Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néhány kép a változó vezérlés "dobozáról", meg a hengerfejről
kissé csupaszon.
A vezérlés tetején a két furat, a két cső helye, amin keresztül az
olaj egyik-másik irányba áramoltatva mozgatja a dugattyút, aminek
fogasléces a szára.

Sajnos a fogasléces szár alig látszik...
Ami az asztalon van az pedig a vezérlés fedele, szintén a két
furat jól látszik, belül pedig egy útszelep rúd, amit a solenoid mozgat
előre-hátra így változtatva az olaj áramlásának irányát.
Na várj, akkor a feketét meg is vetted?
valahonnan megvannak a képei nagyobban.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Nem tudom mennyi volt az előző amit néztél, de ez sincs messzebb.
iwiwen megtalálod a jóembert, sok képgalériája van amit onnan elérsz. Ő már szerintem nem a motorgyilkos korosztályhoz tartozik.
Ha nem piros lenne Én is engednék az enyémből, hogy vigyék és megvenném tőle.
Engem érdekel minden ilyen apró baromság, szóval ha mást nem zavar, toljad csak nyugodtan azokat a képeket
Sziasztok!

Vasárnap voltam megnézni az általam kiválasztott 600as rf-et. Elég sokat utaztam érte oda vissza 460km-et.
Tapasztalatnak tökéletes volt ez a hosszú út de azt kell mondjam sajnos nem ez lesz az én mocim. az esztétikával voltak némi gondok de az még megoldható, de hogy eg yolyan motort akartak nekem eladni ami nem kicsit borul hát azért már mérges voltam hogy ennyit utaztam.
A váz nem kicsit volt sérülve. Elengedett kormánnyal elhúzott balra úgy hogy jobbra kellett ellensúlyoznom. Menet közben terhelés alatt lehetett a hátsó kereket látni. Az eladási ára nagyon tuti volt de legalább még 120ezret kellene még rá költenem.
Úgyhogy amíg nem találok olyat amire csak a "kötelezőket" kell költenem addig maradok csak lelkes fórum olvasó.
További szép estét nektek!
Azon kívül hogy törődött vele,nemsokal lettem okosabb,mert nemsokat írt,amit pedig megadott email címet azmár nem él sajna.Feltétlezem hogy volt azóta minimum egy gazdája,mert 2007 nem most volt,és a kereskedésbe aztmondta az ürge hogy bács megyéből vitték be.
Köszönöm az utánnajárást azért.
Casba !

Nézd meg a legelső oldal legtetejét ezen a fórumon !
Ott a motor amit kinéztél. Olvasgasd végig az első 40-50 oldalt,
hátha itt-ott ír róla a tulaj.
Igyekszem a lehető legjobb vételet megcsinálni,ezértis érdeklődtem az árakról,és arról hogy esetleg valaki tud-e valamit a mociról,mert nekem voltak homályos részei,pl hogy miért csak a váz jobb oldala volt újrafestve,meg hasonlók..
Egyébként most is van egy eladó 400-as,egy Szolnok meletti faluban és ahogy az időm engedi elmegyek megnézem aztis,szoval nemfogok rögtön az elsőnél leragadni.
Igaz távolság megoldható, Én Dorogon vettem az enyémet az 265 km volt Győr fele haza mert megeredt a hó és inkább kihagytam a Vértest és a Bakonyt.
Aznap mentem jó 600 kilómétert mire végnéztem a motorokat.
Jó vételnél km ne számítson. Én a 400-ast Szolnok mellől vettem egy kis faluból. A 600-ast meg Kecskemét mellől.
Viszont az első kék 600 RF-it még 2004-ben a Redbaronnak adtam el.
De csak muszályból. Akkor kellett a lóvé konyhabútorra meg sok Ba.omságra. Lehet jobban jártam volna egy cserével
94es RF 600-at elcserélném egy Konyhabútorra meg egy zuhanyfülkére....stb
De hát a kényszer nagy úr....
Ja és 1hét után is rögtön kéne indulnia! Nekem ilyen prob. nem volt a 400-al anno. Tehát itt is probléma lehet! Szerintem.
De ez csak az Én véleményem. Van itt pár okosabb nálam reméljük reagálnak valamit ezzel kapcsolatban is....
Igen árulom még, de Tiszakécske körzete kicsit kiesik innen. SAJNOS!
casba

