Merjél ? Merjél... ha szeretnél puha váltót akkor vegyél, nekem is
csak annyi a kifogásom, hogy az "új" blokkal nagyon nagyon puha
lett, sokszor már olyan érzésem van mint mikor az autón a rossz
kuplung "beesik" engem ez a fajta vajpuhaság már picit zavar,
de tökéletesen működik vele, zajmentes, mit lehet még mondani
egy olajról ?
Külcsínyre pont nem tudok okosat mondani, Pistabaaa^^^ vett valahol idomalkatrészeket ami erről is hiányzik. Fényezésről is volt szó pár napja, ha hibátlan a bal oldal akkor ki lehet kevertetni a jobb oldalához elegendő színt.
Itt csak akkor lehet nagy gubanc, ha a srác úgy kezdi, hogy a blokk bontatlan mert akkor valamiért tagadja a dolgokat.
Próbakörön meg pörgessétek meg rendesen, inkább most kezdjenek kopogni a bányászok mint mikor már hazavitted.
Köszönöm a gyors válaszokat!
Az egyértelmű, hogy ütött-kopott szegény (kb. ennyi látszik a képeken), viszont kezdő moci lenne szegénykém, tehát sajnos esélyes még a kisebb borulás, bármennyire is elkerülendő...
Valamelyikőtök tudna egy gyors és nagyon nyers költséget írni CSAK a külcsínre? (Ugye motorikusan semmi info.) Monjuk Imitrikes?
Mintha egészen értenél hozzá...
Mert ha "csak" a műszerfal hiányzik és a jobb oldalát kell fényezni - bár szerintem akkor megy az egész, hogy egységes legyen... - és majd a helyszínen nem derül ki róla, hogy darabokban áll, nem bánnám, ha elhozhatnám...
Vagy tapasztalatotok szerint nem szabad ilyen szinten leharcolt RF-el kezdeni?
Helló mindenkinek!A 400-ashoz a HF-138 jelű olajszűrő kell ugye?Lusta vagyok megnézni mi van rajta,de ha jól emlékszem akkor az kell.És egy kérdés....most merjek bele repsol 10w40et rakni vagy ne? Jót is olvasok róla meg rosszat is.Mit tegyek?
1-2 hete is még a régi képekkel volt fent, most újíthatta meg a
srác a fotókat.
Ahogy Imi írta, régóta hirdetik, de kezdettől fogva esztétikai hibás.
(Legalább azóta nem történt vele semmi.)
Ha jól láttam bal oldalt hiányzik róla a műszerfal idom, de ez
előfordul sajnos. El kell menni, meg kell nézni, hallgatni, próbálni...
Ha van RF-es, Banditos ismerősöd vidd magaddal, jól jöhet...
Előfordulhat, hogy lassan vennénk egy motort, amin szépen lassan megtanulhatnánk az asszonnyal motorozni.
A kérdésem, hogy tud-e valamelyikőtök erről a jószágról valamit? Ne adj' isten itt van a jelenlegi tulaj?
Minden segítséget szívesen fogadok!
Szó sincs mellre szívásról, meg sem bántottál szerintem senkit,
engem semmiképpen, csak ha tényleg nagyon zavar valakit,
én szívesen folytatom zárt körben is, mert én is tisztában vagyok
vele, hogy több ember helye, nyitott fórum, nem mindenki (főleg ha a
többség) kíváncsi a mélyebb találgatásra.
Majd ha megbántódok azt úgyis a tudtára adom annak aki tehet
róla. Én sem neked céloztam amit írtam, hanem úgy általában
mindenkinek aki esetleg unja a témát.
Mint már említettem "ne szívd mellre"
Mivel ez egy nyitott forum,ráadásul a kevés RF-tulajok helye,talán én is leírhatom a véleményem.
Ráadásul nem akartam megbántani senkit
Ehh, írtam egy jó hosszú magyarázatot, hogy miért áramlik a kis
körön kezdetektől a víz, de rájöttem, hogy közel egy nyelvet beszélünk.
Az értelmét én se tudom, logikus lenne, ha az olaj kiskörére is lenne
egy termosztát, de nincs.
A víz pedig megy a kisebb ellenállás felé is, mivel párhuzamos
körökről beszélünk. Az elektromos világban is ugyan ez van.
Ha van egy elágazás, az áram folyik mindkét irányba, csak az
ellenállásoknak megfelelő mennyiségű...
A kazános hasonlatban igazad van, de nem az ide a legmegfelelőbb
modell.
