De kenyelemben ( 123-130 as hosszutavu turazas, es hoszabb utazasoknal ) mar hagyott kivannivalot!
Nem a motor hibaja volt, en es a nom nagyobbak vagyunk az atlagnal, foleg sulyban
De nem tagadom, azert egy mas dimenzio ennek az ereje
200km/h korul eszik a legkevesebbet, ez eleg sokat elmond a motorrol
De azert a Rofi a szivem csucske marad
még mindig azt mondom, hogy vidd hűtőshöz....a trisó szétmarhatja a hűtőt és akár a blokkot is pár helyen.....én sem állok neki itthon épp az ilyen tapasztalatok(nem kevés hisz főleg régebben senki nem vett új hűtőt hanem próbálkozott) miatt pedig trisót csak tgk-nál alkalmaztam ami kissé masszívabb mégis a tisztítás után 1000 lukból dőlt a víz nemegyszer......persze lehet kipróbálni, jó is lehet...szgk-nál alkalmaztam különböző hűtőtisztító adalékokat, de valami gubanc általában beütött....
A holnapra tervezett minitúra kapcsán jutott eszembe: volt valaki Dobogókő környékén mostanság? Milyen lehet az út a sok eső után? Szeret arrafelé bőven kavics meg homok lenni az úton...
Motorkerékpárban csak 1 féléről van személyes illetve egyik szerelő ismerős több esetben használt pár éve metabondot amiről csak jókat szólt, én ezt használom most, nem mézszerű "sűrítő" anyag hanem másképp hat. Amit észrevettem a mostani RF-hez hasonlító gépemen(gixef600), hogy egy laza hring után ahol egyfolytában tiltáson volt szerencsétlen, magasabb fordulaton könnyebben csendesebben jár és kicsit magasabb lett az alapjárat. Váltó csapágyhang miatt tettem bele próbaképp....az kicsit enyhült.....
a lötyi amit régen bele szoktak önteni TRISÓ
de nem szabad sokat belerakni mert szétmarja a rendszert..
régen bevált és olcsóbb is mint a speckós hűtőtisztítók..
Csak ezt egy panelba szerszámok nélkül a 10.en nem biztos hogy meg tudom tenni .
Egyébként meg negyed éve csináltattam, szóval visszaviszem, hogy jó lenne ha megcsinálnák normálisan, stb.....
olcsóbb ha magad csinálod meg , veszel valmi réz rudat ami megfelelő átmérő, átfúrod, az egyik oldalát a furatnak bemélyíted picit aztán áthúzod a bowdent kicsit szétsodrod ami kilóg, aztán a furatba forrasztó ónt csepegtetsz forrón, mikor kihült, a bütyök palástjának oldalát én még pontozóval"megnyomorítom" megütöm, igy belül a furatban esetleg jobban szorul a bowden. Aztán a kilógó Bowden szőröket leköszörülöd, reszeled és már kész is, nem egyet csináltam így és működött, DR600 as motoromon 1,5 évet simán kibírt sosem jött le a bütyök.
Autósboltban megveszed, régi vizet leengeded, csomagoláson levő utasítás szerint esetleg higítod, beleöntöd, további utasítás szerint járatod majd leengeded. A leengedett folyadékot esetleg megszűröd és ismételhetsz. Vizet leengedni az olajszűrőhöz ágazó csatlakozásnál lehet legegyszerűbben, csak aláteszel egy vödröt. Mielött megvennéd érdemes leengedni, mert ha szép tiszta a fagyállód akkor a hűtőd is tiszta.
Motor regeneráló adalékkal kapcsolatban is van tapasztalatod ?
Csodát nem várok tőle, de tényleg leredukálja az olajfogyasztást
valamennyire (gondolom nem szünteti meg, nem ezt várom tőle) ?
Mondjuk a hétvégén ez nagyon ki fog derülni, de hátha tudsz mondani
valami bíztatót .
Nem lettem, volna a helyedben.
Én tavaly jártam hasonlóképpen.
Csepelen a biztosítót kerestem /utassal voltam./
eltévedtem és egy kiba..ott szar kockaköves úton mentem 1-ben.
Megálltam hogy megkérdezzek valakit merre kell menni.
Leszállok a motorról, de ahogy fordulok el látom hogy a motor dől el. Elkaptam a kormány végét de nem bírtam megtartani és eldőlt.
Gondolhatód tiszta ideg voltam....
Felállítóm. Nézem mi a fa..ér dűlt el...
A sztender alól kifordult a kocka kő, és ezért dőlt el.
Mi után útba igazítást kértem egy telep biztonsági őrétől, felültünk a motorra és elindultuk ezen a fa..a úton kifele. Ahogy éppen kiérünk egy nagy forgalmú kereszteződéshez leesik a baloldali lábtartó váltókarral együtt.
Kuplung be állj. /Mázli hogy 2-ben voltam./ Nézem hogy valami még fogja és lóg a motor mellet... Nem volt mit tenni, elgurultam a biztosítóhoz/ kb 1km/
Ez a Csepeli Kikötő mellett történt. Egy biztonsági őrt megkértem hogy segítsen. Ő beültettet maga mellé a kocsiba és a kikötő területén kóricáltunk kb negyed órát mire találtunk egy karbantartót.
A karbantartó éppen targoncázott így fél óra vártam arra hogy kapjak tőle egy szar kombinát fogót meg egy 3-as dróton kb 30cm et. Mivel a biztonság őr ott hagyott gyalog vissza kb fél óra.
Elkezdtem feldrótozni a lábtartót.
Hát nagyon szenvedtem, mert kemény volt a drót és rövid, a fogó meg ferdén zárt össze.
Így kénytelen voltam a környéken keresni egy szar drótkerítést amiből kitudok szedni egy darabot. Mázlira negyedóra alatt találtam.
Így sikerült feldrótoznom annyira hogy elinduljunk haza.
Probléma csak annyi volt: hogy félig tartanom kellet a lábam,
nem volt csak 2- 3 as fokozatom/drótozás miatt/, meg az hogy péntek este 7 volt és a nulláson kellet hazafele menni.....
De sikerült baj nélkül hazaérnünk.
/Azért esett le a lábtartó mert a tartócsavarjánál hegesztve volt. De ez nem is lett volna gond ha a kedves angol kolléga rendesen begyökölte volna /
Ha a képekre gondoltál, akkor nekem kell küldeni, a
vorosegy kukac freemail pont hu címre.
Nem zár ki senki senkit, &rash is rendszeres látogatónk .
Pedig Ő sose volt RF-es, csak "belpiactárs".