Ma is beleszaladt 7-8km az RF-be!
El vittem a fatert a szervizbe a kocsiért.
Jól esett már moccozni egyet, bár nem volt szabad 4000fölé húzni, mert elforgott... Sokan megnéztek: "ki ez a marha, ilyen hidegben motorozni..." 5. köszörülésre indult be "stabilan" (az elsőre is elindult, csakúgy mint a 2.3.4.re, de az első 4nél 4-5 másodperc után leesett a fordulatszám 1000alá és leállt.) Jóccakát mindenkinek!
Nincs kitámasztó. Csak alá van téve.
Semennyire se lebeg szerintem, de nem igazán tudok erre neked
válaszolni, mert 1x pályáztam a motorral túrán, akkor is
kényszerből, és persze be volt állva a pálya.
Amikor meg volt lehetőség menni, akkor meg nem ezt figyeltem, de
valószínűleg nem lebeg, mert akkor tuti idegesített volna.
100-110-nél meg se moccan, ezt biztosan tudom, mert többször
fel szoktam állni és ránézni a tükörből.
Mondjuk ennyi pénzért nem lepődnék meg semmin... idén már
túlteljesíti az elvárásaim .
Pinkmotorstól rendeltem egyrészes esőruhát.
BF Splash és rettentő jó. A legnagyobb zivatarban sem ázott át,
mikor meg elpereceltem azthittem cafatokban fog lógni, de csak a
térdemen szakadt ki és a vállamnál.
Egyébként annyira bízok benne, hogy megkértem barátnőmet varrja
meg mert jó lesz az még...
Esőruha az 2 részes. DIFI delta könnyű felvenni, gumis derék alsólábszárnál patentokkal szűkithető. Dzsekin DIFI Seismo 2 nagy belső zsebbel +1 a czibzár és a tépőzár között. Még nem ázott át egyszer se több órás eső után sem.
Nekem a cordura ruhám az vízálló elég jól, a gatya még sosem ázott be, a kabát viszont a zip-zárnál és a varrott mintáknál igen, ami nagyon idegesítő, mert egyébként az anyag az vízálló :( (ugyan olyan, mint a gatya)
BÜSE márka, és egyébként nagyon jó :)
Nekem egy arlen ness eső....hát inkább zsákom mint ruhám van.Szándékosan írtam kicsivel a nevét, mert a nagybetűt sem érdemli meg.Olyan mint egy kukazsák.3 perc után belerohadsz, és kb 5 perc után átnedvesedik, és onnantól átereszti a vizet. Talán jobb mint a semmi, de nekem nagyon nem jött be....
Én amikor újrakezdtem a motorozást, 2000-ben, a LOUISban vettem ha jól emlékszem 39 Euroért egy teljes esőruhát, az azóta tökéletes, bár kissé kihíztam, és ezért mindenki nagyon jókat derül ha magamra tornázom.
Ha nem vettem volna közben a LIDIben még két akcióst, akkor valószínű inkább kétrészest vennék mert könnyebb felvenni.
Viszont az esőcsizmám, merthogy kroszzcsizmát hordok ami nem vízálló, valami ROOF gyártmányú 6 ezerért egy erdélyi túra alatt szétrongyolódott igaz közben ki volt használva, gyakorlatilag a gyaloglástól. (Be benzinkútra, elmegyek a motortól fényképezni, stb)
Aztán a LIDIben vettem egy olyat aminek csak fél talpa van, vagyis a csizmád sarkán jársz, az tökéletes, az a lehetetlent valósítja meg: Olcsó és jó. 990 Ft. Ajánlom mindenkinek 5-6 napot használtam és nem nyűttem el.
Impregnálni kell!
Mielőtt elindulok nálunk az a búcsúzás, hogy leimpregnálnak.
Így egy csöndes esőben kibírok kb 1 órát.
Mondjuk én hazafelé szoktam ezt lepróbálni, mondván nem érdekel ha sz...á ázok akkor sem préselem magam esőruhába. Odaúton azonnal öltözök.
