Nincs külföldi papiros 400-as mert ott nem forgalmazták csak a 600-ast. Ezekre az olcsó használt motorokra a fejlett nyugati országokban nem volt igény.
Ott a pont. Az én autóm is szürke, igaz világos, viszont mindig lámpával megyek. Indítás után az az első, hogy lámpa fel.
Már volt róla szó, hogy kötelező lesz a nappali világítás és a luxus kategóriában szépen meg is jelentek a nappali ledsorok ami kifejezetten a „látszani” célt szolgálja.
Mi lesz ebből nálunk? Visszamenőlegesen mindenki szépen szereltesse be az autójába az állandó kikapcsolhatatlan nappali fényszórót, természetesen a jó zsíros állami tendert megnyert kijelölt akkreditált cégnél. Akkor is, ha az autója piaci értékének harmadába kerül az átalakítás. Nincs péz új autóra? Így jártál.
Most látom a képeken hogy hogyan jártál.Nagyon sajnálom,de az a lényeg hogy rajtad nem kell egyengetni semmit.Gondolom nem fogod megcsináltatni a mocit.
A nézelődésre egyszer már majdnem én is ráfáztam de szerencsém volt.vigyázz magadra.
Háááát... Nem tom mennyire lehet sérült, de én ezzel nem viccelnék a helyedben.
A váznak iszonyatos vibrációt kell elviselnie. Ki merem jelenteni, hogy a legkisebb sérülés is könnyen életveszélyes lehet. És akkor a váz/futóműgeometriáról még nem esett szó...
A vázam nekem is sérült kicsit de még motorozható. Én megérdeklődtem és ha lebontva viszem a gépet (idomok nélkül) akkor 60e-ről indul sérüléstől függően, de nem hiszem h nagyon fölé mennének. Egyenlőre én is csak gondolkozok h mi legyen de ebben a szezonban sztem nem nyúlok hozzá talán jövőre.
Muszáj, hogy leírjam, mert eddig is idegesített, de mostmár nem
bírom magamban tartani... előre is bocs, ha valaki magára veszi,
előre szólok nekünk is volt ilyen járművünk, utáltam is.
Egyszerűen elegem van a tömegízlésből... egyre több az aszfaltmetál
jármű (főleg autó) az utakon, a tehetségtelen, érzéktelen, felelőtlen
sofőrökkel.
Mint tudjuk az ember periférikus látásában csak mozgást és színeltérést vesz észre...
hát ezeket a tömegszarokat meg kivilágítás nélkül NEM LEHET észrevenni !
Elegem van abból, hogy a szürke hétköznapokban,
a szükre városban még a szürke autók is szaporodnak, kiváltképp az aszfaltszürkék.
BETILTANÁM, vagy direktbe kötném a fényszorót mint a motorjainkon !
Felhős időben, ebben az opálos szürke párás időben ezek a járművek
nehezen észrevehetők kivilágítás nélkül. A ködről meg ne is beszéljünk...
Balesetveszélyes. Rettentő kíváncsi vagyok erre mikor jönnek rá az okosok...
Mert a sok gyökér úgyse fog rájönni mi az a tekerő ott a D betűből
kiálló 3 ferde vagy 3 hullámos vonallal....
elsőkeréktengely
műszerfaltartó konzol
kilóméteróra külön vagy műszerfal
első teleszkópszárak
váz
jobb tükör
hűtő ventillátorral
plexi
elsőlámpa
első sárvédő.
ez mind csereérett lett sajna. Akkor még kerékgörgőzés, idomhegggesztés.
Bontós árakat nézve már sok amit meg tudtam nézni a racsinál.
Vázat megegyengetni. kereket görgőzni meg még meg se érdeklődtem mennyi lenne
Csak egy érdekesség: Cool Head Clan-Szép Hazám Útjain c. számában (sportmotoron fent van a videó) 1:55nél van egy piros RF.
Miket észre nem vesz az ember, ha ráér.
Miért pont az analóg órához ragaszkodsz ?
Ne értsd félre, nekem mindegy, csak kíváncsi vagyok miért az az egyik
alapfeltételed...
Amúgy ha ki akarsz még valamit hozni abból a blokkból és nem találsz
hengerfejet, vagy nem javítható akkor szólj.
