Üdv Rf-esek!
Légyszi valaki írja le a változó szelepvezérlésű Rf400-asnak a gyujtáselektronika számát, mert az enyémről lekopott. Talán így könnyebben találnék egyet.
Köszi!
Ja, és egyébként ugyan... ne köszönd, ez természetes, szerencse,
hogy ránk ordítottál bár pont akkor esett lefele, hogy Te vagy !
Amikor telefonszámot cseréltünk úgy remegtem mint a kocsonya...
látni is rémisztő volt .
Szerintem meg. Én a 600-as manuált böngésztem a szinjeladó miatt,
ott úgytűnt ugyan azok, csak akkor éppen nem ugrott be, hogy az
bizony nem digiműszerfal... A jeladó valószínűleg más. Lehet hogy
a befogatása is, de a tank kialakítás szvsz. ugyan az (már csak
gazdasági okokból).
Szóval látni nem láttam még, de jel nem
utal arra, hogy különböznének, ellentétben a 900-zal aminél rögtön
szembetűnő a külső különbség.
Bocs ha zűrzavaros, bennem van néhány sör, de a mondanivalóm
lényege remélhetőleg átmegy .
Én speciel ilyenről még nem halottam.
De mielőtt a siklóval nekik mennél ne feledd hogy van náluk puska vagy valami más állatok gyilkolására alkalmas eszköz.
Szerintem ha legközelebb megállítanak hívd fől a jardot hogy vadászok rendőrt játszanak az úton.
Szerintem. De én nem értek a lovakhoz.
Hát őszintén szólva fogalmam sincs.
Ügye egymás után volt nekem a 400 meg a 600. Ahogy összejött /októberben/ a 600-as, RSRambo-nak oda adtam a 400-ast. A 600-as meg egy barátomnál pihent márciusig addig nem nyúltunk hozzá.
De vissza gondolva nem emlékszek különbségre......
SZIASZTOK ! most jöttem haza a motorozásból a bakonyban csapattam, a kifele vezető útón elálták a vadászok az utat és leintettek , erre belémál a köcsög , mit képzelek magamról hogy este 8 kor itt motorozok mikor ők vadászni szeretnének, miértnem motorozok a műútón ....erre én mondtam nekei nem tájvédelmi környezet , az utat használtam, ha műúton szeretnék motorozni akkor nem terepmotorral csapatnék és nem magán terület szóval ha nem akarod hogy faszenet csináljak az összes lesből akkor szakadj le rólam......
na most azért írok ide mert biztos volt már aférotok nektek is a vadászokkal szal kiwi vagyok mit tudnak csinálni ilyen esetben !?
vállukon a bazinagy bram buska azt van már a pupba is azt titánok nagyon de legközelebb viszem a boxerem meg a viperát azt ha felkóstól péppé baszom az összes análbaszott kocsitoló csikát
vagy ti hogy kezelitek ezt ?
Baszki ez durva.
Nagyon sajnálom Imi. Tudom ezzel sokra nem mész, de együtt érzek veled. Én is jártam már hasonló cipőben.
Remélem nem lett komoly bajod!
-Ha meg szabad kérdezni hogy történt a baleset?
Motorvásárlással kapcsolatban:
Ha RF 600-ban gondolkodsz javaslom, hogy külföldön is nézzél körbe. Én is Angliából behozottat vettem.
A papír költségek nem vészesek. Motor árak meg elég jók.
Tavasszal kiderült hogy mitől indul nehezen a motorom. A motorvezérlő elektronikám halt meg. Most van benne ideiglenesen egy másik(egy Bandité), de azzan nem tökéletes(nincs fordulatszámmérő és ha a motor bemelegszik ,akkor kb 3500-as fordulatig kicsit fulladozik), de legalább indul rendesen. Nem tudjátok hogy kitől lehetne egy ilyet beszerezni?
Egy-két bontóssal már beszéltem, de pont ilyet nem találok.
Előre is kösz
Végre kész a PC-m.
Sajna szombaton csináltam egy töréstesztet a motorral, aminek elég csúnya lett az eredménye. Most már biztos, hogy rokkantnyugdíjba vonul gazdasági totálkár diagnózissal.
Pótlását szeretném mielőbb megoldani, fizetés utáni bankszámlám mérete a kérdés ez ügyben( ennyi idősen már nincs mérlegelési szempont lesz vagy nem lesz kérdésben) .