Olyan ki....ott meleg, hogy azt nem tudom leírni. A bélést csak decemberben tettem bele. Ez késő őszi-téli motorozáshoz ideális, de nyáron, sőt az első tavaszi napsütéstől kezdve elviselhetetlen. Emiatt kénytelen voltam újítani egy hálós nyári kabátot is.
Három éve használom, az anyaga kifogástalan, egyszer estem benne, nem lyukadt ki, igaz nem csúsztam sokat a földön. Egy cipzár az első hónapban megadta magát, mostanra egy másiknak is leesett a húzókája. Esőben az újja elég hamar beázik.
Sisakról eddig talán egy dolog nem hangzott el. Olyat vegyél, ami a TE fejedre illik. Szerintem ez minden egyébnél fontosabb. Az én fejemre elég kevés sisak passzol, így sok jó minőségű, márkás cucc kiesett. A HJC-k nekem is bejöttek, de nem passzolt megfelelően. Végül Shark RSX lett. Kényelmes, csendes, nem nyúlt ki a bélése 2 hónap alatt, jól szellőzik, páramentes plexi (nem pinlock). Szezon végén kifutó minta volt féláron. Jól nézz körül!
Először legyen a cél az átfogó.
Ahogy nézem talán megoldható a boncteremben ez is.
Jó lenne egy olyan teszt/cikk, amire ha valaki kér véleményt bátran
rámutathatunk és nem kell 150 milliószor visszakeresgélni, leírni.
Uh! Hát előszöris köszi aki írt!
A bukóról alakul a kép, hogy miet szeretnék. Zárt, beépített napszemüveg, légcsatornában tesztelt. Olyan 40 pénzt szánnék rá, ilyen kategóriában HJC-t néztem. Viszont azért lógtam ma a neten egy csomót, és annyit kérnék, hogy valaki írja már be mondjuk alulról felfelé a keménységi anyagokat, mert olvastam vagy 3-4 félét, és nem tudom még melyik milyen. Tehát melyik a leggyengébb, és melyik a legjobb anyagú bukó.
Kabátban Spoolt néztem, és textilt. A kabátoknál mi jelöli az ütésre keményedő proctertort? Ez tényleg jobb vagy csak marketing fogás?
Mégegyszer köszi mindenkinek a választ :)
Tetszik az ötlet, sok szempontból jó lenne! :)
Én írok majd neked az biztos.
Viszont szerintem legyen egy alap szempont rendszer, hogy azokat mindenki tutira leírja, és mellette még arról ír, amiről akar :)
Sőt, akár ide a fórumba is leírhatnánk a tapasztalatainkat, és majd innen összegyűjtöd.
Így mindenki láthatná a többiekét is, szerintem a leírtakat mindenki vállalná, szóval nem kellene privátban küldözgetni az emaileket. Ezt azért mondom, mert én tutira mindenkiét szívesen elolvasnám, nem csak az összeválogatottat!
Szia!
Ez nagyon hasznos leirás, köszönöm szépen!
Holnap lepucolom kivűlről a karburátort, mert elég szutykos, a belseje viszont patika tisztaságú. A gond néhol az hogy annyira meg vannak húzva a csavarok, hogy nem tudom oldani őket, kifordul a csavarhúzó. Párat biztos cserélni fogok.
Gondoltam arra, hogy írnék egy teljesen objektív tesztet a boncterembe.
Ehhez kérném mindenkinek a segítségét, akinek van kedve részt venni ebben.
E-mailben le kellene nekem írni a véleményetek a motorról.
Szempontokat direkt nem írok, írjon mindenki annyit, amennyit
tud, a végén megírom az egészet egyben, felrakom ide, vagy
visszaküldöm e-mailben mindenkinek, és ha mindenki szerint okés,
akkor megy a boncterembe.
Jó lenne, ha lenne egy használható mindent átfogó tapasztalatokon
alapuló teszt erről a típusról.
mail: vorosegy kukac freemail pont hu
Igértem, hogy leírom a karbik úszószintjének beállítását.
