Látom mindkettő a régi egyenes vezérlésű .
A kék meg valahogy illene hozzád .
Hát a helyzet az, hogy én is ilyesmi árban szeretném árulni a 70 kilógramm
alkatrésszel ami van hozzá...
Épp néztem, lassan ha kiárulnám az alkatrészeket visszajönne
egy blokk ára .
Nem te vagy az első és nem is az utolsó aki így járt. Nekem is volt hasonló szitum de valami óriási szerencse folytán elkerültem a karambolt (sok közöm nem volt hozzá). Lényeg h nem sérültél meg nagyon. Remélhetőleg több hasonlóban nem lesz részed. Jobbulás és sok szerencsét az "új " motorhoz.
Lassan nézegetve ne motorozzatok, mert meglepetést okozhat. Húzzátok a gázt és akkor előre figyeltek.
Ráérősen mentem a hetes főúton épp az M7-es felett és nézegettem a sztráda forgalmát, milyen messze ellátni onnan. Mikor visszanéztem az útra megijedni nem volt időm épp csak ráléptem a fékre és csatt. A Jaguar XF-et összerakták rendesen, van benn anyag dögivel. Szegény motor szinte mindkettő helyett gyűrődött.
A magas csomagtartóélen átfordulva megnyomódott a felkarom könyék felett pár centivel ahol már nincs protektor. Motor ráfordult a kocsi hátuljára, dobozon levő fém csomagrögzítő fül kinyomta a hátsó szélvédőt majd elfeküdt a földön. Én meg leszálltam a csomagtartóról.
Sajnos 23 év motorozás után így jártam .
Hát mivel sikerült eltapsolnom a motor árát, a különbözet maradt amivel az utód többe került volna.
Nézegetem a hirdetéseket Jippi régi motorját most Hajdúhadházon árulják ami mindössze 454 kilóméter
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf400r-3788
395
Másik Budán van, de még nincs döntés.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-3798
275
Megszorító csomagot nem akarok a családra, így az SV marad az eladóknál.
Ja, semmiképpen sem jó ár.
Motosyntetico 10w40-et valami 9e körül vettem a 4 litert.
A Motorider 15w50 ami most benne van az meg 6500 volt + ajcsi láncspré.
Nekem most ajánlottak egy gépműhelyt, ott javítanak ilyesmit,
sőt ahogy nézegettem a képeket, ennél komolyabbnak tűnő
hengerfej problémákat is kijavítanak.
Ha jól látom ez a motort tartja. Nem tudom mekkora az igénybevétel.
Én meghegesztetném. Nyilván nem egy szokványos mutatvány. Hegesztés itt a legkevesebb.....
Elsődleges az hogy hozzáférhetővé kell tenni a törést, kurvára fel kell pucolni, jól begyökölni, pálca megválasztása próba hegesztésekkel. Ha valahova elviszed és ezeket nem csinálják meg vagy nem elég alaposak szar lesz. Suzuki dekliket már hegesztettem, blokkot még nem kellett.
Ebből kifolyólag még azt megjegyezném hogy nagyon sok féle Alumínium ötvözet létezik és akad köztük olyan amit nem lehet hegeszteni. Próba hegesztésnél kiderül.
meleg a balfékes náncsi nénikéd,,,,takarodj a pitlibe
emléxem azt mondtad,hogy jobb az LFPbe neked,mert az RF topicban senki sem meleg,,,,,, hogy ki voltál rajta bukva,,,,de aztán megnyugtattalak,hogy mind a két kezem a kólásüveg formájúválladon volt,,,,,ki is simult a búrád
A kék meg valahogy illene hozzád .
Hát a helyzet az, hogy én is ilyesmi árban szeretném árulni a 70 kilógramm
alkatrésszel ami van hozzá...
Épp néztem, lassan ha kiárulnám az alkatrészeket visszajönne
egy blokk ára .
Lassan nézegetve ne motorozzatok, mert meglepetést okozhat. Húzzátok a gázt és akkor előre figyeltek.
Ráérősen mentem a hetes főúton épp az M7-es felett és nézegettem a sztráda forgalmát, milyen messze ellátni onnan. Mikor visszanéztem az útra megijedni nem volt időm épp csak ráléptem a fékre és csatt. A Jaguar XF-et összerakták rendesen, van benn anyag dögivel. Szegény motor szinte mindkettő helyett gyűrődött.
A magas csomagtartóélen átfordulva megnyomódott a felkarom könyék felett pár centivel ahol már nincs protektor. Motor ráfordult a kocsi hátuljára, dobozon levő fém csomagrögzítő fül kinyomta a hátsó szélvédőt majd elfeküdt a földön. Én meg leszálltam a csomagtartóról.
Sajnos 23 év motorozás után így jártam .
Nézegetem a hirdetéseket Jippi régi motorját most Hajdúhadházon árulják ami mindössze 454 kilóméter
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf400r-3788
395
Másik Budán van, de még nincs döntés.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-3798
275
Megszorító csomagot nem akarok a családra, így az SV marad az eladóknál.
Motosyntetico 10w40-et valami 9e körül vettem a 4 litert.
A Motorider 15w50 ami most benne van az meg 6500 volt + ajcsi láncspré.
Kérdeztem ma olaj árat, a Unixban 15200 a 4 lityis Repsol 10W40 4T. Az jó ár?
Nekem most ajánlottak egy gépműhelyt, ott javítanak ilyesmit,
sőt ahogy nézegettem a képeket, ennél komolyabbnak tűnő
hengerfej problémákat is kijavítanak.
www.bejomotor.hu
Nézd meg, kérdezd meg, hátha mondanak valamit kép alapján is.
Galgaguta tudom merre van, de eddig azért nem láttál még, mert a jogsimra várok, elment egy hét megint :( Deha meglesz végre......
Én meghegesztetném. Nyilván nem egy szokványos mutatvány. Hegesztés itt a legkevesebb.....
Elsődleges az hogy hozzáférhetővé kell tenni a törést, kurvára fel kell pucolni, jól begyökölni, pálca megválasztása próba hegesztésekkel. Ha valahova elviszed és ezeket nem csinálják meg vagy nem elég alaposak szar lesz. Suzuki dekliket már hegesztettem, blokkot még nem kellett.
Ebből kifolyólag még azt megjegyezném hogy nagyon sok féle Alumínium ötvözet létezik és akad köztük olyan amit nem lehet hegeszteni. Próba hegesztésnél kiderül.
emléxem azt mondtad,hogy jobb az LFPbe neked,mert az RF topicban senki sem meleg,,,,,, hogy ki voltál rajta bukva,,,,de aztán megnyugtattalak,hogy mind a két kezem a kólásüveg formájúválladon volt,,,,,ki is simult a búrád
Jó reggelt RF esek!