Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ma összeraktam... megint...
Először 20 perc járatás alapjáraton, lássuk folyik-e.
NEM folyt.
Jött a dilemma, felrakjam-e az idomokat, vagy ne.
Úgy voltam vele, ha felrakom akkor TUTI, hogy megint folyni fog, csak
azért hogy szivasson. De felraktam mindent szépen.
Eljöttem Telkibe, megálltam, benyúltam oda ahol eddig benzines
volt, és láss csodát FOLYIIIIIIIIIIIIKKKKKKK

Mostmár kezdek kifogyni az ötletekből.
Tegnap megtartottam Március 14-ét.
Rég volt már November vége.
3 hónapot egyhuzamban még nem pihent mióta nálam van.
Ennyi ideig még nem játszottam az indítással, bár eddig 5-6 hétnél még nem aludt többet.
Elég nehezen nyomta tele a karbikat a pumpa, de most mikor megnyitottam a csapot hallottam, hogy dolgozik pár másodpercet.
Közel 10 percbe tellett mire az üres indítgatásokból hallható robbanások lettek. Onnantól már a szokásos indítási papírforma:
Életre keléskor szépen ment minden henger az elejétől fogva -igaz van 4000km a gyertyákban-.
Tavaly nem indult egy hengerem hiába pucoltam gyertyát, 10000km-t bírt az NGK.
Gurultam 30km-t, aztán a többit mára halasztottam... ma meg esik.
Hát nekem meg még mindig ömlik a kettes karbiból a benzin...
Most este szétszedtem, fujdosásteszt, kicsit eresztett a vadi új tűszelep.
Megnéztem a szelepet, kicsit deformált, de csak nagyító alatt látszott. Másik tökéletes
berak, azzal is szelel.... Aztán fülpiszkálóval üléket kitöröltem,
szemmel látható kosz nem volt a vattán, de ezután egyik szeleppel
sem eresztett.
Az úszószintet is lejjebb vettem biztos ami biztos...

Holnap összerakom és ha még mindig folyik jön a balta...
Már istentelenül unom, az utóbbi 3 napban legalább 10x szétszedtem :(.
Nekem két hét volt a gsxr 1100 hengertalp tömítés kiérkezése.
Bár nem izgat, legalább volt. ;)
Relatív

Meg tudtatok segíteni ;)
Igen, tényleg elég jó. Sok cucc van raktáron, és elég rugalmas is a srác, aki csinálja a boltot (Rudi).

Én például vasárnap esete rendeltem meg a hengerfej/talp tömítéseimet (az egyik nem volt raktáron), és szerdára mindkettő megérkezett. Szóval részemről is piros pont.
oké, köszi szépen mindenkinek!
Képzeljétek, tegnap este 18 körül megrendeltem az úszóház
tömítéskészletet a biker-worldről, ma 11-kor a postás kihozta !

4 munkaóra alatt kézhez ?


85-ös ebből a termóból egyébként tényleg nincs, de 82 és 88 szokott
lenni.
Sziasztok! Én érdeklődtem pár hete a startnál nem volt nekik ilyen termosztát és állítólag nem is lesz. Szóval a legegyszerűbb kivenni megmutatni adnak egy ugyanolyat és el van intézve
Csatlakozom az előttem szólóhoz.

Kiveszed a régit a házból, elmész az autósboltba és méretre akkorát de hőfokban kb 85 fokosat kérsz. Szeleptányéron levő 4 furat nem kell rá!
Sok kocsiban van ekkora méretű, biztos lesz raktáron.

Beszerelésnél a kis furat FELÜL legyen!
Szia !

Nézd meg ezt a számú hozzászólást: [5259] itt le van írva.
Ezt a START autónál tudod beszerezni, és ha 85-ös nincs, jó a 88 is !
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene nekem, egy rf400 van és megadta magát a termosztát és fogalmam nincs milyennel lehetne pótolni,milyet merjek belerakni és hogy hol lehetne beszerezni. Előre is kösszi!
15 FOK! Holnapra még melegebbet ígérnek!
Egyre nehezebb ellenállni a csábításnak.
Ma felpumpáltam a kerekeket amik kb 2 bárra eresztettek.
Holnap, hát?! Holnap Március 14? Lehet,!
Én eddig se pofáztam bele
Eztán se fogok

Több alkalommal szedtem szét a karbit,apró darabokra.
Vettem egy bontottat és a kettőből csináltam 1-et
Igaz képem nincs róla,de működik a nélkül is.
Mint ahogy szinte mindent próbálok egyedül megoldani.
Ha tudok,segítek.
Fel a fejjel
Ezek a Densok most nekem is szuperálnak rendesen.
És persze sokkal olcsóbb volt mint az NGK, amire semmi garancia
hogy japán...
Az előző eresztésben is volt 2db. Denso, szerintem még japánból jöttek.

Hát azthiszem megőszülök már ettől a motortól.
Most végre "minden" klappol, erre hülyéskedik a jobb első index,
illetve MÉG MINDIG folyik a két középső karburátorom a háztömítésnél.
Pedig most 2 óra munkával 1 darabból bevágtam szépen a gumi
alá kartont, zsírozva ahogy kell, hát ennyit ért...

