Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háttööö... Nekem is.

Egy átszakdogázott éjszaka után fél nyolckor hív a munkába igyekvő szobatársam, hogy annyira nem faintos amit a koli előtt lát. Garázs híján ugyanis ott tároljuk a motorokat, eddig gond nélkül. De amikor lementem ez fogadott:




Nekem "csak" annyira ment el h az első kerék épp nem ér bele az idomba, és a váz nincs megroppanva "csak" meghajlott. a tank elejénél lehet látni h nagyobb a rés és egy kicsit lehet érezni h instabilabb mint kéne főleg kanyarban érezni az egyenesfutása elég jó.
Na ma reggel már én is azt mondom, hogy kicsit sok a természeti hatásokból...
De legalább nem kell kávé reggel mire beérek dolgozni...
Akivel én nagyszervizeltettem a motorom, 50000-et mondott festéssel együtt. Gondolom Pesten is hasonló árakon dolgoznak a kis(nem márka)szervizek.
Tiéd mennyire ment el? Kép?
Ha esetleg valamelyikőtök tudna bontott vázat 400-as-hoz vagy olyan valakit aki javít vázat és jól dolgozik akkor szóljatok. Minden megoldás érdekel mert nyugodtabb lennék ha tökéletes motoron furikáznék. Előre is köszi
Na persze ebből osztrák bontóból behozott 600-as alkatrészekkel sokat lehetne faragni (műszerfal, konzol, lámpa teleszkóp, plexi, sárvédő, stb. szinte minden megegyezik).
Végülis hűtőn, kilóméterórán és vázon kívül mindent be lehetne hozatni.
Esetleg valakinek törött üvegű fényszórója, mechanikai hibás de nem sérült kilóméterórája van occón?
Hát ez nagyon sok.
http://racsidepo.com/akcio/akc...

elsőkerék görgőzés 5000-10000HUF
elsőkeréktengely
műszerfaltartó konzol 100euro
kilóméteróra külön vagy műszerfal 140euro
első teleszkópszárak EGYENGETÉSE 10000HUF/2DB
váz egyengetés festéssel 50000HUF
jobb tükör BIKER-WORLD 7190HUF
hűtő ventillátorral 140euro
plexi SZATUNA 11000HUF
elsőlámpa 140euro
első sárvédő. 60euro


ÖSSZESEN KB.: 580euro KB. 156600HUF 83190HUF

239790HUF A hirtelen számolt költség.

Meg még az idomok hegesztése festése.
Akkor lehet RC-zni is.

Játszottam már robbanósokkal, ha versenyre nem is kelhetek velük,
de lépést időnként sikerült tartani. Mindig megdöbbenés van milyen
gyors ahhoz képest hogy elektromos és csak kétkerekes.
Nomeg borulás után nincs szívás. Csak felállítom és megy tova.

Bár nekem az ugróképessége ami nagyon bejön, 2.5kg tokkal-vonóval,
simán átugrattam már álló embert görkoripályán úgy, hogy utána
nem kellett vennem egy garnitúra lengőkart .
Csak a lengéscsillapítók durrantak szét egyszer kétszer egy pár
igen nagyra sikerült ugratáskor.
Nekem egy savage x 4.6 bigblock
http://youtu.be/70uvOQ9FGy0
Egy alap 2WD off-road monster. 1:10-es.
Elektromos 4600kV-s Brushless motorral .

Ha leáttételezem az irányíthatatlanságig gyorsul....
Egyébként TRAXXAS Stampede (www.traxxas.com), az enyém még a
régi VXL-5 csak idő közben kapott egy kis tuningot...
Milyen RC autód van?
Egyébként utána olvastam, nem a nemzetbiztonság, hanem a vám
és pénzügyőrség foglalja le őket, és csak akkor, ha tényleg rejtett.
Tehát kamerás órákat, golyóstollakat, napszemüvegeket.
Sok országból sok féle cuccot rendeltem már.
Ez tudom, hogy lutri, de én is pont így voltam vele, hogy ha már
vesz fel, akkor már valamire tudom használni, ha másra nem, akkor
megy az RC autómra és csinálok frankó videókat a saját szórakoztatásomra.

