Miért fontos, hogy a teló szimering mérete egyezik-e a 600-éval?......bármilyen méretű szimering-porvédő garnitúrát 7 rugó körül be lehet szerezni.........én legalábbis annyiért adom.
Ha a telókat kiszedi akkor a kormánycsapágy már ott van így +2 óra max a csapágycsere(kb 6 rugó).........amúgy külön számolva jó árak, én is kb ennyiért oldanám meg....
ha gödöllőn kell egyet tudok ajánlani!lehet egyről beszélünk..Bartos Zolinak hívják!rég óta őt keresem ha olyan bajom van amit nem tudok megoldani!nem csalódtam benne ráadásul egy helyről származunk!
Van egy másik srác is a dombtető kb 3/4énél jobb oldalt asszem ő dolgozik a suzukiban!Róla is jót hallottam de még nem volt szerencsém hozzá..
remélem tudtam segíteni!
De egyébként közel vagyunk egymáshoz ezekszerint
még nem láttalak pedig járok arra sokat..
Légyszi erre sűrgősen mondjatok valamit! kaptam egyik barátomtól egy számot, hívjam föl, mert nagyon jó szerelő a srác. Következőket mondta: kormánycsapágy: anyag(japán csapágy, garanciát vállal rá utána, másra nem vállal,csak erre)+munkadíj: 18.000 Ft, telószimmering: olaj(mittomén milyen)+munkadíj: 10.000 Ft+anyagkötlség, tehát a porvédők plusz szimmeringek nincsenek benne a 10-esbe. Ezek milyen árak? Nekem jónak tűnnek. Bárkit kérdezek itt Gödöllőn motorosokat hova hordják szerelni a gépet, mindig 2 ember nevét hallom, abból ő az egyik. A srác egyébként Suzuki szervízbe dolgozik(nyílván motor), de otthon is melózik, tele is van melóval rendesen. Ha kell megrendeli, és másnapra itt az anyag.
Tehát ezek jó árak? Mert
Kérdés a tavaszi kisgenerálhoz:
Gyertya: mit éri meg venni? NGK CR8EIX, NGK CR8EK vagy másfajtát
Telószimering: méreteit tudja valaki? vagy hogy megegyezik-e a 600asé a 400aséval?
Üdv ma mindenkinek , bár most úgylátom legfőképp magamban
beszélek...
Lenne egy kérdésem:
Tud valaki megbízható műhelyt, ahol gyártanak hüvelyeket hengersorba ?
Főleg olyan szakira vagy műhelyre lenne szükségem,
aki/ami nem ijed meg attól, ha előírok pár tűrést...
Van a rossz hengersorom, ki akarom cseréltetni benne a
hüvelyeket, tehát szerelésről nincs szó, kézben odaadom a
hengersort, csak ki kell préselni a régi hüvelyeket és bepréselni az
újakat...
Ez van. Azért lehet motorozni... csak vinni kell a perecruhát.
Nekem bejön, hogy nincs mindig 40 fok tűző nap, olvadó aszfalt.
Így legalább változatos körülmények közt lehet motorozni.
Az eső meg nem esik folyamatosan, csak a hangulatunk rossz mert
csúnyák a felhők. Idén még nem voltak viharos szelek ! Én ennek
örülök a legjobban. 10000x inkább eső, mint az a rohadék viharos
szél.
Fotózd le miről is van szó, akkor biztosabban tudok segíteni.
Egyébként leméred pontosan milyen O gyűrű kell (szál és belső
gyűrű átmérő) aztán bemész egy csavar vagy csapágy boltba
általában ott szokott lenni és kérsz VITON anyagú O gyűrűt.
Más nem jó, megdöglenek a benzintől.
Sziasztok!
Érdekes dolgot találtam a motoromon. Kiszedtem a gépből a karburátort és észrevettem h a tetején lévő ledugózott csonk alatt hiányzik a tömítés(Ami egy kicsi O gyűrű). És emiatt fals levegőt szív a motor. Szerintem a karburátorszinkront se lehet így normálisan beállítani(így állították be azóta elég érdekes hangja van) mivel a nyomás ott csökken. Esetleg tudnátok segíteni h ilyesmi tömítéseket hol lehet beszerezni? Előre is köszi.
Azt nem tudom, hogy jó-e bele a 600-asé mert a manual csak suzuki cikkszámot ír......én mikor kiveszem utána megyek el megvenni a belevalót német szimeringból az alant írt áron vagy csapágyból a szlovák(jelzem egyáltalán nem rossz) olcsóbb esetleg FAG(skf-et nem!) avagy a Koyo-t, de az idén nagyon elszállt, abból közel 9 rugó 1db kúpgörgős.
Akkor gondolom kormánycsapágyból nyílván 2 db kell, de milyen fajták vannak ebből? Melyik jobb? Meg akkor a 600-asé jó bele? Ill. telószimmering is jó? Mármint a 600-asé?
