Illetve várjunk csak... nem értelek teljesen tisztán.
Most mitől kell neked új vagy régi ?
A 600-on nincs különbség. Minden 600 és 900 a régi analóg órás
műszerfallal van szerelve, nincs bennük digitális.
Ez csak a 400 belpiacos kiváltsága (tudtommal).
Megérkeztek a rendelt idomaim. Jobban mondva a kicsi 400-asé.
Viszont kérdésem lenne, főleg olyanoktól, akik láttak már idom szinten 400-600at egymás mellett.
Tehát a balos takaróidomról van szó, sikerült szerezni egy eredetit! Ez jó, mondtam Sugóéknak, hogy 96 előtti 400-ashoz kellene. Küldtek képet (én is csatolom ide), szemre egyezik. Viszont az van ráírva, hogy RF600 97-. Gondolom ilyenből lett bontva. Most kicsit megijedtem, de szemre még mindig stimt. Van tehát különbség az új és a régi műszerfal között ilyen szempontból? Főleg a műszerfalat körbevevő íves rész érdekelne, bár annak is csak az alsó felét adja ez az idom.
Egyébként amiért az egészet vettem: egyrészt, hogy gyári legyen, másrészt a valós tároló rekesz miatt. Na az viszont fain. Nyilván nem hagyok az utcán benne semmit, de ha pl. tanktáskát sem akarok vinni, csak tényleg gurulni egyet, legalább a telefon-jogsi-pénztárca-forgalmi-stb. kombó nem a belső zsebemet nyomja majd.
Üdv.
Nekem szerencsére nincs ilyen jellegű tapasztalatom, mint amit a 2.pontban írtál, de nem feltétlenül az egész váltó a sz@r, lehet csak a léptetővilla kopott el. De mondom én csak az oldalon és újságban olvasott dolgok alapján vagyok "okos". Először ezt próbál kideríteni, javaslom kovi79 videóját ((zzr600 léptetővilla csere)), jól elmondja és elméletileg széthúzás nélkül megtehető, bár erről gőzöm nincs. Sztem előre nem kell stresszelni lehet pár ezerből kijön.
Grat, hogy megint sikerült megcsinálnod!
Ezt a blokkot végül mennyiért sikerült szerezned?
Engem érdekelnek a részletek, kérlek írd le a tapasztalataid. köszi :)
bicikliúton és járdán?
Ismerős mind2 probléma...
1. leveszed a tankot és ott lesz a "never open hot" kupaktól balra lent a hűtővizes csövek csoportosulásánál :) . 10-es kulccsal kell kivenni 2 csavart a bal oldaláról, és utána ki tudod venni, cserélni. Nem nagy dolog, nekem is sikerült egyedül :) Én most cseréltem ki múlt héten...
Viszont azt valaki leírhatná, hogy a hűtővizet hol lehet leengedni teljesen, hogy újat tegyek bele.
2. Szintén ismert probléma a 2-es... Én tavaly egész szezonban így jártam, és a végére már megszoktam, hogy kihagyom a 2-est és 1-es után 3-asban húztam neki tovább... Nekem most márciusban lett kicserélve a váltó, de ez nem olcsó mulatság! És igen, el van kopva sajnos a fogaskerék, és nagyobb nyomatéknál kiugrál...
Igen bátorkodtam rendszám nélkül elosonni, kisebb utcákon, bicikli úton és járdán, és nem meszeltek le. A vizsga sikerült, de van két kisebb-nagyobb problémám.
1. hogy sztem termosztátot kell cserélnem, mert a szépen bemelegített motor, amint elindulok vele és éri a szél majdnem teljesen lehűl. Lehet hogy Olaszba más a klíma és idehaza másfajta termosztát való bele? És ha igen akkor meilyen, mennyiért lehet kapni bele, hol, és 1 hülye kérdés: hol van a mocin a termosztát?
2. A második fokozatom elég ratyi, ha húzok neki egy kövéret iszonyatosan dobálja a sebességet, recseg, miinden baja van.
Jobban járok ha kihagyom a kettest, úgy nem volt vele gond.
ellehet kopva a sebesség fokozatom, vagy mért dobálja?
Köszke a segítséget.
Először én is elhittem ezt a légköri marhaságot, de aki azt állítja
az nem ért hozzá. Nekem minden gyári a karburátorban, csak be
kell tudni rendesen állítani és semmi gond nem lesz vele.
Termosztát... na azt cserélni illik.
Hibákról ne beszéljünk... ez motorfüggő, ha belenyúlsz akkora
pénznyelő lesz, hogy azt elmondani nem lehet. De ha jót fogsz
ki, akkor sokat elmennek.
Talán azt hozzá lehet tenni, hogy tapasztaltam már elég durva
műszaki problémákat, de soha, sehol nem hagyott ott, mindenhonnan
mindenféle gonddal hazamentem.
Ha más nem is, de ez mindenképpen becsülendő .
Egyébként MUKODIK a mocim. Megint. Elég szép hangja lett.
Kiváncsi leszek most meddig...
(Ha kíváncsi vagy részletesebben a problémákra, szívesen írok,
de az regény lesz...)
