sziasztok segicségetszeretnék kérni töletek van egy 750 gsxr em és eltöröt a lánc kerénél a csapágy az elsönél és széte kel szedni a blokot hozá hogy kicseréljem
A tükörrel óvatosan mert nemek sikerült egy fél szezont lötyögő tükörrel átvészelni. Nem kívánom senkinek. Lényeg h úgy ragaszd meg h az életbe ne lehessen utána moccintani rajta. Egyébként mindig akkor fog mozdulni amikor belenézel. (tapasztalat )
Erre most azt tudom mondani, hogy a gyári termosztáttal márpedig nem fog "igazi" üzemi hőmérsékletet elérni...
Én egy majdnem teljes szezont toltam vele így, remélhetőleg nem ártott neki nagyon, de ha azt nézzük: előző tulajnak 7 évig volt meg a gép, előtte meg még egy tulaja volt összesen. '95-ös. És tuti nem eladás előtt rakták vissza a gyári termót...
Szóval csak remélni tudom, hogy eddig nemtett kárt a belsejében a dolog, most meg már ki lett cserélve 88-asra.
Szombaton hozom el, remélem jó idő lesz. Vagy a hétvégén valamikor egy karikára.
Még Pestre egy darabig nem azzal jövök, mert suli elég sűrű most, nem lenne jó még motorozást is beiktatni... De pár hét múlva ha lesz RF tali, akkor +1.
Pistabááá ez így van ahogy írod, mindig így csinálom a kocsival is. beindítás után nem melegítem állva, üresen, hanem egyből indulva max 2500, de inkább 2000-ig húzva egyből váltás. A motornál is így fogom csinálni, csak az a problémám ezzel az egésszel, hogy ha nem melegszik be rendesen a termosztát miatt, akkor az is nagy baj ám. nem éri el sosem az üzemi hőmérsékletet? Gondolom a mutatónak középen kéne állnia, mint minden járműben, ha üzemmeleg.
na mindegy, meglátom majd, de 30km alatt illet volna üzemmelegnek lennie. Ha nem üzemmeleg, akkor hogy húzom majd neki 8 ezer fölé pl? nem lesz szívem, meg nem is tesz neki jót, hazavágni meg nem akarom.
Aksi rohadt sokat tud számitani. Bár igaz hogy főleg nagyobb állás után nem hajlandó gyengébb aksival elkapni, erőssel meg könnyen indul. Az is meglehet hogy az inditástól már megszivta magát, néhány inditá nulla szivató plusz nyélgázon hogy kiszellőzzön, utána meg normálisan inditás. Ahogy Laci is irta valamikor, célszerű bikázni valamiről (nálam csak úgy működött rendesen ha pozitiv a pozitivra, negativ meg közvetlen a blokkra!) ha ment előtte nagy baja nem lehet
Remélem is, hogy nem lesz gond vele. Na nem, mintha olyan nagy tétel lenne, de az árából már lehetne egy kuplungkarom, szivargyújtóaljzatom, stb. , na meg én egyedül nem szoktam még ennyit se barkácsolni...
Iminek meg már régóta bent van a 85-ös gondolom, mivel a linkelt képe, ami alapján én is utánakérdeztem, hogy van-e, 2008. február 4. a dátum. Szóval ő már sanszosan 2 szezont lenyomott vele.
Apropó: csak hogy tudjam. Mikor kellene kapcsolni a ventinek? Mert nekem hegyre poroszkálással két személlyel 100 fokos nyári melegben ment egyszer kb. félállásig (vízszintesbe) a mutató, de akkor még nem volt bekapcs.
Viszont a 88-as termóra amit írtam tartsátok ! Ha bármi motorzaj
növekedés van, kisebb kell !
Egyelőre mondom, nekem ilyen nincs, csak mivel a kinyiffant blokkomnál
cseréltem termosztátot és jön a meleg, inkább leírom 120x de
nehogy az legyen, hogy erről nem esett szó !
Gondolom Imitrikesnek sem gyilkolta le még a blokkot a 85-ös.
Imi neked mióta is van benne, úgy emlékszem írtad, hogy nyáron
sem volt gond ?!
Alapvetően az van, hogy a gyári termosztát marha alacsonyan nyit. Így kb. már egy átlagos hőmérsékleten is hűti a motort a rendszer. Nekem téli járatásnál mínuszokban olyan 6-8 perc járatás után érte el a legalsó (értsd: 0 szintet jelző) vonást, a legalsó intervallum (0 szint és egy kicsi közötti rész) tetejét (ami nekem az üzemi hőmérséklet volt eddig) pedig olyan 10-15 perc környékén.
Egy biztos: megfőzni a gyári termosztáttal szinte lehetetlen a motort.
