Már kezdtem aggódni, hogy sose lesz fék azon az RF-en, azt hittem már nálad vannak a cuccok hozzá. Mindegy, egyelőre úgysincs az a nagy motorozós idő... Sajnos.
A futóműben teljesen igazad van
Meg hát nem egy mai darab
Nekem mongyuk bejön a -1 +5 lánckerék 532-es lánccal még nem is nyúlik nagyon
Bár kanyarban tényleg instabil
Lecsekkolom a hozzászólók motorjait.
Látszik, hogy szép ,igényesen karbantartott darab. Gányolás mentes.
A fényezése meg tényleg No.1!
Nekem a gyári 900-as nyomatékszegény. Persze ezen sokat lendítenek az általad leírtak. Légszűrő, fúvóka, gyújtás.
Tudtam a gyári 900 assal keresztbe menni kigyorsításkor, de elég soványan.
Majd egyszer odaadod egy körre ,ha Angliában járok.
S onnantól kezdve, hogy te sem és én sem vagyok hajlandó mást a motoromra ültetni, maradnak a számok. 138 le. Nem rossz
De még mindig ott az a fránya RF futómű.... ok túramotor. Okké
u.i.: Ne sértegess a Bandittal!
Nem tom végül mit vettetek, mert nem követem teljes mértékben az RF fórumot, meg nem látom az összefüggéseket néha, ki, mikor, kit ,mivel, hogyan.
Én ,csak arról a vfr-ől mondtam véleményt mit v.ki linkelt a használtautóról vagy honnan. Ha ez a tiéd, akkor ez a tiéd.
Azért egy jobb állapotban lévő RF900.sok "seggrakéta"-nak okozott már meglepetést.
Nem akarok nagyképű lenni
Nincs rá szükségem
De azért van néhány élményem a "ki ha én nem"hülyegyerekekkel
Persze vannak itt tapasztaltabbak nálam
Üdv RF-esek!
Olvastam már korábban a fórumon, hogy ha nehezen indul a motor, akkor érdemes kicserélni a gyári alapjárati fúvókát nagyobbra a japán beállítások miatt (Mert hogy ott más az időjárás meg ilyenek). Szerintetek ez segíthet, valakinek már van ebben tapasztalata? Ha igen, akkor mekkorát érdemes beletenni?Köszi előre is a válaszokat!
Jah és mielőbbi szép időt!
Egy okot mondj, miert ne lehetnek oda meg vissza a 900-astol ?
Az enyem pl: igencsak szep darab
Sport legszuro, kicserelt allithato gyujtas, kicserelt fuvokak, tesztpadon, hatsokereken leadott 138 loero !
Nem Busa, de azert nem is Bandit
Azért ne szálljatok el a 900-astól. Aki meg hülye az egy 600-assal is benyalja. Lásd. Sün.
Nem nagyképűsködni akarok ,de nálam egy 190-es Road Attack olyan 3000-4000km között fogy el. S nem vagyok az a burnoutos típus.
Egyszerűen elforog. Igen az elforgás következtében fogy. Bár én imádok keresztben is menni. Ezen hogy lehetne változtatni? Nem kell rángatni, gyengébb, motor, nagyobb tapadó felület. Úgy is minden az út és az átvihető erő kapcsolatán múlik. Ha valamelyik eltér a normától, úgy is elpörög.
Majd egyszer dobok nektek egy vidit Bassfan ismer
Nézve ezt a VFR-t. Az eleje is tök más. Tán suzuki bandit felni, f. tárcsák és villák. Ezt valahogy nem írta a srác a hirdetésben.
Ezzel nem azt mondom, hogy rossz lenne, mert igazából tök mind1, max annyi, hogy nem gyári. Csak a homályos képen a sárvédő tünt fel, hisz szemből láttam. Most láttam ,hogy háromágú a felni stb...
Megjött a fékbetéted, fittingek, fémfékcsöved Bass.
Változó mikor hogy megyek.Actevot nem használtam, mert SG osztályú olaj. A Q8 meg magasabb SJ osztályú.
Most csak azért vettem Power 1 Racing 10W-50 est mert tavaly pályán sokat mentem 6maxon és ilyenkor azért kellet utána tölteni......+ olcsó volt.