Hozzászólásokat, tapasztolatokat várok dögivel. Imádok ilyenekről tanulni, és még semmit sem tudok :P
A 400-600 sok mindenben egy kutya. A 900 az viszont már más dimenzió.
Alapvetően tehát 600-asok alkatrészeire lehet vadászni bizonyos esetekben.
Pontosabb infókat meg majd mondanak a hozzáértőbbek. Részemről pl. km/h óra spirál csere volt, mert nekem még az analóg órás van ('96 előttiek). A 600-asoké tökéletes hozzá. A többről viszont nem tudok nyilatkozni.
Urak a lentebb írt problémáimra (kormánycsapágy, telószimmering) megoldás lehet a 600-asé? Honnan tudok meg ilyen infókat, hogy mi csereszabatos? Vagy minden ugyanaz a 3 típuson, "csak" a blokk más, illetve a hozzátartozó alkatrészek? Biker wolrd honlapján találtam ilyen alkatrészeket, de csak 600 és 900-hoz, ami érthető, mert a 400-as ugye belpiacos volt. Tehát a kérdés: jó e a 600-asé nekem.
üdvözlet RF-esek
Te merre is laksz?
Árakról vki?
pesten próbáld meg a szakálmetálnál..ők korrekt gépmunkát csinálnak úgy hallottam
ha gödöllőn kell egyet tudok ajánlani!lehet egyről beszélünk..Bartos Zolinak hívják!rég óta őt keresem ha olyan bajom van amit nem tudok megoldani!nem csalódtam benne ráadásul egy helyről származunk!
Van egy másik srác is a dombtető kb 3/4énél jobb oldalt asszem ő dolgozik a suzukiban!Róla is jót hallottam de még nem volt szerencsém hozzá..
remélem tudtam segíteni!
De egyébként közel vagyunk egymáshoz ezekszerint
még nem láttalak pedig járok arra sokat..
Tehát ezek jó árak? Mert
Kérdés a tavaszi kisgenerálhoz:
Gyertya: mit éri meg venni? NGK CR8EIX, NGK CR8EK vagy másfajtát
Telószimering: méreteit tudja valaki? vagy hogy megegyezik-e a 600asé a 400aséval?
Köszi előre is,
Szasza
beszélek...
Lenne egy kérdésem:
Tud valaki megbízható műhelyt, ahol gyártanak hüvelyeket hengersorba ?
Főleg olyan szakira vagy műhelyre lenne szükségem,
aki/ami nem ijed meg attól, ha előírok pár tűrést...
Van a rossz hengersorom, ki akarom cseréltetni benne a
hüvelyeket, tehát szerelésről nincs szó, kézben odaadom a
hengersort, csak ki kell préselni a régi hüvelyeket és bepréselni az
újakat...
Köszi !
Nekem bejön, hogy nincs mindig 40 fok tűző nap, olvadó aszfalt.
Így legalább változatos körülmények közt lehet motorozni.
Az eső meg nem esik folyamatosan, csak a hangulatunk rossz mert
csúnyák a felhők. Idén még nem voltak viharos szelek ! Én ennek
örülök a legjobban. 10000x inkább eső, mint az a rohadék viharos
szél.
Egyébként leméred pontosan milyen O gyűrű kell (szál és belső
gyűrű átmérő) aztán bemész egy csavar vagy csapágy boltba
általában ott szokott lenni és kérsz VITON anyagú O gyűrűt.
Más nem jó, megdöglenek a benzintől.
Érdekes dolgot találtam a motoromon. Kiszedtem a gépből a karburátort és észrevettem h a tetején lévő ledugózott csonk alatt hiányzik a tömítés(Ami egy kicsi O gyűrű). És emiatt fals levegőt szív a motor. Szerintem a karburátorszinkront se lehet így normálisan beállítani(így állították be azóta elég érdekes hangja van) mivel a nyomás ott csökken. Esetleg tudnátok segíteni h ilyesmi tömítéseket hol lehet beszerezni? Előre is köszi.
Következő 2-hétre is esőt jósolnak.
Hozzászólásokat, tapasztolatokat várok dögivel. Imádok ilyenekről tanulni, és még semmit sem tudok :P
Szombaton a barátnőmmel együtt megjártuk a Mátrát, most már értem, hogy miért szeretik annyira a motorosok
A kis naked bike
Alapvetően tehát 600-asok alkatrészeire lehet vadászni bizonyos esetekben.
Pontosabb infókat meg majd mondanak a hozzáértőbbek. Részemről pl. km/h óra spirál csere volt, mert nekem még az analóg órás van ('96 előttiek). A 600-asoké tökéletes hozzá. A többről viszont nem tudok nyilatkozni.