Más: az egy helyben járatás nem az igazi. A legtöbb szakember azt javasolja, hogy az üresben járatás ne mint elvégzendő folyamat ragadjon meg, hanem kitolod garázsból, beindítod, utána amíg bezárod a garázst meg felveszed a bukót-kesztyűt stb. jár, aztán nem terhelő (se túl kicsi, se túl nagy, 400as esetében ez mondjuk 3-5ezer közötti tartomány szerintem) üzemmódban haladva várod meg, amíg bemelegedik.
Nagyjából ennyi, ha hülyeséget írtam volna, javítsatok.
köszi! végre! mennyit kell pöfögtetni alapjáraton, hogy megmozduljon? Hány perc kb.? Ha nem mozdul akkor szar a termosztát? Vagy a mutató? Mondjuk a termosztát nem lehet szar, mert akkor nem nyitna és akkor meg forrna. vagy nem? Asszem sok volt a sör, inkább most nem írok, má én se értem mi van
Ami engem megszivatott és egyszerű dolog:
- Picit szoruló gázbowden, ami csak a végén szorult, mert a visszahúzó
bowden nem volt feszes == Dús keverék
- Valami vicceskedvű a városban mikor letettem a motort feltekerte
az alapjárati csavaromat == Dús keverék
Ha nem ilyesmi, akkor én az keverékképző szervekre tippelnék,
azoknak jóval több a hibalehetőségük mint a blokknak.
A blokkba csak gyújtás, kompresszió és jól időzített vezérlés kell.
A karbikba picivel több minden...
Na ma kiszedtem a gyertyákat. Feketék voltak ezért szépen letakarítottam.Majd kipróbáltam, hogy van-e szikra(jól meg is rázott a k... ) megnéztem a benzinpumpát, nyomja a benzint a karbikba.
Indítóztam, semmi. aztán megpróbáltam betolni 3.ban, de semmi.Még egyet pöffeni sem pöffent... szóval tanácstalan vagyok.Szombaton elszálítjuk szerelőhöz.Ha addig valakinek van ötlete, szívesen fogaom.Bár ha van benzin, van szikra, és előtte ment, akkor mi a F***ért nem megy most?
Csizma, kesztyű: meg egyéb ruhák. Kesztyű ügyben ajánlom a superzone-t. Márkás kesztyűik vannak olcsón. 3000 Ft-ért már kapsz nyári kesztyűt, de 6ért meg rendes protisat is (Berik, stb.).
Csizmában nem tudom mennyit szánsz rá, de ha ilyen sport csizmában gondolkozol: Parilla. Van nekik Prexport márkájú, többféle is, egyik legolcsóbb, de mégis minőségi. Nekem is olyan van, csak ajánlani tudom.
Egyéb ruha ügyben is érdemes a superzone-ban szétnézni: tavalyi modelleket nyomják ki féláron. Én pl. ott vettem a bukón és a csizmán kívül mindent: kabát féláron, gatya féláron, kesztyű meg 14 helyett 6ért asszem.
Igen, ez volt a reklám helye. De szerintem tényleg jók.
Ha a termosztátra vonatkozott a kérdés: START Autó, MOTORAD 239-85. De én múlt héten rendeltem, ilyenük nincs, csak 88-fokos, tudni fogják miről van szó. 3324Ft. Van országos háló + postáznak is.
Az enyém digites, érdekelne, hogy a hőfokjelző az a vízé vagy az olajé? Akkor a tükör az szopás.... Akkor lehet nem szedem szét, csak beállítom magamnak és valami szarral körbenyomom egyelőre, nem szeretek gányolni, de még átírás mindennel együtt, csizma, kesztyű, jogsiból még 80 ezer, tehát ez egyelőre az utolsó dolog
Pl. 600 volt sárgában, annak az idomjait átrakhatták... de szerintem
nem itt van a lényeg.
Néhány érv, hogy ne foglalkozz ilyesmivel:
- Én is újrafújattam a fél motort, pedig még szerencsére 1x sem zúztam le.
- Idomok nincsenek hegesztve ? Na puff... vettem bontóban
iszonyat koszos-karcos de amúgy hibátlan faridomot, fényezés után
mint az új ! Pedig a régin csak a rögzítő fül volt letörve,
de ezt ha eladnám úgyse hinné el senki, mert rögtön azt feltételezik,
hogy biztos kamion alá került frontálisan és rám akarja sózni...
- Feltételezve, hogy az a 0.5% nincs a piacon, mert valami garázsban
áll letakarva, nincs olyan 15-17 éves motor ami ne lett volna fektetve.
Törés alatt meg mit értünk ? Csúszott ? Eldőlt ? Rátolattak ?
Leesett egy utánfutóról ? Feldöntötte a szél ? Kikanyarodtak elé
és rommá törték ?
