Töltöttem fel még a második járatásról egy videót.
Itt még kifújt a kipufogó a dob előtti bilincsnél, és még nem szedtem
össze a sportszelet papírját, de azóta ezeken javítottam .
http:\\tigrisek.muhaha.hu\red\jaratas_201001.mp
4
Legközelebbi járatásnál mérek kompressziót is, csak legyen egy
hangyányit jobb idő .
Nekem bevált a Castrol Actevo 10W40, az ára kb. 3000 Ft/liter.
A 400-asban nem tudom milyen volt, mert friss olajjal vettem és csak egy évig volt nálam.
Én idáig Q8 10W40 Fél szintetikus olajat használtam.
Elég jó és olcsó olaj.
De most Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 vettem./elég jó áron/
SJ osztályú olaj, remélem hogy beválik.
REPSOL SYNTETICO 10W40 volt nekem is 3 csereperiódust, de mikor tartósan használtam magas fordulaton akkor eszegette.
Nem kaptam belőle 20w50est ezért került bele YAMALUBE 20W50 4S. Na ezt már nem eszi egyáltalán, de 10 fok alatt sokkal jobban megfogja az önindítót, kicsit tovább melegítem, váltó viszont visszakapcsolásnál néha kicsit keményebb mint máskor.
Most lesz megint olajcserés 800 km mulva, de még nem döntöttem mi ketül bele.
Gondolom úgy jobb, ha leírom eddig miket töltöttem bele.
Először Castrol Actevo 20w50-et használtam, de nem lehetett vele
váltani rendesen.
Aztán félszintetikus Valvoline 4T-t, az jobb volt, de csak azért
használtam, mert ette az olajat, az meg olcsó volt.
Utána kipróbáltam ugyanezt szintetikusban, az mégjobb volt
(akkor éppen az mégolcsóbb volt).
Most megpróbálom megadni neki amit érdemel, így idén REPSOL
SYNTETICO 10w40-t töltöttem bele, főnököm azt mondta, hogy a
hondáján "eltűnt" a váltó (Ő már ki tudta próbálni), és a hangja is
szebb.
Tegyetek fel hasított bőrt
Én úgy csináltam. Párom sem csúszkál azóta (annyira ).
Csak hát esőben vicc ahogy kinéz. Ránc hegyek. Bár másnapra feszes ,mint a babapopsi, de mint mondottam én esőben nem motorozom.
Nem is lehet . A képen látható.
Hát, nem mondom, hogy nehéz volt, azt se hogy egyszerű, mert
fájt a kezem a végére rendesen, igaz én egyedül csináltam.
Kell egy jó tűzőgép meg sok türelem.
A feszítés még hagyján, mert először megfeszíted, megtűzöd pár
fontos ponton, aztán hagyod állni, majd megint feszíteni kell rajta.
Újratűzni, aztán a régi kapcsokat kiszedni, ezt vagy 2x.
A kitömés eléggé nehéz. A hátsót szerintem nem is lehet rendesen
házilag. De majd meglátod, hátha neked sikerül .
Egyébként kb. 2 órás meló, legalább is nekem ennyibe telt
elsőre.
Amit ne ronts el: ha leszeded a régit, ne próbáld körberajzolni !
Vágj egy jóval nagyobb sima négyzetet, és első feszítés után
vágd le a felesleg nagyját. Így elsőre könnyebben rá is tudsz
fogni a feszítéshez.
Főnökúr, mennyire nehéz áthúzni egy üléset?
Nézegettem, alul szépen oda van tűzve, gondolom a kisimítás és a feszesen rögzítés az érdemi meló, de 2 személy ezt is simán megoldja.
Nem akarok semmi egyedit, esetleg a hátsót ugye kicsit kitömni, de alapvetően csak csúszásmentes "huzatot" tenni rá.
Naná, hogy szeretünk.
Sőt, most hogy már egyben a motor egyszerűen hiányzik a babrálás...
De mivel nem bírok magammal, ezért ilyeneket találok ki unalmamban:
Volt exem ,20 éves pocket bikeja. Japán. 40 ccm-es láncfűrészmotorral.
