A gyakorlatlanság adott, ez így van Remélem bennem van a baj, és nem a váltóban. Mondjuk most, hogy mondod, egy srác aki motorozott 5 évig (már nem), annyit kérdezett, hogy 5-6 előtt kihúzattam rendesen? Lehet itt lesz a baj.....
Egyelőre marad akkor a kuplungolás (majd ha elküldik már a jogsim )
Szerintem gyakorlatlan vagy .
Ne erőltesd, majd megy magától. 5-6-ba én váltó nélkül csak 60-70
felett tudom szépen berakni, alatta érezni hogy nem szereti.
Amúgy nekem tartósan olyan 3000km után idegződött be a váltás
kuplung nélkül. Sose akartam direkt úgy váltani, 1x-2x csak úgy jött
magától, aztán egyre többször vettem észre, hogy elfelejtettem kuplungolni.
Ne erőltesd, ha szar a váltó akkor azért, ha meg nem érzed még
akkor meg azért. Majd egy talin megnézzük, de nagyon nem hiszem
hogy váltóhibád lenne.
Ha az olajjal lenne gond a kuplungos váltásnál észrevennéd.
Még egy dolog amit észrevettem. Kipróbáltam a kuplung nélküli váltást, nem is volt baj 4.-ig, de 5-6-ba márcsak kuplunggal lehetett áttenni. Aztán volt, hogy 3-4-be is csak kuplunggal ment. Az olajcsere ezen fog segíteni vmit, vagy váltóproblémám lesz?
Utána már nem eröltettem és kuplunggal nyomtam, de hangja semmi nem volt a váltónak. Nem lakik itt közel hozzám valaki esetleg? Legurulnék hozzá, és esetleg mondhatna rá vmit.....
Szia,
Nekem a kuplungbowden blokk felöli végén a kis akasztó lemez
volt elrepedve, így ahelyett hogy teljesen kiemelt volna a kuplung,
kicsit mindig befogott.
Ettől kúszott a motor egyesben, nem tudott rendesen kiemelni a
kuplung.
Ez az alkatrész a vízpumpa és egyben első fogaskerék fedél
hátoldalán van, ahova becsatlakozik a kuplungbowden.
4-5 csavar tartja, illetve le kell szedni a váltókart. Egyszerű dolog,
5 perc leszedni, és ahogy megfordítod látni is a beakasztós lemezt.
Sziasztok.
A segitségeteket kérném, mert nincs kedvem ezernyi oldalt visszaolvasgatni. Valaki már leirta itt, hogy a motorját, ha egyesbe tette, lassan elkezdett előre gurulni. Arra is emlékszem, hogy valamiféle alkatrész cseréjével a dolog megoldódott. Nos, nekem is ez a jelenség kezd előjönni, ezért érdeklődnék, hogy mi volt az a bizonyos cserére szoruló alkatrész. Előre is köszi a választ.
Áhhhh...nézni is rossz a képeket!Hát még átélni milyen rossz lehet!Sajnálom Imi ami történt!A lényeg hogy nem lett komolyabb bajod!Remélem a felkarod gyógyulgat már!Szorítok hogy mielöbb betudj szerezni egy újabb gépet!
Egyelőre marad akkor a kuplungolás (majd ha elküldik már a jogsim )
Ne erőltesd, majd megy magától. 5-6-ba én váltó nélkül csak 60-70
felett tudom szépen berakni, alatta érezni hogy nem szereti.
Amúgy nekem tartósan olyan 3000km után idegződött be a váltás
kuplung nélkül. Sose akartam direkt úgy váltani, 1x-2x csak úgy jött
magától, aztán egyre többször vettem észre, hogy elfelejtettem kuplungolni.
Ne erőltesd, ha szar a váltó akkor azért, ha meg nem érzed még
akkor meg azért. Majd egy talin megnézzük, de nagyon nem hiszem
hogy váltóhibád lenne.
Ha az olajjal lenne gond a kuplungos váltásnál észrevennéd.
Utána már nem eröltettem és kuplunggal nyomtam, de hangja semmi nem volt a váltónak. Nem lakik itt közel hozzám valaki esetleg? Legurulnék hozzá, és esetleg mondhatna rá vmit.....
10 évig jó lesz
4mm a gyári limit.
szerintem 3,6 mm-ig kophat aztán kuka.
De ezt nem én mondtam
Mindenkinek mozog.
Nekem is.
Vagy csak az egyén ilyen?
Segítségetek kérném hogy nem tudtok-e eladó RF400-ra két első féktárcsát.Az enyém sajnos a szegecseinél mozog.
Köszönettel!
További szép napot!
A fórumra is felkerült annó... ha van időd, türelmed, keresgélj .
Jó régen, pont egy éve mikor Bikerman79 keresett elektronikát.
Nekem a kuplungbowden blokk felöli végén a kis akasztó lemez
volt elrepedve, így ahelyett hogy teljesen kiemelt volna a kuplung,
kicsit mindig befogott.
Ettől kúszott a motor egyesben, nem tudott rendesen kiemelni a
kuplung.
Ez az alkatrész a vízpumpa és egyben első fogaskerék fedél
hátoldalán van, ahova becsatlakozik a kuplungbowden.
4-5 csavar tartja, illetve le kell szedni a váltókart. Egyszerű dolog,
5 perc leszedni, és ahogy megfordítod látni is a beakasztós lemezt.
A segitségeteket kérném, mert nincs kedvem ezernyi oldalt visszaolvasgatni. Valaki már leirta itt, hogy a motorját, ha egyesbe tette, lassan elkezdett előre gurulni. Arra is emlékszem, hogy valamiféle alkatrész cseréjével a dolog megoldódott. Nos, nekem is ez a jelenség kezd előjönni, ezért érdeklődnék, hogy mi volt az a bizonyos cserére szoruló alkatrész. Előre is köszi a választ.
megkeresem a fotót és berakom ide... még ma valamikor...
Elég durván néz ki! Remélem neked tényleg nem lett nagy bajod!
Jobbulást (lelkileg is)!