Nem az eref a gond, hanem az, hogy ez egy nagyon utcai betét a Te sebességedhez nem méltó tudással.......amit linkeltem az a sinter szó miatt lett volna érdekes, inkább azt tegyél bele , nem sokkal drágább, de ég és föld a különbség........a platinum sok erőteljes fékezéshez nem való, hamar felég.........túrázni lassan kiváló....
Ceeeebusz Söndör
Mán észrevettem,hogy néha kevés,de igyexem visszafogni magam
Ami bisztos,hogy jelenleg ez a legjobb és számomra legmegfizetthetőbb betét.
Ha belenyúlnák egy kis lóvéba,akkor persze:Fém fékcső,pici tunying,meg hát sok minden +egy másik motor.
Mivel az RF-nem erre való,így maradok ennél a betétnél és visszafogom magam
Legalábbis megpróbálom.
Hétvégente itthon gépészkedek, jöhetsz bármikor.....a csavarokat én általában a manual-ban írtak szerint állítom be, csak akkor keresek mást ha azzal nem mükszik jól....
Hát, állok elébe, csak találjak oda Tapasztalat alapján sokkal jobb lett mint volt, viszont a levegő csavarokat nem nagyon baszkuráltam, 3 fordulatnyit van kint -előtte 2,5 és 3,5 között voltak, ezt átlagoltam, de egyáltalán nincs beállítva. Tapasztalat alapján mennyire szokás?
Jahh.... és még valami: a kipuffogóra mondtak valamiféle decibel-értéket, ami elfogadható. Jó nagy gázzal felpörgette a motort egy pillanatra, és azt mondta, ezt nem kell mérni, rendben van. Ugyanis palástcsere volt 2 éve, és nincs benne semmiféle jelzés, de nem hangos sportdob.
Szerelőnek lenni ha nincs garis javítás jelenleg nagyon nem éri meg, zárnak is be sorra a szervizek........viszont, hogy a magad örömére megjavítgatod az igen jó dolog......ha gondolod egyszer felénk gurulsz és ingyen kíváncsiságból rákötném a szinkron teszteremet, hogy mennyire lett jó a házi megoldásod......ami a leírás alapján akár jó is lehet....
Sziasztok.
Nekem szerdán volt műszaki vizsgán a gépem. Rákérdeztek a helyzetjelzőre, mondtam, hogy japán belpiacos gép, abban nincs. Belenézett valahová az első lámpába, szemből, és mondta is az egyik vizsgáztató, hogy "japó". Ezért elfogadták igy, mivel a tompitott azonnal világitott a helyzetjelző helyett. Azt mondta az egyik, hogy bizonyos tipusok meg vannak náluk jelölve, amikben nem fogadhatják el, mert exportálják európába is a gyártók, és igy bizonyos fokig már más szabványok érvényesek azokra. Ezért nem akarták elsőre elfogadni ezt sem, mert a Suzuki is ezek közt van. Kissé zavaros voltam, de remélem azért érthető.
Oldal: később (május második fele) ha lesz már időm, én szívesen beizzítok egy oldalt RF klubként. Aztán oda mehet mindenkinek mindene - 1 helyen lesz, szép lesz jó lesz.
Ez a pénz része relativ. Amennyi időt rászántam egyes dolgokra, nem érte meg, viszont a jövőre előrevetitve már megéri. Arról viszont még sehol nem ejtettem szót mibe került még a dolog, mennyi áldozatot követel az hogy erre megy el az ember ideje. Pár kapcsolatom már ráment, igaz az egyiket nem bánom de ez más téma.
A leirásaimat személy szerint néhol elnagyoltnak tartom, egyszerűen annyira jól és részletesen nem tudom leirni ahogy én megélem őket. Mellesleg erősen gondolkozom a pálya módositáson, úgyhogy felteszem a kérdést: megéri motor szerelőnek lenni a mai nyamvadt világunkban?
Mellesleg most épp akarok szerezni valami rossz/használhatatlan blokkot amit lehet nyüstölni, és tanulni rajta szerelni, hogy motorozni is tudjak a sajátommal közben
Ne viccelj, abba ne hagyd a leírásaidat, én is örömmel olvasgatom őket! Csak egyedül az zavart, hogy ugye mondtad többször, hogy annyi pénzt nem adsz ki mert majd úgyis megoldod........ez nagyon helyes is, csak arra gondoltam amit írtam, hogy esetleg ez egy kevésbé műszaki embert afelé hajlít, hogy indokolatlanul drágák a szervizek és úgyis mindent meg lehet otthon csinálni..........az utóbbi egyébként igaz is ha van egy jól felszerelt garázs és némi érzék és affinitás......András és a Te írásaid is örömmel olvasgatom ahogy a gépeitekkel bántok és ismerkedtek belülről is.....
Persze-persze, nincs is itt gond.
Csak tsanyinak igaza van.
Azon töprengtem mikor most válaszoltam, amit mondtál, lehet
csinálok egy saját blogot. Vagy egy RF oldalt. A rossz blokk is
darabokban hever, szívesen megosztanám az összes
tapasztalatot... De nem itt a helye. Ez nem szakmai amatőr fórum.
Én speciel szivesen olvasgatom a hozzászólásaidat, biztosa van még pár hasonló passziv ember. Sajnos a motorozás nem olcsó ez tény, amit lehet megcsinál az ember magának, persze van hogy rosszabb lesz mint volt. Amikor nekiálltam nem tudtam még mibe nyúltam, lehet olcsóbb lett volna a szervizt választani, azóta azonban a begyakorolt dolgok viszonylag jól mennek, és nem fizetek ki egy karbiszinkronért több ezer forintot mert itthon megcsinálom.
