Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, gyári 76 fokos 4+1 lyukas...

Startauto-hoz beviszed, mutatod hogy ilyen kell (82 vagy 88 fokos)
lyukak nélkül és adnak. Kicsit reszelni kell a termosztátházon majd,
de nem vészes.
Szia menyibe került a motor ez 1993as évjárat?
Sziasztok.
A lentebb emlitett termosztát-ügyben lenne egy kérdésem hozzátok. Kivettem a gépből a termosztátot, és azt találtam, hogy a belső részén, a szelepen, ami nyit vagy zár, van 4 luk, a külsőn a fix peremen van 1. Azt kérdezném, hogy nektek is ilyen van benne? Túl soknak találom zárt állapotban az átfolyás mértékét, és azt hiszem ezért nem akar felmelegedni rendesen a motor. Előre is köszi a válaszokat.
Nohát, készen lettek a karburátorok, le is teszteltem őket,
szerintem ennél jobban nem tudom beállítani a szinteket.

Röviden és tömören, egy fecskendő és egy ibrik segítségével egyenként
leeresztettem a karbikat és kimértem melyikből mennyi jött le.
Eredmények:
1. 43ml
2. 46ml
3. 47ml
4. 43ml

Ez durván számítva 3-4mm szintkülönbség közelített térfogat
modellel számítva.
Majd ha lesz időm megint, próbálok még rajta állítani, hátha
még jobban össze tudom őket hangolni.
A kopó alkatrészek nem típushibák szvsz.
Max. ha alulméretezett, de kétlem. Ha öreg motort veszel amit
használtak is (bár ilyet úgyse találsz mert mind "keveset futott"),
akkor azon esélyes, hogy a szimeringeket, csapágyakat cserélni
kell. Sőt...

Típushibának inkább olyat tudnék elképzelni ami egy típusra jellemző
rendellenesség, pl. RF-nél az alacsony üzemi hőmérséklet a kicsi
agyonlyuggatott termosztátok miatt, vagy a hidegre való kényessége.
Vagy a hátsó idomok tartófüleit, sok RF-en törik le magától, mégcsak
el se kell esni.
köszi szépen. Elsősorban a köbcenti alapján választottam 400-ast, mivel tavasszal jön a nagymotorvizsga. Aztán a következő a kinézet volt. Nos itt a ZXR volt a befutó, mivel mindenképp burkoltat szeretnék, és olyat amire jó ránézni, amit a kinézete alapján is lehet szeretni. lehet most sokan idiótának gondolnak de nekem ezek fontosak. Anno autót is így választottam. Az erő annyira nem kell hogy domináljon, szerintem egy RF is bőven elég egy kezdőnek.
A Kawa-nál az első telószimmeringet mondták, ami típushiba és kb ennyi. Persze öreg motorok ezek és a motorral való nem foglalkozás több hibát is okozhat. Olvastam az RF-ről, hogy a váltóval lehetnek gebaszok. Ezenkívül még mik?
Köszi mégegyszer!
A helyedben bőviteném a keretet: Kawa zxr, zzr, Suzuki rf, bandit, Yamaha fzr. Ezek azok a 400as motorok amikből a legtöbbet találni, ebből következtetve ezekhez alkatrész is van. Ha sportos kell akkor zxr, ha túrásabb akkor rf, zzr, ha klasszikus akkor bandit. Fzr-t nem ismerem, ránézésre túrásabbnak tűnik. A legerősebb a zxr, a többi ugyan annyi kb. Alkatrészt meg mindegyikhez lehet szerezni. Amikor én kerestem motort a zzr és a bandit jött be legjobban időt álló formája miatt. Van még pár 400as motor, vft, gsxr, cbr, de ezekből elég keveset látok a használt piacon, meg a forumozók között is, ezért feltételezem hogy alkatrész is kevesebb van -- drágább lehet hozzá minden. Hibái már vannak egy ilyen korú gépnek, komolyan meg kell nézni mit veszel, de az egy másik hozzászólás bővebb témája lenne.
Remélem semmi szentségtörést nem követek el azzal, hogy átnéztem ide a szomszédos ZXR 400-ról :) Nem tudom milyen a két motoros tulajok közötti hangulat :) Motorvásárlás előtt állok. Eddig a ZXR 400 volt a befutó, de tetszik a RF is. Ha adnátok egy kis felvilágosítást típushibákról, mikre kell figyelni, mi szokott tönkremenni, mi mennyibe kerül stb stb. Ez belpiacos motor volt? Illetve pár műszaki adat is jó lenne, egész az alapoktól, mert olvastam már mindenfélét, nektek jobban hiszek.
Egy igazi értékelést várok, őszintén, ahogy azt az említett másik fórumon a srácok már megtették. Szídtak amit lehet és kell, dícsérték amit lehet és kell.
Jó ide is, vagy jó a kiro4444@gmail.com-ra, hogy ne fárasszuk itt a régi tulajokat.
Melyik lenne jobb választás a két motor közül? Lehet hülye kérdés, de hátha valaki őszintén leírja ezt is, és a valódi okait is, hogy miért inkább ezt vagy azt választaná.
Előre is köszi!
Ja, ez tipushiba, magasabb fordulatszamnal jon elo, igencsak szivatja az embert :(
Köszi
Mindig tanul az ember valamit
Sok sikert és hosszú balesetmentes gurit a géphez!
Mint mondottam, nekem is volt piros motorom:
Első sisakom még 1987-ből a fekete-fehér képen.
Csak meg akartam osztani, hogy hogyan jártam! Még annyit, hogy a küső fém ház nem sérült, csak a kivétel következtében deformálódott el! Rövid telet, hosszú, forró nyarat mindenkinek!Üdv: Gyula
Szevaasztok RFesek! Bő egy hónapja én is boldog RF tulaj lettem. A gépezet olaszból lett behozva, egy ismerősöm intézte, de nála volt már egy ideje, viszont szerelő a fent említett személy és megbíztam benne maximálisan, hogy nem valami kókler gépen akar túladni. A gép97es de több évet állt (nem tudta megmondani, hogy miért) ennek köszönhetően 18000km volt benne(ez is olyan, hogy vagy elhiszem, vagy nem). Szal nevemre került, elhoztuk, ámde 2hét alatt, ahogy aktívabban használatba került, egy egész délutános motorozás után mikor megálltam kicsit pihizni, nem tekerte be az önindító a vasamat! Betoltam, hazamentem vele.Megmértük, nem volt töltés ! Gondoltunk, akksira, fesszab.-ra, generátorra. Kisebb utánnajárás után(autovillamossági szaki megkérdezése és tanácstalanságának meghallagtása után) visszavittem a komámhoz, akitől vettem.Ő is csak a töltéshiányt tudta diagnosztizálni, otthagytam, hogy szétszedhesse, fesszabmérést végezzen, megkeresse a hibát. A hiba végül a következő lett: A generátor meghajtása egy szilen-blokkhoz hasonló szerkezeten keresztül történik(ahogy elmonta, mert én nem voltam jelen). Belső bordázású hüvely összesütve egy réteg gumival, ami kívülről is össze van sütve egy fém házzal-fotón mutatom! Ez a drágalátos gumidarabb elöregedett és megforgott a cucc, minek következtében 1,5volt feszültség jött fel a generátortól ami ugye a semmivel egyenlő! Innen már csak alkatrészrendelés + várakozás, +összeszerelés volt hátra. És 2 hét alatt ismét hibátlanul működik!
Mivel feltételezem nagyon passzentos volt ami ugye funkcionálisan jó dolog, valaminek igazodnia kell a fel és levételnél.
Mert egyébként látszik rajta hogy meg volt vigyázva.
Szakirodalom szerint egy bukó kifutási ideje 3 év, ami a héjszerkezet elöregedéséből adódik, de mi ezt nem nagyon tudjuk betartani ilyen árak mellett.
Végre befejeztem a hengerfej lepucolását.
Ezután egyenként kiszedem a szelepeket, szimeringet cserélek és
összepolírozom a szelepeket az ülékkel.

