Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RedOne, köszi a gyors választ. A napokban lefogom kapni azt a deknit, és megnézem, hátha nekem is az okozza.
A gyakorlatlanság adott, ez így van Remélem bennem van a baj, és nem a váltóban. Mondjuk most, hogy mondod, egy srác aki motorozott 5 évig (már nem), annyit kérdezett, hogy 5-6 előtt kihúzattam rendesen? Lehet itt lesz a baj.....
Egyelőre marad akkor a kuplungolás (majd ha elküldik már a jogsim )
Jaja, ezek ilyen lötyögősek.
Szerintem gyakorlatlan vagy .
Ne erőltesd, majd megy magától. 5-6-ba én váltó nélkül csak 60-70
felett tudom szépen berakni, alatta érezni hogy nem szereti.
Amúgy nekem tartósan olyan 3000km után idegződött be a váltás
kuplung nélkül. Sose akartam direkt úgy váltani, 1x-2x csak úgy jött
magától, aztán egyre többször vettem észre, hogy elfelejtettem kuplungolni.

Ne erőltesd, ha szar a váltó akkor azért, ha meg nem érzed még
akkor meg azért. Majd egy talin megnézzük, de nagyon nem hiszem
hogy váltóhibád lenne.
Ha az olajjal lenne gond a kuplungos váltásnál észrevennéd.
Még egy dolog amit észrevettem. Kipróbáltam a kuplung nélküli váltást, nem is volt baj 4.-ig, de 5-6-ba márcsak kuplunggal lehetett áttenni. Aztán volt, hogy 3-4-be is csak kuplunggal ment. Az olajcsere ezen fog segíteni vmit, vagy váltóproblémám lesz?
Utána már nem eröltettem és kuplunggal nyomtam, de hangja semmi nem volt a váltónak. Nem lakik itt közel hozzám valaki esetleg? Legurulnék hozzá, és esetleg mondhatna rá vmit.....
Remélem!

10 évig jó lesz
Vastagság az ok!4,3mm
Vastagságát mérd.
4mm a gyári limit.
szerintem 3,6 mm-ig kophat aztán kuka.
De ezt nem én mondtam
"Úszótárcsa"
Mindenkinek mozog.
Nekem is.
Ez így használható?
Vagy csak az egyén ilyen?
Az "úszótárcsa" és mozogni is fog
Sziasztok!

Segítségetek kérném hogy nem tudtok-e eladó RF400-ra két első féktárcsát.Az enyém sajnos a szegecseinél mozog.
Köszönettel!
További szép napot!
Az előzö két hsz neked szólt RfBandi!
katt megint!
katt az elözményre!
Nem fogaskerék, hanem lánckerék fedél... késő van már...
Bocs, ma nem volt időm keresgélni a fotót, de ahogy lesz berakom ide.

A fórumra is felkerült annó... ha van időd, türelmed, keresgélj .
Jó régen, pont egy éve mikor Bikerman79 keresett elektronikát.
Kép:

Szia,
Nekem a kuplungbowden blokk felöli végén a kis akasztó lemez
volt elrepedve, így ahelyett hogy teljesen kiemelt volna a kuplung,
kicsit mindig befogott.
Ettől kúszott a motor egyesben, nem tudott rendesen kiemelni a
kuplung.

Ez az alkatrész a vízpumpa és egyben első fogaskerék fedél
hátoldalán van, ahova becsatlakozik a kuplungbowden.
4-5 csavar tartja, illetve le kell szedni a váltókart. Egyszerű dolog,
5 perc leszedni, és ahogy megfordítod látni is a beakasztós lemezt.
Köszi!
Sziasztok.
A segitségeteket kérném, mert nincs kedvem ezernyi oldalt visszaolvasgatni. Valaki már leirta itt, hogy a motorját, ha egyesbe tette, lassan elkezdett előre gurulni. Arra is emlékszem, hogy valamiféle alkatrész cseréjével a dolog megoldódott. Nos, nekem is ez a jelenség kezd előjönni, ezért érdeklődnék, hogy mi volt az a bizonyos cserére szoruló alkatrész. Előre is köszi a választ.
Szia, nekem anno még megvolt a papírmatrica az elektronikán,
megkeresem a fotót és berakom ide... még ma valamikor...
Szia Imi,

Elég durván néz ki! Remélem neked tényleg nem lett nagy bajod!
Jobbulást (lelkileg is)!
Áhhhh...nézni is rossz a képeket!Hát még átélni milyen rossz lehet!Sajnálom Imi ami történt!A lényeg hogy nem lett komolyabb bajod!Remélem a felkarod gyógyulgat már!Szorítok hogy mielöbb betudj szerezni egy újabb gépet!