Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentős, nekem van fejidom tartó konzolom, és nincs rá szükségem. Ha kell, keress meg, a mail cimem: petinet07@gmail.com.
Hy!
Ha minden igaz holnap megyek és megpróbálom elhozni a rendszámomat az ocsmányirodából...
Remélem semmi gebasz nem lesz
Köszönöm a gyors,korrekt és minden igényt kielégítő válaszodat!
Szinkron 12000, szelep ellenőrzés 24000.......szinkron 5 rugó, szelep 12-15 rugó körül van szerviztől függően....
Üdv mindenkinek!Egy újjabb kérdés!Remélem nem unjátok még! Milyen időközönként kell a karbikat szinkronba lövetni?Bár indul a gép könnyen,nem is kajál sokat(átlag 5.2 l/100km) és megy is rendesen.Ez lesz az ötödik szezonom,és én még soha nem vittem karbiszinkronra.Esedékes lenne már?Vagy amíg semmi gond vele addig felesleges bele piszkálni?És ugyan ez lenne a kérdésem a szelep-hézag témával kapcsolatban is.Milyen időközönként kell a szelep-hézagokat ellenőrizni illetve ha nem jók a hézagok akkor utána állítani?Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv minden Rf tulajnak..
Én eddig csendben figyeltem csak a fórumot mint RF 900 tulaj, de most eljött az idő hogy megváljak / sajnos / a gépsastol..
ezért bátorkodtam regisztrálni hátha érdekel a dolog valakit az ismerősök közzül...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900-3710471

valami
nt 900-as motorikus bontott alkatrészek baráti áron..
Ez nagyon csúnya! Neked nem kellett semmilyen konzol?
No, ezek alinkek jól nem működnek, mindenesetre nézz szét az e-bayen, ha nem idegenkedsz tőle.

www.ebay.com, www.ebay.de, www.ebay.co.uk
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

vagy

http://cgi.ebay.de/verleidung-...

vagy

http://cgi.ebay.de/ver
kleidung...


bár ezek most nem túl olcsók...
estleg:

http://cgi.ebay.co.uk/suzuki-r...

van több is (már 20 fontért is), de az idióta angolok nem hajlandók európába postázni, mert az olyan kurva messze van és bonyolult... ha van kint ismerősöd vedd meg az ő címére ezt:

http://cgi.ebay.co.uk/suzuki-r...
Így sérült meg!
Majd teszek fel képet a hétvégén, hogy hogyis néz ki ez a konzol!
Sziasztok!
Óriási gondom van!
Minden bontót kérdeztem(12-t), hogy van-e nekik rf400-hoz konzoljuk,(ami a burkolatot ,lámpát, meg minden nyavaját tart - ez egy hegesztett csőkomplexum) de nincs!
Ha van valakinek, szívesen megvásárolnám!
Ez a trükk a 900-asnál is beválik...
Próbáld úgy nyitni h lenyomod a fedelét a tanksapkának. Nekem is csak így nyílik. Próba szerencse
Próbáld úgy nyitni h lenyomod a fedelét a tanksapkának. Nekem is csak így nyílik. Próba szerencse
Akkor az eladó gumik:

Metzeler Roadtech Z6 160-as hátsó (profilmélység: kb 4 mm), DOT 2807, 120-as első DOT 0208 (profilmélység: 3-4 mm) .

A hátsó gumin van egy apró felszíni sérülés, ami a képeken is látszik (kb. 2 éve keletkezett). Darabonként 15 eFt.
Uraim, megint gebasz :(
Nem nyílik a tanksapka :( el sem lehet fordítani a kulcsot :(
Volt már ilyen valakinek? Mit lehet csinálni? Szét kell fúrni és vegyek valahonnan egy másik sapkát hozzá egy kulccsal? :( Hogy fogok így tankolni? Eluralkodott rajtam a pánik
Hali a rúd a kuplun gólyot és a másik rudat nyomlya ami a blokkon keresztül megy,ne a lánc felöli rúd van ugyanis a lánc leugrott és eltörte a rúdat,holnap teszek képet a villákrol és a tőbbiről is.
Vagy akár a boncterembe!
Léptetővilla lehet, hogy érdekelni fog.
A kuplung rúd alatt a kis "nyomogató" rudat érted ?
Írd meg mikor és hol, aztán biztosan akad valaki.
Ha időm engedi szívesen megyek, ha többen megyünk el az se baj,
a check lista mellett legfeleljebb még kerekebb lesz az eladó arca,
ha lát még pár RF-et...
Sziasztok van 1pár rf400 alkatrészem eladó gyújtás állórész,kukactengely,2db léptetővilla jók,1db kúplung rúd,ha valakit érdekel képet küldök róla.
Köszönöm srácok!

No, látom már, az lesz itt a megoldás, hogy egyrészt viszek egy qva hosszú listát (mondjuk érdekes lesz az eladó arcát nézni, amint a check listát pipálgatjuk... ), másrészt kiderítem, mégis hová kellene menni háztűznézőbe és ráveszem valamelyik lakhely közeli sporttársat, hogy egy gurulás és ebéd kedvéért segítsen, mert az én nagy motoros barátom SV-vel nyomul, aminek sok köze nincs egy soros kezesbárányhoz.
Természetesen amennyiben lesz rá páciens
Én pl ezért irom le blogban mit csináltam a motoron, illetve fényképezek jegyzetelek rendesen, persze nem vagyok szerelő, de amit látok azért nagyjából megértem hogy működik, illetve soksok utánajárás, olvasgatás, pl Tőled is
Aztán ha valakinek kell valami, elég linkelni, ráadásul utólag is lehet szerkeszteni a bejegyzéseket.
A másik meg az, hogy olvasom mások blogját is, ellehet lesni egy-két fogást.
Egyébként én továbbra is azt tartom, hogy a külcsiny nem elsődleges.
A műszaki tartalom sokkal fontosabb.
Ebben pont 1 hete vagy hogy értettünk egyet Imivel.
Tapasztalat az van, csak ha minden leírnék, hogy mit nézz, mire
figyelj és hogyan, akkor az nagyon hosszú lenne.

Ha adsz mail címet szívesen leírom.
Vagy ha a többieket nem zavarja összeszedhetem ide is, csak itt
elvész egy idő után.
Lassan gyűjteni kéne az alap infokat .