Nem pont így terveztem a motorcserét, de ez van.
Köszönöm még egyszer a műszaki mentésben résztvevő embereknek az önzetlen, gyors segítséget.
A szimmeringet érdemes porvédőgyűrűkkel együtt cserélni.
Szétszedni nem bonyolult, ellenben macerás és legalább 2 ember
kell hozzá, ha gyakorlatlan vagy. Vannak elemek, amiket nem szabad
megsérteni, és csavarok, amikhez célszerszám kell !
Anyagár durván 7-10k (porvédők, szimering, esetleg olaj).
Azt nagyon is jól érzed, hogy nem tudsz egyenesen menni !
A kormánycsapágyad halott ! Elvileg nem is szabadna használnod így!
Hogy erről meggyőződj, fogj egy krokodilt (hidraulikus autoemelő),
vagy egy darab rönköt, oldalsztender le, megdöntöd, valaki a kipuff
alá teszi a rönköt a motor hasa alatt, vagy emelővel szintén itt
megemeled úgy, hogy az eleje emelkedjen el !
Ne aggódj, kibírja... az oldalszender is, én úgy kenem a láncot,
hogy magam fele megdöntöm, hátsó kerékhez lenyúlok, félkézzel
fogom, forgatok a keréken majd le és kenés... szóval bírja !
Majd ezután szépen finoman forgatod a kormányt, ha szabadon
csapódik jobbra-balra akkor OK, ha egy picit is szorul/ropog, akkor kuka.
Anyagár 10-13k (csapágy).
Én tavaly májusban tettem le a jogsit és amúgy igen gyorsak voltak. Okmányiroda után azt mondták, hogy 1 vagy 2 hét (nem rémlik), és lehet kérni postán vagy személyesen. Mondtam nekik személyesen megyek érte. Ez egy csütörtöki nap volt. Egy hét múlva szerdán hív anyukám, hogy megjött a jogsi.
Pedig Pesten csináltam ugye, személyes átvételt akartam. De hát na. 6 nap alatt hazapostázták. Szóval no para, az mindjárt itt van
Az okmányos papírral meg ilyesmivel NEM lehet vezetni, NEM egyenértékű a jogsival!
Ellenben lehet kérni X pénzért egy ideiglenes jogsit, amit ott rögtön kiadnak, és a rendes jogsi megérkezéséig érvényes. Tavaly a srác, akivel forgalomban együtt vizsgáztam kért ilyet, mert megvolt már a motorja. Most valamiért 1500Ft rémlik, de lehet több az... Lényeg a lényeg, ha nagyon nem akarsz várni, ilyet tudnak adni. Lehet el kell magyarázni nekik, hogy van ilyen, mert a Fehérvári úti irodában pl. nem igazán tudtak róla.
Ja, ma meg találkoztam egy RF-essel, Kerepes után (Gödöllő felé) a hármason. Piros, doboztartóval, doboz nélkül. Ballerman, esetleg nem te voltál? Az itteniek közül rád illik legjobban a leírás.
Pedig most már lehet menni azzal a papirossal is, kérdezz esetleg be a gyorshajtás yardba. Teló szimering, egyéb kopó alkatrace: zzr fórumon Kutya, de nem én mondtam
Tele van a csúnyám. Hihetetlen ez a bürökrácia. 2-3 hét mire megkapom a jogsit. És addig ezzel a papírral se motorozhatok amit a tokmányirodába adtak, mert, ha elkapnak egyből el is veszik a jogsim, ami még meg sincs Ott van a vizsgalapom, az okmányirodás papír, hogy folyamatban van, csak idő mire kiküldik. Há' most a faszé nem lehet már ezzel menni? Ráadásul ezen a hétvégén meg a motorosokra utaznak a fuckabátok. De ma azért ráültem és mentem egy 40km.
Amit észrevettem, hogy telószimmeringet kell majd cserélnem az egyikbe, de akkor már mindkettőbe. az mennyi pénz kb? Illetve az oktató motor után nekem nagyon furi a kormány..... Olyan mintha nem lehetne vele teljesen egyenesen menni, mintha alig észrevehetően billegnék jobbra-balra a motorral. ez mi lehet? kormány csapágy?
Na bocs a regényért....
Légyszi valaki írja le a változó szelepvezérlésű Rf400-asnak a gyujtáselektronika számát, mert az enyémről lekopott. Talán így könnyebben találnék egyet.
Köszi!