A hét végén voltunk a RedBaronban, mégis egy helyen van szinte minden kategória, sok típus, stb.
Az, hogy az árak egy picit magasabbak az átlagnál, figyelmen kívül hagytuk - gondolom mindenki ismeri a hátterét. Viszont az motorok árának egymáshoz képesti viszonya nem változik, tehát ebből a szempontból - is - hasznos volt a dolog.
Sajnos csak egy RF volt viszont szerepelt egy gs500f is, és ekkor kezdődött el a nagy gondolkodás:
valószínűleg segítségül hívjuk valamelyik hitelintézet segítségét (lakásfelújítás után vagyunk éppen...), akkor viszont miért ne vennénk jó állapotú mocit? A két motor között 250.000.- volt a különbség, a gs kevesebbet futott, szinte karcmentes, ám volt köztük 9 év különbség!
Na, elkezdtük bújni a hirdetéseket, összehasonlítjuk a két gépet és úgy néz ki, hogy inkább havi 5000.-el többet fizetnénk, de nagyobb valószínűséggel kevesebbet kell bütykölni, könnyebb az alkatrész beszerzés, stb.
Kérlek Titeket, adjatok támpontot, miért érné meg a fent említett körümények között mégis egy RF-et venni, mint egy gs-t?
Ha jól érdeklődtem, nagyjából azonos teljesítmény, tudás... Vagy tévedek?
nem tisztázott még a fogyasztás,mert még kevés a kilométer de nem vettem észre ennél az aránynál, hogy nagyobb gázt kellene húzni!ami tuti az az, hogy szebben jár és jobban megy!bár azért ezt sem több tíz lóerőnyinek kell elképzelni :)
igazán csak az ára miatt tetszene a dolog, mert a benzin lassan a csillagos egekben árilag..de ha nem fog beválni lehozom majd a csillagokat, hogy motorozzak
Literes tejesdobozt szétnyitottam-nem ázik szét mint a karton-. Most már városban kezd sok lenni, hamarosan leveszem az egészet.
A ventilátor előtti oldalt hagyd szabadon mindenképpen!
Ja, és ahhoz, hogy ki tudd venni az E85-ből a + teljesítményt, ahhoz
bizony 13-14-es kompresszió minimum kell, és nagyobb előgyújtást
kell a motoronak adni. Ez pont az E85 sokkal nagyobb kompresszió
tűréséből adódik.
Könnyen el tudom képzelni, hogy a valós teljesítmény 60-40-ben
nem is nő, csak bizonyos tartományokban nagyobb-kisebb (más)
a motor viselkedése.
Haver próbálta az egyhatos BMWbe, de 8 liter helyett megevett neki 12t.
Kigyorsításoknál nagyobb gázt kellett neki nyomni mint a sima benzines megszokottnál. Amennyivel olcsóbban tankolt annyival nőtt a fogyasztása. Neki viszont az alapjárata simább lett mint E85 nélkül.
60/40% arány!Első próba, hosszú távú tapasztalat még nincs csak az a 30km amit mentem vele így eddig..semmit nem venni észre azon kívül,hogy kicsit hullámzik az alapjárat!viszont sokkal jobban megy!Autóba is ezt tankolom felesbe és semmi baja!De bíztatni senkit nem akarok..engem is csak a 235ft bíztat..de az eléggé
Sziasztok!
kellene egy kis segítség! Szeretnék már nagyon motorozni lassan 1éve nézegetem a motoromat! Most úgy néz ki össze jön a pénz a cuccokra csak kellene egy normális szerelő!
Lehetőleg Veszprém megy Fejér megye! Ha valaki tudna egy normálisat aki nem néz hülyének! Meg ért is hozzá! Mert a márkaszervizbe nem mertek hozzá nyúlni mert japán belpiacos
ez kicsit ki akasztott!
nos ami biztos hogy nagyon nehezen lehetett indítani a motort!
Egy két dolgot meg csinálta meg ki cseréltem! Generátor kábel meg az önindító kábelt jó vastagra azóta vidáman tekeri!Gyertyákat is kicseréltem és jelenleg egy olyan gondja van hogy beröffentem megy szépen van alapjárat minden! majd mikor bemelegedne akkor le áll és nem lehet beindítani! Ha húzogatom neki akkor ugyebár nem áll meg de az alapjárata is el megy!
Tipp szerint karbi szinkront kellene csinálni és sokan mondták hogy utána jó lesz!
Ha valaki tudna segíteni azt meg köszönném nagyon!
Előre is köszi mindenkinek aki válaszol!
Szia Imitrikes!
Hogyan, mivel takarod a hűtődet, és mennyit takarsz le belőle?