Tsanyinak is igazat kell azonban adni, nem olcsók a szerviz szerszámok, az utóbbi időkben ezekre sem keveset költöttem, és a tudást sem osztották ingyen ami kell a motorszereléshez, és bizony ide nem elég egy végzettség mint pl egy könyvelőnek(bár őket se nézzük le), elég komoly tudás kell gépészeti téren is.
A motorosokat is két felé lehet osztani, akik motorozni szeretnek, és akik örömüket lelik a szerelésben is. Személy szerint ahhoz tartom magam, hogy ismerd meg ellenfele, illetve amit használsz. Mellesleg a téli felújitás alatt komolyan elgondolkoztam hogy pályát tévesztettem és hagyni kellene a közgazdaságtant, de nem tudom mennyire érné meg a jövőben elmenni szerelőnek.
Elnézést, szerintem semmi feketítést sugalló nem volt abban amit
írtam, de tény, hogy félreértelmezhető.
De igazad van, átlag hozzá nemértő szemmel a saját amatőr hozzászólásaim
akár károsak is lehetnek, ennek tükrében mérsékelni fogom a barkács leírásaim/tapasztalataim.
Még az autóklub és a kis vizsgabázisok a legkönnyebben járhatók.
Helyzetjelző kell! "E" jelet még nekem nem keresték. Sportdobra érdemes rákérdezni mikor bejelented vizsgára.
Jól látom, hogy az első helyzetjelzőnek semmi értelme, mert ha gyújtás van akkor világít a tompított is? /de tövény az törvény, visszakerestem a helyzetjelzőre, van megoldás, majd hekkelek bele egyet/
Ceeeebusz Söndör
Mán észrevettem,hogy néha kevés,de igyexem visszafogni magam
Ami bisztos,hogy jelenleg ez a legjobb és számomra legmegfizetthetőbb betét.
Ha belenyúlnák egy kis lóvéba,akkor persze:Fém fékcső,pici tunying,meg hát sok minden +egy másik motor.
Mivel az RF-nem erre való,így maradok ennél a betétnél és visszafogom magam
Legalábbis megpróbálom.
Nekem szerdán volt műszaki vizsgán a gépem. Rákérdeztek a helyzetjelzőre, mondtam, hogy japán belpiacos gép, abban nincs. Belenézett valahová az első lámpába, szemből, és mondta is az egyik vizsgáztató, hogy "japó". Ezért elfogadták igy, mivel a tompitott azonnal világitott a helyzetjelző helyett. Azt mondta az egyik, hogy bizonyos tipusok meg vannak náluk jelölve, amikben nem fogadhatják el, mert exportálják európába is a gyártók, és igy bizonyos fokig már más szabványok érvényesek azokra. Ezért nem akarták elsőre elfogadni ezt sem, mert a Suzuki is ezek közt van. Kissé zavaros voltam, de remélem azért érthető.
A leirásaimat személy szerint néhol elnagyoltnak tartom, egyszerűen annyira jól és részletesen nem tudom leirni ahogy én megélem őket. Mellesleg erősen gondolkozom a pálya módositáson, úgyhogy felteszem a kérdést: megéri motor szerelőnek lenni a mai nyamvadt világunkban?
Mellesleg most épp akarok szerezni valami rossz/használhatatlan blokkot amit lehet nyüstölni, és tanulni rajta szerelni, hogy motorozni is tudjak a sajátommal közben
http://youtu.be/NnkCoPBNvEY
Csak tsanyinak igaza van.
Azon töprengtem mikor most válaszoltam, amit mondtál, lehet
csinálok egy saját blogot. Vagy egy RF oldalt. A rossz blokk is
darabokban hever, szívesen megosztanám az összes
tapasztalatot... De nem itt a helye. Ez nem szakmai amatőr fórum.
Egyébként teljesen egyetértek azzal amit írtál.
Csak RF-eseknek.
Tsanyinak is igazat kell azonban adni, nem olcsók a szerviz szerszámok, az utóbbi időkben ezekre sem keveset költöttem, és a tudást sem osztották ingyen ami kell a motorszereléshez, és bizony ide nem elég egy végzettség mint pl egy könyvelőnek(bár őket se nézzük le), elég komoly tudás kell gépészeti téren is.
A motorosokat is két felé lehet osztani, akik motorozni szeretnek, és akik örömüket lelik a szerelésben is. Személy szerint ahhoz tartom magam, hogy ismerd meg ellenfele, illetve amit használsz. Mellesleg a téli felújitás alatt komolyan elgondolkoztam hogy pályát tévesztettem és hagyni kellene a közgazdaságtant, de nem tudom mennyire érné meg a jövőben elmenni szerelőnek.
Várom már a szombatot !
Elnézést, szerintem semmi feketítést sugalló nem volt abban amit
írtam, de tény, hogy félreértelmezhető.
De igazad van, átlag hozzá nemértő szemmel a saját amatőr hozzászólásaim
akár károsak is lehetnek, ennek tükrében mérsékelni fogom a barkács leírásaim/tapasztalataim.
Helyzetjelző kell! "E" jelet még nekem nem keresték. Sportdobra érdemes rákérdezni mikor bejelented vizsgára.
http://www.biker-world.hu/kate...
Jól látom, hogy az első helyzetjelzőnek semmi értelme, mert ha gyújtás van akkor világít a tompított is? /de tövény az törvény, visszakerestem a helyzetjelzőre, van megoldás, majd hekkelek bele egyet/
Köszi mégegyszer