30.000? Én örülnék ennyinek .
De szerintem amikor kitalálták az olajcsere-intervallumokat, akkor még nem voltak ilyen jó minőségű olajok.Úgyhogy szerintem kenés van hozzá, a motorféket meg bírnia kellene.De mindenkinek a saját belátása hogy használja e.Mondjuk nem tudom, hogy a 400ason milyen fékerőt ad, de a 600 már tud lassítani.
A motorfékről még annyit, hogy nekem is lassan 30000 km van a gépben, Lacibáéba még több (valamelyik képen láttam). Nem véletlenül kerül ennyibe a motorolaj és kell ilyen "sűrűn" cserélgetni...
Szerintem a motorféküzem önmagában nem vágja haza a gépet, sőt a kopás sem nagyobb mértékű, mint haladásnál.
Bár vannak itt kollégák akik jobban értenek ehhez. Az a tény, hogy ilyenkor a hátsó kerék "tolja" a motort változtat valamin a motorkopás szempontjából ?
Tény, hogy a 900-ban akkora a motorfék is, hogy a hátsó fék tényleg csak a műszaki vizsga miatt kell, vagy ha az ember valami földútra téved...
Megint volt illegál motorozás..... El kellett vinnem szerelőhöz, mert most nem esett az eső.... Ez a faszi nagyon jó gyerek. Ment egy kanyart, utána egyből beállt a garázsba, és már szedte is szét. Kormánycsapágyra mondta, hogyha tele vagyok akkor csere, ha nem akkor állít rajta és ráér jövőre. Állított rajta, befújta valami szarral, egy csomó dzsuvát nyomott ki belőle, és hibátlan most. Telószimmering csere valójában, de porvédő nem kell, azt mondta felesleges, semmi baja. Megcsinálta gyorsba a váltókart, sokkal könnyebben jár, légtelenítette a hátsó féket, állított a láncon és az alapjáraton. Csütörtökön vihetem azt mondta, és kész is lesz Nagyon szimpi a srác, nem tűnik lehúzósnak.
Motul olajról mi a vélemény? Azt isteníti.....
Sajnos nem találtam vázat de csömörön javítanak állítólag 100%-osra megcsinálják 60000-ért. Beszéltem velük csináltak már RF-et. Ami hátrány h sokat kell várni és nincs benne a fényezés csak a vázat teszik helyre. Szerintem a váz fényezése megvan 10000-ből. Ha másik vázat vennék kb. az is így jönne ki minden papírmunkával együtt.
Szerintem azért a motorfék is sokat számít, bár én sem rugdosom vissza mindig, minden fékezésnél, csak ha vészfékezek.Illetve ha olyan kedvem van, mert imádom a hangját (ez ilyen perverzió nálam )
Nem okoskodásból,de:
Mikor fékezel,gyakorlatilag a motor súlypontja az elsőkerékre kerül.
Minél jobban,annál inkább.
Ilyenkor a hátsókerék tapadása akár 0 is lehet.
Nem véletlen az első és hátsó féktárcsák mérete közötti külömbség.
Az hogy visszapakolom fékezésnél,szinte már semmit nem jelent ,csak játék
Ja, hát ha van motorféked akkor jó...
Lacibá is ezt mondta, hogy Neki is van motorfék a 900-on.
Én személy szerint a 400 motorfékét a lehető legkevesebbet használom,
egy blokk 80-100 ropi, a motorféknél pedig vajon a motor hova emészti
el a mozgási energiát ? Mivé lesz az, és mi okozza ?
Érdemes ezen elgondolkodni .
(Ezzel nem azt mondom, hogy kuplungolok fékezésnél, hanem azt,
hogy nem pakolok vissza, hogy direkt a motorral fékezzek.)
Ha használt is jó, próbáld meg a Racsit.
Hátsó féktárcsát kb. a feléért ad annak amit írtál.
Csak ha ott veszel vigyél tolómérőt, hogy tudj válogatni.
Én ott vettem a két első 4.3mm-es tárcsát, és jók.
Sokat használok hátsó féket, először mindig azt.
Gyorsan le lehet vonni a következtetéseket az útburkolat csúszósságáról,
viszonylag biztonságosan.
Lehet ijesztően fest ha kidobja a seggét, de inkább az csússzon,
mint az eleje kifele, aztán a motor az útburkolaton...
Meg én azt vallom, ha gáz van, a csúszási surlódás még mindig
jobb, mint ha semmit se tennék a hátsó fékkel. Ráadásul azonnal
elérhető, igaz keveset de valamit számít.
Sokszor blokkolom a hátsót rögtön, és inkább a felengedéssel
töltöm a "vészfékezés" maradék idejét, és a hátsóból vett tapasztalatok
alapján az elsőre koncentrálok.
Jogos, én pont ezért még a lábamat is elhúzom a fékkarról, mert volt már hogy csúnyán beletapostam, és kellemetlen meglepetés volt hogy keresztben állt a segge, amikor amúgy is tele volt a gatyám.
Bár biztos jó, de én nem szoktam még meg:)
Én rendszeresen szoktam... jó az :) Elég sok előnye van...
PL vészfékezésnél: ha általában nem használod a hátsó féket, akkor vészfékezésnél a beletaposás nem igazán előnyös, mert csak csúszik a segge... Sok sok métert jelenthet, ha megfelelően tudod használni.
Másrészt nem csak az első féked fogy, ami amúgy sokkal drágább... :)
Aztán ugye kanyarban döntögetésnél nem jön rád a frász, ha kezdesz lesodródni az ideális ívről, mert finoman a hátsó fékkel korrigálhatsz...
Most így hirtelen ennyi jut eszembe, de én csak ajánlani tudom, hogy mindenki használja a hátsó féket, vagy legalább tanulja meg használni...
Fék?, minek az, aki fékez az fél .
Viccet félretéve, ti használjátok a hátsó féket? Mert én az elmúlt 2 év alatt kb ha 2x beletapostam akkor sokat mondok.
Nem tud valaki hátsó féktárcsát szerezni olcsón?
18360 Ft eddig a legjobb ár amit láttam...
Kicsit szaggatva fog, és ezt kéne orvosolni valahogy... de sejtem, hogy csak cserével lehet... vastagságra még bőven jó lenne...
Igazából kettő. A talpon maradt GSR meg az elfeküdt CBR a villanyoszlophoz voltak láncolva. Az enyém meg a GSR hátsójához keresztbe. Sanszosan az enyém billent, aztán lökte a CBR-t...
De szerintem amikor kitalálták az olajcsere-intervallumokat, akkor még nem voltak ilyen jó minőségű olajok.Úgyhogy szerintem kenés van hozzá, a motorféket meg bírnia kellene.De mindenkinek a saját belátása hogy használja e.Mondjuk nem tudom, hogy a 400ason milyen fékerőt ad, de a 600 már tud lassítani.