Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ajróringről még nem hallottam.Erről mesélhetnél egy kicsit....
A döntés meg akkor marad a jövő zenéje, már most is megyeget, de nem az igazi. Viszont motoros akarok lenni, nem hulla
Iszonyat jó volt a tegnap délutánom Az már csak hab a tortán hogy egy meseszép tündérkéhez mentem Fehérvárra Gödöllőről. A kúton bénáztam egyet, azt hittem rendesen standardre tettem a motort, aztán amikor leszálltam róla, hát mégicsak kiderült, hogy nem.... Eldőlt. Baja nem lett, a tükör hajlott csak be, mondjuk korán észleltem a gondot így segítettem lefeküdnie. :P gondolom volt nagy röhögés bent a kasszánál. :P Mindegy mostmár figyelek erre is. Tehát telitank, majd Trip 1 nullázás és irány az M3, amjd Hegyalja út, és M7. Hazafelé kezdett el a lámpa égni 188km után. Azaz a fogyasztásom akkor 5,3 liter volt, ami nekem hibátlan, ha 17 literes a tank, mert ugye akkor 10-et evett. Odafelé átlag 140, hazafelé 160. Húzni kellett neki hazafelé mert az M3-ra felérve koromfekete felhők voltak, az M7-en meg csak simán bejött a tempó. :) A döntésről nekem a véleményem, hogy majd jön magától, de hátha van jobb mód rá, csak azért kérdeztem. Mi az a majrécsík?

Hol adnak láncsprayt az olaj mellé srác?
Gondoltam megmutatom az újdonsült emelőmet. Ráment 6-7szál elektróda, meg néhány deka hulladékvas az udvarvégéből, meg 2 délután.(+festékszáradás) Ez is van olyan jó, mint a netes-neves 10000 forintért. A kép minőségért elnézést kérek, de későn értem haza, majd teszek fel jobb képet is. Kellemes estét mindenkinek!
Én is javaslom a pályanapot, sokat segít. Felszerelés nélkül viszont nem ajánlom , sőt a legtöbb helyen fel sem engednek. Minimum protektoros textil cucc.

Én bizony éppen ma leradíroztam a gumi mindkét szélét az ajróringen, jelentem nem maradt csík. Utcán persze ez messze nem sikerül.

A körforgalmakkal meg óvatosan. Helyenként iszonyat hepehupásak, és rengeteg helyen olajosak a teherekből és a buszokból kilöttyent üzemanyagtól.
De én voltam, pont most akartam én is írni, hogy téged láttalak talán .Barátnőm unszolt, hogy mehetnékje van, és muszály volt menni.

De láttam még egy piros RF-et párszáz méterrel visszább, a tulaj éppen akkor tette le, és ment át a zebrán. Neki is intettem, lehet hogy az is valaki innen a fórumról volt .
Én vigyázok a kis elefántokra .
Nem veled találkoztam ma úgy 17.40 körül az 59-es villamos vonala
mellett ?
Bólintottam egy szürke RF-nek, vagy kiherélt vagy sport kipuff volt
rajta.

Amúgy ma végre ismét tudtam kikapcsolódásból is motorozni.
Elmentünk a veresegyházi medveotthonba, nagyon aranyosak a
macik . A kasszások is rendesek voltak, felajánlották, hogy
tegyük be a bódéba a sisakot és vigyáztak rá, így nem kellett cipelni !
Szerencsére láttunk mindenféle macit, fürdőzőset, méznyalósat,
fetrengőset, oduban punnyadósat, meg persze a farkasfalkát is.
Majrécsíkkal nem szoktam foglalkozni, az sem rángat, hogy a többieknem esetleg megvan a véleménye, ha ránéznek a gumira. Mi van ha nem megy le lábtartóig? A lényeg, hogy jól érezd Magad. Ami egy kicsit zavar, hogy túragumi van fent és ha kicsit keményebben bánok a gázkarral elforgatja a hátsókereket...Eleinte csak úgy jött, hogy nem is számítottam rá úgyhogy a besz@rásjelző megvillant párszor, de mostmár figyelek rá.(...hogy tudatosan tegye ezt)
Én is "kanyargós" és körforgalmas úton szoktam gyakorolni. Itt az alföldön sajnos nem lehet elmenni borigatni sehová. De van egy útszakasz a városban, ahol kb 500méteren belül van 3 körforgalom és enyhén íves kanyarok mennek a körforgalmak között. Csak az a baj, hogy Ald*t, Intersp**t, meg Pe**yt kötnek össze a körf. kijáratai, ja meg van egy középiskola is , szóval elég forgalmas. Meg hülyének néznek, ha már 8adszor megyek arra, de lesz@rom, ennyi örömöm legyen a városi motorozásban és még másokat nem is veszélyeztetek.
Pályára egyszer a nyáron mindenképpen ki akarok jutni. Szoktak lenni nyílt napok, vagy csak álmodozom? Bás ahogy néztem, nem annyira vészesek az árak. Csak még teljes felszerelésem nincs. Arra mennyire harapnak? (tervezem a beszerzést, csak a fene tudja, mikor lesz rá keret)
Gyakorlás mindennek az alapja.És utcán egy újnyinál kevesebb majrécsík az már bátor dolog. (Bár attól függ hogy mekkora ujjad van, és hogy kereszben vagy hosszában rakod a gumira )
Én szavazok a pályanapokra.Nagyon sokat segítenek, biztonságosabbak, mint a közút, és én utánna érezhetőe jobban mentem utcán is.Ott szerintem jobban meg tudod ismerni amotorod határait mintha az utcán feszegetnéd.Nameg megismerhetsz egy csomó embert, és úgyis lesz valaki, aki veled egy szinten van, és tudod követni.....
Most már letettem a 400-asról. Kösz.
Üres parkoló, gyér forgalmú körforgalom. Ott finoman lehet gyakorolgatni, de a poros aszfaltot számold rá.
Kialakul az majd. Ajánlom a Mátrát
Ne vállald túl magad, szóval olyat ne csinálj, hogy "a többiek itt ennyivel mennek, akkor én is". Csak amit te biztonságosnak érzel. Nekem legalábbis ez egy alapelvem, inkább nézzenek balfasznak, mint halottnak, nemde?
Majd egyszer elmehetnénk egyet együtt "gyakorolni", van nekem is mit fejlődnöm bőven. Még egy ujjnyi majrécsíjom van.
7 literes tankszintnél jelez a digitális változat.
Én olyan 30-50km-et tudtam elmenni mielőtt átraktam RES-re.

