Tényleg nem a szimering és az olaj kerül 15-20000-be(mellesleg ezek közel 7 rugó magukban) hanem a ráfordított munkaórák, a szerszámok megvásárlása és szinten tartása, a tapasztalat és tudás megszerzése és ilyenek..........persze az jó ha valaki meg tudja magának oldani hisz ez sem más mint munka viszont ha valaki mégsem ért hozzá az ezeket olvasva azt hiszi, hogy a szervizek csak lehúznak és azért drágák.......majd írd le mennyi időt fordítottál a ki-beszerelésre, gépmunkára és milyen szerszámozottság kellett hozzá........persze egy átlag motorosnak a garázsában van mindenféle műhelyberendezés és tele van idővel is...... ........
- A búrába nem, a helyzetjelző hiányába igen
- Ha az izzó kékes végű de hidegfehér fényű abba nem, de ha kékes a fénye, abba igen.
- Sport dobba igen, most írta Imi, hogy szóltak érte valakinek, nekem tavaly levizsgázott vele.
Kicsit kiegészíteném a dolgot. Tehát ha szar a gyomrod a tej az király! Viszont a másnaposság, az alkohol elvonási tünet. Akkora dózist kapott a szervezet belőle, hogy elvonási tünetek jelentkeznek. Ezért jó pl egy sörrel indítani reggel :) Néha nem lehet lenyelni sem, sőt rosszul vagy ha ránézel, mennyire jót tud tenni.... :D:D:D
Na csak ennyi.
Egyébként meg ma megtörtént az átírás, már a nevemen van a motor, de fontosabb, hogy MEGVAN A RUTIN VIZSGÁM IS
3-ból 2 pipa. Még egy pipa nekem és annyira jó lesz....
menj már haza a gépért,én is az alvás helyett intézem a dolgaimat már,bár külső keréken szerintem nem ittunk annyit mint ti belsőn
Szombatig még van időd felhozni...
péntek este lemész,szombat reggel feljössz meg hozod asszonyt
Ha megengeditek csatlakoznék fórumolni hozzátok /Egy boldog 400-as tulaj/. Műszaki téren hülye vagyok, mint a föld, de jókat írtok, hátha sikerül fejlődni kicsit.
Idén műszakizott már valaki közületek?
Ami nekem kérdés, hogy belekötnek-e:
-első lámpabúra /belpiacos/
-kék színű fényszóró izzó
-sport dob
Köszönöm előre is az infót és széles utat mindenkinek,
Szasza
Egyelőre várom a bontó válaszát, mindenképp veszek egy bontottat,
nem állhat le a motor egy napra sem, a múltkori blokk cserére is 1
nap szabit vettem ki...
Ha kicserélem a rosszat egy jobbra, akkor a rosszat én akarom
megcsinálni, pont ezért, mert tudom, hogy két szimering nincs 20e
forint, forgácsológépekhez hozzáférek és gépalkatrész tervezés sem
áll messze tőlem, úgyhogy ezért nem akarok másnak fizetni, ha
én is meg tudom csinálni.
Király kép. Másnaposságra tejet inni javaslok. (felszabadítja a szervezetben az alkohol által megkötött vizet[[ettől másnapos valaki]]) Jobbulást. És kösz tényleg jó kép!
Üdv. Guppy1 van esetleg képed a tükör javítás közbeni állapotáról?
Mert én is megnyomtam és fordul, hajlik össze vissza.
Illetve a fórum többi olvasójához is az lenne a kérdésem, hogy képe van-e valakinek, hogy miként néz ki belülről a tükörbúra. Ha valakinek van esetleg, akkor legyen olyan jó és kérem tegyen fel. Köszönöm Urak.
Nekem szezon közben puhant el a központim! Anyagilag szűken vtam...szétnéztem én is! 20 alatti megoldást nem találtam!
Gondoltam, mi baj lehet, ha nekiesünk a rossznak!
Simán házi barkácsban nem szétszedhető! Viszont nekem Faterom EV-ként esztergályos(volt :S), szóval megoldható!