Nincs más hátra, meg kell vennem a gyári tömítéseket mert pasztával
gányolni nem akarok.
Így a szezon közeledtével kezdem nagyon unni, hogy folyton
valami sz@r....
Nyomaték
Nálunk olyat nem árulnak
Ahogy esik

Nem tom.
150-szer minyimum kiszettem már(lehet csak 100)
De így még nem jártam
Hidegen sosem indult normálisan
NGK-val meg főleg.
Eztán jobban vigyázok az biztos.
Érdekes módon az NGK-val nyáron is voltak gondjaim.
A Denso-val viszont nem.
Nem feltételezem, hogy Te túlhúztad, de tipikusan így törik ha túlhúzzák
ezeket a densokat.
Amikor vettem direkt szólt a srác, hogy vigyázzak, mert ez beletörik
ha túlhúzom és garanciát se tudok érvényesíteni, mert az alátét egyben
roppantógyűrű is, ami alapján megmondják pontosan hány Nm-rel
volt meghúzva a gyertya....
Én megvettem az új NGK-t
Bár ne tettem volna
Csak a gondom volt vele
Soha többet
Am.köszi
Voltam idegbeteg
Nem kicsit
A leleményhez gratula!
A gyertya ahogy látom denso az pedig japán, nem úgy mint az NGK ahol létezik többféle náció, és a nem japán sz.r is.
Ha esetleg érdekel közületek valakit
Tegnap délelőtt motorozni szerettem volna
Akku lemerült,töltés,bikázás,gyertyabeköpés,stb.
Gyer
tya kivesz,takarít,visszarak.
Gyertya beleszakad a hengerfejbe.
Nem a menetet veszi ki a hengerfejből hanem gyakba beletörik az a szar
Szerelő 1:gépműhely.
Szerelő 2:megpróbálhatjuk,de szar ügy.
Szerelő 3: nem tom
Szerelő 4: Hengerfej le,merhogy mélyen van,nem lehet hozzáférni.

61laci:elmentem a barkácsboltba.
Hoztam egy "törtcsavarkiszedő"-t 2000-huf

Kép mellékelve
De ilyet még én se láttam
Mert ha kiszedi a gyertya a hengerfejből a menetet,OK.
De ez?
Ha jól emlékszem, akkor az enyémbe most Valvoline félszintetikus ment. Eddig MOTUL 5100-et használtam.
Mindössze néhány km-t mentem vele az olajcsere óta, de az a benyomásom, hogy a Valvoline-nal könnyebben jár a váltó. Nyilvány valamivel kevésbé viszkózus, még ha a névleges viszkozitásuk azonos is.
Sziasztok!

Ma voltam foglalózni a röfit!Fizukor hozom el és újra "MOTOROSkrisz" leszek :) Mentem is vele óóóóóóó
Majd el feledtem milyen motorozni :)

-Olvasgattam vissza ki milyen olajat használ..Esetleg valami mindenki számára elismert fajta?Vagy legalább márka?
A rendszámtábla tartó keret meg teljesen jó bass! Ezt ki csinálná meg neked ennyiért?
Nem a homasitával van baj, hisz nekik az az érdekük ,hogy eladjanak.
A vásárló táborul 80% a sok idióta steetraccsingos nyomorék, kinek a szakmai tudása a krómmatricákban és a világító ablakmosós kékledes szarokban ,ill. okádék aluminium szárnyakban merül ki. De így a még átlagosabb 1.0 suzukik, ill. opel corsa , s más igen komoly kaliberü gépjárműveket "ütőképesebbé" tehetik az ízléses és igényes tulajok.
Mindig látni ilyeneket a parkolóban... Utána meg önelégült fejjel nyugtázza, hogy Yesss mindenki engem néz. Igen ,mert egy olyan guruló kotványt hozott össze, mit tényleg megnéznek, hogy körberöhögjék. Ez dettó ugyanaz, mint romániában, hol ki hímzett kispárnákat rak a dacsiára, ki prizmát, más aranyszegélyes csipkefüggönyt. Oda még nem érte el a homasita. De ami késik nem múlik.
Igen én is néha el-el ugrom, mert az indexek hihetetlen jó áron vannak és relatíve teljesen hozzák az árukat is. Jó cooler csöveik vannak, átalakító kúpok, olajszűrőhöz felcsavarható átalakítók, közbetétek.
Egyszóval nekem azzal van a gondom,ki tuning néven ilyeneket művel a kocsijával. Nem tom nekem sosem volt pofám külsőleg tuningolni ilyen ízléstelenségeket, nem is az én műfajom. Meg eleve szarul állna a kocsijaimon. Nálam a tuning a géptérben kezdődik, ill. hajtáslánc, futómű, felnik.
Tartsatok nagyképű beképzelt kukinak én az ilyeneket ,csak szánni tudom.
Elég sok gagyi cuccuk van. Nem akarok senkit megbántani, ha esetleg innen szerelkezett fel, de azért mégis elmondom:

Végignéztem az indexeiket... és úgy döntöttem inkább maradjon a gyári Leojégkrém alakú és méretű. Persze ettől még lehetnek használható cuccaik, mint azt az alábbi példa is mutatja.