Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vétkeztem...
Valakinek el kell mondjam és talán ti értetek meg legjobban....
Úgy kezdődött, hogy át kell már íratni a motort, mert jan. 22 óta megvan Kell hozzá ugye eredet vizsga. Délután gyorsan elszaladtam az emberhez, hogy mikor hozhatom, azt mondta, ha sietek még ma megcsinálja..... És itt kezdődött a baj. Az agyam gyorsan pörgött és hát az lett a vége, hogy fel kell ülnöm Csinikére, és el kell vinnem MOST
Hát emberek..... ez vmi csoda volt Végre, amire oly rég vágytam, ráültem a saját motoromra Amikor végzett, úgy voltam vele, mostmár mindegy és megyek egy kanyart a városban. Hát bő fél órára sikerült, nagy kanyar volt
Soha nem fogom elfelejteni ezt az élményt.
Alig bírtam visszavinni a garázsba, de a motoron semmi papír még, nekem is csak KRESZ vizsga eddig, és így nem szabad
Ki fogom várni amíg meglesz a vizsga, de ezek után nagyon nehezen.....
A motor iszonyat jó, nagyon kezes, eddig csak 600-sal mentem rutinpályán, azelőtt meg egy 125-ös enduróval, de egyből összebarátkoztunk. Hihetetlen jó volt
Az eset nem követendő példa, én is elítélem az ilyet, de emberek ti talán megértetek, nem bírtam ki......
Bocsáss meg Uram
Jobbulást!

Én annak idején törés nélkül megúsztam, de a zúzódások-húzódások hónapokig fájtak még.
Köszi!
Megrendeltem a Denso-t.
2 nap.
Ismeretség=2000Huf/db*4=8000 pénz.

Sok múlik a gyertyán.
Vagy nem
De ha nem,akkor magyarázd meg légyszi,hogy az új (Pink Motors-ban) vásárolt NGK-val miért nem tudtam 1-szer sem normálisan indítani,miért hagyott ki hol egyik hol másik henger
Visszaraktam a Denso-t és hibátlan,pedig több mint 15.000-van benne.
Az NGK-ba 200 km sincs
Lehet egy másik motorba jó lesz,de amíg megvan az RF,soha többet.
Itt vannak az alkatrések.
Nem veszem magamra, dehogy is. Mindenkinek van saját véleménye...ennyi.
Akiket megkérdeztem, akár itt az oldalon, akár a volt Suzuki szervizes barátomat, a legtöbben a DENSOT ajánlották. Sok vélemény volt viszont, ami lehúzta az NGK-t, mert NGKból - mint írtad nehéz beszerezni az eredetit. ((Am. a legtöbbször a porcelán elrepedését említették a hamisítványok fő bajaként.)) Viszont volt egy néhány NGK párti vélemény is, volt aki azt mondta"soha többet DENSO"...
Ki milyen szériát fogott ki, meg a mocc egyéb beállításain is múlik a dolog. Üdv.
Ne vedd magadra amit írok, csak az ilyesmi bosszant.
(Teljesen privát szubjektív véleményem.)

Ezt sose értettem, mit lehet egy gyertyán Isteníteni .
Ha egy gyertya jó, akkor megy a motor, ha nem jó, nem megy...
Vissza kell kérdezni, miért Istenítik ? Mi az oka ?
Általában a sztenderd szöveg jön...

Engem óva intettek a Densotól, hogy nehogy vegyek, mert csak
indítási gondjaim lesznek, nem hittem nekik, mert meggyőződésem
volt, hogy ezek a dolgok nem a gyertyán múlnak, csak sokan nem
látnak tovább a szikránál... (persze rossz szériát ki lehet fogni,
de az hamar kiderül, és garanciában cserélik)

Ha meg Neked sikerül ami másnak nem, akkor meg mi vagy ?
"SZERENCSÉS" pff...
Kérdésekre a válasz: nem tudom.

Amit tudok, én 9600Ft-ért vettem a 4db. U24ETR gyertyát.
Ez a 400-as gyári ajánlása.
Idén soha nem volt indítási problémám, se -3 se +20 fokban.
Nem tudom, hogy ez a gyertya érdeme-e vagy a többi munkáé, de
ez van.
A motor sem erősebb tőle... vagy lehet én nem tudom kiérezni a
0.2% teljesítménynövekedést

Nekem 1 bajom van az NGK-val, hogy vagy franciát veszel, vagy
kínai hamisítványt. Eredeti Japán NGK-t kifogni, mostanában nehéz,
vagy érteni kell hozzá, hogy mit kell nézni... na ez nálam itt be is
fejeződött, marad a Denso.
Ja! általában az NGK az olcsóbb, de a DENSO-t Istenítik a legtöbben.
Én Hódmezővásárhelyről egy autovillamossági bolton keresztül rendeltem, másnapra itt volt Szegedről.

2700ft/db áron hozták, ugyanannyi volt a DENSO is mint az NGK.
Melyik olcsóbb?
400-asba is jobb a Denso?
RedOne?
Üdv.!

Én is Densot használok a 900-asba.
Mint már előttem írták: Denso U27ESR-N Ez felel meg a CR9E-nek(ilyen néven rendeltem gyertyát, csak azt kötöttem ki, hogy denso legyen). TApasztalatom eddig nem sok van róla, mert kb 600km-t mentem velük. Eddig OK
Na ma reggel magint kicsit nehézkesen indult a gép.Úgyhogy szerintem ma veszek egy normális aksit bele.Tudtok valami megbízható helyet Pesten?
Brembó
Ímél megy!
Köszi szépen az infókat,
nekem most vették ki a konzolt a vállamból, mert az én vázam
is összetört egy kicsit!
Kulcscsont törés, agyrázkódás, majdnem nyakkitörés, és minden húzódásom volt!
De a legbosszantóbb, hogy ez Fater motorja, és nem igazán tudja használni, még!
Köszi
NGK-t soha többet
Megvettem,nem kicsi pénzért és nagyon nem jött be.
CR9E nem CR94, de ez amúgy sem volt kérdés...
A 94-97 RF 900 manual ezt írja:

N.G.K.: CR94
NIPPON DENSO: U27ESR-N
Szelephézagot 8000km-enként kell(ene), ha jól emlékszem a
manualból.
Szinkront én általában megnézem szezon elején, meg szezon
közepe fele amikor szét kell szedni valamiért, mondjuk légszűrőt
pucolni...

Minden esetre kemények ezek az árak, elképzelni nem merem mennyi
lett volna a munkadíja annak amit mind megcsináltam magamnak...
Persze az is igaz, én csak magamat szidhatom, reklamálni nem
tudok, se garit adni magamnak .
Hell!
Nem tudja valaki hirtelen,hogy a 900-ba melyik Denso gyertya jó?
Kössz
Ne aggódj gebasz nem lesz, csak az életed elunod mire sorra kerülsz
Na látom mindenkinek összejönnek a dolgok lassan.(a tanksapka nekem is csak nyomás után nyílik ).
Nekem is megy a gépem.Bár most alig-használt gyertyák vannak benne nagybátyám hayabusájából. De megy:D
Valószínüleg gyenge volt az aksi, nem adot elegendő erőt a gyertyáknak, és beköpte őket.Aztán persze hogy meg sem nyekkent.....(itt köszönöm meg ismét nagybátyámnak a fuvart, a gyertyákat, meg azt hogy 2 napig bámulta a fejem miatta ).....
Haj!

Na kinyílt a benzinsapi, köszi a segítséget. Nem árt majd neki egy kis zárolajzó....
Megnyugodtam :)