1000 Ft alatt kaptam két szimmeringet(eredetileg karmantyú volt benne!), inkább vettem egy pótot is:)
Szóval, ha a préselt kupakot leszúratod egy ügyes esztergályossal(amihez hasonlót kell csináltatni! jó passzosra század mm-re mint a csapágyhelyeket, hogy szoruljon majd)! Szóval azon belül van egy seeger-gyűrű(asszem jól írom:)) szerű dolog, csak nincs rajta fül, amin fogni tudsz(viszont az esztergakés bele tud akadni !
Szóval ha már az is kint van, akkor szétjön az egész! Utána szimmering csere, és mehet össze! a passzos "préses" kupaknak nincs nagy szerepe, az csak zár, ugyanis a teleszkóp a seeger-gyűrű féleségen üt fel amúgy, abban akad!
Még volt vmi, hogy valamit a teló alján levő állítónál egy bizonyos módon kell meghúzni! Én összeraktam...reggelre folyt az olaj! Azt hittem megint elengedett, de nem! Hanem meghúztam azt a bizonyost amire már nem emlékszem:) Hnap átnézem a telót, sztem rájövök, hogy akkor mit kúrtam el!
Szóval nekem azóta is tart tökéletesen, egy csepp olaj nem jött ki(asszem valami 3-4deci ment bele, ha jól emlékszem), és hát igen beton lett...most 7esen rázópad, pedig 110kg vok :)
No törd rajta a bucid, hogy megéri-e belefogni, vagy veszel egy használtat :)
A motorozz pont hun van fent, 48 óra a magyar várak között címmel.
Május 7./8.00 - Május 9./ 21.00 között be kell járni a majd kiadott
helyszíneket (várakat), tesztlapon lévő kérdésekre válaszolni, valami
csekkpont is lesz a váraknál... Teljesen fakultatív a "verseny", magad
tervezed meg az útvonalat, "rajt" sincs, csak be kell tartani ezeket
a határidőket, kb. ennyi. A végén el kell küldeni a tesztlapot, meg
a fotót a km óra állásról.
Engem az elküldés része nem érdekel, de jó kis országjáró túra.
Simán benne lennék !
Minden van ami ilyesmihez kellhet, sőt, úgy néz ki megyek a 48
órás várkereső túrára is.
Részemről az éjszakai útmenti sátrazásos történet lesz.
Én úgy gondoltam, hogy a 4 háttérvilágítást cserélem csak ledre,a többiben marad a rizsszemizzó ahogy gyárilag van..!A lejobb megoldás a gyári égő lenne, vagy annak színes verziója de ez a 6mm-es méret nincs sehol!hívtam már conradot bolthely.hu, homasita stb-stb végig mérettem mindegyikkel az átmérőket, kicsi; 4,5mm nagy 10mm
Hát ez a tipikus 2 szék közül a földre
Találtam gyári T5ös foglalatút is, de az meg nem nagy fényerejű szórtfényű..
A gond az lehet ha olyan mint pl az SV650-é akkor az préselve van elvileg javíthatatlanul és azt gépműhelyben lehet leszúrni és vagy levehető "kupakot" csinálni vagy visszapréselni na meg ha tartályos akkor a feltöltést is célszerű szakműhelyben elvégezni mert került hozzám olyan gép aminek előtte szervizben töltötték fel levegővel 6 bar-ral és csodálkoztak, hogy nem jó...... ....ezért nehézkes még az ügyeskezű embernek is a házi javítás, a szétszedhetőkkel nincs gond csak a rugó biztonságos rögzítését kell megoldani és go...
- A búrába nem, a helyzetjelző hiányába igen
- Ha az izzó kékes végű de hidegfehér fényű abba nem, de ha kékes a fénye, abba igen.
- Sport dobba igen, most írta Imi, hogy szóltak érte valakinek, nekem tavaly levizsgázott vele.
Na csak ennyi.
Egyébként meg ma megtörtént az átírás, már a nevemen van a motor, de fontosabb, hogy MEGVAN A RUTIN VIZSGÁM IS
3-ból 2 pipa. Még egy pipa nekem és annyira jó lesz....
Szombatig még van időd felhozni...
péntek este lemész,szombat reggel feljössz meg hozod asszonyt
Ha megengeditek csatlakoznék fórumolni hozzátok /Egy boldog 400-as tulaj/. Műszaki téren hülye vagyok, mint a föld, de jókat írtok, hátha sikerül fejlődni kicsit.
Idén műszakizott már valaki közületek?