Nekem is ugyanez a problémám volt, mivel sikerült elesnem vele és nekicsapódott a tükör az aszfaltnak. Marhanehéz megcsinálni nembiztos h megéri vele foglalkozni. Alapból a tükröt ki kell venni amit nem lehet másképp megoldani minthogy levágod a "keretet" körüle. Csak így férsz ahhoz a részhez ami el van törve. Ahol a szár és a tükör búra találkozik ott a búrában van egy homorú rész kialakítva az tört le és emiatt lötyög. Nagyon nehézkes megcsinálni és nem is tudom h mennyire tartós. Én megcsináltam epoxival ragasztottam egyenlőre jónak tűnik de majd kiderül h meddig bírja. Már nem kezdenék bele
Ma letörölgettem Csinikét, meg ha már ott voltam be is indítottam. Egyből indult, minden okés vele :) Meg leszedtem a szigetelőszalagot a jobb oldali tükörröl, amivel meg volt szögelve, de már semmit nem ért, mert fityegett. A csaj azt mondta el van törve. Nos leszedve a szig.szalagot láttam, hogy a tükör külső "burka" sehol sincs sérülve, csak a szár végén lévő gömbölyű vég "beleesik" a tükörrészbe. Kérdésem, hogy akkor most mi van? Szedett már szét valaki ilyet? Azaz a tükörlap mögött mi lapul? Milyen megoldás ez? Hogy van gyárilag odatéve, hogy a tükör fordítható a műanyag "karon", de mégsem esik bele a tükörbe a szár, mint most. Lehet meg lehet csinálni.....?
Más nem, egyelőre valami pill.ragasztóval megoldom majd, amíg nem találok gyárit, ennek már úgyis mindegy
na bocs a regényért, remélem érthető miről beszéltem
Köszi szépen a sok jó és gyors választ. Sokat segítettetek, remélem szombaton már én is boldog tulajdonosa leszek egynek, igaz jogsi nincs méééég, de nem sok kell és meglesz.
Egyszer RF találkozon személyesen is megismerjük egymást.
Üdv
Szily
Köszi! 30évet öregedtem a vizsgán. G.ci kérdéseket kaptam.
Vizsont megőrülök, mert a Netrisk nem enged kötni kötelezőt, mert ki kell tölteni a jogosítvány sorszáma mezőt, az meg ugye még nincs. Írtam nekik levelet, remélem gyorsan reagálnak, mert gyorsan átakarom iratni mostmár a motort, ahhoz meg kell az új tulaj nevére szóló befizetett csekk. Remélem rutinon és forgalomba sem lesz gáz.
Én 1 éve hajtom az röfit, ha nem indult, (volt ilyen)csak az én hibám volt.Nem szereti a 9-es hőértékű gyertyát, főleg az állandó indítgatásokat.Beindítás után nem turháztatni kell hanem menni.
Szerintem jó kis gép a röfi.
Másodszor pedig: a japán belpiacosság nem is olyan nagy wasistdas. Egy-két embernek itt a fórumon tudom, hogy ki van cserélve az alapjárati fúvóka. Ezzel dúsabb keveréket kap a moci. De nem jellemző annyira a csere: ha nem indul nehezen, stb., akkor - mint pl. nekem is - simán jó, a gyári. A másik dolog ami ide kapcsolódik, a túlhűtöttség. Ezt már többen orvosolgatják: a hűtő letakarása a legolcsóbb megvalósítás, de egy termosztát csere (3e Ft) sem olyan vészes még.
A belpiacosság részről majd még RedOne tud mesélni, aki épp ma cserél blokkot, csak hogy szép legyen az élet. Aztán van itt minden finomság. Például nem úgy van az, hogy ha gond van, akkor az itthon is népszerű Bandit 400 blokkja 1:1 donor. Na de nem elrettenteni akarlak, azért ritka az ilyen mélységű probléma.
Indítási nehézség max olyan lehet, hogy pl. hosszabb állás után a karburátorok kiszáradnak, és az idő, amíg a benzinszivattyú anyagot juttat a blokkig! Ilyenkor van az, hogy 3-4-5 hosszabb indítózás után hallhatók az első apróbb robbanások(ha jól sejtem Imitrikes is hasonló jelenséget írt a múltkor!)!
Ilyen az enyémmel is előfordul, viszont ha a benzin elér a blokkba, azonnal indul ! ! !
No ez viszon valami tömítetlenségi probléma lehet a karburátorban(/benzinszivattyúnál ? ? ?) Engem ez annyira nem zavart...sűrűbben előveszem a mocit, minthogy ilyen előforduljon(általában :P)
Direkt írtam ki, hogy egyértelmű legyen, nálam mi volt a probléma! 400as Rf -- gyárilag 8as hőérték kétpólusú! Nekem 9es hőértékű egypólusú! Nem volt gondod? akkor ha 9es van írva a 900asba, akkor vegyél bele egy 10es gyertyasort, és 0-5fok körül indítsd be félnaponta 1percre max! No majd meglátod, hogy lesz!
Mert az én példám ez volt!
Amúgy a csapzárást megszokásból, és elővigyázatosságból teszem, nem azért mert szar!
Amúgy sztem ez a légköri viszonyokhoz állítás egy nagy marhaság!(de nem vok hozzáértő ! ! !) Jó hőértékű gyertya kell, meg egy pöpec blokk, és olyan nincs, hogy nem indul!
Sziasztok
Még friss vagyok itt, de kérem szorítani, ugyanis holnap A rutin vizsga!
Mellesleg kérdeznék, RF400 vásárlása elött állok, hallottam, hogy ugye Japán belpiacos ez a motor és amiatt, hogy ott mások a légköri körülmények, más a karbi beállítása. Sikerült nektek itthoni "levegőre" beállítani a motort? Szépen duruzsol?
Volt-e valamilyen hiba ami mondjuk rendszeresen előjött,
Most mitől kell neked új vagy régi ?
A 600-on nincs különbség. Minden 600 és 900 a régi analóg órás
műszerfallal van szerelve, nincs bennük digitális.
Ez csak a 400 belpiacos kiváltsága (tudtommal).