Szétmentünk, s most felújítom neki, mert eleve meg volt ígérve neki.
Ajándék. Kap teljes fényt, mindent.
Itt még kifújt a kipufogó a dob előtti bilincsnél, és még nem szedtem
össze a sportszelet papírját, de azóta ezeken javítottam .
http:\\tigrisek.muhaha.hu\red\jaratas_201001.mp
4
Legközelebbi járatásnál mérek kompressziót is, csak legyen egy
hangyányit jobb idő .
A 400-asban nem tudom milyen volt, mert friss olajjal vettem és csak egy évig volt nálam.
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem tudjátok hol tudnék szerezni az első indexnél levő gumi karikát, ami a burkolathoz kell? kellene 1 db.
Elég jó és olcsó olaj.
De most Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 vettem./elég jó áron/
SJ osztályú olaj, remélem hogy beválik.
Nem kaptam belőle 20w50est ezért került bele YAMALUBE 20W50 4S. Na ezt már nem eszi egyáltalán, de 10 fok alatt sokkal jobban megfogja az önindítót, kicsit tovább melegítem, váltó viszont visszakapcsolásnál néha kicsit keményebb mint máskor.
Most lesz megint olajcserés 800 km mulva, de még nem döntöttem mi ketül bele.
Először Castrol Actevo 20w50-et használtam, de nem lehetett vele
váltani rendesen.
Aztán félszintetikus Valvoline 4T-t, az jobb volt, de csak azért
használtam, mert ette az olajat, az meg olcsó volt.
Utána kipróbáltam ugyanezt szintetikusban, az mégjobb volt
(akkor éppen az mégolcsóbb volt).
Most megpróbálom megadni neki amit érdemel, így idén REPSOL
SYNTETICO 10w40-t töltöttem bele, főnököm azt mondta, hogy a
hondáján "eltűnt" a váltó (Ő már ki tudta próbálni), és a hangja is
szebb.
A piros annyira nem, de az eredeti napszítta 14 éves műbőrnél
már minden jobb .
Én úgy csináltam. Párom sem csúszkál azóta (annyira ).
Csak hát esőben vicc ahogy kinéz. Ránc hegyek. Bár másnapra feszes ,mint a babapopsi, de mint mondottam én esőben nem motorozom.
Nem is lehet . A képen látható.
Vagy milyen anyagot érdemes venni?
fájt a kezem a végére rendesen, igaz én egyedül csináltam.
Kell egy jó tűzőgép meg sok türelem.
A feszítés még hagyján, mert először megfeszíted, megtűzöd pár
fontos ponton, aztán hagyod állni, majd megint feszíteni kell rajta.
Újratűzni, aztán a régi kapcsokat kiszedni, ezt vagy 2x.
A kitömés eléggé nehéz. A hátsót szerintem nem is lehet rendesen
házilag. De majd meglátod, hátha neked sikerül .
Egyébként kb. 2 órás meló, legalább is nekem ennyibe telt
elsőre.
Amit ne ronts el: ha leszeded a régit, ne próbáld körberajzolni !
Vágj egy jóval nagyobb sima négyzetet, és első feszítés után
vágd le a felesleg nagyját. Így elsőre könnyebben rá is tudsz
fogni a feszítéshez.
Nézegettem, alul szépen oda van tűzve, gondolom a kisimítás és a feszesen rögzítés az érdemi meló, de 2 személy ezt is simán megoldja.
Nem akarok semmi egyedit, esetleg a hátsót ugye kicsit kitömni, de alapvetően csak csúszásmentes "huzatot" tenni rá.
Amúgy nagyon kafa lett a tiéd!
Sőt, most hogy már egyben a motor egyszerűen hiányzik a babrálás...
De mivel nem bírok magammal, ezért ilyeneket találok ki unalmamban:
Volt exem ,20 éves pocket bikeja. Japán. 40 ccm-es láncfűrészmotorral.
Szétmentünk, s most felújítom neki, mert eleve meg volt ígérve neki.
Ajándék. Kap teljes fényt, mindent.
Bár ha jól látom bármelyik sarokban elfér...
Most: Canon IXUS 100 IS szeretünk fotózni? Igen