Sztem én is letekarom hogy jobban melegedjen, de elég szűkös a hely, meg a hűtő se egyenes.
Kösz
Egy ideje nem írtam, inkább csendben olvasgattam a hozzászólásokat!Viszont pénteken 2 dolog is történt!Gondoltam megosztom veletek!
1; Nem tudom próbálta e már valaki az E85öt keverve benzinnel motorban,ha nem ajánlom próbálja ki!Nem vehető észre indításnál és alapjáratnál a különbség, viszont érezhetően jobban megy
2; Sajnos kiégett a műszerfal izzóm és nem tudok ilyen méretőt szerezni bele!Vagy nagyobb van(autós helyzetjelző égő) vagy kisebb (autós műszerfal izzó) Ez is belenyomható verzió nem belefordítós és nem találok..
Esetleg nincs valakinek feleslegben?
sziasztok ha valaki tud szerezni olcsón Suzuki RF 600 hez sport kipufogó hoz egy leömlő csövet akkor egy ből szóljon köszi előre is sziasztok Tel:06205920530 e-mail: k.miklos@citromail.hu
Ez meg az, ami jóra semmiképpen nem utal.
2 féle magyarázatot hallottam az olajbarna alkatrészekre a blokkon
belül, az egyik az, hogy kevés/öreg olajjal hajtották (még olajnyomás van),
a kevés olaj begyullad és a forgattyúsházban ég, a forró olaj meg
egyszerűen belediffundál az alkatrészekbe. Kb. mint olajban eddzés.
A másik, hogy hosszasan csúszó kuplung idézi elő a nagy hőt, ami
ugyanide vezet.
Egyik sem jó, én a 2. verziónak hiszek, abban a magyarázatban
az illető megszagoltatta velem a csapszeget (éppen az volt a kezünkben),
és mondta, hogy égett bakelites-műanyagos szaga van, ez nem
olaj, inkább kuplung. Nekem rossz az orrom, de tényleg érdekes volt.
Ezt még az első blokk megvétele után vettük észre, aztán a bontóban
kiderült, hogy sok-sok ilyen van, ez típushiba. Még a bontós is azt hitte,
hogy ez gyárilag "kampós", pedig nem .
Érdemes leszedni a kuplung fedelet és ellenőrizni ezt a bowden
akasztót, ha valaki úgyis rutinjavításokat végez, vagy nem emel
ki rendesen a kuplung (nekem picit fogott mindig, pirosnál vonszolt
a motor, mostmár nem).
A hét végén voltunk a RedBaronban, mégis egy helyen van szinte minden kategória, sok típus, stb.
Az, hogy az árak egy picit magasabbak az átlagnál, figyelmen kívül hagytuk - gondolom mindenki ismeri a hátterét. Viszont az motorok árának egymáshoz képesti viszonya nem változik, tehát ebből a szempontból - is - hasznos volt a dolog.
Sajnos csak egy RF volt viszont szerepelt egy gs500f is, és ekkor kezdődött el a nagy gondolkodás:
valószínűleg segítségül hívjuk valamelyik hitelintézet segítségét (lakásfelújítás után vagyunk éppen...), akkor viszont miért ne vennénk jó állapotú mocit? A két motor között 250.000.- volt a különbség, a gs kevesebbet futott, szinte karcmentes, ám volt köztük 9 év különbség!
Na, elkezdtük bújni a hirdetéseket, összehasonlítjuk a két gépet és úgy néz ki, hogy inkább havi 5000.-el többet fizetnénk, de nagyobb valószínűséggel kevesebbet kell bütykölni, könnyebb az alkatrész beszerzés, stb.
Kérlek Titeket, adjatok támpontot, miért érné meg a fent említett körümények között mégis egy RF-et venni, mint egy gs-t?
Ha jól érdeklődtem, nagyjából azonos teljesítmény, tudás... Vagy tévedek?
B
nem tisztázott még a fogyasztás,mert még kevés a kilométer de nem vettem észre ennél az aránynál, hogy nagyobb gázt kellene húzni!ami tuti az az, hogy szebben jár és jobban megy!bár azért ezt sem több tíz lóerőnyinek kell elképzelni :)
igazán csak az ára miatt tetszene a dolog, mert a benzin lassan a csillagos egekben árilag..de ha nem fog beválni lehozom majd a csillagokat, hogy motorozzak
Kicsit beszartam, amikor 170-nél jöttél utánam, és tudtam, hogy akarsz valamit ...
A ventilátor előtti oldalt hagyd szabadon mindenképpen!
bizony 13-14-es kompresszió minimum kell, és nagyobb előgyújtást
kell a motoronak adni. Ez pont az E85 sokkal nagyobb kompresszió
tűréséből adódik.
