Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a cső valóban nem megy sehová, az úszóházaknak a légköri
nyomás csonkja.
Gyárilag van a csonkon egy gumicső, amit fel kell vezetni a légszűrő
tetejére, ahol van 2-2 kis "fül" amik közül 2 közé be tudod csíptetni,
az üres vége kb. oda néz, ahol a légszűrő szívócsonkja van.
Sziasztok!
Kérdés: A karburátorra csatlakozik 2 gumicső. Az alsóra megy a benzinpumpáról egy cső és felette közvetlenül van még egy amit nem tudom h mire csatlakozik. Most állítottam a karburátorban úszószintet és ez a kérdéses cső nem csatlakozott sehová de gondolom h ez nem normális. Ha tudja valaki akkor világosítson fel .
Redone kitartás!
Nekem is furi, de nem mondom, hogy nem jó, mivel mindenkinek működik, de számomra is egyelőre érthetetlen. A tűz fölé tartásnál, hogy ég le a rákövesedett dzsuva, amit ismereteim szerint eddig csak a csiszolópapír hoz le? Vagy akkora forróságnál "lepattog" róla? A 4 ütem közben sincs hideg azért
Amikor nem zártam el, szinte mindig indítási gondom volt és
beköpte a gyertyát. Azóta zárom minden megállásnál, már annyira
alap mint az oldalsztender lehajtása .
De ezek szerint ez is olyan, hogy "kinek hogy".

A gyertya kiégetést -azon kívül, hogy sokaknak működik- továbbra
sem értem . Ha valaki el tudja magyarázni mi lehet az oka
amitől ez a módszer működik, megtehetné. Nem viccből kérem,
éredekel !
Hali. Olvasom itt a storykat, felmerült pár kérdés.
Ez a gyertyaégetés mostanában a trendi? A csiszolópapíros megoldás már a múlté? Tehát csak kiszedem a gyertyát, és 1-15 másodpercig az elektródát a tűz fölé tartom, oszt kész a takarítás?
A másik. Amikor vettem azt mondta a csaj, hogy ne tekergessem a benzincsapot, jó, ahogy most áll, azaz mindig tartalékon. Ez normális így? Vagy van valami típusbetegsége, azért mondta? majd kipróbálom, mi van ha eltekerem, csak érdekelne.
Köszi
Pontosan,ahogy mondod.
benzincsap hmmm....

Az enyémen asszem csak dísznek van. Elzárni nem lehet (ugyanúgy átmegy rajta benya) egyébként meg mindig tartalékon van.
2-éve nem zártam el a benzincsapot
Gyertyakiégetés nálam is műxik.
Ha picit gyenge az akksi,(mint pl:nekem)hosszabb állás után meg se próbálom,csak bikázva.
Nem vitázni akarnék senkivel
Szereltem annyit mint itt páran összesen(ez elég nagyképű volt)
Szivesen segítek,ha szüksége van rá bárkinek.
Én néznék a helyedben e-bayen is.
Részvétem mindenkinek (J3sus18, RedOne és a többiek) a műszaki problémák miatt, remélem hamar megoldódnak és csavarhatjátok a gázt mielőbb.

Pár napig kicsit offline voltam.

A múlt heti nagy RF találkozó nagyon mini volt. Kicsit csalódott voltam. Elég későn értem oda, és mindössze egy RF árválkodott a Campona parkolóban. Odafelé menet Indy jött velem szemben a 900-assal, intettem neki, nemtom fogta-e, akkor már sejtettem, hogy nem lesz nagy tömeg. De legalább J3sus18 márka- és köbcentitárssal beszélgettünk egy jót.
A gyertya kiégetését én is itt olvastam a fórumon először és sokan írták, hogy hatékony megoldás... De végül nem a kiégetett darab került vissza, pedig az lett volna az igazi hatékonyságpróba.
Ha van ismerősöd akinek van autója, és netán van bikakábele, akkor
az akksival ne törődj. Tavaly számtalanszor bikáztam reggel a
motort.

