Pistabaaa^
Idén is akarok csinálni egy jobb kizárólag RF clubos videót veletek, de ezt veled és persze a többiekkel szeretném megbeszélni személyesen egy április körüli találkozón!
Kifejezetten Imitrikes-nak reagálnék a hozzászólására a VC működésével kapcsolatban!
Már jó múltkor is szóba került a téma, és amikor taglaltátok a 2-4szelep variációt, én már akkor is írtam, hogy én úgy tudom, hogy a szelepek nyitnak csak nagyobbakat!
Csak konkrétan a mechanizmust nem tudtam én sem...jó volt látni, és köszi, hogy betetted a video-linket!
Tanulságos volt...azért durva, hogy már a 90es évek elején a japók 2nyomaték(vagy lóerő)görbét tudtak belerakni egy blokkba! Nagyon jó video...hát ha még érteném is ;)
Szóval most már legalább a mechanikai részét is tudom a dolognak!
Egyébként utólag is BÚÉK minden Rf-esnek!
Jó szezonvárást(bár én most is gurulgatok 1-1 rövidet a jó időkben:)
Most hogy már tapossuk 3. évezredünk 10. évét el kellene kezdeni
fontolgatni az RF Klub talikat és túrákat.
Első körben kinek lenne kedve jönni a Március 15.-i motoroz..hu
évadnyitóra ? Részletek az oldalon megtalálhatóak.
Illetve lesz még egy várkeresős túra is, az is jópofa lehet klub
szinten, egyedül nem akkora lelkesedéssel vágnék bele.
Ennek is a részletei az oldalon, 48 óra a várak között vagy valami
ilyesmi címmel 2010.05.07-09 (48 órás móka).
Persze mehetünk akárhova máshova is....
No, gondolkodjatok rajta , végülis mindegy hol-mikor csak
motorozzunk.
A szerencse banknál a 2010-es számú számládra utaltam 365 nap szerencsét, egészségets jókedvet. Minden jót az elköltéséhez.
Kilóméterekben gazdag boldog új évet kívánok minden RF-es motorostársamnak.
Köszi a választ! Én magamnak csinálnám ha nem érzem biztosan h meg tudom csinálni akkor bele se kezdek . Ha van időd akkor légyszi írd meg h h csináltad. melczera@freemail.hu Én tuti h nem magyarázok majd h nem vagy szakszerű Módszeredről pedig hallgatok mint a sír
Szia RedOne! Kicsit részleteznéd h a szelepeket h sikerült becsiszolnod? Nagyjából ismerem a menetét de érdekelne h pontosan hogyan és mivel csináltad. Előre is köszi
Jaja, vettem is ma ilyen hirtelen-kék csizmát... 12 ropit megért a
régi lyukas helyett.
A vezérlés pedig felőlem akárhogyan is működhet, a lényeg hogy
működjön. A nagyobbik baj az, hogy emiatt 2 féle hézagoló lapka
kell, amiből az egyik fajta szabványos, a másikat meg egyelőre sehol
sem találtam. Cikkszám alapján még majd letelefonálom a motorradnál,
hátha lehet rendelni.
Ha nem akkor köszörülhetek...
Azt mondtam már, hogy a szelepeket letisztítás és becsiszolás
után leteszteltem benzinnel ? Tutifrankó lett. Egyáltalán nem
szivárog át a benzin a szelepeken. Az előtte lévő állapotot persze
hagyjuk, úgyhogy biztosan visszanyerek majd egy "kis" kompressziót.
Pistabaaa^
Idén is akarok csinálni egy jobb kizárólag RF clubos videót veletek, de ezt veled és persze a többiekkel szeretném megbeszélni személyesen egy április körüli találkozón!
1700 Ft darabja ! Kicsit kemény ára van .
Vicc, hogy a Prox a rugótányérba (alacsony fordulati) 330-400Ft között
mozog darabja, ez meg 1700... de hát nincs mit tenni...
Ez az első videom remélem tetszeni fog.
Egy kis kedv csináló a szezonra.
Ide kéne eljutni egyszer....
Kifejezetten Imitrikes-nak reagálnék a hozzászólására a VC működésével kapcsolatban!
Már jó múltkor is szóba került a téma, és amikor taglaltátok a 2-4szelep variációt, én már akkor is írtam, hogy én úgy tudom, hogy a szelepek nyitnak csak nagyobbakat!
Csak konkrétan a mechanizmust nem tudtam én sem...jó volt látni, és köszi, hogy betetted a video-linket!
Tanulságos volt...azért durva, hogy már a 90es évek elején a japók 2nyomaték(vagy lóerő)görbét tudtak belerakni egy blokkba! Nagyon jó video...hát ha még érteném is ;)
Szóval most már legalább a mechanikai részét is tudom a dolognak!
Egyébként utólag is BÚÉK minden Rf-esnek!
Jó szezonvárást(bár én most is gurulgatok 1-1 rövidet a jó időkben:)
Azt hiszem .
Most hogy már tapossuk 3. évezredünk 10. évét el kellene kezdeni
fontolgatni az RF Klub talikat és túrákat.
Első körben kinek lenne kedve jönni a Március 15.-i motoroz..hu
évadnyitóra ? Részletek az oldalon megtalálhatóak.
Illetve lesz még egy várkeresős túra is, az is jópofa lehet klub
szinten, egyedül nem akkora lelkesedéssel vágnék bele.
Ennek is a részletei az oldalon, 48 óra a várak között vagy valami
ilyesmi címmel 2010.05.07-09 (48 órás móka).
Persze mehetünk akárhova máshova is....
No, gondolkodjatok rajta , végülis mindegy hol-mikor csak
motorozzunk.
Kilóméterekben gazdag boldog új évet kívánok minden RF-es motorostársamnak.
olvashatják ezt szerelők és hozzáértők, így nem szeretnék vitát
meg kritikát.
Viszont ha adsz egy email címet szívesen leírom neked.
Magához a csiszoláshoz egyébként vannak kapható célszerszámok,
szelepülék maró, polírpaszta, célszerszám a szelep forgatásához...
Az RF legyen veletek.
régi lyukas helyett.
A vezérlés pedig felőlem akárhogyan is működhet, a lényeg hogy
működjön. A nagyobbik baj az, hogy emiatt 2 féle hézagoló lapka
kell, amiből az egyik fajta szabványos, a másikat meg egyelőre sehol
sem találtam. Cikkszám alapján még majd letelefonálom a motorradnál,
hátha lehet rendelni.
Ha nem akkor köszörülhetek...
Azt mondtam már, hogy a szelepeket letisztítás és becsiszolás
után leteszteltem benzinnel ? Tutifrankó lett. Egyáltalán nem
szivárog át a benzin a szelepeken. Az előtte lévő állapotot persze
hagyjuk, úgyhogy biztosan visszanyerek majd egy "kis" kompressziót.
Segitsetek kérlek, hogy a 300 mm-es féktárcsák beférnek e előre vagy csak 290mm-esek?
Megkezdődtek az akciók!
Minden nap más hihetetlen áron!