Gratulálok főnök!
Élőben is kíváncsi leszek a gépesedre.
Majd ha kicsit több időm lesz lehet kérdezek ezt-azt mailban, közeleg a tavasz, lehet pár tanácsot szívesen vennék.
Gratula
Többiek témájához hozzászólva:
Ahogy látom nektek is akkor kevés a ló, amikor a nagyobb gépek otthagynak. Nekem általában akkor borul el az agyam, amikor megelőznek, és bizony a 400 köbcentivel is lehet mocskos dolgokat művelni. A másik, ha jönnek mögöttem, akkor ott akarom hagyni Ha 600as lenne, szerintem már nem élnék, amig nem tapasztal az ember, bőven elég, még sok is. Persze az adatlapon szarul mutat az apró szám, de engem mások véleménye nem érdekel, főleg akkor nem amikor bemegyek a garázsba, felülök, és megyek.
Kicsit bigbang-es hangja volt eleinte szinkron előtt, meg volt némi
ez mag az, de hát végülis ha valaki közel generál után összepakol
egy motort és pöccre indul, akkor átúszom a csendes óceánt...
De még az akkut se merítettem le !
Kb. összesen 1 perc ésszel variálós indítózás után beröffent !
Aztán vízrendszer légtelenítés, karbiszinkron, és a végére a víz
köpködés is eltűnt a kipufogóból. Pedig mikor láttam, hogy a fal
tiszta korom meg "olaj", aztán a kezem is tiszta permet lett, azthittem
felkötöm magam, de aztán kiderült hogy víz, no annak se örültem
mert a francért nem akarta abbahagyni, mondom sz@r a hengerfej
tömítés, de aztán szinkron végére felmelegedett a kipuff, kinyomta
a kondenzt és flottul pöfögött !
Mostmár csak a terheléses teszt van hátra, de csak ésszel,
szerintem most első ezret úgy használom majd mintha bejáratós lenne....
Csak hogy ne csupán olvasóként legyek jelen: nekem is tetszenek a V2-ők. De a V4-ek is. Sőt, most második helyen az RC36-os VFR-ek állnak, az egybelámpások.
Ellenben valahogy mindig "rájövök", hogy a sor4 az igazi. Vagyis az olyan jó. Pörgős, visítós, pont ahogy kell.
Ha tehetném, inkább tartanék minden típusból egyet-egyet. De nem tartunk még ott...
Na meg ha már ilyen lavinát indított a 400 vs. 600 vagy nagyobb: én nagyon agyaltam, hogy jobb lenne 600. Első szezon után. Sőt most is ott motoszkál bennem a kisördög, hogy dejólenne. Pedig, nem sok értelme van, kivéve az ilyen "power túrázásokat".
Ismerőseim között (szobatársak) mindenkinek nagyobb gépe van, a fele csapatnak ráadásul új is (GSR600, Z750), tehát ott aztán tényleg van kraft. Amikor elmentünk egy ilyen Bp-Esztergom oda-vissza túrára, akkor egy dolog zavart: az egyenesben való "esélytelenségem". Persze ilyenkor vérszemet kap az ember és menne a többiekkel és néhány kigyorsításkor elképesztően lassúnak éreztem a pici RF-et. Tudjátok, az a filmes jelenet, amikor pár másodperc is perceknek tűnik: nyélgázon kapcsolgatok el, ők meg csak távolodnak.
De ha józan tudok maradni, akkor viszont dunsztig elég: kanyarban a fent említett gépeket simán fogtam, normál túrázásnál semmi hátrány nincs, sőt, ha azt nézzük, a "német autópálya lezárt útszakaszán" mért 180+ os tempónál is utolértem a Z750-et, amin ott már elviselhetetlen a menetszél (igaz, akkor még nem volt rajta plexi a havernak, ezért dobálta össze-vissza a bukót), szóval itt is csak az időbeli különbség...
Ellenben: nem egy vészes helyzetből mentett már az ki, hogy nem volt dupla nyomaték meg lóerő (vagy több). Mert akárhogyis sorolom magam én is a nyugodtabb vérmérsékletű motorosok közé, azért néha-néha megzakkan az ember. Olyankor pedig - főleg ha mondjuk első motor (nem csak nagy, hanem úgy általában) és azzal is az első szezon - rutin híján őrangyal ( ) vagy egyéb gátló / őrzővédő szükséges, például, hogy nem ugrik ki alólam a vas egy kövérebb gázra...
Ha jól emlékszem Rambo is ilyesmit említett korábban (bocs, ha mégsem te voltál). Nekem a következő kiszemeltem egy Aprilia RSV, vagy Honda VTR SP1-2. Utóbbiból sajnos nem sok van itthon eladó, a mobile.de-n meg iszonyat drágák.
Szóval lehet, hogy fájó szívvel megválok az RF-től, de nem bármi áron! Nekem minden jármű annyira a szívemhez nő, nem tudok tőlük érzelem nélkül szabadulni. Szólok, ha eladó.
Nekem is nagyon bejönnek a TzemL1000-sek, mindegy, hogy "S", vagy "R". Elsősorban ezeket a gépeket néztem én, de annyi pénzért, amiért az RFhez jutottam, sajnos nem kaptam volna csak 2/3ad TL-t. Amennyiben úgy alakul, hogy megválok valamikor a távoli jövőben a RöFitől, TL lesz a következő! De még korántsem tervezem. Üdv!
Még nem.Ennyiért nagyon elgondolkodtató.Kár hogy éppen a konyhafelújítás közepén vagyok, és nincs egy vasam se .Pedig hullámos tárcsa, stb.. tényleg jól néz ki.vajon becserélik 1az 1ben a röfire?