Ez jó hosszú lesz:
A lényeg a képeken van. Az első képen azt mutatom meg, mit és
honnan kell kimérned. Ezt old meg valahogy, ügyesen. Itt a lényeg,
hogy ez a távolság van nekünk kiírva 14.6mm-re, neked nemtudom
mennyi, de méricskéld le őket, nézd meg melyik mekkora, ha valamelyik
nagyon eltér, akkor azt állítsd a többihez, lehetőségeidhez képest
minél pontosabban (+-0.5mm már elvileg elég, de jobb ha jobb :)).
Ezt a második képen látható tűszelep "tartó" lapocska hajlításával
lehet elérni. Amikor a lap felfekszik a tűszelep fenekére akkor van
zárva az úszóház (megtelt) ezt az állapotot kell egy szintre hozni
a 4 úszóházban.
A második képen még azt látod, hogy pl. nelünk az úszóvázat ha
nem szorítja le az úszóház fedél, akkor az eláll a karburátortól,
ha nem szorítjuk le, mérési pontatlansághoz vezet (elég keményen).
Szóval a lényeg, amikor zárnak a szelepek (hozzáér a fül a szelephez),
akkor megtelt, ez a max szint, ezeknek kell egyezniük, minél
közelebb a gyári értékhez.
Ellenőrzés:
Ellenőrzni úgy tudod, hogy összerakod, felállítod a sort valahova,
a beömlő csonkon feltöltöd a rendszert egy fecskendővel szépen
nyugodtan, majd mikor már nem nyel el többet, ha lehetséges a
csonkból óvatosan leereszted a benzint, majd egyesével kinyitod
az úszóházfedélen lévő csapot (csavaros), és lereszted a benzint.
Majd szintén egy fecskendővel felszívod a leeresztett benzint, amit
visszanyomsz mondjuk a kannába és számolod karbinként mennyi
jön le... Ha közel egyezik, akkor jó !
Ha csonkot (közös részt) nem tudod leereszteni, nincs gond,
számíts rá, hogy az először leeresztettből több jön. Ezt két méréssel
simán ki tudod szűrni, egyszer egyik oldalról kezdesz üríteni,
másszor a másikról, ha mindkét esetben az elsőnek leeresztettből
több jön, akkor az a közös mennyiség !
Nekem 43ml és 47ml között volt, ez elég jó szerintem.
Ha valami nem stimmel szóljatok !
nekem is Grex sisakom van szintén felnyitható.
Nekem az volt vele a gondom hogy nagyon gördökbe önműködő lett és lecsapódott.
Nem tartom valószínűnek hogy kikopott volna mert az esetek 90%-ban nyitva használom.
De nekem is ez előnyös a szemüvegem miatt. A nyáron le akarom cserélni mert már időszerű lesz, és én erre a fajtára esküszöm és ajánlom a szemüveget hordóknak.
Bár télen meggyűlt vele a bajom mert a kabátomra van felcippzározható sál és ha lecsuktam a sisakom nem tudtam rendesen oldalra fordítani a fejem a vállprotektor miatt mert a sálam is elég sok helyet elfoglal a sisak alatt.
télen sokat számít az 1-2 cm eltérés a mozgás "korlátozásban"
Nálam ezért előnyös volt a vastag sál ami nem engedte lefagyni az arcom és az orrom
Ha ajánlhatok ezt azt, nekem Spool ruhám van és teljesen megvagyok vele elégedve. Sisakban a többiekre bíználak mert kinek mi az igénye de szerintem a HJC nagyon jó.
A csizmám alpinestar és imádom.
A rucimat a V2-be vettem a Csömöri úton nagyon jó akcióik vannak
2 hónap különbséggel vettem a kabátot és a nacit a kettő együtt nem volt 50ezer akciósan.
Sisakból meg amit még ki tudsz rá fizetni.
Amennyit eddig használni tudtam a scorpiont, hát ég és föld az AGV GP1-hez képest.
De mikor az AGVt vettem ugyanezt mondtam a GREXel kapcsolatban is -bár ott a kényelmi előrelépés volt hatalmas-.
