Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit cseréltek rajta ?

Amúgy hengertalp tömítést kérdezd (cikkszám alapján manualból)
a motorradnál. 5 napon belül szállítják.

Nekem magasfordulati lapkára is rávágták, hogy nem nagyon
tudják hogy van-e, aztán mikor mondtam, hogy van cikkszámom
rögtön mondta, hogy jó bepötyögi és láss csodát rendelhető...
Ugyanazt kapja ,mint a tiéd. Együtt mennek a gépműhelybe.
Csak én cserélek vezérmű láncot is.
Viszont nem kapok hengertalp tömítést. Wáááá
Holnap szerintem szimultán szét is bontom a két blokkot.
Szegény nagyon csoffadttan néz ki így motor nélkül, de remélem megéri...

Egyébként ha jól látom, Indy, a tiéd sincs jobb formában ott a háttérben
Hát akkor mostantól Neked a RöFi a Hufnágel Pistád.
Gratulálok a Hondához!
S amúgy még mindig van egy RF900 -am eladásra.
Beleköthetetlen állapotban.

Pont ma indítottam, be 1 hónap állás után. Nincs panasz.
Vagy is tömeges beindítás volt a szomszédok nagy örömére XD
Uram :


A hf.-et szimultán szedem egy gsxr 1.1 ével, majd akkor dobok képeket.

Ha belepofázhatok.

Road Attack szerintem is nagyon jó. Szörnyen kemény, de épp ezért veszem, csak nekem 4 hátsó fogy, míg elől elkopik egy :( :D

Grat Caspegirl! Nagyon jó választás! Olyat itt nem mondhatok, hogy jobb, mint az..... XD Az elsősárvédőről tudnál dobi jobb képet! Nekem ott v.mi nem kerek.
Conti road attack szintén
Caspergirl

Ez inkább VFR-800-nak néz ki.
Túrázni szerintem is ez a jó megoldás, meg felénk a rendőrmotorokon is az van és nem panaszkodnak rá.

http://www.majergumi.hu/motorg...

http://www.
simonauto.biz/terme...
Continental road attack Nekem bevált, és az ára sem vészes.
Egy rövid tesztet is írtam róla:
http://sportmotor.hu/teszt/con...
Sziasztok!
Napról napra szomorúbb vagyok hog yle kell mondjak a hőn áhított RF-ről.
Sajnos a kitűzött célomig (febr. közepe) nem tudok venni.
Már bejártam fél Magyarországot, de rá kellett jönnöm,hogy nem fogok olyan gépet találni ami az igényeimnek megfelel.
Biztos hogy lenne de azt TI használjátok és nem fogtok megválni tőle
Ezért úgy döntöttem "felülök" egy másik márkára és bevállalom a Honda VFR 750-est.
Ugyan alkatrész ügyileg drágább mint a suzuki de mindenki akivel beszéltem azt mondta ha vigyázok rá örök darab marad nekem.
És miért ne vigyáznék rá, hisz én sem vagyok a gázkar gyilkolás híve.

Tudtok esetleg nekem segíteni full új hátsógumi vételében esetleg, mert csak azt kell rajta cserélnem.
Segítséget előre is köszönöm! Az új "lovamról" itt a kép:
Szerintem ezen nem fognak akadékoskodni, a nyitott dob inkább gáz, vagy a kopott gumi.
Szerintem nem gond, úgyis a fékek és a hang- és fényjelző berendezések a legfontosabbak. Mondjuk nyitott sportdob sem biztos, hogy jó... :)
Sziasztok!
Valaki tudja hogy KPM vizsgán baj-e ha a hátsó sárvédő nem gyári?
Ma vettem a Sugó - motorsnál egy sárvédővéget rendszámtartóval, és fényvisszaverővel de nem RF-é, csavarral rögzíteném...
Szerintetek gáz?
Köszi mindenkinek a válaszokat !
Ma több hozzáértőt is kérdeztem, azt mondták ha enné a vizet, akkor
az nem így nézne ki, büdös lenne (főleg a fagyálló) mandula szagú
vagy milyen, illetve nehezen indulna.

A motorolaj se nem fehér, se nem habos szerencsére.

Viszont úgy tűnik az a kerregő hang is eltűnt amire azt hittem, hogy
vezérműlánc. Gyanítom az amiatt lehetett, hogy el volt rakva a két
vezérmű tengely közt egy szemmel a lánc.

Ja, ha valakinek kell régi nem változóshoz szelepfedél tömítés
az szóljon, mert a tömítésgarnitúrából csak az nem volt jó, így
a nyakamon maradt. (Bolti ár 60%-ért odaadom.)
Legutóbb szilveszterkor járattam meg, de úgy emlékszem,mintha nekem is gőzölt volna....
Nálam is gőzölt negyed óra után, sőt, ha ráhúztam a gázt (egy kicsit csak) egyből le is állt, szóval nem szívattam szegényt a hidegben...
Nem akarok belepofádzani,de ha leveszed a hűtősapkát szerintem kiderül.
A nyomás visszadolgozik a hűtőrendszerbe (bugyborékol),ha hengerfejtömítés probléma esetleg gátrepedés van.
Ha nagyobb a gáz akkor az olajba is belekerül,amikor is fehéres szinűvé válik az olaj,esetleg a vízben jelenhet meg elszineződés.

A vízszintnek mindenképp csökkennie kell ha gáz van.

Szerintem kondenz
Bár nekem nem most volt, de még valamikor decemberben járattam úgy negyed órát - 20 percet, garázsban. Nem volt kánikula a garázsban, de az üzemi hőt elérve is volt némi kondenz gőz. Legalábbis nálam ez volt.
No ma is haladtam a motorral, fejidom a helyén, viszont járatáskor
megint nagyon gőzölt...
Füstnek eddig semmi jele, így a fél szemem már nevet.

Valamelyikőtök ha esetleg járatná valamelyik nap, figyelje már
meg, hogy mennyire gőzöl és meddig. Nem tudom, hogy ez most
kondenz, vagy eszi a vizet...
Megjött a szivargyújtó aljzatom, de nincs akkora hely a bal oldalon a rekesz mellett, hogy elférjen jobbra meg nem akartam tenni.
Visszakerült a dobozába szebb időkre várva -esetleg majd rákerül a trike-ra-.
Személykocsoból bontott került nekem is a rekeszbe egyellőre
16 Amperos védelemmel közösen a Wartburg 636 harsonályával ami relén keresztül működik. Nameg hamár ott volt egy kapcsoló, akkor rákötöttem azt is -legyen már valami haszna-.
Szép munka!
Mailezés helyett ide írogassatok Pistabaaa^- val, mindenkit érdekelnek a motorral kapcsolatos dolgok.
Nagyon úgy néz ki.
Minden elismerésem, Én max a szimszonomat mertem volna ennyire szétszedni... .remélem minden rendben lesz vele innentől .

A nagyobb motor témához pedig, az egyszer biztos, hogy kell némi tapasztalat.Bár a 400-asokról nekem nem sok tapasztalatom van, de szerintem a 600asnak nem kell szégyenkeznie. A 6oson egyszer fogócskáztunk egy R6R-el, és bizony nem tudott lehagyni.(le volt zárva, nem volt forgalom, és betartottuk a 90-et is ).
Már mindenki megelőzött, de szeretnék én is gratulálni!
Lassan szervizt nyithatsz, és megyünk hozzád az ügyes bajod dolgainkkal... :)
pl váltócsere? :D