Na és ha rommá törik és gyári színkóddal (ami az ülés alatt van
feltüntetve) újrafényezik ? Na az mekkora alattomos dolog .
Akkor féljünk a gyári fényezéstől is ?
Szvsz. műszakilag legyen korrekt, számomra (főleg minden után)
ez a legfontosabb.
Végülis az enyém is gyári színű volt is meg az is, mégis blokkcserés
lett...
A digitális az bizony eltérő.
De az teljesen nem másképp is néz ki, csak hasonló.
Amúgy mindenki aki cserélt termosztátot, rendszeresen figyelje,
motorzajokra figyeljetek, ha melegen nagyon zajossá válik inkább
vegyétek ki. Szeptembertől áprilisig már van rá tapasztalat, hogy jó,
de jön a viszonylag jó idő, lassan stabilan 20 fok körül/felett leszünk.
Arra még nincs tapasznyalat, hogy mi lesz melegben.
Megfőzni nem tudjátok, csak akkor ha nem működik a ventillátor
és beálltok a sorba csúcsforgalomban az alsórakparton...
Még egy kérdés. Van gyári színben sárga RF400-as? Mert olyasmivel rémisztgetnek, hogy nincs csak piros, kék, füst meg fekete színben, és amelyiknek más a színe, az ura lett esetleg festve törés miatt? Tudtok ilyesmiről?
Ah, akkor jó. Azt hittem, a 600-asoknál is megvolt az a '96-os váltás, mint a 400-asoknál.
És pl. azt sem tudom, hogy neked a digitális műszerfal alapvetően eltér-e formában, vagy sem. De remélem, hogy nem, mert az lenne a tuti. Akkor lenne egy fain gyári idomom.
http://palyazat.indavideo.hu/v...
Azért dobtam mind a 3-ra.
Sok sikert.
http://totalbike.hu/hirek/2010/04/01/felidonel_a_videopalyaza
t/
A pici RF-ről is írtak pár kedves szót.
Ha esetleg van egy percetek, voksoljatok. Az se baj ha rám. De amúgy tényleg: sok jó vidi van, hajrá!
Én egy majdnem teljes szezont toltam vele így, remélhetőleg nem ártott neki nagyon, de ha azt nézzük: előző tulajnak 7 évig volt meg a gép, előtte meg még egy tulaja volt összesen. '95-ös. És tuti nem eladás előtt rakták vissza a gyári termót...
Szóval csak remélni tudom, hogy eddig nemtett kárt a belsejében a dolog, most meg már ki lett cserélve 88-asra.
Szombaton hozom el, remélem jó idő lesz. Vagy a hétvégén valamikor egy karikára.
Még Pestre egy darabig nem azzal jövök, mert suli elég sűrű most, nem lenne jó még motorozást is beiktatni... De pár hét múlva ha lesz RF tali, akkor +1.
Addigra reméljük mindenkinek összejön minden: átépítés, vizsga, minden.
na mindegy, meglátom majd, de 30km alatt illet volna üzemmelegnek lennie. Ha nem üzemmeleg, akkor hogy húzom majd neki 8 ezer fölé pl? nem lesz szívem, meg nem is tesz neki jót, hazavágni meg nem akarom.
Iminek meg már régóta bent van a 85-ös gondolom, mivel a linkelt képe, ami alapján én is utánakérdeztem, hogy van-e, 2008. február 4. a dátum. Szóval ő már sanszosan 2 szezont lenyomott vele.
Apropó: csak hogy tudjam. Mikor kellene kapcsolni a ventinek? Mert nekem hegyre poroszkálással két személlyel 100 fokos nyári melegben ment egyszer kb. félállásig (vízszintesbe) a mutató, de akkor még nem volt bekapcs.
Viszont a 88-as termóra amit írtam tartsátok ! Ha bármi motorzaj
növekedés van, kisebb kell !
Egyelőre mondom, nekem ilyen nincs, csak mivel a kinyiffant blokkomnál
cseréltem termosztátot és jön a meleg, inkább leírom 120x de
nehogy az legyen, hogy erről nem esett szó !
Gondolom Imitrikesnek sem gyilkolta le még a blokkot a 85-ös.
Imi neked mióta is van benne, úgy emlékszem írtad, hogy nyáron
sem volt gond ?!
Egy biztos: megfőzni a gyári termosztáttal szinte lehetetlen a motort.
Más: az egy helyben járatás nem az igazi. A legtöbb szakember azt javasolja, hogy az üresben járatás ne mint elvégzendő folyamat ragadjon meg, hanem kitolod garázsból, beindítod, utána amíg bezárod a garázst meg felveszed a bukót-kesztyűt stb. jár, aztán nem terhelő (se túl kicsi, se túl nagy, 400as esetében ez mondjuk 3-5ezer közötti tartomány szerintem) üzemmódban haladva várod meg, amíg bemelegedik.
