Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok!
Megvan a kresz vizsgám :) juhééééééééj :)
Ja, nem kell félni. Én 1 képeset elrontottam, Te ne tedd .
Meg elpereceltem a gyakorlati vizsgán (vagy hogy hívják) a 2. pályán
a 8-as kezdetekor .

Amúgy a vezérlés a helyén, lánckerekek úgytűnik jók, mert jó helyen
állnak a nyilak meg a vonalak, úgyhogy már csak az önindítót,
a szelepfedelet, a solenoidot, a kuplungfedelet, a váltókart, a
vízcsöveket kell rápakolnom és építhetem befele.
Aztán meg jól kiderül, hogy MUKODIK-e avagy senem...

Most kézzel szépen forog körbe.
Ne parázz! Tanulj
köszi szépen.
Mindenképp szeretnék ott lenni a köv. talin.
Parázok, remélem sikerül a vizsga.
Na megyek, összerakom a vezérlésem .
A CR9E gyertyának a hatlap laptávolsága 16mm.
Ilyen kulacs kell hozzá.
Nem tudja valaki hogy pontosan milyen gyertyakulcs kell a 600-as RF-hez?Gondolom annak is van mérete, vagy valami ilyesmi.Mert szeretnék venni egyet, de nincs gyertyám csak a motorban, azt meg nem szívesen tolnám hogy megmutassam a boltban, hogy milyen kell.

Vagy ez totál marhaság, és simán jó bármelyik?


A jogsisoknak pedig sok sikert, remélem a következő RF talin ott lesznek már
Köszönöm Remélem meglesz minden ami kell, mert már szeretném egyben látni a motorom.
Drukkolok mindkettőtöknek!
Hajrá!

Na meg neked is RedOne. Marha kíváncsi vagyok mit sikerül.
De remélem majd a köv. RF talin személyesen mondod el a PirosEgyen ülve.
szorítsatok vazz, holnap kresz vizsga
Nem jársz messze az igazságtól, már kész egy fél blokk.

Hihetetlen, de 4 féle RF 400 blokk van.
- Sima
- Mindkét oldalt vezérelt
- Kipufogón vezérelt
- Szívón vezérelt
Ezen kívül 2 féle vezérműlánccal szerelt típus van, a régi 2 soros,
és az új DID 3 soros.
Na most a láncos szívás megy, holnap kiderül, hogy a két vezérmű
tengelypáron csereszavatosak-e a lánckerekek. Szemre azok.

A blokk többi része nagyon rendben van, csapszegek szinte újak,
sehol nem érezni lötyögést... úgyhogy megy a reménykedés, ha a láncügy
kompatibilis, akkor holnap beindítás lészen.
Anett !

Úgy tudom írtál a depónak, Ő pedig válaszolt, úgyhogy csak
jelezném, hogy nem felejtettem el megkérdezni, csak mondta, hogy
már intéződik a dolog...
Nézd másképpen a dolgokat.
Most tudsz csinálni 8 hengeres 800-ast.
Ez vicc volt meg ne sértődj!
Hát ez így elég gáz
Remélem a többi része jobban néz ki.
Nekem sem volt eddig ilyen problémám. Még a 400-al sem.
Igaz nagyban hozzájárult a háttér szerelő team(1fő).
Remélem idén sem lesz gond.
Nooby,

Köszi, értem, a karcokra nem is gondoltam. Mindenesetre az megfontoladnó,
hogy a drótkefe fém szála gyengébb mint a gyertya acél feje, úgyhogy
elvileg nem ejthet rajta karcot, nézegettem, nem nagyon teszi,
ahogy az üvegen sem ejt karcot a réz pl. de köszi, elgondolkodtató.
(Mondjuk nekem mostanában minden gondom van, csak nem indítási.)

Ravenfefe:
A 400-at egyáltalán ne keverjük a 900-al.
Azon kívül, hogy hasonlóan néznek ki, teljesen tökéletesen más
motorokról van szó.

Az "új" blokkomról pár kép, körbe se forgott...
Kezd hullani a hajam. Nem is írok többet, mert nem idegesítem magam.
Sracok, dobbenettel olvasom a sorokat :(

Lassan 2 eve megvan a sarkany, es SOHA SEMMILYEN gond nem volt vele.
Benyomom a gombot, beindul, kiveszem a kulcsot leall !
Mi az, hogy benzincsap elzaras, meg gyertyakopkodes, meg stb ?

Vicceltek ?

Komolyan mondom, nem hiszem el, hogy ennyi baj elojon a mocival, azt meg vegkepp nem, hogy olyan szerencses lennek, hogy kifogtam az egyetlen hibatlan allapotut!

Komolyan mondom, pont ugy mukszik, ahogy az elozo osszes motorom. Beinditom, megy, pont addig, amig le nem allitom, mindegy, hogy 20 merfoldet vagy 430-at megyek vele.
RedOne!

Általában én is zárom a csapot! Nem tudom, milyen megfontolásból tartja vki állandóan tartalékon!? És ha kifogy(kicsit többet eszik egy hegyi menetben/2személlyel)? Ha nyitottnál fordul elő ez, egyértelmű...tekerek a csapon, és keresek egy kutat!


Gyertya kiégetés! Mikor nekem köpdöste a gyertyát(1. idény a mocival, késő ősz, hideg, garázsban 2perc járatgatás...szétvagdosott lábbal :)), akkor a csiszolópapíros módszer/drótkefe nem segített! Meg sem mukkant a blokk!

Ja! 400as Rf !9es NGK-val! szóval dupla öröm

Aztán én is szakihoz(haverom) fordultam...aki "kioktatott"! Először is a csiszolópapír/drótkefe felejtős, ugyanis apró karcokat ejt a gyertyán, ahol utána sokkal hajlamosabb a gyertya rossz helyen adni a szikrát/több helyen! Nem azonnal teszed vele tönkre a gyertyát, valószínű rövidíted az élettartamát!

Mondta, hogy ronggyal áttörlöd, utána fogpiszkálóval, gyufával vagy vmi !puha fával!(fogpiszkáló, gyufa) kipiszkálod az elektróda hézagát, majd a fal és a ház közül is célszerű kiszedni az oda jutott olajos kormot!

Ezek után elvileg be kell indulnia, viszont ha nagyon televerte a gyertyát(ami általában így van!), akkor nem árt kicsit hevíteni! Mert pl. az elektróda hézagában sem, és a fal és a ház között sem tudsz 100%osan takarítani(kis hely)! Szóval onnan is kiég rendesen ez az olajos "korom"!

Remélem tudtam segíteni, ill. továbbadni valamit a nekem tartott "oktatásból"
Sziasztok. Nincs valakinek elfekvőben, plexije, Karcos nem baj, csak ne legyen törött. Előre is köszi. Ja lécci ide írjatok, ha tudtok valamit.
royal03@invitel.hu. Üdv Zsolt
III.kerület....elírtam
A gép most II.kerületben kaszásdűlőn van.A benzincsap nyitva volt, de nyitva szoktam korábbna is hagyni, eddig az nem jelentett gondot.
Szerzek valahonnan gyertyakulcsot (mondjuk veszek, mert kellhet később is), aztán megégetem a gyertyákat.aztán meglátjuk.
Köszi a gyors választ! Végre vmi nincs elb@szva.