Végén maradt a Repsol. Motul drágább, nem találtam róla tecnikai
adatokat, és nem adnak hozzá láncspray-t.

Döntögetés majd jön magától... mikor már bátrabb vagy magadtól
fogod dönteni. Szerintem ezeket a dolgokat semmilyen módon
nem szabad erőltetni.
Sajnos a gyakorlás az a fogalom, ami önmagában tartalmazza a
sikertelenség tényét, és a sikeresség lehetőségét.
Mindkettőben részed lesz...
Még abban kérnék segítséget, hogy hogyan lehet gyakorloni a döntést kanyarban? nem merek dönteni még annyira . Vagy ez majd idővel jön? Mentünk 3-an egymás után és jó volt nézni, hogy mennyire döntenek én meg húzom a féket.....
Gondoltam arra, hogy egy ismert "begyakorolt útvonalon" kéne kezdeni, és mondjuk megmondják, hogy mennyivel szokták ők, így lenne viszonyítási alapom. A szerelő is mondta, hogy nagyon lehet dönteni, ne fossak. De fosok még.... A gumaikkal nincs baj elvileg mert nagyon lágyak. Pilot race-ek vannak rajta.
Várom a tanácsokat uraim. :)
A 10 ezer fel lett cserélve 12 ezerre itt-ott, csak kár, hogy semmit nem hallok már a motorból akkor.... A max. eddig 170 volt, de nem értem utol őket, pedig az egyik egy 400-as CB. Végre itt a napsütés, úgyhogy én is eltűnök mint ti
Az enyémbe hamarosan Motul kerül, a szerelő ajánlására(tuti van vmilyen gazdasági kapcsolat azért:P), ha neked nem sűrgős majd megmutatom milyen lett.
Uraim egy kérdés az üzemanyagszint visszajelzőről, mert nem értem a működését.
Tehát minap mentem vele, elkezdett világítani, a digit óra elkezdte számolni mennyit mentem vele azóta ugye. Nos lementem még 30 km-t aztán megálltunk inkább tankolni. Szerettem volna kipróbálni hány km-t bír míg nincs tartalékra dobva. De útközben elhagytam sajnos az állító műanyagot és kézzel nem lehet megforgatni. Erre szükségem is lenne, ha van vkinek!
A kúton már nem volt nálam kp, így mondom teszek bele 2000-ért, majd másnap telitankolom. Na most az egészbe az a furi, hogy 2000-ért majdnem tele lett, ami max. 6 liter benzin..... Simán lehetett látni a benzint, még lehet belement volna 3-4 liter, de ha számolgatok, akkor nekem picit korán jelez a műszer.
Tehát a kérdések: az izzó világításától hány km van a tartalékállításig? Onnan mennyi van még az üresig? Nem vagyok az kicentizős fajta,de szeretek ilyenekkel tisztában lenni, hogy ne legyen meglepi.....
Illetve kéne még nekem az a fekete tekerő amivel a benzincsapot lehet állítani.... tuti van vkinek
Bocs a regényért!
Az enyémért mennyit adnál?Szép KÉK és már láttad is!
Köszi !
Hát akkor nem próbálom ki, mert már túl vagyok rajta .
Most a Motul 15w50 és a Repsol 15w50 között vívódok .
Repsol 10w40
Bikerman, Te milyen olajat is használsz a Tiedben ?
Tetszett a blokk hangja, szinte teljesen zajmentes volt.
Lehet én is kipróbálnám azt az olajat amit Te használsz...
Ezt alátámasztom. Nekem ő az első igazi nagymotor, és nagyon meglepődtem a próbakörnél, hogy milyen kezes. Viszont ha cibálom a bajszát megy mint a meszes. Ezért imádom

Utassal én kicsit lomhának éreztem. Ott elférne még egy kis nyomaték. De kicsit magasabb fordulatszámon kell üzemeltetni aztán jobb.
MInt 600-as tulaj nem egészen értek egyet veled.
Lehet hogy allul nem tol akkorát a 600as, de pont ezért jó tanulómotor.
Csak akkor megy veszettül, ha húzod neki, és akkor számítasz is rá.Viszont ha nem tartod magasabb fordulatszámon a gépet, akkor a váratlan helyzetben nem fog annyira megilyeszteni.
És azért az a 100 ló az mégiscsak 100.
De nincs harag