Gerincvédőről ne feletkezzetek!
Véééletlennnn épp van nekem egy eladó XL 65-66centi hosszú, állítható derékmérettel. Kb 180centis emberkére jó.
Ha valamelyikőtöknek jó a méret és érdekelné, írjon.
Nekem csöppppet nagy.
A sisakról annyit hogy most télen vettem egy AKIRA felnyitható sisakot, beépített napellenzővel. Még nem volt a fejemen majd meglátjuk mennyire válik be. Ára 25 ezer volt A Suzuki Camponában.
Páromnak most készülünk bukót venni a Tatabányai Pink Motorsnál láttam jó kis LAZER női mintás buksit. 20-on valamennyiért.
El vittem a fatert a szervizbe a kocsiért.
Jól esett már moccozni egyet, bár nem volt szabad 4000fölé húzni, mert elforgott... Sokan megnéztek: "ki ez a marha, ilyen hidegben motorozni..." 5. köszörülésre indult be "stabilan" (az elsőre is elindult, csakúgy mint a 2.3.4.re, de az első 4nél 4-5 másodperc után leesett a fordulatszám 1000alá és leállt.) Jóccakát mindenkinek!
Semennyire se lebeg szerintem, de nem igazán tudok erre neked
válaszolni, mert 1x pályáztam a motorral túrán, akkor is
kényszerből, és persze be volt állva a pálya.
Amikor meg volt lehetőség menni, akkor meg nem ezt figyeltem, de
valószínűleg nem lebeg, mert akkor tuti idegesített volna.
100-110-nél meg se moccan, ezt biztosan tudom, mert többször
fel szoktam állni és ránézni a tükörből.
Mondjuk ennyi pénzért nem lepődnék meg semmin... idén már
túlteljesíti az elvárásaim .
Mennyire lebeg esetleg 130 körüli tempónál?
BF Splash és rettentő jó. A legnagyobb zivatarban sem ázott át,
mikor meg elpereceltem azthittem cafatokban fog lógni, de csak a
térdemen szakadt ki és a vállamnál.
Egyébként annyira bízok benne, hogy megkértem barátnőmet varrja
meg mert jó lesz az még...
http://www.shox.hu/webshop/ter...
http://www.sh
ox.hu/webshop/ter...
Ha veszel akkor a bőrre mindenképp csizmában próbáld elvégre az útmenti esőben se veszed majd le
BÜSE márka, és egyébként nagyon jó :)
Ha nem vettem volna közben a LIDIben még két akcióst, akkor valószínű inkább kétrészest vennék mert könnyebb felvenni.
Viszont az esőcsizmám, merthogy kroszzcsizmát hordok ami nem vízálló, valami ROOF gyártmányú 6 ezerért egy erdélyi túra alatt szétrongyolódott igaz közben ki volt használva, gyakorlatilag a gyaloglástól. (Be benzinkútra, elmegyek a motortól fényképezni, stb)
Aztán a LIDIben vettem egy olyat aminek csak fél talpa van, vagyis a csizmád sarkán jársz, az tökéletes, az a lehetetlent valósítja meg: Olcsó és jó. 990 Ft. Ajánlom mindenkinek 5-6 napot használtam és nem nyűttem el.
kérek szépen linkeket, hogy mit érdemes, és mit nem :)
köszi
Mielőtt elindulok nálunk az a búcsúzás, hogy leimpregnálnak.
Így egy csöndes esőben kibírok kb 1 órát.
Mondjuk én hazafelé szoktam ezt lepróbálni, mondván nem érdekel ha sz...á ázok akkor sem préselem magam esőruhába. Odaúton azonnal öltözök.
Olyan ki....ott meleg, hogy azt nem tudom leírni. A bélést csak decemberben tettem bele. Ez késő őszi-téli motorozáshoz ideális, de nyáron, sőt az első tavaszi napsütéstől kezdve elviselhetetlen. Emiatt kénytelen voltam újítani egy hálós nyári kabátot is.
