Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak 10 nap az évadnyitóig .

Mivan mindenkivel ? Úgy eltűntetek...
Mennie kellene igen, de most így tudom a legkönnyebben kiszűrni,
hogy köze van-e a kopogásnak a gyújtáshoz vagy sincs.
Még 1 tank 98 és kiderül.
Nekem is ez forgott a fejemben amúgy amit írtál, hogy mi van ha
elkompenzálták a gyújtást a vezérlés miatt....

De tudtommal nem állítható ezeken az előgyújtás, vagy igen ?
95-tel menni kell neki kopogás nélkül.
Ha a gyújtást nem piszkáltad nem lehet problémás (hacsak nem azzal akarták korrigálni a vezérléselrakásból adódó gyengélkedést).
hengertalp és hengerfejpakolásod talán nem vékonyabb mint volt, ami ugye befolyásolná a kompressziót.
Olajfogyasztás majd esetleg akkor jelentkezik mikor nekiállsz kergetni a motort.
Termosztátnál nem lesz probléma ha esetleg még letakarod a radiátort is 2/3 arányban jobb oldalon.
Egyébként ajánlom ezt elolvasni mindnekinek:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/d
oki070119/
Gerincvédőmön sikerült túladnom mérethiba miatt, most azt fogom pótolni mihelyst lehet vacogás nélkül motorozni.
Nomeg 20-án lejár a műszaki, addigra: hátsó gumi;hátsó fékbetét a gerincvédő mellé. No meg még a vizsgalé.
Jól kihalt a fórum... mindenki a motoron ül és le se száll róla ?

Na nem baj, Imi neked leírom a legújabb termosztát tapasztalatokat,
Te aktív vagy .
Igazából csak annyi, hogy továbbra is jól melegszik.
Ma reggel 0 fokban durván 15km alatt bemelegedett.
Álló helyzetben előre melegíteni nem szoktam, inkább óvatos
terhelés alatt szigorúan 3-4000-es fordulat között tartom.

Egyébként aminek most örülök, hogy elmentem közel 300km-ert a héten,
és az olajszintem ragaszkodik a "FULL" vonalhoz .
Aminek viszont nem örülök, hogy megint kerreg az a valami, ami
kerregett szétszedés előtt. Most sima előgyújtás-kompresszió-üzemanyag
kopogásra gyanakszom, jelenleg 98-assal tesztelem, így halkabb, de
egyelőre még 95-98 keverék van benne... A következő tankolásnál
ez is kiderül.
Kb. 2 hónapos utánajárás után végre boldog bukótulajdonos is lettem :) A válastás a Nitro N1700 VF-re került. 5 csillagos Sharp teszt, nagyon jó ár. Visszafogott, de mégis szép sisak szerintem.
haladok szép lassan .... :) Márcsak kesztyű, csizma, gerincprotektor és kész. Ja meg jogsi :P :D
Szasztok segitsegre lenne szuksegem gumival kapcsolatban. Nem tudom eldonteni milyet valasszak. Legyszives irjatok a tapasztalaitokrol. Mindennapos hasznalatra szeretnem, palyazni nem jarok. Elore is koszonom a valaszokat.
Ugyanez 7740HUF ha az itthoni kereskedőnél rendeled + posta.
Na ez nem akar jó lenni.
25 euro a LOUISban.
Ez mind a tükör, csak a louis valahogy nem akarta a tutit.
Nekem kicsit szűken vannak de lehet én vagyok kicsit széles a motorhoz.
Be kell húznom a vállam ha belenézek, hogy magam mögé is lássak ne csak mellém.
Pedig a dzsekim S-es!
Azt lehet tudni miért jobb a hosszabb szárú? A gyári kevés?
Gyári mániás vagyok mindenben, autómnál is, magamhoz nyúlok, ha megtudom mennyi egy ilyen tükör?
A másik link gondolom a bukóra érkezett. köszi azt is!
www.louis.de%2F" title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.louis.de%2F" target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
Tükröknél nincs eltérés. Én kicsit hosszabb szárút vennék rá.
Leveszed a jobbikat és besétálsz a boltba, hogy ilyen rögzítésű legalább ilyen hosszú szárút keresel.
http://www.shox.hu/?q=webaruha...

http://ww
w.louis-moto.hu/#ide


www.louis.de%2F" title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.louis.de%2F" target="_blank">http://translate.google.hu/tra..
.
RF-ek visszapillantó tükrei között van különbség urak? 400-600-900, esetleg amerikai változat-belpiacos között?
Nem tud valaki ÚJ Shoei, Arai kontaktot jó árban?
Nem-nem...
Nem a blokk folyik, hanem a 2. karburátor, csak a blokk mellett
szoktam benyúlni a karbikhoz, ezt érthetted félre.
Amúgy teljesen mindegy neki, hogy hideg vagy meleg, ma pl. megint
elmentem 30km-et és egy csepp sem folyt belőle, úgyhogy egyre
biztosabb vagyok abban, hogy tűszelep probléma lesz és túlcsordul
időnként a karbi.

Viszont ma megint hülyéskedett az olajnyomás lámpa...
Szerintem ebbe visszateszem az izzót, mert valamiért nedves
időben csordogál pár miliamper és hullámzik az olajnyomás jelző
ami kicsit zavaró...
Ha meleg a motor csak akkor folyik? Biztos onnan jön a benya?
Tömítőpasztát nem ciki használni!
Köszi !

Balcsin ott leszek 15.-én, de addigra meg akarom oldani.
Amúgy mostmár abszolút nem értem, mert ma meg egy csepp
benzin sem folyt belőle, pedig azon kívül hogy látványos érdekhiányt
mutattam a témával kapcsolatban a motor felé, semmi egyebet sem
tettem...
Az élmény az már nekem is nagggyon hiányzik.
Talán a jövő héten pótolom.
Most család, gyerekek, nagyszülők program volt.
Ha viszont pár napon belül nem gurulok egyet, biztosan beledilizek , szóval orvosi javallatra kénytelen leszek.
Majd ecceris ha úgy érzed elgurgulázol a balcsi felé,oszt megvizsgáljuk
Nem tolaxom
Nem vagyok hivatásos szerelő
De láttam 1-2 dolgot a TV-ben

Ui:Fasza vót végre motrozni 1-et
Nem van onboard videjó,meg semmijen
Nem érdekel
Csak az élmény
RF900