Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit kérsz éret?
meg fogom firkálni a valagad,,,,,,,még hogy nem anyázunk?és mikor meghúzod a csavaron,akkor mit csinálsz,te gyerektestű?


üdvözlet RF-esek
pontosan........vicc, de ez van csak a motorkereskedésekben mérik típus szerint pedig ők is ugyanennyiért veszik vagy még olcsóbban mint én.....
7rugó a simson me a busa szimmering is m egyenjogúság van, a kurva életbe!
Miért fontos, hogy a teló szimering mérete egyezik-e a 600-éval?......bármilyen méretű szimering-porvédő garnitúrát 7 rugó körül be lehet szerezni.........én legalábbis annyiért adom.
Ha a telókat kiszedi akkor a kormánycsapágy már ott van így +2 óra max a csapágycsere(kb 6 rugó).........amúgy külön számolva jó árak, én is kb ennyiért oldanám meg....
A második ember az akiről beszélsz. Ő Surányi Zoli.
Te merre is laksz?
Árakról vki?
szia redone

pesten próbáld meg a szakálmetálnál..ők korrekt gépmunkát csinálnak úgy hallottam
Szia emptyspace

ha gödöllőn kell egyet tudok ajánlani!lehet egyről beszélünk..Bartos Zolinak hívják!rég óta őt keresem ha olyan bajom van amit nem tudok megoldani!nem csalódtam benne ráadásul egy helyről származunk!
Van egy másik srác is a dombtető kb 3/4énél jobb oldalt asszem ő dolgozik a suzukiban!Róla is jót hallottam de még nem volt szerencsém hozzá..
remélem tudtam segíteni!

De egyébként közel vagyunk egymáshoz ezekszerint
még nem láttalak pedig járok arra sokat..
Légyszi erre sűrgősen mondjatok valamit! kaptam egyik barátomtól egy számot, hívjam föl, mert nagyon jó szerelő a srác. Következőket mondta: kormánycsapágy: anyag(japán csapágy, garanciát vállal rá utána, másra nem vállal,csak erre)+munkadíj: 18.000 Ft, telószimmering: olaj(mittomén milyen)+munkadíj: 10.000 Ft+anyagkötlség, tehát a porvédők plusz szimmeringek nincsenek benne a 10-esbe. Ezek milyen árak? Nekem jónak tűnnek. Bárkit kérdezek itt Gödöllőn motorosokat hova hordják szerelni a gépet, mindig 2 ember nevét hallom, abból ő az egyik. A srác egyébként Suzuki szervízbe dolgozik(nyílván motor), de otthon is melózik, tele is van melóval rendesen. Ha kell megrendeli, és másnapra itt az anyag.
Tehát ezek jó árak? Mert
Sziasztok,

Kérdés a tavaszi kisgenerálhoz:
Gyertya: mit éri meg venni? NGK CR8EIX, NGK CR8EK vagy másfajtát
Telószimering: méreteit tudja valaki? vagy hogy megegyezik-e a 600asé a 400aséval?

Köszi előre is,
Szasza
Üdv ma mindenkinek , bár most úgylátom legfőképp magamban
beszélek...

Lenne egy kérdésem:
Tud valaki megbízható műhelyt, ahol gyártanak hüvelyeket hengersorba ?
Főleg olyan szakira vagy műhelyre lenne szükségem,
aki/ami nem ijed meg attól, ha előírok pár tűrést...

Van a rossz hengersorom, ki akarom cseréltetni benne a
hüvelyeket, tehát szerelésről nincs szó, kézben odaadom a
hengersort, csak ki kell préselni a régi hüvelyeket és bepréselni az
újakat...

Köszi !
Ez van. Azért lehet motorozni... csak vinni kell a perecruhát.
Nekem bejön, hogy nincs mindig 40 fok tűző nap, olvadó aszfalt.
Így legalább változatos körülmények közt lehet motorozni.