Könnyen el tudom képzelni, hogy a valós teljesítmény 60-40-ben
nem is nő, csak bizonyos tartományokban nagyobb-kisebb (más)
a motor viselkedése.
de marad a jó minőségű üzemanyag, kisebb fogyasztás, jobb
teljesítmény verzió.
Etanolból többet eszik 20%-kal, bár 5-10% + kraft tiszta E85-tel,
de a kút is kevesebb.
Kigyorsításoknál nagyobb gázt kellett neki nyomni mint a sima benzines megszokottnál. Amennyivel olcsóbban tankolt annyival nőtt a fogyasztása. Neki viszont az alapjárata simább lett mint E85 nélkül.
kellene egy kis segítség! Szeretnék már nagyon motorozni lassan 1éve nézegetem a motoromat! Most úgy néz ki össze jön a pénz a cuccokra csak kellene egy normális szerelő!
Lehetőleg Veszprém megy Fejér megye! Ha valaki tudna egy normálisat aki nem néz hülyének! Meg ért is hozzá! Mert a márkaszervizbe nem mertek hozzá nyúlni mert japán belpiacos
ez kicsit ki akasztott!
nos ami biztos hogy nagyon nehezen lehetett indítani a motort!
Egy két dolgot meg csinálta meg ki cseréltem! Generátor kábel meg az önindító kábelt jó vastagra azóta vidáman tekeri!Gyertyákat is kicseréltem és jelenleg egy olyan gondja van hogy beröffentem megy szépen van alapjárat minden! majd mikor bemelegedne akkor le áll és nem lehet beindítani! Ha húzogatom neki akkor ugyebár nem áll meg de az alapjárata is el megy!
Tipp szerint karbi szinkront kellene csinálni és sokan mondták hogy utána jó lesz!
Ha valaki tudna segíteni azt meg köszönném nagyon!
Előre is köszi mindenkinek aki válaszol!
Nem semmi.
E85/95 -öt milyen arányban keverted?
Én úgy halottam, hogy az autókban sem vált be igazán csak ha /95/ 60/40 /E85/ arányban keverték.
Hogyan, mivel takarod a hűtődet, és mennyit takarsz le belőle?
Sztem én is letekarom hogy jobban melegedjen, de elég szűkös a hely, meg a hűtő se egyenes.
Kösz
Egy ideje nem írtam, inkább csendben olvasgattam a hozzászólásokat!Viszont pénteken 2 dolog is történt!Gondoltam megosztom veletek!
1; Nem tudom próbálta e már valaki az E85öt keverve benzinnel motorban,ha nem ajánlom próbálja ki!Nem vehető észre indításnál és alapjáratnál a különbség, viszont érezhetően jobban megy
2; Sajnos kiégett a műszerfal izzóm és nem tudok ilyen méretőt szerezni bele!Vagy nagyobb van(autós helyzetjelző égő) vagy kisebb (autós műszerfal izzó) Ez is belenyomható verzió nem belefordítós és nem találok..
Esetleg nincs valakinek feleslegben?
További szép napot!
Krisz
Sikerült a rendszám mizéria. nem is volt olyan nagyon bonyolult, mint hogy azt gondoltam.
Ma ha nem esik, sztem kerülök egy jó nagyot.
Ne, nagy szám
Holnap törlöm.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
2 féle magyarázatot hallottam az olajbarna alkatrészekre a blokkon
belül, az egyik az, hogy kevés/öreg olajjal hajtották (még olajnyomás van),
a kevés olaj begyullad és a forgattyúsházban ég, a forró olaj meg
egyszerűen belediffundál az alkatrészekbe. Kb. mint olajban eddzés.
A másik, hogy hosszasan csúszó kuplung idézi elő a nagy hőt, ami
ugyanide vezet.
Egyik sem jó, én a 2. verziónak hiszek, abban a magyarázatban
az illető megszagoltatta velem a csapszeget (éppen az volt a kezünkben),
és mondta, hogy égett bakelites-műanyagos szaga van, ez nem
olaj, inkább kuplung. Nekem rossz az orrom, de tényleg érdekes volt.
Hát ennyi mára a tapasztalatokból .
kiderült, hogy sok-sok ilyen van, ez típushiba. Még a bontós is azt hitte,
hogy ez gyárilag "kampós", pedig nem .
Érdemes leszedni a kuplung fedelet és ellenőrizni ezt a bowden
akasztót, ha valaki úgyis rutinjavításokat végez, vagy nem emel
ki rendesen a kuplung (nekem picit fogott mindig, pirosnál vonszolt
a motor, mostmár nem).