Három éve használom, az anyaga kifogástalan, egyszer estem benne, nem lyukadt ki, igaz nem csúsztam sokat a földön. Egy cipzár az első hónapban megadta magát, mostanra egy másiknak is leesett a húzókája. Esőben az újja elég hamar beázik.
Sisakról eddig talán egy dolog nem hangzott el. Olyat vegyél, ami a TE fejedre illik. Szerintem ez minden egyébnél fontosabb. Az én fejemre elég kevés sisak passzol, így sok jó minőségű, márkás cucc kiesett. A HJC-k nekem is bejöttek, de nem passzolt megfelelően. Végül Shark RSX lett. Kényelmes, csendes, nem nyúlt ki a bélése 2 hónap alatt, jól szellőzik, páramentes plexi (nem pinlock). Szezon végén kifutó minta volt féláron. Jól nézz körül!
is. A lényeg hogy gyűjtsük össze az infót.
Ahogy nézem talán megoldható a boncteremben ez is.
Jó lenne egy olyan teszt/cikk, amire ha valaki kér véleményt bátran
rámutathatunk és nem kell 150 milliószor visszakeresgélni, leírni.
A bukóról alakul a kép, hogy miet szeretnék. Zárt, beépített napszemüveg, légcsatornában tesztelt. Olyan 40 pénzt szánnék rá, ilyen kategóriában HJC-t néztem. Viszont azért lógtam ma a neten egy csomót, és annyit kérnék, hogy valaki írja már be mondjuk alulról felfelé a keménységi anyagokat, mert olvastam vagy 3-4 félét, és nem tudom még melyik milyen. Tehát melyik a leggyengébb, és melyik a legjobb anyagú bukó.
Kabátban Spoolt néztem, és textilt. A kabátoknál mi jelöli az ütésre keményedő proctertort? Ez tényleg jobb vagy csak marketing fogás?
Mégegyszer köszi mindenkinek a választ :)
Én írok majd neked az biztos.
Viszont szerintem legyen egy alap szempont rendszer, hogy azokat mindenki tutira leírja, és mellette még arról ír, amiről akar :)
Sőt, akár ide a fórumba is leírhatnánk a tapasztalatainkat, és majd innen összegyűjtöd.
Így mindenki láthatná a többiekét is, szerintem a leírtakat mindenki vállalná, szóval nem kellene privátban küldözgetni az emaileket. Ezt azért mondom, mert én tutira mindenkiét szívesen elolvasnám, nem csak az összeválogatottat!
Ez nagyon hasznos leirás, köszönöm szépen!
Holnap lepucolom kivűlről a karburátort, mert elég szutykos, a belseje viszont patika tisztaságú. A gond néhol az hogy annyira meg vannak húzva a csavarok, hogy nem tudom oldani őket, kifordul a csavarhúzó. Párat biztos cserélni fogok.
400-600-900?
Vagy átfogó/általános?
Gondoltam arra, hogy írnék egy teljesen objektív tesztet a boncterembe.
Ehhez kérném mindenkinek a segítségét, akinek van kedve részt venni ebben.
E-mailben le kellene nekem írni a véleményetek a motorról.
Szempontokat direkt nem írok, írjon mindenki annyit, amennyit
tud, a végén megírom az egészet egyben, felrakom ide, vagy
visszaküldöm e-mailben mindenkinek, és ha mindenki szerint okés,
akkor megy a boncterembe.
Jó lenne, ha lenne egy használható mindent átfogó tapasztalatokon
alapuló teszt erről a típusról.
mail: vorosegy kukac freemail pont hu
Igértem, hogy leírom a karbik úszószintjének beállítását.
Ez jó hosszú lesz:
A lényeg a képeken van. Az első képen azt mutatom meg, mit és
honnan kell kimérned. Ezt old meg valahogy, ügyesen. Itt a lényeg,
hogy ez a távolság van nekünk kiírva 14.6mm-re, neked nemtudom
mennyi, de méricskéld le őket, nézd meg melyik mekkora, ha valamelyik
nagyon eltér, akkor azt állítsd a többihez, lehetőségeidhez képest
minél pontosabban (+-0.5mm már elvileg elég, de jobb ha jobb :)).
