Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tökéletesen egyetértek mindkettőtök álláspontjával, de ha már
erről beszélgetünk én is hozzászólok :). Egy ideje úgyis csak
a technoblablát tolom .

Érdekes dolog ez az "érezni hogy kell több"...
Régen 250-es MZ-vel meg 350-es JAVA-val túráztak 2 személlyel
és élvezték az emberek.

Szerintem csak azért kell több mert nem ez az átlag, illetve
a tudat, hogy van már erősebb nem sokkal drágábban...
Meg persze a forgalmi környezettel szemben egy motorosnak
milyen "ciki" már azt mutatni, hogy elfogyott a kraft...

Nekem nem számít az erő, tökéletesen elvagyok vele, sokat
mentem két személlyel is, tényleg nem izomagy, hegymenetben
pláne, de mindenhova odaértem, mindenhonnan hazajöttem,
és sose volt 5.8L feletti fogyasztásom (ami nekem igen is fontos).

A másik, hogy jópárszor megmentette a hülye fiatal fejem az,
hogy bár én mentem volna ész nélkül, de a motor nem...
Jah, az ütőst csak arra értettem hogy van már benne erő (mert pl a 400asnál utassal, csomaggal már érződik hogy kellene kicsivel több ló)... én is az ésszel motorozás híve vagyok, a többire ott a pálya, ott kiélheti magát az ember ha akarja...
Én se mondhatom el hogy fokozatosan csináltam, mert ez az első motorom, nekem kimaradt a szimós korszak és minden egyéb... nem állatkodok, be szoktam tartani a sebességhatárokat, hazavárnak... eddig kb 7500 kmt gurultam vele, minden műszaki és egyéb probléma nélkül.

Szerintem majd biztosan összefutunk, amint tavasz lesz, máris motoron leszek...
Igaz már jó pár hónapja nem egy irányba gurulunk....
de majd valószínűleg olvasgatni fogja ezt a Fórumot.
És Én nem szeretném felhánytorgatni Neki ezeket a ballépéseket.
De nyilván nem is felejtem el!

Szeretném kifejezni reményemet, itt a Fórumon keresztül, hogy 2009-ben lezárult ez a ........ . És hogy 2010-ben becsületes, és megbízható partnerekként tudunk találkozni, túrázni!
És nagyon remélem, hogy a Suzuki RF Klub Fórumán soha többé ilyen probléma nem lesz!
Hiszen ha már ilyen kevesen vagyunk RF-ek az országban, akkor a becsületünkön ne essen csorba. És a jelenlegi nehéz időkben is kiváló példát mutassunk másoknak! Ne a csalárdságok és széthúzás mintáját kövessük......

Ezen megfontolásokból, nem kívánok erről a Témáról többet írni.
Persze személyesen beszélhetünk róla, de nem hiszem,hogy érdemes lenne....
Mert ha találkozunk/remélem igen / akkor van sokkal érdekfeszítőbb témánk is nem? Főleg, hogy Te neked már vágnod kell a témát!
Most mit mondjak mateu? Ütősnek ütős, hisz 135 LE. De nem akarok "zöldfülűekhez" méltóan nyilatkozni róla, viszont azt sem szeretném, ha arcoskodásnak jönne le amit mondok. Sok irányból azt sugallják, hogy fokozatosság be is akarta tartani az egyik énem, de a másik a "kisördög" azt mondta, hogy ne tarsam be, mert az hogy 60, vagy 80-90 ló szinte már mindegy. Aztán erre lett lehetőség, ja és 125ös ETZről ültem erre. Ezúton is szeretném nyomatékosítani EZ NEM KÖVETENDŐ PÉLDA.A megszerzett rutinom "elég",, hogy tudjam nem kell félni tőle, viszont TISZTELNI KELL. Még csak kb 6-700kmt tudtam megtenni vele, jól dolgozik, remélem majd egyszer-2szer összefutunk, ha már Te is környékbeli vagy. Igyexem ÉSSZEL használni. Üdv!
solenoid szót Idáig Én csak a Paintball--ban halottam.
Mint Marker "típust" működési elvet./Felismerni jellegzetes hangjáról/
De elektromos szelep ---az már érthető.....de a tekercselés, hogy milyen? nekem nem fontos.
Az annál inkább, hogy prezentálod a munkád!
Köszönöm. -Bízom a fojtatásban..
kösz
Szevasz!
Igaz, majd írok szöveget, egyébként az a kép: Ozorán a várkastély
shtowee

Ramborol mit tudsz mi van vele rég járt itt.
Eladta a motort és kész?
Vagy kiment Ő is Németországba rendszergazdának Powa után?!
Szevasz

Pannonhalmát és Cseszneket megismerem mert én is járok arra legalább évente,de az alattuk levő az hol van?
Egyébként lehet szöveget írni a képek alá!
Szívesen, de most akkor mi van a feketével?
Kis képgaléria hogyan szenvedek a vezérmű beállításával.
Valószínűleg rosszul volt összerakva, egy szemmel szerintem odébb
volt a lánc mint kellene, gyanítom ezért volt rezonálós sz@r hangja...