Majd most idén kiderül mennyivel lesz jobb.....vagy rosszabb...
De ha jössz találkozóra szívesen viszek majd oilt.
Ha már elkanyarodtunk az RF témától ma beindítottam a Keeway
robit. Bár így indulna minden robogó...
A baleset alkalmával mentem vele utoljára, utána sztenderre fel,
akku ki és azóta állt. Mostmár több mint 3 hónapja.
Akku be, 30 másodperc benzinszippantás és pöff-pöff.
Rögtön vette fordulatot, szép volt az alapjárat, nem hörgött, nem
dadogott.
Részemről megint egy jó pont ennek a kis lowcost-os kínai kétüteműnek .
Ilyenkor feledteti azt amikor fél évesen leesett az első féknyereg ...
az volt az igazi móka és kacagás, hátsó dobfékkel a
Moszkva tér közepétől Érdre csúcsforgalomban
Hát igen kinek a "pap" kinek a VFR!
400-as RöFi-n ültem mentem vele sőt a 600-ast is volt szerencsém kipróbálni, de a 400-as nekem nagyon pörög "visít"
600-as után pedig már azért nem kutattam mert legkésőbb a hónap végéig venni akartam mocikát.
Ugyan nagyon fáj most a szívem hogy a motorom megvan már de még ráülni se tudok a műtött lábam miatt.
De sebaj még kb 3 hét és addigra talán minden ok lesz.
Még az idő is remélem
Nagyon baba az a kép amit átküldtél!
Az ötleteket gyűjtöm mert kicsit át akarom alakítgatni.
pl: fejidom csere. Mert az az egy ami nem igazán jön be nem fogott meg nem szerettem bele.
De mivel műszakilag námbörvan ezért írtam alá az adás-vételit.
Egyedül amit kell még cserélni rajta az az első gumi de ez természetes. (ill.olaj olajszűrő de ez alap)
Ha le akarod cserélni majd egyszer a Röfit szerintem ne is nagyon gondolkozz máson mint a Vfr-en.
Ha csak arra gondolok hogy nagy előnye nem kell vezérműláncot cserélni mert fogaskerekes. példának elég nagy indok nem?
Megbuheráltam az iphon-omat itt a kép a kicsikémről!
hasznaltauto.hu / motor :)
A VFR nekem is kedvenc, pár hetente mindig végignézem az eladó mocikat, és mikor először mondtad, már akkor tudtam, hogy melyikről beszélsz :) (800-as idomok miatt).
Aztán persze rájövök, hogy jó lesz nekem még a 400-as RF :)
Nekem egyébként ez a változat tetszik.
A hátsó felni pedig egyszerűen a szerelmem .
(Csak a RöFi meg ne tudja, hogy mennyit áradozok egy másik motorról :) )
Valószínűleg, ha eladom az RF-et egyszer, akkor valami újabbat szeretnék venni, viszont a 800-as VFR annyira nem jön be :( (az új pedig k. drága)
A vásárlása a motoromnak meglepi volt.
A párom mondta hogy szeretne nekem mutatni valamit és elmentünk a Honda szalonba.
Mikor megmutatta ezt (amit meg is vettünk) próbáltam kifogásokat találni rajta mert a fekete jobban tetszett.
De ész érvekkel meggyőzött hogy evvel jobban járok.
És különben is nincs más választásom mert a szerződést már megírták csak alá kell írnom. Megkaptam szülinapomra.
shtowee! Most már érdekel ez a Q8 ügy. Te hogy szoktad használni a 600-ast? Folyamatosan pörgeted, hogy mindig ugrásra kész legyen, vagy mész mondjuk 5.-ben és visszaraksz 1-2 gangot pl. előzésnél? Csak azért kérdezem, hátha kiderül miért jobb a Q8.
Mi baj volt az Actevoval? Csúszott a kuplung? Vagy ette a gép?
Jól látom, neked is megjött hengertalp tömítésed?
Már kezdtem aggódni, hogy sose lesz fék azon az RF-en, azt hittem már nálad vannak a cuccok hozzá. Mindegy, egyelőre úgysincs az a nagy motorozós idő... Sajnos.
Lassan a hengerfejeinknek is el kell készülnie.