Egyébként vettem dudát is a régi szakadt helyére, homasitában
1e-ért. 100dB, 12V 1.5A, d66mm.
Így járt az AGV. Nemtudom, lehet ezen segíteni?
Idehaza közel háromszor ennyi lett volna.
http://www.superzone.hu/

A grazi üzletbe voltam ami 100km tőlem Pest viszont 250.
Érdemes kiugrani a bécsi áruházukba ha venni kell valamit.
http://www.google.hu/search?q=...
Kaposváron barátnőm lakik, szóval igen, néha járok, de mostanában sajnos csak kocsival... Múlt hétvégén volt disznó vágás :) nagy móka volt ;)
Szerintem tavasszal motorral majd meglátogatlak! ;)
Még nincs kicserélve, de megvan az alkatrész... tavasszal (február) megcsináltatom... idén már nem akartam.
Szezonra kész lesz! :)
Nekem is volt ismerősöm, aki autó felnit állt neki polírozni. Mindene megvolt hozzá, a türelmet kivéve. Na meg mivel első próbálkozása volt, a szakértelemben is volt hiány kicsit. Láttam milyen lett. Hát. Le is cserélte a felniket. =)

Pedig az "csak" autó fella volt, így elég lett volna a látható oldalát megcsinálni. Itt meg "3D-ben" kéne, még ha csak 3 küllőt is...

Na mind1, ha találok jót, jó áron, inkább szakira bízom.
sziasztok
Halkan kérdezném: akadna valakinek jó minőségű fejidom elfekvőben, amin túladna ?
Biztos hogy 200-13000-t akartál írni. én a 2000-t a 900-ason sem nagyon erőltetem, inkább 3000-től. tény hogy elmegy 2000-es sőt 1500-as fordulaton, de akkor a láncot erősen megcsattogtatja, különösen ha felmerül bennem a gázadás gondolata. Ilyenkor eszemb jut azonnal hogy a vezérműláncra is ilyen hatással lehet, ami cseréjét 3 éve sumákolom el.

Kaposváron jársz még? rám tekinthetnél egyszer!
Én saját magam políroztam az Mz alkatrészeit.Egy nagyteljesítményű villanymotor,filckorong,paszta,és sok türelem kell hozzá.Kitartással egész szépre lehet megcsinálni,feltéve ha nincs öszeverve,karmolva az adott darab,mert akkor sok a szenvedés vele.
Amúgy ritka dzsuvás egy meló
Csak a króm meg nagyon macera azt mondják. Ha sérül, akkor gáz, igényesebb, drágább, stb.

Igen, a sima hármason. De fain a minősége meg a forgalom sem gázos.