Én arra tippelek, hogy amikor a nyomaték elkezdi forgatni, akkor elkezd egy kicsit nyúlni, mert ugye tapad az aszfalthoz is, és emiatt jobban kopik az adott pillanatban.
Illetve a nagyobb kigyorsításnál nagyobb súly is jut a hátsó kerékre, szerintem ez is befolyásolja a kopást.
Bár az út minősége is erősen befolyásolja szerintem a gumi kopását.
A használat miatt....
Ismerek olyat aki elment több mint 10.000-et egy hayabusával road Attackon(sőt ha jól emlékszem 15.000 feltett volt amikor cserélte).
A sok kigyorsítás eszi a gumit, főleg a nagyobb gépeknél ugye nagyobb a nyomaték miatt.
Sztem ez az oka.Nameg a sok börnáut
Sziasztok!
Megszeretném osztani veletek az örömöm hétfő este óta Honda Vfr 750-es tulajdonosa lettem.
Már csak a jó időt kell kivárnom és irány az ország.
(ja és hogy minél előbb meggyógyuljon a csütörtökön műtét során "sérült" lábam)
Kicsit vicces volt így bemenni a kereskedésbe (mankóval) hogy jöttem motort vásárolni de a poén nem maradt el és kaptam grátiszba egy gumipókot hogy legyen mivel rögzíteni a mankómat.
Amint életet lehetek az iphon-omba rakok fel róla képet.
Bár amikor bejelentkeztem az fórumra még Rf örült voltam nem bántam meg hogy a Vfr mellett döntöttem.
Mindenki azt mondja nálam ez egy örök darab marad.
Bár szerintem ritka nagy mázlim volt hogy találtam egy olyan motort ami 1990-es évjáratú és az utolsó csavarig minden gyári rajta.
A legnagyobb sérülése a tankon 3 db 2-3 mm-es festéklepattanás.
Simán lehet szerkeszteni olyan pontos számlapot mint az eredeti,
én CAD-del mérőműszernek is csináltam már számlapot...
Ha matricázni akarod, lehet, hogy le se kell szedni a számlapot, nem
biztos hogy teljes kört kell nyomtattatni ahhoz, hogy jól is nézzen
ki. Elég mondjuk egy 3/4 kör a régi skála lefedéséhez.
A többi csak a nyomtatási minőség és az ízléses számlap kérdése
(szerintem). Csak kell találni egy jó matricás céget, aki tud szépen
UV álló fóliára nyomtatni.
ÚJ SPOOL márkájú motoros dzseki eladó! Sport fazon. Anyaga cordura. A teljesség igénye nélkül: kivehető termobélés(nem csak mellény!), teljes MESH hálós bélés, kivehető CE protektorok (könyök, váll), puha gerincprotektor (rendelhető bele CE protektor), plusz kulcsont-, és váll védő szivacsozás, tépőzáras állítható derékrész, teljesen szél is vízzálló, kifelé lélegző anyag, nagrággal összezippzározható, 4 ponton zippzározható szellőzőrendszer, 3M Scotchlight fényvisszaverők, vízálló zippzárak, millió zseb, stb stb.
L-es méret, rám nagy lett bélés nélkül, így eladó! 176/69 vagyok.
Árát megbeszéljük, de olcsón odaadom! Nagyon jól néz ki.
Írj!
Lényeg, hogy nekem mérföld órás a "kmh-ám". Igaz belül van kmh skála is de az nagyon kicsi. Sokszor le sem tudom olvasni.
Ráadásul nem igazán tudtam megszokni.
Sokszor elfeledkeztem róla és párszor elég kínos volt.....
Kérdésem:
Kinyomtatott kmh osztást rálehet ragasztani az eredetire?
Lesz olyan pontos mint az előző számlap? vagy kár vele foglalkozni....
Nem akartam belemélyedni, de ha a mutatót leszedjük és motor
van mögötte mint nekünk, akkor az abban a pillanatban beáll a
mágneses térnek megfelelő alaphelyzetbe. Ezután megtalálni azt a
pontot ahol volt a mutató eléggé nehézkes.
Mivel shtowee-jé spirálos, így azon nemtudom, hogy ez a veszély
fenn áll-e hasonló analógiával...
Az rendben van, az enyémet saját szakállra leszedtem kézzel, csak
mivel ragasztva van, vagy a tengelyről jön le, vagy a tengely jön ki a
motorból ami mögötte van (ez igazi szívás), vagy eltörik a mutató.
Ezen a képen is jól látszik, hogy gyerekjátéknak tűnik a számlap
csere, hiszen 2-2 csavar tartja a számlapokat, csakhát ott vannak
a mutatók... Rajtuk kívül minden más sima ügy.
A másik kép meg az első generációs 5mm-es fehér ledes megoldás.
Ja, lehet tudnék, csak az a baj, hogy nemtudom
nálad hogy van a mutató rögzítése.
Meg lehet nézni, de a mutatók levétele kényes téma, nagyon nehéz
őket úgy visszatenni ahogy voltak, ha egyáltalán lejönnek.
Erőltetni nem szabad, mert ragasztva vannak, ha törik az elég kínos...
Igen, menetközbeni használatra értendő.
A legrosszabb ami történhetne alapjáraton, hogy lefullad.
Esetleg az olajozás hatékonyságába lehetne még belekötni,
de nem hiszem hogy ez sokat számítana.
De természetesen a gyári érték a jó, csak engem a nem gyári
kipufogó miatt zavar...
A másik meg az, hogy a teljes (16000) skálához képest a 300
fordulat 2% sincs, ennyit meg bőven csalhat a fordulatszám mérő.
A kék izzó valójában LED, már harmadszorra ég ki, mondjuk fillérekbe
kerül, csak már unom szétszedni és átforrasztgatni.
De tök logikátlanul ég ki, mert ez előtt már lassan 100 Ohm-mal
nagyobb ellenállás van, de még mindig csak ez az egy játszik velem... A többi beforrasztás óta ég rendesen.
Talikra pedig megyek, a Camponásokra meg tuti, mert 10km-re
lakok, és 500m-re dolgozok tőle .
Nincs baj vele, amúgy a manual 1300-at ír. Csak azt olvastam, az alacsony fordulatszám szétveri a hajtásláncot, de gondolom ez menetközbeni használatra értették.
Sűrűn kellett cserélni a kék izzót?
Igazából igen, jobbnak tűnik, majd menet közben kiderül.
Úgyfest, hogy a kerregő hang megszűnt, ami azelőtt melegen kis
fordulatszámon elég erősen hallható volt, gyanítom ez annak lehet
az oka, hogy el volt téve egy szemmel a vezérműlánc a két tengely
közt...
Az indulás engem is meglepett, tényleg szépen indul, és hidegen
sincs mostmár az, hogy:
"Na most hogy indulunk ? Szivatóval vagy nélküle?"
Ráadom a szivatót és hopp, már pereg is, hamar beáll 4000-re
ott visszaveszem, és pöfög tovább.
Még a gázrántásra torpanást kezelnem kell, aztán jöhet a tavasz...
Húúú állat a kék fény Grat. a mocihoz, remélem a camponás vagy érdi shop stopos talin ott leszünk:) valamikor tavasszal.
Érdekes az 1000es alapjárat :)
Béna motorosrendőr