A KJNandiKaJetől vásárolt leflexelt sárvédőhöz nyomban beszereztem a megfelelő rendszámtartót is. Állítható, alumínium, indextartóval.
Homasita. Ugyan nem szokok itt vásárolni, de ez a cucc elég tűrhetően néz ki, és mindössze 3040 Ft volt. Akinek szüksége van ilyesmire, ajánlom. Majd teszek fel képet, hogy milyen lett a motoron.
Sajnos ez van. És ennél már csak rosszabb lesz. Ezért is művelődtem
egy kicsit E85 átállás témában.
Csak mivel még kevés kút van (de szaporodnak), ezért várok vele.
Igen, ez így van rendjén.
Mivel a helyére került a vezérlés, akár még meglepetést is okozhat -vigyázz vaddisznó lett!-.
REPSOL SINTETICO biztos jó lesz én csak az ár miatt teszek az enyémba most CASTROL power 1 GPSt -2100HUF http://www.motorolajbolt.hu/te... -.
Tömítésjavításnál a gumi alá rakjuk a papír csíkot, hogy megemelje a gumit és az tömítsen újra.
Tegnap Én is elővettem a SIMSONt, nem bírtam tovább.
Rf még pihen egy kicsit, műszerfal maradt egyellőre gyári piláccsal mert az üvegfesték nagyon elnyeli a fényt és nem látni miatta semmit. Narancssárga fólia van a számlapon amit leszedni megint csak nem tudok mert ha a peremezést megkezdem onnan párás lesz az óra folyamatosan. Majd nyáron veszek ledeket talán, majd meglátom.
Azért kíváncsian várom a tavaszi indítást, November közepe óta nem ment. Aksi bent van, 2hetente egyszer rákötöm a lemerített GPSt, aztán az aksitöltőt. De azért majd csak bikával mindenképp!
A kört 4-6 fokban tettem ma meg, teljes OLDALIDOMZAT NÉLKÜL.
Útvonal: Érd-Diósd-Budaörs-Törökbálint-Érd (kb. 40 perc alatt tankolással).
Ebben volt minden, emelkedő, lejtő, autópálya...
Max 9000-ig pörgettem (vezérlésteszt), és max 100-110-et mentem
vele. (Nem fogom még pörgetni egy ideig.)
Indítás szivatóval, kb. 3 fordulatra röfögött.
Elsőnek termosztátról:
Cirka 5 perc után beállt ! vízszintesre ! és úgymaradt
mint a cövek ! Vééééééééégreeee .
Erő: hát igazából míg be nem állt a mutató kicsit gyengécske volt,
érezni lehetett ahogy melegszik. Talán így hidegben még elviselne
egy kis naftát, DE melegen sehol nem éreztem lyukat !
Ami meglepett, hogy 3000-től már gyorsult magasabb fokozatban
is, nem szevedett. Mintha most alacsony fordulaton picit
erőteljesebb lenne.
(De nem így fogom használni, nem akarom meggyilkolni, része volt
a tesztnek.)
Hang: nagyon szép tiszta hangja lett, mintha másik dobot raktam
volna rá. Megszűnt egy csomó fura motorzaj, igaz jött helyette
sok másik . Hangilag kb. ez is olyan, mintha másik blokk lenne
benne, sokkal öblösebb, nem árasztja magából a "szét akarok esni" csörgést.
Végére olaj kontra váltó: hááááát, sokkal jobb ez a REPSOL...
Legalább is engem meggyőzött. Az eddigiekhez képest nagy élmény,
hogy pirosnál simán lepakolom és nem kell tornászni a karon.
A kör végén folyáscsekkolás volt, sehol nem találtam olajfolyást,
valahol a karburátor házak környékén szivárog enyhén a benya,
hát úgyfest nem tökéletesek a házi tömítések, de majd javítok
rajta.
Hab a tortán, hogy az első tesztutam teljesen hibátlanra sikerült.
Nem kellett hazatolnom .
Én holnap reggel 9 körül viszem a fiamat a Móriczra, utána be tudok ugrani hozzád, ha alkalmas. Esetleg délután, 5 után is, de ha nem muszáj ezt nem erőltetném.
Küldj egy mailt az istvanemeth_kukac_gmail_pont_com címre telefonszámmal, hogy egyeztetni tudjunk.
Hát őőő sorban; DT50,Aprillia tuareg 125, Cr250, Vor 530 ZZR1100, Drz400, XR400, Apr. Atlantic 500, Tl1000, Ktm 640lc4, Gsxr, asszem nem hagytam ki semmit!