Még szenvedek vele, de most egész jó a képek alapján legalább is.
Már csak egy variáció lehetséges, azt még megnézem, ha jobb akkor
kész is.

A lényeg egyébként, hogy a főtengelynél a fogaskeréken a nyíl
az öntvényen a pöcök fele mutasson, a két vezérmű tengely
végén a "karcolás" meg párhuzamos (vízszintes) legyen a hengerfej síkjával.

A pálcika meg azért van, hogy tutira megbizonyosodjak, hogy
a jel a főtengelyen rámutat a pöcökre, mert hiszen az a két szélső
dugattyú felső holtpontjával esik egybe. Azt meg könnyebb
megállapítani mint azt a szerencsétlen nyilat benézni....
Nem, sajnos szegeden csak egy volt osztálytársam van, aki motorozik... itteni haverok nem tudják mi a jó...
Igazából szegedi vagyok, de 2006ban Győrbe költöztem, majd kb valamivel több mint fél éve költöztem vissza...Győrben tettem le a jogsit, vettem a gépet, stb...

Szép a szerkezet, 900ashoz még nem volt szerencsém, bár gondolom ütős...
Nem ismered véletlenül Lajkó Janit CBR 600f2-je van és szegedi! Sulis csoporttársam (azt mondta ment már egy hawerja 400as RFjével. CSak kérdem, nem tuti, hogy Te vagy
Hogyne lenne! Hódmezővásárhelyen lakom! Egy 97es 900asRFem van! Képek szintén az adatlapomon! De teszek be ide is.
Üdv Mindenkinek!

Van itt még egy 400as, természetesen piros... kis feketével.
2008 nyárán vettem, első motornak még Győrben.

(sajna most nem tudok képet feltölteni, de a profilnál úgyis vannak róla képek)

Esetleg délen, Szeged környékén van még rf-es?

Tavaszt és Széles utat Mindenkinek!
Imitrikes!
Jó reggelt!
Köszönöm az ajánlatot!
Hiéba, az iskola....
Tulajdonképpen egy tekercs. A tekercselés módja a solenoid,
ezért hívják így gondolom.
A tekercsben mágneses tér indukálódik mikor feszültség alá kerül,
ezt meg kihasználják a toszogatásra.
Pneumatikában és hidraulikában is használnak hasonlót, csak ott
elektromosan működtetett szelepeknek hívják....
Könnyűvérű hölgy stoppol az autópályán, meg is áll neki egy kamionos, aki persze természetben kéri a fuvardíjat. Mikor végeznek, beülnek a kamionba és elindulnak.

Egy óra múlva megszólal a lány:
- Állj meg légyszíves, pisilnem kell!
- Dehogy állok! Így is egy csomó időt vesztettem, időre kell mennem! Ott az ablak, pisilj ki rajta!

Nincs mit tenni, a lány lehúzza az ablakot, majd odaáll háttal és könnyít magán.

Ebben a pillanatban két motoros húz el mellettük.
Pár kilométerrel arrébb egy pihenőben az egyik motoros mondja a másiknak:
- Öregem, tök bunkók ezek a marha kamionosok! Mennek mint az állat, ráadásul állandóan kiköpködnek az ablakon! Nézd meg, tiszta nedves a kabátom!
- Ne csodálkozz rajta! Nem láttad, ennek a seggfejnek mekkora pofája volt?
vágod a témát!
Miután megvolt az alacsony fordulati hézagmérés, a fotón látható
rettentő bonyolult "special tool"-lal elforgattam a szelepemelők
tengelyét (amit az aktuátorokkal mozgat az olaj), így a magas
fordulati szelepemelők hátra csúsztak, lehetővé téve a hézag
mérését.
Ezek a képek pedig a hézagmérés folyamatát szeretnék bemutatni.
Először a rugótányéron lévő lapka és a "szelepemelők" közt mértem
hézagot. Ez az alacsony fordulati !
Ekkor figyelni kell arra, hogy a vezérmű tengely bütykei vagy
fel, vagy háttal álljanak a szelepemelőnek (ekkor mérhető a hézag).
Ezt a vezérműtengely forgatásával lehet elérni, erre van a vezérmű
tengelycsonk vége... Kell hozzá egy 16-os dugókulcs azthiszem...
Caspergirl sajnálom, hogy így jártál....
De amit Imitrikes talált elég jónak tűnik.....
Jó a piros...600 már van ezüst a talin úgy hogy a piros jöhet!
Meg a kék is....
RedOne
Mi az a Solenoid?
Jó képek!
casba
Vedd meg Imitrikes gépét, ha jó paripát akarsz!
Biztos megtudtok egyezni....
Én biztos érdeklődnék a helyedben!