Vétkeztem...
Valakinek el kell mondjam és talán ti értetek meg legjobban....
Úgy kezdődött, hogy át kell már íratni a motort, mert jan. 22 óta megvan Kell hozzá ugye eredet vizsga. Délután gyorsan elszaladtam az emberhez, hogy mikor hozhatom, azt mondta, ha sietek még ma megcsinálja..... És itt kezdődött a baj. Az agyam gyorsan pörgött és hát az lett a vége, hogy fel kell ülnöm Csinikére, és el kell vinnem MOST
Hát emberek..... ez vmi csoda volt Végre, amire oly rég vágytam, ráültem a saját motoromra Amikor végzett, úgy voltam vele, mostmár mindegy és megyek egy kanyart a városban. Hát bő fél órára sikerült, nagy kanyar volt
Soha nem fogom elfelejteni ezt az élményt.
Alig bírtam visszavinni a garázsba, de a motoron semmi papír még, nekem is csak KRESZ vizsga eddig, és így nem szabad
Ki fogom várni amíg meglesz a vizsga, de ezek után nagyon nehezen.....
A motor iszonyat jó, nagyon kezes, eddig csak 600-sal mentem rutinpályán, azelőtt meg egy 125-ös enduróval, de egyből összebarátkoztunk. Hihetetlen jó volt
Az eset nem követendő példa, én is elítélem az ilyet, de emberek ti talán megértetek, nem bírtam ki......
Bocsáss meg Uram
Köszi!
Megrendeltem a Denso-t.
2 nap.
Ismeretség=2000Huf/db*4=8000 pénz.
Sok múlik a gyertyán.
Vagy nem
De ha nem,akkor magyarázd meg légyszi,hogy az új (Pink Motors-ban) vásárolt NGK-val miért nem tudtam 1-szer sem normálisan indítani,miért hagyott ki hol egyik hol másik henger
Visszaraktam a Denso-t és hibátlan,pedig több mint 15.000-van benne.
Az NGK-ba 200 km sincs
Lehet egy másik motorba jó lesz,de amíg megvan az RF,soha többet.
Nem veszem magamra, dehogy is. Mindenkinek van saját véleménye...ennyi.
Akiket megkérdeztem, akár itt az oldalon, akár a volt Suzuki szervizes barátomat, a legtöbben a DENSOT ajánlották. Sok vélemény volt viszont, ami lehúzta az NGK-t, mert NGKból - mint írtad nehéz beszerezni az eredetit. ((Am. a legtöbbször a porcelán elrepedését említették a hamisítványok fő bajaként.)) Viszont volt egy néhány NGK párti vélemény is, volt aki azt mondta"soha többet DENSO"...
Ki milyen szériát fogott ki, meg a mocc egyéb beállításain is múlik a dolog. Üdv.
Ne vedd magadra amit írok, csak az ilyesmi bosszant.
(Teljesen privát szubjektív véleményem.)
Ezt sose értettem, mit lehet egy gyertyán Isteníteni .
Ha egy gyertya jó, akkor megy a motor, ha nem jó, nem megy...
Vissza kell kérdezni, miért Istenítik ? Mi az oka ?
Általában a sztenderd szöveg jön...
Engem óva intettek a Densotól, hogy nehogy vegyek, mert csak
indítási gondjaim lesznek, nem hittem nekik, mert meggyőződésem
volt, hogy ezek a dolgok nem a gyertyán múlnak, csak sokan nem
látnak tovább a szikránál... (persze rossz szériát ki lehet fogni,
de az hamar kiderül, és garanciában cserélik)
Ha meg Neked sikerül ami másnak nem, akkor meg mi vagy ?
"SZERENCSÉS" pff...
Amit tudok, én 9600Ft-ért vettem a 4db. U24ETR gyertyát.
Ez a 400-as gyári ajánlása.
Idén soha nem volt indítási problémám, se -3 se +20 fokban.
Nem tudom, hogy ez a gyertya érdeme-e vagy a többi munkáé, de
ez van.
A motor sem erősebb tőle... vagy lehet én nem tudom kiérezni a
0.2% teljesítménynövekedést
Nekem 1 bajom van az NGK-val, hogy vagy franciát veszel, vagy
kínai hamisítványt. Eredeti Japán NGK-t kifogni, mostanában nehéz,
vagy érteni kell hozzá, hogy mit kell nézni... na ez nálam itt be is
fejeződött, marad a Denso.
Én is Densot használok a 900-asba.
Mint már előttem írták: Denso U27ESR-N Ez felel meg a CR9E-nek(ilyen néven rendeltem gyertyát, csak azt kötöttem ki, hogy denso legyen). TApasztalatom eddig nem sok van róla, mert kb 600km-t mentem velük. Eddig OK
Köszi szépen az infókat,
nekem most vették ki a konzolt a vállamból, mert az én vázam
is összetört egy kicsit!
Kulcscsont törés, agyrázkódás, majdnem nyakkitörés, és minden húzódásom volt!
De a legbosszantóbb, hogy ez Fater motorja, és nem igazán tudja használni, még!
Szelephézagot 8000km-enként kell(ene), ha jól emlékszem a
manualból.
Szinkront én általában megnézem szezon elején, meg szezon
közepe fele amikor szét kell szedni valamiért, mondjuk légszűrőt
pucolni...
Minden esetre kemények ezek az árak, elképzelni nem merem mennyi
lett volna a munkadíja annak amit mind megcsináltam magamnak...
Persze az is igaz, én csak magamat szidhatom, reklamálni nem
tudok, se garit adni magamnak .
Na látom mindenkinek összejönnek a dolgok lassan.(a tanksapka nekem is csak nyomás után nyílik ).
Nekem is megy a gépem.Bár most alig-használt gyertyák vannak benne nagybátyám hayabusájából. De megy:D
Valószínüleg gyenge volt az aksi, nem adot elegendő erőt a gyertyáknak, és beköpte őket.Aztán persze hogy meg sem nyekkent.....(itt köszönöm meg ismét nagybátyámnak a fuvart, a gyertyákat, meg azt hogy 2 napig bámulta a fejem miatta ).....
Valakinek el kell mondjam és talán ti értetek meg legjobban....
Úgy kezdődött, hogy át kell már íratni a motort, mert jan. 22 óta megvan Kell hozzá ugye eredet vizsga. Délután gyorsan elszaladtam az emberhez, hogy mikor hozhatom, azt mondta, ha sietek még ma megcsinálja..... És itt kezdődött a baj. Az agyam gyorsan pörgött és hát az lett a vége, hogy fel kell ülnöm Csinikére, és el kell vinnem MOST
Hát emberek..... ez vmi csoda volt Végre, amire oly rég vágytam, ráültem a saját motoromra Amikor végzett, úgy voltam vele, mostmár mindegy és megyek egy kanyart a városban. Hát bő fél órára sikerült, nagy kanyar volt
Soha nem fogom elfelejteni ezt az élményt.
Alig bírtam visszavinni a garázsba, de a motoron semmi papír még, nekem is csak KRESZ vizsga eddig, és így nem szabad
Ki fogom várni amíg meglesz a vizsga, de ezek után nagyon nehezen.....
A motor iszonyat jó, nagyon kezes, eddig csak 600-sal mentem rutinpályán, azelőtt meg egy 125-ös enduróval, de egyből összebarátkoztunk. Hihetetlen jó volt
Az eset nem követendő példa, én is elítélem az ilyet, de emberek ti talán megértetek, nem bírtam ki......
Bocsáss meg Uram