Nagyjából ennyi, ha hülyeséget írtam volna, javítsatok.
Jön valaki szombaton Citadellára?
Én elvileg ott leszek.
- Picit szoruló gázbowden, ami csak a végén szorult, mert a visszahúzó
bowden nem volt feszes == Dús keverék
- Valami vicceskedvű a városban mikor letettem a motort feltekerte
az alapjárati csavaromat == Dús keverék
Ha nem ilyesmi, akkor én az keverékképző szervekre tippelnék,
azoknak jóval több a hibalehetőségük mint a blokknak.
A blokkba csak gyújtás, kompresszió és jól időzített vezérlés kell.
A karbikba picivel több minden...
Indítóztam, semmi. aztán megpróbáltam betolni 3.ban, de semmi.Még egyet pöffeni sem pöffent... szóval tanácstalan vagyok.Szombaton elszálítjuk szerelőhöz.Ha addig valakinek van ötlete, szívesen fogaom.Bár ha van benzin, van szikra, és előtte ment, akkor mi a F***ért nem megy most?
Csizma, kesztyű: meg egyéb ruhák. Kesztyű ügyben ajánlom a superzone-t. Márkás kesztyűik vannak olcsón. 3000 Ft-ért már kapsz nyári kesztyűt, de 6ért meg rendes protisat is (Berik, stb.).
Csizmában nem tudom mennyit szánsz rá, de ha ilyen sport csizmában gondolkozol: Parilla. Van nekik Prexport márkájú, többféle is, egyik legolcsóbb, de mégis minőségi. Nekem is olyan van, csak ajánlani tudom.
Egyéb ruha ügyben is érdemes a superzone-ban szétnézni: tavalyi modelleket nyomják ki féláron. Én pl. ott vettem a bukón és a csizmán kívül mindent: kabát féláron, gatya féláron, kesztyű meg 14 helyett 6ért asszem.
Igen, ez volt a reklám helye. De szerintem tényleg jók.
Imitrikes 85 fokosa:
nem itt van a lényeg.
Néhány érv, hogy ne foglalkozz ilyesmivel:
- Én is újrafújattam a fél motort, pedig még szerencsére 1x sem zúztam le.
- Idomok nincsenek hegesztve ? Na puff... vettem bontóban
iszonyat koszos-karcos de amúgy hibátlan faridomot, fényezés után
mint az új ! Pedig a régin csak a rögzítő fül volt letörve,
de ezt ha eladnám úgyse hinné el senki, mert rögtön azt feltételezik,
hogy biztos kamion alá került frontálisan és rám akarja sózni...
- Feltételezve, hogy az a 0.5% nincs a piacon, mert valami garázsban
áll letakarva, nincs olyan 15-17 éves motor ami ne lett volna fektetve.
Törés alatt meg mit értünk ? Csúszott ? Eldőlt ? Rátolattak ?
Leesett egy utánfutóról ? Feldöntötte a szél ? Kikanyarodtak elé
és rommá törték ?
Na és ha rommá törik és gyári színkóddal (ami az ülés alatt van
feltüntetve) újrafényezik ? Na az mekkora alattomos dolog .
Akkor féljünk a gyári fényezéstől is ?
Szvsz. műszakilag legyen korrekt, számomra (főleg minden után)
ez a legfontosabb.
Végülis az enyém is gyári színű volt is meg az is, mégis blokkcserés
lett...
Fogalmam sincs hogy milyen van benne, vagy melyik lenne jó?
De az teljesen nem másképp is néz ki, csak hasonló.
Amúgy mindenki aki cserélt termosztátot, rendszeresen figyelje,
motorzajokra figyeljetek, ha melegen nagyon zajossá válik inkább
vegyétek ki. Szeptembertől áprilisig már van rá tapasztalat, hogy jó,
de jön a viszonylag jó idő, lassan stabilan 20 fok körül/felett leszünk.
Arra még nincs tapasznyalat, hogy mi lesz melegben.
Megfőzni nem tudjátok, csak akkor ha nem működik a ventillátor
és beálltok a sorba csúcsforgalomban az alsórakparton...
Még egy kérdés. Van gyári színben sárga RF400-as? Mert olyasmivel rémisztgetnek, hogy nincs csak piros, kék, füst meg fekete színben, és amelyiknek más a színe, az ura lett esetleg festve törés miatt? Tudtok ilyesmiről?
Üdv
És pl. azt sem tudom, hogy neked a digitális műszerfal alapvetően eltér-e formában, vagy sem. De remélem, hogy nem, mert az lenne a tuti. Akkor lenne egy fain gyári idomom.