Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, az van folyamatban, csak kicsit hosszú folyamat.
Én is sajnálom ,hogy eladtam a 400-ast. De csak azért mert sok munka volt benne. Meg az hogy jól szét lett kurelve.
Remélem a gazdája azóta rendbe hozta.
Pl: Bandit 1200 100Le ?
Oksi, örülök, nem akartam, hogy harag legyen .

Ha majd meglesz a 100 lovas motorom cserélünk egy körre .
(Csak az nem mostanában lesz .)
Utassal 160-170 -en tartósan emelkedőkön is gond nélkül.
Nézd meg a neten a többi 600-as paripát mennyi az annyi /Nm/
Nem hiszem hogy olyan nagy különbségek lennének.
OK.
Nincs hari.
Nekem ez a 3-dik RF-em.
Én másképp látom a dolgokat.
De abban egyet értek, hogy alkatrészt bizonyos esetekben nem egyszerű beszerezni. Meg az amortizáció is Ok.--- /De ez mindenre igaz/
Még annyit.
Azt a +200 köbcentit nem a hangyák hordták össze.
De mostmár semmi pénzért nem vennék, és nem azért mert szar,
hanem azért mert más ha a 100 lóerőt a nyomaték és nem a szögsebesség teszi ki.
Én speciel nagyon sajnálom, hogy annó nem 600-ast vettem,
sokszor szidom magam miatta, hogy miért is féltem tőle annyira...
Te is tudod, hogy nem ezt akartam mondani, nem értem miért
írod ezt.

Tény, hogy több RF-em nem lesz, de szidni nem fogom őket
kíváló motorok.
Ezek szerint az RF 600

Nulla nyomatékú, drága leamortizálódott eladhatatlan szar.


Hát Én ezt nem is tudtam
Jó az a 100 ló, csak nyomaték nincs.

Szerintem ennyi idő után a 400-600 árkülönbség nem ér meg ennyit.
Főleg, ha nem motorozol 2 személlyel.

Ha meg gáz van, rögtön szinte nullára amortizálódik.
Szinte nincs piacuk már, és egyre kevésbé lesz... ugyan ez az alkatrészekkel.
Igy van vegyél 600-ast! 100ló kell egy mociba főleg utassal.
Lehet mégis 600-ast veszek

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.gyakorikerdesek.hu/...

Többek között ezt találtam a témával kapcsolatban.
Mindenképp neki kell bejelenteni az okosmányirodában, és a kapott papírokkal már talán vihetem eredetvizsgára meg átiratni.

Ha valaki tud konkrét sztorit, írja meg mert izgat a dolog.

Hírdetnek kb. 30 RF-et, abból 27 a Duna bal partján sőt nagyrésze a Tiszán túl van. Több mint bosszantó!
Szerintem át lehet... csak kis papírmunka amit természetesen neki
kell intéznie ! Ha most én elvesztem akkor is tuti lehet pótolni, amúgy
egyszer majdnem lemondtam róla annyira elraktam én is a sajátomét.
Kösz.
Ez a tuti nekem, csak bibi, hogy nem találja a törzskönyvet.
Anélkül meg se eredetvizsgára se átíratni úgy tudom.
Imi, neked egy kép, hát ilyen a szelepfedele a szürkének.
Miután beszéltünk még bevakuztam, hogy tutira mennyek.

A másik az új doboztartóm, még teljesen nyers, a kilógó részeket le
kell flexelnem, aztán drótkorong, alapozás, selyemfényű fekete és kész.
Meg itt-ott a szögletességet lekerekítem. Atomstabil lett egyébként,
rátehénkedek és tart mint a hajlakk .
Hívj fel.
30/560-6751
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani vmi műanyagost aki jól és jó áron dolgozik? Lehetőleg pesten vagy a környéken. Köszi.
Siófokon készül a gép,ez az alkatrész épp zamárdiban van!
Hova vigyem Siófokon?
Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint nekem nem működik az üzemanyagszint visszajelző, mert volt már, hogy tartalékra kellett állítanom, de fényt meg nem láttam. Azt a fénykürtöt akkor meg majd megnézem. (mondjuk jobb lett volna, hogy ha elakadásjelző, egyszerűbb úgy megköszönni azt a kevés kedvességet, amit kap az ember az úton, mint integetve)

Tegnapelőtt melyikőtök járt a Váci úton Újpest felé? Láttam egy kék RF-et, de hamar le is hagyott.
Hozd el Sijófokra.
Haver kicsipénzé megszögeli.
Hát az a baj, hogy holnap semmiképpen sem érek rá, tele vagyok
programozva.
De hétvégén lehet elugrok barátnőmmel motorozni egyet, célnak
ez pedig tökéletes lenne, majd meglátjuk a tulaj hogy áll a hétvégi
motornézegetéshez.

Ha összejön akkor persze... megnézem.
Mindent igyekszek majd megnézni rajta, viszek egy kis jegyzetet
aztán felirogatom miket láttam. Ha a tulaj engedi csinálok fotókat
is.
Ezt egy műanyagos simán rendbehozza.