Hátsó rugós tagot újíttatott már fel valaki ?
Ha van valami jó kontakt amiről van tapasztalat, akkor kellene.
Hogy ne unatkozzak, eldurrant a hátsó csillapító... mondjuk használni
minden gond nélkül tudom, csak kicsit puhácska lett a feneke.
Hát legfeljebb most nem sztrítfájterkedek egy darabig .
Az a szerencse, hogy egyébként úgy megy mint a kisangyal.
Két személlyes vegyes megint 4.8-as fogyi (95), város-külváros,
50-110 tempó.
De visszatértem a 98-ashoz, összehasonlíthatatlanul szebb a
hangja vele, stabilabb az alapjárat, jobban húz, és kevesebbet
eszik belőle.
LED téma:
Ha átalakítja valaki LED-esre a műszerfal világítást, akkor ne lepődjön
meg azon, hogy esőben és magas páratartalmú időben az olajnyomás
jelző és az üres jelző lámpa "parázslik". Nekem mindkét blokkon
ezt művelte, nem lehet 2 rossz jeladóm és olajpumpám, meg üres
jeladóm...
Valószínűleg a víz letestel valamit, és a LED-ek már azt a picike
kis áramot is észreveszik ami a víz ellenállásán folyik.
Ha visszatenném az eredeti izzót, az észre se venné, mert 12V-on
5-10mA az annyira pici teljesítmény, hogy az izzószál talán
szobahőmérsékletre se melegedne.
Jajjaj, srácok, így tényleg nehéz lesz a választás...
Kaptunk az élettől haladékot: megegyeztünk asszonnyal, hogy először beköltözünk a kéglibe, megvesszük az élethez nélkülözhetetlen dolgokat (nem, a hűtőt feltölteni már nem marad pénzünk ), és számot vetünk.
Jó hír: bejelentette, hogy nem fog megelégedni a hátsó üléssel, kell neki is majd egy tanulómotor...
Mondom neki: Cica, nincs is jogsid!? Erre Ő: nem baj!
Szeretem!
Tehát a fejlemények; mivel hiába raktam bele vagy 3 normál méretű rizsszem izzót nem világított, így mérgemben kivettem a komplett műszerfalat!
Sajnos ahogy látom a háttérvilágítás mind a 4 égője halálán van..Érdekes, hogy az irányjelző és az üres,olajnyomás világítás..visszajelzőknél sima mezei rizsszem égő van..lehet az sem gyári már?Ha már így szétdobtam lehet nekem is ledes lesz a cucc
ilyesmit találtam én is de nem tudom ez az a méret e ami benne van!a homasitanál van 4 féle, de egyiknek sem ilyen a mérete mint ennek..5-6mm átmérőjű a feje,az elterjedt verziónak 4mm
elvileg az is megáll benne de nemtom wattra egyforma e a kettő..Csúnya lesz ha az 50 mögött nappal lesz a túloldalon meg a 14ezernél éjjel
Vörösbáróról: ott én se.
GS500-ról: sorkettőt tanulómotor után soha... nekem az egy kicsit
durva gépezet. Ha kettő, akkor vékettő, de inkább az se, mert ha
már vé, akkor vénégy...
Gumik... mekkora is a hátsó gumi a GS500F-en ?
Nekem az utolsó emlékem a megdöbbenés, hogy milyen idétlen
rajta az a virsli. De lehet, hogy pont egy rossz GS500F-et láttam,
vagy régebbit.
Mit akarsz hallgatni menet közben, az a nagy kérdés!
A 4 henger üvöltését vagy a 2 henger dübörgését!? Na persze ehhez kell sportdob.
Mindkettő jó, RF sportosabb, de nekem kényelmesebb, hatékonyabb fékekkel, na meg a formatervezés!
GS500F-nél a lobogó idom ami nagyon nem tetszik, meg a magas kormány.
RedOne-t támadd a kérdéssel! Az Övé is digites és már bontotta is szét.
Esetleg egy kis kedvcsináló tapasztalataiból:
A LED-ek száma gyakorlatilag szabadon választott is lehet.
13.5V áll rendelkezésre, ezt tudod elosztani sorban mondjuk 5-6
LED felé, párhuzamosan pedig szinte akármennyi LED felé.
Az, hogy sorban hány LED-et tudsz kötni, az attól is függ, milyen
típusút raksz be, és természetesen mekkorát.
Az 5-ös LED-ek általában 2-2,5V körül már szépen mennek 20mA-ről.
A 10-es LED-ek színtől föggően akár 3.6V-ig is felmehetnek.
Ami biztosan kell, egy soros ág elé egy ellenállás, a feszültség
beáll magától ha a LED-ek telítésbe mennek, viszont az áramot
korlátozni kell ilyen módon.
Nem egy bonyolult dolog, csak ahhoz hogy szépen megcsináld
előbb le kellene bányászni a búrákat ami nekem speciel még nem
sikerült, bár mivel 2 komplett hátsó lámpám van így el merem törni
az egyiket.
Én az egész műszerfalat alakítottam át LED-esre.
Nagyon untam, hogy indexeléskor villog a műszerfal is.
Így most szépen egyenletesen világít kéken .
Igaz még vennem kell 0.4k-s ellenállásokat mert az 5-ös ledekhez
volt méretezve a 8-asok meg kicsit gyengécskék így.
A hátsó lámpán is gondolkodtam, de én majd úgy szeretném,
hogy kiszedem a búrákat és maga a foncsor helyére építek be
led panelt.
Hát igen! Nem rossz moci a gs 500 sem én is azzal tanultam a jogsiszerzést de sztem ott ki is mutatta mindenét,gyenge fék hengerenként csak 2 szelep,léghűtés, legjobban a fék ami zavart.Két fajta motorral mentünk ott gs 500 meg bandit 400.A gs fiatalabb volt jóval bő 15 évvel mégis a kis bandit "fényévekre" járt előtte,na jó ez elég túlzás,de mért nem tudtak már a gs re is legalább dupla féket előre?Nekem volt honda cb 500 ami szinte ugyanaz mint a gs csak vízhűtés meg 4 szelep/henger ,de sajna a fék ott is szimpla ami nagyon zavart is.Szerintem én az RF-et venném ha tehetném remélem tehetem is.Byby
Ezen az oldalon nyilván az RF-re szavaz mindenki, ez nem kérdés.
A GS500 nagyon jó tanulómotor, egy személynek megfelelő lehet, ha az adrenalin nem játszik fontos szerepet az életedben.
Az RF sportosabb és szebb is...
Vannak itt vérprofi 400-as tulajok, majd ők megmondják a frankót.
Vagy megnézem meg tudom-e magam csinálni.
De azért köszi az infót.