerben 5,78l azt hittem káprázik a szemem,Mátrán keresztül kevesebb mint 4,5lityis fogyasztás
A Másik tanúság, a Mátra Egerbakta felőli oldala sokkal motorozhatóbb és kisebb a forgalom, nekem nagyon bejött!
Szóval most teljes az öröm
Műszaki problem nulla,ilyen jó utakat kívánok mindenkinek az egész nyárra!
Bár Sástónál a nézelődés miatt majdnem felkenődtem egy index nélkül elforduló kisbuszra
De a satu fék pont elég volt kikerülésre pedig azért kanyar után nem egy nyomatékgyár a 400as így nem mentem őrült tempót és mégis...
Igazad volt Imi, vagy nézelődik az ember vagy motorozik!
Csak személyes vélemény.