Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv közöttünk caspergirl!
GejzaR !

A matricáidat nem felejtettem ám el, meglesznek mire először
találkozunk.
Csak egyelőre a sajátomra se nagyon van időm munka meg sulik
mellett...

De hétvégén rakom össze a blokkot, utána elvileg már csak
lapkákat kell rendelnem, úgyhogy már látom az alagút végén
a fényt... (Csak aztán nehogy elkezdjen dudálni...)
Nem leszel az egyetlen RFgirl, Kisújszálláson botlott belém egy hölgy akinek egy bordó 600-asa volt.
Király

A találkozóra mindenki hozzon magával még egy RF-est!
Sziasztok!
Hálás köszönetem minden segítségért véleményért! Tulajonképpen számomra az Rf szerelem volt első látásra, ugyan a magasságomból adódóan nem tudtam dúskálni a motorválasztékokban, de az Rf minden igényemnek eleget tesz. Először én is a 400-ast néztem ki magamnak mondván elég lesz az nekem, de egyrészt lebeszéltek róla, másrészt ültem nagyobb motoron is, így meggyőztem magamat hogy a 400-as helyett a 600-as lesz az én motorom. Bár a kisördög bennem van hogy nem lesz e nekem ez túl nagy, de gondolom mindenki átesett ezen az érzésen. Az adatlapom nem kitöltéséért elnézést kérek mindenkitöl ígérem minél előbb pótolni fogom. Az Rf találkozóra természetesen vevő vagyok, sőőőőt támogatom az ötletet. Köszönöm nektek hogy "csapattag" lehetek! További szép napot minden fórumosnak! Üdv. Caspergirl
De ilyen benzin árak mellett én biztos nem fogom tuningolni, inkább gyengébb legyen és kevesebbet fogyasszon. Nyára 360-70Ft benzin árat jósolnak.
Pár éve beszéltem erről a gsxr témáról a Racsival/bontós/ és ő is azt mondta, hogy rf 600 blokk ua mint gsxr 600 kivéve a vez.tengelyt.....
Rf 600 le lett butítva pár lóval. De hogy az RF be belehet e tenni gsxr blokkját azt nem vágom.
Az viszont tuti, hogy a VC-s bandit blokk az ugyan az, mint a VC-s RF blokk. :)
Köszi Imi !

Kimentettél a szituból. Akkor viszont tényleg GSX-R érdekeltségű
a blokk.
Egyébként akkor hallottam ezt, mikor a blokk cserét fontolgattam
(szóba jött 600 is, de akkor a "NEM" válasz indoka volt ez...).
Nem. A bandit blokk lég-olaj hűtéses volt.
A bölcsővázas GSX-R600 volt vizes amit felénk nem forgalmaztak ezér nem ismert típus.
http://www.bikepics.com/suzuki...
Na meg a 4kilós GSX-Rbe is az a blokk muzsikál mint a miénkben csak kicsit vadabbul VC nelkül.
A formával szerintem mindannyian egyetértünk, nagyon király :)

RedOne: a GSF az a bandit, szóval a 400 és 600-as banditoknak ez volt a burkolt változata (ez egy kicsit túlzás, de a motor az közös). Ugye?
A 900-as oldalról hozzászólva szerintem jó választás a 600-as, lehet azzal is lassan és óvatosan menni, és két év múlva nem kezdesz a cserén gondolkozni.
Én azért vettem RF-t mert eleve ez tetszett, és én is 600-ast akartam de jobban volt 900-as akkor a piacon.
Nem volt és nem is lesz más "hasalós" motorom, de ebben a kategóriában nem nagyon találsz még egy ilyet, amivel egy tank benzint (300 km) egy seggel ki lehet motorozni, mazochizmus nélkül. Több tanknyit egymás után még nem próbáltam!
Szerintem olyan a formája, amit minél többet nézem annál jobban tetszik, tehát nem lehet megunni.
Nem... a 600 nem GSXR blokk, inkább hasonlít a korabeli GSF blokkhoz.
Mindegy, nincs jelentőssége... jó az .
Egyetértek az előttem szólókkal, így csak pár apróságot fűznék hozzá.

Ha jól tudom a 600 GSXR blokkal, a 400 pedig Bandit blokkal szerelt,
a Suzukinak pedig csak az a két motorja a leg kelendőbb és híresebb...
(Legalább is akkoriban volt... Cáfoljatok meg ha a 600 nem GSXR,
de nekem a szerelő ezt mondta.)

Engem mindenki le akart beszélni az RF-ről, a 400-ról meg pláne.
Nekem ez kellett, ilyet akartam, hát megvettem.
Voltak pillanatok amikor legszívesebben eladtam volna, de
mostmár semmi pénzért nem tenném, ez tőlem (vagy velem)
megy a bontóba.
Véleményem 600-ról.
Ugyan az mint Gejzárnak:
Megy.