Benzincsapot elzárod estére ?
Most hol vagy a motoroddal?
Az összes szerszámom 200 km-re van . Úgyhogy veszek holnap, vagy valamikor egy gyertyakulcsot. Szerintem is a gyertya lehet, mert a leírtak stimmelnek--- 3henger pöfögés 1000es fordulaton--- 2 henger, aztán csak néha röffen az indítózásnál---- aztán semmi.Csak valahogyan fel kell töltenem az aksimat.
De holnap vagy holnapután alkotok vele valamit, és meglátjuk.
Meg, persze... amint hazaérek és gépközelbe kerülök írok.
Nincs mit.
És 90 másodperc trükk után így mennek be holnap az következő
blokkba:
No hát így jöttek ki, szerintem ez ahhoz képest, hogy az utolsó
200km-en 4000-es fordulatnál többet nem látott a blokk, egész jó.
Érdekes téma...

Mi is a szakmai magyarázata ennek a gyertyafőzöcskézésnek ?

Nekem is volt, hogy nem indult, de ezt pár sokkal egyszerűbb "trükkel"
eddig mindig sikerült orvosolnom, még sosem kellett szakácskodnom.
Érdekelne mi az alapja ennek.

Mindárt rakok fel képet a gyártyákról amiket kivettem a "rossz"
blokkból, szerintem elég korrekt színük van. Jól sikerült belőni
a karbikat úgyérzem.
Azért a leírtak alapján én néznék egy benzint is

Volt hasonlóm,mikor eldugult a benzincsapnál
Mongyuk nekem faszán jött ki 100-km-re itthonról,szerszám nélkül
Jaj lemaradt: egy hétig nem volt beindítva előtte, mert BPesten voltam( a Camponától 21km-re útvonaltervező szerint úgyh. tömegközlekedéssel nem indultam el.) Meg első szétszedésnél nem volt nálam gyertyakulcs... Így teljes a story.
Üdv. Nekewm is 3hengerezett a masinám tegnap. Meg is ijedtem, mert nincs 500km a denso gyertyákban
Elmentem így vele tankolni, de nem kapta el(3000ig húztam max). Szétkaptam gyorsan gyertyapipákat lehúztam, visszatettem (hátha a kábel kontakt nem megfelelő) de maradt a 3 henger "stabil" járása. Utánna összerak, haza, lebont, ((2.henger nem ment)) --gyertya ki, behoz kiéget gázon,(fekete volt, kormos) de inkább egy régebbit tettem vissza, ami jó volt még(NGK). Pöcc Röff azonnal. Gyertyát és gyertyakulcsot eltéve indultam újra útnak és mindenOK volt.
Egyébként legtöbbször az a baj, hogy 1 henger nem kapja el...csak mivel amúgy is hideg a blokk, és 3hengernek kéne elvinni a 4.et, ha nem gázolod neki finoman, hogy felpörögjön, és kigolgozza, szép lassan leköpi a többi henger gyertyáját is! Ilyenkor van az, hogy már csak pöfög a gép...max 1000es fordulat, és pár mp után leáll!
J3sus18!

KJNandi-nak is javasoltam, és ezek szerint megfogadta a tanácsomat! Szóval nézz vissza kb. 2oldalt!

Sok ember(eleinte köztük én is) ilyenkor minden rosszra gondol, csak a legegyszerűbbre nem!
95 %, hogy Neked is hasonló probléma áll fenn!
Köszi a tippet, tsanyit ismerem, ő szervizelte tavaly a gépet. Csak kicsit el van most úszva, és nem tudta elvállalni.

És tényleg most volt szó róla, hogy az enyém eléggé megbízható, és erre tessék. Ebből tényleg gyertyaellenőrzés lesz, csak az a gond, hogy semmi szerszámom nincs hozzá, minden vidéken van .
Jah, és az aksi is lemerült benne.
Szia!

Esetleg még itt a fórumban a "Motorbontók itthon és külföldön" topicban írd meg, hogy mit keresel. Sugó-Motorsék figyelik rendszeresen és írnak, ha van.

Én is most rendeltem tőlük idomokat: korrektek mind árban, mind ügyintézésben.