Boltok is árusítanak itthon "gombjuk kamerákat",
sőt mégtovább megyek, az összes TV csatorna majdnem minden
riporterét lecsukhatnák a rejtettkamerás felvételek miatt, továbbá
bezárathatnák őket, mondván tucat szám rendelkeznek kémkedésre
alkalmas eszközzel...
Mindenesetre ezekkel a kínai szarokkal tényleg vigyázni kell, én telefont rendeltem onnan, 3,5"-os érintőképernyő, wifi, kutyaf*sza, de egy kalap kaki volt, el is adtam hamar.
Bár egy kamerán nem sok minden tud rossz lenni, reméljük a legjobbakat.
Én is tervezek ónbórdot csinálni, de jelenleg enni alig van pénz
eZEKKEL A HONGKONGI CUCCOKKAL VIGYÁZZ! Mert a Nemzetbiztonság lecsuk vele eggyütt ha nekik nem veszel. Ráfogják sok hongkongi cuccra, hogy kémkedésre alkalmas tiltott eszköz. Nem tudják már Ők sem ki mindenkibe kössenek bele.
Én is eladtam volna az enyémet tavaly, de pár nap alatt meggondoltam magam. Túl szép ahhoz.
Kis segítséggel rendeltem hongkongból sisak kamerát kőkemény 21
dollárért.
Kíváncsi leszek mire lesz jó...
Ha beválik lehet RF-es videókat csinálni.
No nem száguldozós onboardot amiből Dunát lehet rekeszteni, hanem
olyan Pistabááá féle igényes jól megvágott rendezett videót...
(Persze ehhez kell majd egy Pistabáá is .)
Imi most nézem a motort basszus
örülök, hogy épségben vagy..lehetett volna sokkal
rosszabb is.

az apróságok még nem is lennének gázosak max árban
viszont a váz az kuka..ha meg is csinálják nem lesz egy
jó futóműve

nem lehet ilyet motorhibásan szerezni valahonnan?vagy valami
bontott motorból csinálni 2ből 1et?
Ez kemény, nem hittem volna, hogy van ilyen rendőr, bár lehet, hogy télleg csak rossz napja volt. Akkor marad a motorszám reszelés...
Az enyém még mindig eladó
Nix kamu
Megy ahogy köll
Extrák:95-ös kiadás,visszatekert óra nélkül
Visszanéző tükör
Tankolható tartály
Láncfeszítő
stb......stb.

Hungarische document.
Jelige: 500-a vége,csak most.
Sziasztok.
Nos, kicsit ellent kell mondanom, hogy a motoros rendőr ne ellenőrizne alaposan. Tavaj előtt, nyáron, este kb 11 körül hazafelé tartottunk 5 motorral Érd irányába, az M6-os felé. A rendőr a szemben jövő sávból hirtelen átvágott elénk, és leállitott minket. Elkérte a papirokat, és minden egyes gépet alaposan átvizsgált, még a morotszámokat is végig ellenőrizte. Nagyon morcos volt, valamiért haragos lehetett, ez erősen látszott rajta. A lényeg az, igen csak alapos ellenőrzésen estünk át. Úgy érzem, csak azt várta, hogy valamellikünknál találjon végre egy apró kis szabálytalanságot. De szerencsénkre peche volt.
Basszátok meg gyönyörű formája van a motorjainknak
Szerelmes vagyok
Na lépek buliba eleget ittam itthon már
Ha jövőhéten nem küldik a jogsim mészárolni fogok!
Lepapírozni? Én is a tiszta játék híve vagyok abszolút, de ki nézne be a burkolat alá, hogy ellenőrizze a motorszámot? Ha úgysem akarod eladni és miért akarnád, akkor meg hibátlan. vagy ki kell reszelni a motorszámot, le kell motrokódoztatni, egy ilyen idős motoron eltűnhet a motorszám már...... Nekem amikor meghalt a BMW-be a motor, akkor vettem bele egy 4 hengeres nagyobb motort. motorszám eltüntet, és egy haver végigvitte a papírmunkát. Most "legálisan, lepapírozva" van benne egy másik motor, a forgalmiba meg motorkód van. Ennyi. A rendőr annyit néz, hogy 4 henger van és kész. A motorosrendőr meg nem hiszem hogy lámpával nekiáll keresgélni a motorszámot, vagy lebontani a burkolatot, hogy 400-as e vagy sem. Nem buzdítok senkit a törvényszegésre, de le kellett volna regadóznom nekem is, azt meg azért mégse. A k. anyjukat! Mondjuk ennél a BMW típusnál kinyittatják a géptetőt, mert tudják, hogy a motor csere-bere szokásos. A 6 hengeres ezért nem jöhetett szóba, bár van olyan is aki xarik rá. De van olyan rendőr is, aki ránéz és megmondja, hogy ez a motor M42 nem M40, de ilyenbe még nem futottam.
Szerintem bátran 400-as papírral a 900-ast
Bocs a regényért....
Mikor lesz a következő találkozó ?
Menni kellene valamerre.

Imi !
Van egy 900-as 250e-ért a használtautón.
Külföldi papíros, hiányzik róla jobb oldalt a kopoltyú, de az neked van.
Lehet érdemes lenne felhívni, 250-ért 900-as mindenképpen bagóért
van. Te pedig értesz a motorokhoz, ha motorikusan egyben van
és váz sem sérült, akkor sima ügy kicsit kipofozni. A regadó meg
nem olyan vészes.
Vagy ekkorát nem ?