Én teljesen kezdőnek nem ajánlom mert 100pacis és viszonylag nehéz motor. Városban szerintem emiatt jobb a 400-as.
Teli idomos motor, tehát nagyon sérülékeny.
2-személlyel is jól megy. De egy személlyel jobban
100paripa jó lenne ha 120 volna, meg a nyomaték is lehetne több...
de így is végre 234km/h megy állítólag de én ezt nem tudhatom mert nem szoktam gyorsan menni főleg mostanában.... Ezt is csak hallottam egy sráctól akinek a haverja látta hogy beszélnek róla.....
/ ja a 234Km/h ---óra szerint, állítólag. De lehet hogy csalt neki és csak 180 volt.../
Fogyasztás nálam átlag 6-6,5L volt.
Nekem idáig bevált a gép...
A lényeg ki kell fogni, mert nem mai "darabok"....!
Tavaly sokat agyaltam rajta, hogy lecserélem egy 2000-1es VFR-800ra de a nagy árkülönbség ....hát szerintem /bocs a hondásoktól/ annyival nem jobb.
Tehát marad a 600 remélem jó sokáig!
Üdv.

Caspergirl
Az adatlapodat kitölthetnéd /nagyjából/+ dobhatnál 1-2 képet/Pl.:előző motorjaid/ .
Köszi.

Az elkövetkező találkozókra természetesen minden RF tulajdonost várunk! /Egyelőre az időpontokat és helyet korai még megbeszélni és megszavazni.../

Persze vannak vidékiek is, de reméljük majd velük is összefutunk 1-3-4-2 túra alkalmával!
Szia!

Csak hogy kezdjem a sort: első motorom, egy mondhatni teljes szezon után azt kell mondanom, hogy nagyon jó választás az RF, ha:

- mindenes motort szeretnél. Ezzel lehet sportosan is közlekedni, de hosszú túrákon is kényelmes.

- túrázáshoz és "emberi utasszállításhoz" is passzoló motort szeretnél, mert megvannak rajta gyárilag a praktikus kiegészítők (csomagrögzítő, kapaszkodók)

- bár én a kisebb kategóriáról tudok nyilatkozni, de: 400-asok között olyan felső-közép kategória, mivel vannak sokkal gyengébbek is, meg van erősebb is (utóbbi viszont inkább sportmotor). 600ccm esetében is hasonló a helyzet ahogy látom: nem a legkihegyezettebb motor, de azért van benne kraft bőséggel. Mivel nem határra húzott, arányaiban szerintem kevésbé szervízigényes, mint azok.

- normálisan fogyasztó motort szeretnél. Legalábbis egy karbantartott példány 4-5-6-7 lityóval elfutkározik és akkor nagyjából az 50-el poroszkálás és a hegymenetben-nyélgázon helyzetek között mért értékeket említettem (600ccm esetében talán 8 is van az a hét)

- szép motort szeretnél.

Műszakibb kérdésekben illetve 600-asokról majd nyilatkoznak a hozzáértőbbek. Meg az úgy általában a tapasztaltabbak.

De hogy ne tűnjek elfogultnak: egy dolog van az RF-eknél, ami negatívum (is). Elég egyedi motorok, nem annyira tömegmotor, mint mondjuk az SV-k. Ez jó, mert - a szerintem nagyon időtálló, sportos formáját - még ma is megfordulnak utána. Ugyanakkor rossz, mert sérülés esetén kicsit nehéz beszerezni bizonyos idomokat, elemeket. Nem horror, de azért messze nem olyan, mint egy Simsonhoz alkatrészt találni. Ezzel számolni kell.

Remélem segítettem kicsit.
Sziasztok!
Szeretnék új belépőként érdeklődni a Suzuki rf után. kinek mi a véleménye tapasztalata a mociról.
Én mint "kezdő" motoros jövőhónapban szeretnék venni egy rf600-ast.

A véleményeket tapapsztalatokat előre is köszönöm!
ez én voltam....
3 rugó körül Biatorbágyon megcsinálják vagy valamivel drágábban Bp.-n a Reno udvarban.
Szevasztok! Nekem is tetszik a találkozós ötlet, csak az a kédés, hogy hogy lesz zsetonom, de ha minden RFesnek nyitott a találkozó, mindent bevetek, hogy összejöjjön! Üdv!
Ebben sztem én is részt kell hogy vegyek
Amúgy tudja valaki, mennyi egy kuplung-bovden a 600-as röfihez?
Az enyém kicsit kiszálasodott, és kellene egy új, lehetőleg nem horror áron.
Nekiláttam én is a karbantartásnak.
Asszem idén csak tavasszal indítok, nem járatom közbe egyszer sem.
Kíváncsi vagyok hogyan indulnak majd a hengerek.
Ha nem este 6ra teszitek, én is odaérek.
Rám is számíthatsz ! :)