Dobjál rá inkább egy kis lóvét, Pl a szerelés árát és vegyél egy jobb állapotút.
Itt a Fórumon többen is árulgatják úgy tudom. Pl.:Imitrikes stb.
Nem tudom pontosan. Kérdezzél rá?
Nem kell rögtön az első RF-nél Szerelembe esni!
Sziasztok!
A motorom most szét van döntve.Az eleje nem túl jó.
Összerakom és teszek fel képeket.
A motoros múltam 1986-ban kezdődött egy MZ TS 250 nyergében.Szerelem lett belőle.Sajnos 1997-ben leszálltam a motoról. 2009-ben vettem rf 400-ast.Ismét szerelem lett belőle.
Remélem sikerül majd valamelyik találkozom személyesen is megismerkedni az rf forum tagjaival.
Köszi mindenkinek a gyors választ!
Ja és ha esetleg valaki tud valamit erről a mociról,akkor feltétlen szóljon.
Az igazság az, hogy a dugók óta nem nagyon fotóztam, mert nem
volt mit.
Majd tolok fel pár képet még a szelepvezérlés változtató egységről
(solenoid, szelep, meg maga az aktuátoros rész).
Meg esetleg azt, ahogy rákötöttem a solenoidot az akkutöltőre,
hogy megnézzem toszigálja-e a szelepet...

Nagyon a mélyét nem fotózgattam már, senki se hiszem hogy
kiváncsi egy csavarrugóra, vagy seeger gyűrűre...

Aztán meg több minden nincs, még talán a hézagmérés két
lépését lefotózgatom azt ennyi, visszakerül a szelepfedél és
készülök a csodára .

Jah, meg a hengertömítéseken a mókát majd lefotózom...
Miután összeraktuk derült ki, hogy be lehet fordítva rakni a blokk
és a hengersor közti tömítést.... bár valószínűleg tökmindegy,
de akkor is érdekes a megoldás ahogy jelölték, a használati
meg persze nem mond semmit róla. Nah, majd töltögetek...
Szimering és porvédőcsere+olajjal munkadíjjal együtt 21000, csak a szimering porvédővel 6500. A hátsó gátlót fel lehet újítani, kb 18-20 rugó.
Tomi pár képet dobjál a motorodról és motoros múltadról az adatlapodra lécci!
hello!

első szimmering teló szet(2db szimmering és 2db pórvédő) 10456.-Ft
Néztem a SHOX tavalyi katalógusában, ahol 7830HUF.
Kép alapján tök ugyan az a kettő.
Akkor inkább a 10 eurót választom pláne, hogy haver megy és hoz a saját cuccai mellett.

Szerelgetésről közben a többi képet is tologasd, had lássuk!
Sziasztok!
Néztem ma egy 400-as rf-et. Nagyjából egyben van a gép,pár mószerolás azért van rajta.Lenne egy olyan kérdésem,hogy első telo ba mennyi a szimering,és hogy a hátsó gátlónak lehet valamit ártani?ugyértem hogy lehet hozá szerezni felújító készletet,vagy bontott után kell nézni? mert én finoman szólva is igencsak puhácskának éreztem mind kettőt,meg lehet hallani hogy a hátsó szörcsögi az olajat,az első meg könyezik rendesenn.Ja és az mennyire "jó" hogy 1hét után 5perc tekertetés után sem akarta az igazat,mondjuk ez belpiac betegség ugytudom.
http://www.czencz-motors.hu/co...
ez lenne az egyébként
Lehet kidobott pénz, de nekem egy Opel Kadett égett már ki teljesen elektromos hiba miatt, nem bizonyíthatóan egy pont ilyen Homasitástól, de az biztos hogy a szivargyújtója már újkorában sem működött.
Az African Luisos van működik, de például a térképlámpa állandóan kontaktgyenge benne, a többin pl telefontöltő, meg nem veszem ezt észre.
Kicsit drága volt szerintem ha szivargyújtóról van szó.
Homasitában pár száz forintért vettem világítósat.
Kicsit itt-ott köszörülni kellett rajta, de tökéletesen bele tudtam
építeni a bal oldali rekeszbe. Nem minőségi darab, gagyi kínai,
de érintkezik, nem lötyög, tölti a telefonom, úgyhogy eléggé költség
hatékony.

Egyébként összepakoltuk a blokkot, legalább is a hengerfej fent
van, még hátra van néhány alkatrész, főleg csavarok, mert csavar
mindig több van a végén mint kellene....
(csak viccelek mielőtt valaki komolyan venne)

A kipuff szelephézag meg miután levakartam azt a szép kis
koromréteget rögtön jó lett... 0.12-0.18 között.