Az eső meg nem esik folyamatosan, csak a hangulatunk rossz mert
csúnyák a felhők. Idén még nem voltak viharos szelek ! Én ennek
örülök a legjobban. 10000x inkább eső, mint az a rohadék viharos
szél.
Fotózd le miről is van szó, akkor biztosabban tudok segíteni.
Egyébként leméred pontosan milyen O gyűrű kell (szál és belső
gyűrű átmérő) aztán bemész egy csavar vagy csapágy boltba
általában ott szokott lenni és kérsz VITON anyagú O gyűrűt.
Más nem jó, megdöglenek a benzintől.
AZT PRÓBÁLJÁK MEG! Szombat Sweet-Freedom X. motoros találkozó lesz Makón. NEM FOG ESNI ÉS KÉSZ!
Sziasztok!
Érdekes dolgot találtam a motoromon. Kiszedtem a gépből a karburátort és észrevettem h a tetején lévő ledugózott csonk alatt hiányzik a tömítés(Ami egy kicsi O gyűrű). És emiatt fals levegőt szív a motor. Szerintem a karburátorszinkront se lehet így normálisan beállítani(így állították be azóta elég érdekes hangja van) mivel a nyomás ott csökken. Esetleg tudnátok segíteni h ilyesmi tömítéseket hol lehet beszerezni? Előre is köszi.
Kurva gáz ez a május.
Következő 2-hétre is esőt jósolnak.
Azt nem tudom, hogy jó-e bele a 600-asé mert a manual csak suzuki cikkszámot ír......én mikor kiveszem utána megyek el megvenni a belevalót német szimeringból az alant írt áron vagy csapágyból a szlovák(jelzem egyáltalán nem rossz) olcsóbb esetleg FAG(skf-et nem!) avagy a Koyo-t, de az idén nagyon elszállt, abból közel 9 rugó 1db kúpgörgős.
Akkor gondolom kormánycsapágyból nyílván 2 db kell, de milyen fajták vannak ebből? Melyik jobb? Meg akkor a 600-asé jó bele? Ill. telószimmering is jó? Mármint a 600-asé?
Hozzászólásokat, tapasztolatokat várok dögivel. Imádok ilyenekről tanulni, és még semmit sem tudok :P
És kormánycsapágyból kúpgörgőset teszek bele és az ennyi.....kicsit tartósabb....
Kormánycsapágyat legutóbb 3000/db-ért(ez gyártótól függően elég nagy szórásban van), telóolaj 15W-s 2500/l, telószimering+porvédő garnitúrát(2-2db) 7000-ért tudok.
Túl vagyok az olaj, és olajszűrő cserén. Még egyszer köszi RedOne, ha nem írod, hogy üssek át egy csavarhúzót a szűrőn, az életben nem szedem le.

Szombaton a barátnőmmel együtt megjártuk a Mátrát, most már értem, hogy miért szeretik annyira a motorosok

A kis naked bike
Köszi a segítséget!
A 400-600 sok mindenben egy kutya. A 900 az viszont már más dimenzió.

Alapvetően tehát 600-asok alkatrészeire lehet vadászni bizonyos esetekben.

Pontosabb infókat meg majd mondanak a hozzáértőbbek. Részemről pl. km/h óra spirál csere volt, mert nekem még az analóg órás van ('96 előttiek). A 600-asoké tökéletes hozzá. A többről viszont nem tudok nyilatkozni.
Urak a lentebb írt problémáimra (kormánycsapágy, telószimmering) megoldás lehet a 600-asé? Honnan tudok meg ilyen infókat, hogy mi csereszabatos? Vagy minden ugyanaz a 3 típuson, "csak" a blokk más, illetve a hozzátartozó alkatrészek? Biker wolrd honlapján találtam ilyen alkatrészeket, de csak 600 és 900-hoz, ami érthető, mert a 400-as ugye belpiacos volt. Tehát a kérdés: jó e a 600-asé nekem.