Az egyik hengerem olajzabálásának oka megtalálódott .
Egyébként a szimeringek szinte mindegyike kezdett már
megkeményedni, a bal oldalon talán 2 jött le szakadás/repedés
nélkül a 8-ból.
Szerintem egyébként már ezek sem a gyáriak voltak, gyanús
nekem ez a zöld szín (az új Athena-k pont ilyenek).
A képen a szimeringet nem én nyomtam össze, így sült meg.
Hát dehogynem.
Na majd ha úgy alakul tavasszal és nem költözöl az ország másik végébe, lehet még megkereslek ezügyben. Hogy nem akarsz-é egy kicsit kirándulni...
Hát, nem éri meg?
Superzonban 70000 fölött lett volna!
Ami hibát eddig észrevettem, hogy az első rés amire ki lehet nyitni a plexit túl nagy. Plexi egyéltalán nem párásodik csak kis vízcseppek jelennek meg az orrom elött az alsó sávbam. Viszont a szemüvegem lassú tempónál bizony teljesen! Alsó szellőzés kevés bár 3 fokozatban nyitható, plexit kinyitva meg hideg van. Közben használat alatt még majd kitapasztalom és a BONCTEREMben közkincsé teszem mert még nincs róla bejegyzés.
150 környékén még zéró zajnövekedés van benne.
Megaztán az emberke vígabban húzza a gázt mert a kipufogóhang töredéke egy AGV GP-1hez képest.
És jól számolom, 32e környékén volt?
Mert tavasszal ha úgy jön össze pézs, akkor én is szeretnék valami halkabbat. Csupán ennyi bajom van a mostanival, hogy azért süvít rendesen ha olyan a tempó.
Miből gondolod, hogy rosszabb? Az enyém nem VC, de nem érzek hátrányt alacsony fordulaton miatta. Egy meghibásodási lehetőséggel kevesebb.
Sajnos idén elég későn kezdték meg a többiek az összeröffenéseket és már nem tudtam elmenni egyre se.
Ha még meg lesz nyáron, akkor én is ott leszek egy-kettőn és akkor odaállok akármelyik mellé vagy cserélhetünk.
Vagy ha nem sajnálják, a Rábaringen rendezett gyorsulási versenyekre be lehetett nevezni eddig amatőrként is 2-3ezresért.
Ha vagyunk négyen öten akkor érdemes lenne.
Ha vásárlás elött vagy akkor az enyémet se hagyd ki a számításból!
Az a gondja, hogy a 2. fokozat nem a teljes fordulatszám tartományban használható, mert magasabb fordulatokon kidobja, és aztán rögtön vissza is veszi, idegesítő, mert nem lehet szépen kigyorsítani és rángat, de nem vészesen.
Egész nyáron így mentem vele, kb 4000 km-t, már megszoktam, tehát annyira nem zavaró, de hiányzik nagyon az a kettes :)
Egyébként már nálam van egy jó váltó, csak át kell rakni...
Indy: Sajnos ez valóság, akármilyen tesztkörülmények között is nézzük, megtörténik nem egyszer...
Ezzel én is így vagyok volt már olyan RF-em amibe 75ezer volt de nagyon rendben volt a gép rendesen működött nem zörgött nem volt ki de lehet hogy nem az eredeti műszerfal volt rajta ez az első rf-ed?
Nemtudom.
Attól függ visszavettek-e belőle az előző tulajok, illetve hogy valaha
volt-e rajta cserélve komplett műszerfal...
Az hogy most mit mutat az semmit se számít, egyébként 47-nél áll.
Én vételnél meg se néztem a km állást addig ameddig a többi
szemmel látható dolog nem volt elfogadható.
Semennyivel nem rosszabb, egyszerűbb.
Szerintem ennél a 400-nál az a pár Nm nyomaték és pár tized liter
fogyasztáskülönbség értelmetlen... bár mint technológia a VC újabb,
és tényleg hatásos, ahogy azt más nagyobb motorknál jól ki is lehet
használni.
A kérdésed második felére: legyen jó műszaki állapotban,
akkor TÖKMINDEGY milyen a vezérlése.
(Ugyan ez fordítva is igaz.)