Az enyémek közül 1 mindenképpen felesleges lesz, akkor is ha
mégis megtartom a motort.
Vagy egy jót és lepapíroznám.
Már volt róla szó, hogy kötelező lesz a nappali világítás és a luxus kategóriában szépen meg is jelentek a nappali ledsorok ami kifejezetten a „látszani” célt szolgálja.
Mi lesz ebből nálunk? Visszamenőlegesen mindenki szépen szereltesse be az autójába az állandó kikapcsolhatatlan nappali fényszórót, természetesen a jó zsíros állami tendert megnyert kijelölt akkreditált cégnél. Akkor is, ha az autója piaci értékének harmadába kerül az átalakítás. Nincs péz új autóra? Így jártál.
A picsába ezzel a szar idővel.
A nézelődésre egyszer már majdnem én is ráfáztam de szerencsém volt.vigyázz magadra.
Üdv Gábor
A váznak iszonyatos vibrációt kell elviselnie. Ki merem jelenteni, hogy a legkisebb sérülés is könnyen életveszélyes lehet. És akkor a váz/futóműgeometriáról még nem esett szó...
Vigyázz magadra.
Volt egy majmunk az űrben, ha így halad a szűrés előbb-utóbb lesz
majmunk a forgalomban is.
Szerintem észre se vennénk a különbséget.
bírom magamban tartani... előre is bocs, ha valaki magára veszi,
előre szólok nekünk is volt ilyen járművünk, utáltam is.
Egyszerűen elegem van a tömegízlésből... egyre több az aszfaltmetál
jármű (főleg autó) az utakon, a tehetségtelen, érzéktelen, felelőtlen
sofőrökkel.
Mint tudjuk az ember periférikus látásában csak mozgást és színeltérést vesz észre...
hát ezeket a tömegszarokat meg kivilágítás nélkül NEM LEHET észrevenni !
Elegem van abból, hogy a szürke hétköznapokban,
a szükre városban még a szürke autók is szaporodnak, kiváltképp az aszfaltszürkék.
BETILTANÁM, vagy direktbe kötném a fényszorót mint a motorjainkon !
Felhős időben, ebben az opálos szürke párás időben ezek a járművek
nehezen észrevehetők kivilágítás nélkül. A ködről meg ne is beszéljünk...
Balesetveszélyes. Rettentő kíváncsi vagyok erre mikor jönnek rá az okosok...
Mert a sok gyökér úgyse fog rájönni mi az a tekerő ott a D betűből
kiálló 3 ferde vagy 3 hullámos vonallal....
Remélem nem maradsz sokáig motor nélkül.
Azért egy költségvetést még összedobhatnál.
Persze nem nekem
Semmi közöm hozzá
A lényeg,hogy Te "jól" kijöttél belőle
elsőkeréktengely
műszerfaltartó konzol
kilóméteróra külön vagy műszerfal
első teleszkópszárak
váz
jobb tükör
hűtő ventillátorral
plexi
elsőlámpa
első sárvédő.
ez mind csereérett lett sajna. Akkor még kerékgörgőzés, idomhegggesztés.
Bontós árakat nézve már sok amit meg tudtam nézni a racsinál.
Vázat megegyengetni. kereket görgőzni meg még meg se érdeklődtem mennyi lenne
A kormányon van a kerek tükör, és ha jobban megnézed csak orridom
van rajta.
Eléggé hasonlítanak, egy generációból valók .
Ennyire gáz?
Nem lehetne mégis megszögelni?
Van egy karbisorom tarcsiba.
Vagy ha tudok segíteni beszállok.
Jelige:Távolság akadály.
Miket észre nem vesz az ember, ha ráér.
Itt a motorbontós topicban tudsz tőlük kérdezni, reagálnak is rá gyakran.
Egyébként ezek, amiket kaptam is 600-asról valók ahogy néztem.
Ne értsd félre, nekem mindegy, csak kíváncsi vagyok miért az az egyik
alapfeltételed...
Amúgy ha ki akarsz még valamit hozni abból a blokkból és nem találsz
hengerfejet, vagy nem javítható akkor szólj.
Az enyémek közül 1 mindenképpen felesleges lesz, akkor is ha
mégis megtartom a motort.
És ha tudok VC nélkülit
Nemrég raktál képet rekeszes idomról és egyebekről. Honnan mennyiért vetted őket?