Ezt a második képen látható tűszelep "tartó" lapocska hajlításával
lehet elérni. Amikor a lap felfekszik a tűszelep fenekére akkor van
zárva az úszóház (megtelt) ezt az állapotot kell egy szintre hozni
a 4 úszóházban.
A második képen még azt látod, hogy pl. nelünk az úszóvázat ha
nem szorítja le az úszóház fedél, akkor az eláll a karburátortól,
ha nem szorítjuk le, mérési pontatlansághoz vezet (elég keményen).
Szóval a lényeg, amikor zárnak a szelepek (hozzáér a fül a szelephez),
akkor megtelt, ez a max szint, ezeknek kell egyezniük, minél
közelebb a gyári értékhez.
Ellenőrzés:
Ellenőrzni úgy tudod, hogy összerakod, felállítod a sort valahova,
a beömlő csonkon feltöltöd a rendszert egy fecskendővel szépen
nyugodtan, majd mikor már nem nyel el többet, ha lehetséges a
csonkból óvatosan leereszted a benzint, majd egyesével kinyitod
az úszóházfedélen lévő csapot (csavaros), és lereszted a benzint.
Majd szintén egy fecskendővel felszívod a leeresztett benzint, amit
visszanyomsz mondjuk a kannába és számolod karbinként mennyi
jön le... Ha közel egyezik, akkor jó !
Ha csonkot (közös részt) nem tudod leereszteni, nincs gond,
számíts rá, hogy az először leeresztettből több jön. Ezt két méréssel
simán ki tudod szűrni, egyszer egyik oldalról kezdesz üríteni,
másszor a másikról, ha mindkét esetben az elsőnek leeresztettből
több jön, akkor az a közös mennyiség !
Nekem 43ml és 47ml között volt, ez elég jó szerintem.
Ha valami nem stimmel szóljatok !
nekem is Grex sisakom van szintén felnyitható.
Nekem az volt vele a gondom hogy nagyon gördökbe önműködő lett és lecsapódott.
Nem tartom valószínűnek hogy kikopott volna mert az esetek 90%-ban nyitva használom.
De nekem is ez előnyös a szemüvegem miatt. A nyáron le akarom cserélni mert már időszerű lesz, és én erre a fajtára esküszöm és ajánlom a szemüveget hordóknak.
Bár télen meggyűlt vele a bajom mert a kabátomra van felcippzározható sál és ha lecsuktam a sisakom nem tudtam rendesen oldalra fordítani a fejem a vállprotektor miatt mert a sálam is elég sok helyet elfoglal a sisak alatt.
télen sokat számít az 1-2 cm eltérés a mozgás "korlátozásban"
Nálam ezért előnyös volt a vastag sál ami nem engedte lefagyni az arcom és az orrom
Ha ajánlhatok ezt azt, nekem Spool ruhám van és teljesen megvagyok vele elégedve. Sisakban a többiekre bíználak mert kinek mi az igénye de szerintem a HJC nagyon jó.
A csizmám alpinestar és imádom.
A rucimat a V2-be vettem a Csömöri úton nagyon jó akcióik vannak
2 hónap különbséggel vettem a kabátot és a nacit a kettő együtt nem volt 50ezer akciósan.
A csizmámat és a sisakomat kaptam.
Amennyit eddig használni tudtam a scorpiont, hát ég és föld az AGV GP1-hez képest.
De mikor az AGVt vettem ugyanezt mondtam a GREXel kapcsolatban is -bár ott a kényelmi előrelépés volt hatalmas-.
Véééletlennnn épp van nekem egy eladó XL 65-66centi hosszú, állítható derékmérettel. Kb 180centis emberkére jó.
Ha valamelyikőtöknek jó a méret és érdekelné, írjon.
Nekem csöppppet nagy.
http://www.kepesmotor.hu/hat_g...
Páromnak most készülünk bukót venni a Tatabányai Pink Motorsnál láttam jó kis LAZER női mintás buksit. 20-on valamennyiért.