Tl annyival furább, hogy nem kell forgatni!kb 2000-től akkorát tol mint állat!viszont hidegen hajlamos 1hnegerezni!Típushiba és a hátsó rotációs lengő egy kalap sz...Viszont a hang kárpótol!
Az is csak egy motor egyébként, ha először ésszel szoksz hozzá semmi gond úgy mint bármelyikkel...
ááá majd el feledtem, volt cbr600am is és 3 quadom ltz trx predator
Hát nagyjából ennyi volt a választék eddig! Ha nem kellett volna autót vennem nem 400at néznék hanem 600-at!De aki a kicsit nem becsüli... :))
Egy ismerősömnek van TL-je, ő is sokat küzdött az indításával... Mikor kipróbáltam, persze le is fulladtam vele 2-3 km után egy lámpánál...be kellett tolnom
Nekem az RF teljes szívatóval nulla gázhúzással elsőre elindul 1-2 sec. köszörülés után Üdv!
Na teljesen ugyan ezt csinálta a robogóm... tökre ugyanígy, csak
40 felett, ha tartósan haladtam egy gázon utána torpant.
Ilyenkor kicsit kevés a nafta neki, ahogy eggyel feljebb húztam a tűt
rögtön megszűnt a probléma és a hangja is erőteljesebb lett.
(Persze alapjárat és pici hangolás még kellett, de a lényeg ennyi volt.)
A szezon nálam jövőhéten kezdődik, muszáj tesztelnem a 15. túra
előtt. Látni akarom mit csinál hosszabb terhelésen.
Hát nem tudom mennyit fog enni de ha megáll 6nál az még belefér!Kárpótol érte a jó indulás :) Elég sok gondom volt az indítással a TL-en is és a gixer sem szeretett nagyon indulgatni..főlleg hidegbe nem!egyszer csúnyán ráfáztam épp Szloviba indultunk volna túrázni és mivel az akku akkor döglött meg(pedig előtte semmi jele nem volt, hogy szar) ottmaradtam a kútnál vele..Szóval nekem megnyugtató az indítás amit láttam belőlle!
Remélem minden rendben lesz vele..
Egyébként mi baj van a homasitával?
Homasita. Ugyan nem szokok itt vásárolni, de ez a cucc elég tűrhetően néz ki, és mindössze 3040 Ft volt. Akinek szüksége van ilyesmire, ajánlom. Majd teszek fel képet, hogy milyen lett a motoron.
egy kicsit E85 átállás témában.
Csak mivel még kevés kút van (de szaporodnak), ezért várok vele.
Pedig úgy mennyivel célravezetőbb .
A dobon van felírat?
De ha motoroztok figyeljetek a kátyúkra!
Megint emelik a benzin/gázolajat 6Ft-al.
Ez az egész egyre nevetségesebb
Vaterán találtam, talán érdekelheti valamelyikőtöket: Yoshimura
Ára 5000 ill. 2500 Ft.
Érdeklődni itt.
Mivel a helyére került a vezérlés, akár még meglepetést is okozhat -vigyázz vaddisznó lett!-.
REPSOL SINTETICO biztos jó lesz én csak az ár miatt teszek az enyémba most CASTROL power 1 GPSt -2100HUF http://www.motorolajbolt.hu/te... -.
Tömítésjavításnál a gumi alá rakjuk a papír csíkot, hogy megemelje a gumit és az tömítsen újra.
Tegnap Én is elővettem a SIMSONt, nem bírtam tovább.
Rf még pihen egy kicsit, műszerfal maradt egyellőre gyári piláccsal mert az üvegfesték nagyon elnyeli a fényt és nem látni miatta semmit. Narancssárga fólia van a számlapon amit leszedni megint csak nem tudok mert ha a peremezést megkezdem onnan párás lesz az óra folyamatosan. Majd nyáron veszek ledeket talán, majd meglátom.
Azért kíváncsian várom a tavaszi indítást, November közepe óta nem ment. Aksi bent van, 2hetente egyszer rákötöm a lemerített GPSt, aztán az aksitöltőt. De azért majd csak bikával mindenképp!
A kört 4-6 fokban tettem ma meg, teljes OLDALIDOMZAT NÉLKÜL.
Útvonal: Érd-Diósd-Budaörs-Törökbálint-Érd (kb. 40 perc alatt tankolással).
Ebben volt minden, emelkedő, lejtő, autópálya...