Ami nekem kérdés, hogy belekötnek-e:
-első lámpabúra /belpiacos/
-kék színű fényszóró izzó
-sport dob
Köszönöm előre is az infót és széles utat mindenkinek,
Szasza
Egyelőre várom a bontó válaszát, mindenképp veszek egy bontottat,
nem állhat le a motor egy napra sem, a múltkori blokk cserére is 1
nap szabit vettem ki...
Ha kicserélem a rosszat egy jobbra, akkor a rosszat én akarom
megcsinálni, pont ezért, mert tudom, hogy két szimering nincs 20e
forint, forgácsológépekhez hozzáférek és gépalkatrész tervezés sem
áll messze tőlem, úgyhogy ezért nem akarok másnak fizetni, ha
én is meg tudom csinálni.
Mind1, gondolom azért a segge tetszik
(bocsi, tök másnapos vagyok, vagy még részeg, nem is tudom... )
Mert én is megnyomtam és fordul, hajlik össze vissza.
Illetve a fórum többi olvasójához is az lenne a kérdésem, hogy képe van-e valakinek, hogy miként néz ki belülről a tükörbúra. Ha valakinek van esetleg, akkor legyen olyan jó és kérem tegyen fel. Köszönöm Urak.
Nekem szezon közben puhant el a központim! Anyagilag szűken vtam...szétnéztem én is! 20 alatti megoldást nem találtam!
Gondoltam, mi baj lehet, ha nekiesünk a rossznak!
Simán házi barkácsban nem szétszedhető! Viszont nekem Faterom EV-ként esztergályos(volt :S), szóval megoldható!
1000 Ft alatt kaptam két szimmeringet(eredetileg karmantyú volt benne!), inkább vettem egy pótot is:)
Szóval, ha a préselt kupakot leszúratod egy ügyes esztergályossal(amihez hasonlót kell csináltatni! jó passzosra század mm-re mint a csapágyhelyeket, hogy szoruljon majd)! Szóval azon belül van egy seeger-gyűrű(asszem jól írom:)) szerű dolog, csak nincs rajta fül, amin fogni tudsz(viszont az esztergakés bele tud akadni !
Szóval ha már az is kint van, akkor szétjön az egész! Utána szimmering csere, és mehet össze! a passzos "préses" kupaknak nincs nagy szerepe, az csak zár, ugyanis a teleszkóp a seeger-gyűrű féleségen üt fel amúgy, abban akad!
Még volt vmi, hogy valamit a teló alján levő állítónál egy bizonyos módon kell meghúzni! Én összeraktam...reggelre folyt az olaj! Azt hittem megint elengedett, de nem! Hanem meghúztam azt a bizonyost amire már nem emlékszem:) Hnap átnézem a telót, sztem rájövök, hogy akkor mit kúrtam el!
Szóval nekem azóta is tart tökéletesen, egy csepp olaj nem jött ki(asszem valami 3-4deci ment bele, ha jól emlékszem), és hát igen beton lett...most 7esen rázópad, pedig 110kg vok :)
No törd rajta a bucid, hogy megéri-e belefogni, vagy veszel egy használtat :)
Üdv!
Május 7./8.00 - Május 9./ 21.00 között be kell járni a majd kiadott
helyszíneket (várakat), tesztlapon lévő kérdésekre válaszolni, valami
csekkpont is lesz a váraknál... Teljesen fakultatív a "verseny", magad
tervezed meg az útvonalat, "rajt" sincs, csak be kell tartani ezeket
a határidőket, kb. ennyi. A végén el kell küldeni a tesztlapot, meg
a fotót a km óra állásról.
Engem az elküldés része nem érdekel, de jó kis országjáró túra.
Már be is szerveztem a navigátoromat.
Minden van ami ilyesmihez kellhet, sőt, úgy néz ki megyek a 48
órás várkereső túrára is.
Részemről az éjszakai útmenti sátrazásos történet lesz.
Sör-bor akad, nagy az udvar sátorozni tudtok .
Hát ez a tipikus 2 szék közül a földre
Találtam gyári T5ös foglalatút is, de az meg nem nagy fényerejű szórtfényű..
Marad a 8as led+ellenállás
Nem valószínű, hogy szétszedhető, ezzel számoltam.
Huszasér már azt is megkapod.