Hm, akkor az említettekből fogok nézni majd asszem...
Ha már krómozás: engem polírozás érdekelne. Felni.
Láttam már sok hirdetést, 10e körültől indulnak a 17-es felnik / darab, de ha esetleg valakinek van jól bejáratott helye...
Ú, köszönöm a linkeket. Én is néztem már itt párat, meg terveztem is, hogy majd. Csak most költségminimalizálás van, szóval a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldásra gondoltam. Shtoweenak meg valami hasonló van ha jól emlékszem.
Ma kipróbáltam a bukót
képeket csinálok majd az evolúcióról és akkor fölpakolom kommentárral.
Előre csak annyit, hogy annyi szélzaj van bent mint mikor
az AGV GP1-en füldugót használtam hosszú úton.
Itt a fotók oldalon van 2 emberke akik saját üléskészítéseit fölrakják képeken.
Keresd meg őket, zselés betétet is tudnak pakolni a cuccba, nameg emblémát vagy akármit hímezni rá.
Azért nem szedtem ki, mert így könnyebb szerelni.
Minden ami a problémáimat okozhatja az így tökéletesen szerelhető.
Egyébként haladok a hengerfejjel is, jelenleg a jobb oldali hengerek
"fejeit" már szépen koromtalanítottam, a szívó szelepek nagyon
keményen kormosak, hát olyan 0.5mm vastagságú koromréteg
alatt lapulnak a szeleptányérok. (A képen a kormosak már
túl vannak egy brigeciol-os mosáson, alapból fekete volt minden)
Kérdés: jól emlékszek, neked lett megcsinálva az ülés olyan fain anyaggal, ami nem csúszkál? Meg párnázva is lett asszem.
Igazából nekem a párnázás nem fontos - vagyis magasabban nem szeretnék ülni ez tuti, de ha van értelme így is "átszivacsoztatni" -- kényelmesebb tudna lenni ugyanakkora ülésmagasságnál, akkor talán. Utasét viszont lehet, hogy jó lenne, csak nem akarom, hogy hülyén nézzen ki, hogy hátul valami fotel, ami tök vízszintes, az első meg kis gyári.
Szóval ha az "anyagcsere" ( ) a problémát, akkor jó.
Szóval ha te vagy akire én gondolok: ezt hol és mennyiért? Vagy mondjuk az anyagot hol tudnám beszerezni, mert gondolom áthúzni át tudják bárhol (akár én is otthon ha ügyi vagyok).
Ha érdeklődsz a típus és a véleményünk iránt, olvasd végig a fórumot, általában mindenkinek más tapasztalata van a gépével kapcsolatban, de abban megegyezünk, hogy szeretjük nagyon ;)
Vannak jó/rossz tapasztalatok, de mindent meg lehet oldani :)
Azért röviden a kérdéseidre:
Jellegzetes hibák? Nem tudom, kb minden el tud romlani egy 15 éves szerkezetnél, tény, hogy oda kell figyelni rá, és akkor jól bírja :)
Alkatrész: kb mindent be lehet szerezni bontókból, de pl idomokat (után)gyártanak is pár helyen. Árak: abszolút eladó függő...
Menetteljesítmény: Az MZ után durván jó lesz :) Aztán könnyen megszokható, de mégsem egy 250-es és nem is 600-as...
Fordulatszámtartomány: őőő ? 2000-13000
Fogyasztás: 5-5,5-6 (5-nél kevesebb az nagyon ritka)
Kényelem: én kibírtam rajta 1 nap alatt 550 km-t is, persze voltak megállások, de van aki 100 km után elfárad... szerintem ez is motorozásfüggő, ha sokat ülsz rajta "hozzáerősödsz" tovább bírod :)
Helykínálat: 2 személlyel is nekem OK, kicsit zavaró, hogy a hátsó utas az elsőre tud csúszni a lejtős ülés miatt, de ezt is meg lehet szokni, vagy meg is lehet csinálni, hogy ne legyen olyan lejtős...
Hozzátenném, hogy nekem ez az első motorom, és 2 szezont mentem eddig vele, de sajna km-ben ez csak 10.000-t jelent...
Remélem segítettem :)
Hali mindenkinek!
400-as Rf-el kapcsolatban szeretnék tájékozódni kicsit.Eddig jókat hallottam,olvastam róla,de inkább egy tulaj véleményére vagyok kíváncsi. Milyen jellegzetes hibái vannak(tipushibák),alkatrész ellátás és árak, menetteljesítmény,használható fordulatszám tartomány,fogyasztás természetesen normál használat melett , kényelem,helykínálat, stb...
Ez nem biztos, hogy az AGV silánysága, én egy BMW System 4-t rongyoltam le három év alatt igaz az elmúlt két év alatt 30 ezret mentem csak az Africaval és a vége ( a sisaké) az lett hogy földhöz vertem, de a belseje is a végét járta, és a karc és páramentes plexin már alig láttam ki olyan 'karcmentes' volt ( esőkesztyűben nem kell törölgetni )
Tényleg vannak szép ösvények, jövőre meg talán már az út is kész lesz.
Na meg majd tavasszal én is szervíz, a kormolás és benzinszag megszüntetése illetve pár csinosítási ötlet van már, nyárra remélem véghez tudom vinni mindet.
Jól mutat ha tiszta.
Te a régi 3-on szoktál haza menni?