Egyébként a szimeringek szinte mindegyike kezdett már
megkeményedni, a bal oldalon talán 2 jött le szakadás/repedés
nélkül a 8-ból.
Szerintem egyébként már ezek sem a gyáriak voltak, gyanús
nekem ez a zöld szín (az új Athena-k pont ilyenek).
A képen a szimeringet nem én nyomtam össze, így sült meg.
Na majd ha úgy alakul tavasszal és nem költözöl az ország másik végébe, lehet még megkereslek ezügyben. Hogy nem akarsz-é egy kicsit kirándulni...
Superzonban 70000 fölött lett volna!
Ami hibát eddig észrevettem, hogy az első rés amire ki lehet nyitni a plexit túl nagy. Plexi egyéltalán nem párásodik csak kis vízcseppek jelennek meg az orrom elött az alsó sávbam. Viszont a szemüvegem lassú tempónál bizony teljesen! Alsó szellőzés kevés bár 3 fokozatban nyitható, plexit kinyitva meg hideg van. Közben használat alatt még majd kitapasztalom és a BONCTEREMben közkincsé teszem mert még nincs róla bejegyzés.
150 környékén még zéró zajnövekedés van benne.
Megaztán az emberke vígabban húzza a gázt mert a kipufogóhang töredéke egy AGV GP-1hez képest.
Mert tavasszal ha úgy jön össze pézs, akkor én is szeretnék valami halkabbat. Csupán ennyi bajom van a mostanival, hogy azért süvít rendesen ha olyan a tempó.
Nagyon király a cucc!
Az EXO-ban az air pump rész mit pumpál? A "pofazacskónál" lévő részt?
Nem mondtam, hogy nem valóság és nem is latolgattam, hogy nem történik meg!
Azért dobtam be ,mert RF. Ennyi
Jó társaság, és 2500 forint egész napra.
Sajnos idén elég későn kezdték meg a többiek az összeröffenéseket és már nem tudtam elmenni egyre se.
Ha még meg lesz nyáron, akkor én is ott leszek egy-kettőn és akkor odaállok akármelyik mellé vagy cserélhetünk.
Vagy ha nem sajnálják, a Rábaringen rendezett gyorsulási versenyekre be lehetett nevezni eddig amatőrként is 2-3ezresért.
Ha vagyunk négyen öten akkor érdemes lenne.
Ha vásárlás elött vagy akkor az enyémet se hagyd ki a számításból!
Egész nyáron így mentem vele, kb 4000 km-t, már megszoktam, tehát annyira nem zavaró, de hiányzik nagyon az a kettes :)
Egyébként már nálam van egy jó váltó, csak át kell rakni...
Indy: Sajnos ez valóság, akármilyen tesztkörülmények között is nézzük, megtörténik nem egyszer...
http://sportmotor.hu/motoros_v...
bár lehet, hogy már láttátok. Én most láttam először.
Attól függ visszavettek-e belőle az előző tulajok, illetve hogy valaha
volt-e rajta cserélve komplett műszerfal...
Az hogy most mit mutat az semmit se számít, egyébként 47-nél áll.
Én vételnél meg se néztem a km állást addig ameddig a többi
szemmel látható dolog nem volt elfogadható.
Szerintem ennél a 400-nál az a pár Nm nyomaték és pár tized liter
fogyasztáskülönbség értelmetlen... bár mint technológia a VC újabb,
és tényleg hatásos, ahogy azt más nagyobb motorknál jól ki is lehet
használni.
A kérdésed második felére: legyen jó műszaki állapotban,
akkor TÖKMINDEGY milyen a vezérlése.
(Ugyan ez fordítva is igaz.)
valószínűleg nem is állt volna meg szerencsétlen, de ezt nem
akartam megvárni...
Alkatrészt mindig ott vettem ahol a legolcsóbb volt, vagy ahol volt
egyáltalán. Motorrad, Pinkmotors, Bázismotor, Racsidepo, Vatera,
SKF.
megvettem . Motorostul egy éve mondhatni árában vettem.
Nem, ez 97-es változó vezérléses, de egyébként ez a része speciel
pont ugyan olyan mint a simáé.