Szerintem ha két vízpumpa lenne két külön "tartályból" dolgozna
ugyanarra a körre, akkor jobban tükrözné.
Vagy én nem értek valamit...
Tsanyinál lesz az igazság, valószínűleg az olaj hidegebb kell legyen
mint gondolnánk. (Nem is akarok ezen változtatni, csak érdekes
téma.)
Bocs a beleugatásért. Az olajat nem csak hűteni hanem üzemi hőfokon tartani is kell és a túlhűtése káros, ezért van, hogy pár típusnál(pl. Gladius) újra kezdtek a hűtővízzel nem csak hűteni hanem állandó hőfokon tartani az olajat. Ez nem új dolog, 40-50 éve általános volt a járműveknél csak elhagyták, de úgy fest mégis visszatérnek a bevált dolgokhoz. Akinek van az olajbeöntőn hőfokmérője láthatja, hogy normál használatnál alig megy fel 50°-ra az olaj hőfoka és dugóban sem éri el a 90-et pedig igazából 110-130˛lenne az ideális olajhőfok amit némely régebbi járműben mutat is műszer és 130-ig jó.
A még hideg olajat hűteni?
A radiátoron könnyebben átnyomja azt a vizet mint az olajhűtő kis átmérős csövén szerintem -és akkor miért menne a víz a nehezebben járható úton-.
Ha van a lakásfűtésnél 2 kazánod ott is visszacsapószeleppel le kell védened egymástól a kettőt, különben egymást fűtenék nem a radiátorokat.
Olajat ráér akkor hűteni mikor már elég meleg a víz is.
De ez már csak elvi eszmecsere, remélem senkit se bánt a túlcsépelt
beszélgetés...
(Engem érdekelnek ezek a dolog, mint a fogyasztás is... ha valakit nagyon
zavar szóljon, legfeljebb csinálunk egy levelező listát .)
Ezt most nem értem, mire megoldást és hol ?
Lemaradtam egy körrel...
A lyukak amúgy kb. 6-7 mm átmérőjű furatot adnak ki.
Eleinte nem értettem mi az indok, hogy szétlyuggatták a termót,
de aztán rájöttem, hogy az olajszűrő kis hűtőkörének a csöve 6mm-es.
Szerintem ez lehet a magyarázat, mindenképp át akarták folyatni
a nagy körön, de azt nem értem minek.
Fogtam már a kezemben teljesen ugyan olyan 76.5-ös termót
mint a mi gyárink, csak lyukak nélkül. És valami azt súgja, hogy
a régi papírszűrős banditblokkban is a lyukmentes termók voltak...
Azon nem is létezik a szűrős "kiskör".
Nemtudom, de ha igen, akkor az olajszűrő hűtőköre az indok.
bassfan: köszönöm. Nem, nem vagyok hivatásos, hobbiból készülnek ezek a videók. Csak tényleg kicsit több energiát ölök bele a nagy többség mobilos vágatlanjaihoz képest. Úgyhogy most megörültem ennek a totalbike-os lehetőségnek, már csak a kíváncsiságból is, hogy mi lesz a visszajelzés.
RedOne: neked is, na meg akkor ha már itt tartunk mindenkinek köszönöm a szavazatot. Tényleg kicsit bugos az indapass regisztráció, nem igaz, hogy nem veszik észre és nem javítják. Már hetek óta ilyen. De lehet még régebb óta, csak addig nem használtam...
Imi: "Több mint felét! Jó 2/4-át." - ez egy díjnyertes kijelentés volt. Na de elnézzük így a nagy locsolkodás közepette.
NEKEM indul a pirosban a venti! A tiéteken próbáljátok meg! Megálllsz meleg motornál ne állítsd le hanem várd meg míg bekapcsol és indulj tovább. Nálam csak a + ellenállás bekötése óta van a pirosra szinkronizálva, alatta meg nem érdekel pontos-e vagy éppen mi menníi mert számok nincsenek rajt.
Na jólvan, szerintem kicsit túl lett fújva a dolog, letárgyaltuk, mindenki örül, mindenkinek nyit a termosztát, mindenkinek megy a venti amikor kell, és mindenkinek sok locsolót holnapra!
Merjél ? Merjél... ha szeretnél puha váltót akkor vegyél, nekem is
csak annyi a kifogásom, hogy az "új" blokkal nagyon nagyon puha
lett, sokszor már olyan érzésem van mint mikor az autón a rossz
kuplung "beesik" engem ez a fajta vajpuhaság már picit zavar,
de tökéletesen működik vele, zajmentes, mit lehet még mondani
egy olajról ?