Nem feltétlen az erő miatt kell nagyobb motort venni.Én például a simsont leszámítva nem mentem 600asnál kisebbel.Mégsem hayabusát akarok, pedig abban tényleg brutális erő van, hanem inkább TL1000R -re cserélném le egyszer a Röfit.És kizárólag (tudom hogy eretnek vagyok ) azért, mert nekem az a motor tetszik .Nem a lóerő dominál, hanem a forma, meg a hang.És ha esetleg meglesz akkor sem fogok 200+ egykerekezni.....
Először is semmi gond nincs, az előző téma érdekes volt, ha másért
nem azért, mert kiderült, hogy közöttünk jellemzően inkább higgadtabb
vérmérsékletű motorosok vannak.
Egyébként amit mondani akartam, hogy összeszenvedtem a 3 tengelyt.
Most már biztos, hogy 1 szemmel el volt rakva a vezérműlánc,
mégpedig a két vezérmű tengelynél. Jelenleg a leírás szerint
klappol minden, hát kíváncsi leszek milyen különbség lesz,
elvileg mindenhogyan egészségesebbnek kell majd lennie.
én nem vettem lenézésnek, arcoskodásnak.. csak elgondolkodtam, leírtam...
motorozzon mindenki úgy (és azzal amivel akar/tud) ahogy jol érzi magát csak másokat ne veszélyeztessen
Sziasztok! Úgy fest ezt a "témát" én indítottam el ezen a Fórumon, de remélem elhiszitek, hogy nem olyan céllal, hogy összeugrasszak bárkit is bárkivel! Nem is arcoskodásnak szántam, a Drága RFemről írtakat, inkább némi tájékoztatással kívántam szolgálni arról, miként lettem RF tulaj.Úgy rémlik egy szóval sem mondtam olyat, hogy a 400as ne lenne elég, ill. ennek az 53LE-je és nem is akartam megbántani senkit.Nem kimondottan akartam Rf-et, a tervem egy 500ccm fölötti 100LE körüli gép volt, ezt dobta a gép: egy komám hozta be Olaszból így a várostábla elhagyása nélül sikerült pici KM-el, pici pénzzel hozzájutni egy szép darabhoz.Ennyi. NEM NÉZEM LE A KISEBB TELJSÍTMÉNYŰ, ILL. KISEBB CCMES VASAKAT SEM. Ja és nem vagyok a 200al kerekező, 180nal kanyarodó motoros sem, egy mocizás alkalmával egyszer meglövöm a gépet(de ki nem?) és annyi elég. Betartom a sebességeket. Béke! Üdv.
Én két éve motorozom az én 400asommal, eddig majdnem mindenhol elég volt. Amúgy az RFhez talán a ZZR áll legközelebb a Kawától.
Voltam túrázni nagyobb motorral rendelkezőkkel is, tartható a tempó. Nekem 150ig kényelmes, felette már kicsit begyorsulnak az események, persze ez forgalom és út függő is. Ezzel az erővel még egy darabig biztos elvagyok, meg a gumi sem kopik olyan hamar, viszont lehet hogy fogyasztásban jobban járnék a nagyobbal, mert néha sikerül pörgősre venni a figurát, de jellemzően tízezres fordulat alatt megállok
sziasztok!
régi fórumosok talán emlékeznek még rám.
egy darabig volt RF 600 -m. eladtam. kisebbre ültem.. feleslegesnek tartottam a 100 LE-t. ezt már sokszor sok helyen kifejtettem. én úgy gondolom felesleges az itteni utakra/viszonyokra 50-60 LE-nél több.
jó-jó persze ha ott van az ember feneke alatt némi tartalék, de szerintem feleslegesen sok amit tartalékolnak egyesek.
milyen kihegyezett helyzet lehet az, ahol a 60 lóerő nem tud kihúzni csak a 100 vagy a jóval több?
2 személy+csomag esete: akkor eleve vigyázunk a társunkra(felelősek vagyunk érte)és ha már túra akkor nem 150+ km/h- val kéne menni nem?
szerintem....
Engedjetek meg egy hozzászólást a témához.
Én egy jóval 50 feletti hapsi vagyok, még is megelégszem a 400-as géppel. Hogy miért? Nos, a társaság, akikkel rendszeresen járok, álltalában 100-110-es átlaggal csorog a túrákon. Ezt a gép röhögve tudja. A kanyarvadászatokat (igaz, szinte mindig egy személlyel hajtom a motort) is kiválóan teljesiti, annyi a különbség a nagyobb gépekhez viszonyitva, hogy a szerpetineken visszakapcsolok 4.-ikbe, és bőven van szuflám vagy motorfékem, mikor melyik kell. Pedig gondolhatjátok, az eltelt évtizedek alatt hányféle motort volt alkalmam kipróbálni sráckorom kis robogóitól kezdve, a nyerges Csepelen keresztül, és még hosszan sorolhatnám. A lényeg az, engem bőven kielégit a 400-as 'kis' motor 53 lóereje, hiszen a szükségleteim teljesiti az utakon.
Nem is lesz leváltva, elvagyok én is vele bőven, elég nekem ennyi erő is, már megszoktam hogy 2 személlyel nem a legizmosabb.
A motorozás terén még jóval több rutint kell szereznem és persze meg is szerettem nagyon a gépet.
Fogyasztásban is igen jó, kell is az ilyen árak mellett ...
marad így, mert akkor tényleg sikeres volt a felújítás...