Max 9000-ig pörgettem (vezérlésteszt), és max 100-110-et mentem
vele. (Nem fogom még pörgetni egy ideig.)
Indítás szivatóval, kb. 3 fordulatra röfögött.
Elsőnek termosztátról:
Cirka 5 perc után beállt ! vízszintesre ! és úgymaradt
mint a cövek ! Vééééééééégreeee .
Erő: hát igazából míg be nem állt a mutató kicsit gyengécske volt,
érezni lehetett ahogy melegszik. Talán így hidegben még elviselne
egy kis naftát, DE melegen sehol nem éreztem lyukat !
Ami meglepett, hogy 3000-től már gyorsult magasabb fokozatban
is, nem szevedett. Mintha most alacsony fordulaton picit
erőteljesebb lenne.
(De nem így fogom használni, nem akarom meggyilkolni, része volt
a tesztnek.)
Hang: nagyon szép tiszta hangja lett, mintha másik dobot raktam
volna rá. Megszűnt egy csomó fura motorzaj, igaz jött helyette
sok másik . Hangilag kb. ez is olyan, mintha másik blokk lenne
benne, sokkal öblösebb, nem árasztja magából a "szét akarok esni" csörgést.
Végére olaj kontra váltó: hááááát, sokkal jobb ez a REPSOL...
Legalább is engem meggyőzött. Az eddigiekhez képest nagy élmény,
hogy pirosnál simán lepakolom és nem kell tornászni a karon.
A kör végén folyáscsekkolás volt, sehol nem találtam olajfolyást,
valahol a karburátor házak környékén szivárog enyhén a benya,
hát úgyfest nem tökéletesek a házi tömítések, de majd javítok
rajta.
Hab a tortán, hogy az első tesztutam teljesen hibátlanra sikerült.
Nem kellett hazatolnom .
Küldj egy mailt az istvanemeth_kukac_gmail_pont_com címre telefonszámmal, hogy egyeztetni tudjunk.
Hát őőő sorban; DT50,Aprillia tuareg 125, Cr250, Vor 530 ZZR1100, Drz400, XR400, Apr. Atlantic 500, Tl1000, Ktm 640lc4, Gsxr, asszem nem hagytam ki semmit!
Tl annyival furább, hogy nem kell forgatni!kb 2000-től akkorát tol mint állat!viszont hidegen hajlamos 1hnegerezni!Típushiba és a hátsó rotációs lengő egy kalap sz...Viszont a hang kárpótol!
Az is csak egy motor egyébként, ha először ésszel szoksz hozzá semmi gond úgy mint bármelyikkel...
ááá majd el feledtem, volt cbr600am is és 3 quadom ltz trx predator
Hát nagyjából ennyi volt a választék eddig! Ha nem kellett volna autót vennem nem 400at néznék hanem 600-at!De aki a kicsit nem becsüli... :))
Akkor jól értettem, hogy most a héten leszen Budapesten? A XI. kerben tudunk találkozni.
érdekel még a sárvédő, ha gondolod a napokban összefuthatnánk.
Nekem az RF teljes szívatóval nulla gázhúzással elsőre elindul 1-2 sec. köszörülés után Üdv!
Milyen sorrendben jöttek nálad a motorok? Sor4-ről ültél a TL-re, vagy mi volt azelőtt? Neked sok szokást igényelt egy ezres V2?
40 felett, ha tartósan haladtam egy gázon utána torpant.
Ilyenkor kicsit kevés a nafta neki, ahogy eggyel feljebb húztam a tűt
rögtön megszűnt a probléma és a hangja is erőteljesebb lett.
(Persze alapjárat és pici hangolás még kellett, de a lényeg ennyi volt.)
A szezon nálam jövőhéten kezdődik, muszáj tesztelnem a 15. túra
előtt. Látni akarom mit csinál hosszabb terhelésen.
Hát nem tudom mennyit fog enni de ha megáll 6nál az még belefér!Kárpótol érte a jó indulás :) Elég sok gondom volt az indítással a TL-en is és a gixer sem szeretett nagyon indulgatni..főlleg hidegbe nem!egyszer csúnyán ráfáztam épp Szloviba indultunk volna túrázni és mivel az akku akkor döglött meg(pedig előtte semmi jele nem volt, hogy szar) ottmaradtam a kútnál vele..Szóval nekem megnyugtató az indítás amit láttam belőlle!
Remélem minden rendben lesz vele..
Közeleg Március 14 akkorra tervezem a szezonkezdést.