Tegnap szivatós napom volt, 4 órába telt beindítani a motort...
Az Istennek sem akart elindulni, folyton beköpte a gyertyákat is és
már mindent végigjátszottam nem láttam a pipától mikor végre kiderült,
hogy a gázvisszahúzó bowdenem laza volt, a gázbowden meg szorult
és végig kis gázzal próbáltam indítani...
Aztán ki- és ráncbaszedtem a bowdeneket most megint pöpec...
Hihetetlen, hogy egy kis malőr mennyi bosszúságot tud okozni.
Közben megjavítottam a gombát...
Miután lehiggadtam az ijedtségből levakartam a tetejéről a gyanta
borítást, kézi köszörűvel szépen letisztítottam, ráforrasztottam a
pozitív eret direktben és lekentem műgyantával.
Van egy kis gáz nálam, kellene segítség... A víz hőgombának letört
a saru csatlakozója (eddig is kontakthibás volt, hát most rájöttem
miért). Nem tudod véletlen, hogy honnan lehet szerezni ilyen hőgombát?
Csak a 600-as manuáljából tudtam kinézni az értékeit, de még
azt se tudom honnan lehetne szerezni, mert nincs cikkszám.
Nekem is kell vennem rendszámtábla keretet, a mostanit fejjel lefele
rakták fel, és a rögzítő klipszek kikoptak emiatt és félek hogy elhagyom...
Amúgy sikerült szereznem 4.3mm-es féktárcsákat és egy hátsó ülést
is amin rajta van a gyári kapaszkodó szalag és hibátlan a műbőr.
Ha megyek hozzás kielemezhetjük ezt a rendszámtartó kérdést is.
már gondolkodtam, hogy levágom a sárvédő végét, de szeretem, ha visszaállítható a gyári állapot. Ez a levágott darab meg jó lehet próbálkozni.
Rendszámtábla tartó.
Igényes, eloxálva. Bár ez nem állítható. Ha jól tom Louisnál, vagy akár "szeretett" boltunkban alias Homasita is kapható.
Bár én azért lehajtogattam magamnak.
Ha nálad van a 900-as RF, nézd már meg nekem légyszi hogy jó-e rá a 600-as kipuffja, mert lehet hogy másnak meg kellene a gyári kipuffom a 900-asára.
Köszke.
Igen ahogy a képen is látszik eléggé le van vágva a gyári indextartó fölött, de ha megnézed, ahol nekem a túradoboz tartó van, egyszintben a rendszámtartóval, oda az indexet fel lehet sztem fogatni, még 2 kis furat is van rajta.
Néztem hozzá utángyártott undetrayt, de nem volt meggyőző. A hírdető nem tudta megmondani, hogy a 900-asé jó lesz-e a hatszázasra. (Mondjuk ezt Indynél le tudom ellenőrizni, mert ott áll nála az enyém is meg az eladó 900-as is.)
Szóval ha nem találok másikat, lehet, hogy elvinném kísérletezni, csak az indexekkel kell kezdeni valamit...
Ez a gép nem semmi. Volt ideje a srácnak....
Talán egy kicsit túlzás... Tiszta Amerika
Tegnap szivatós napom volt, 4 órába telt beindítani a motort...
Az Istennek sem akart elindulni, folyton beköpte a gyertyákat is és
már mindent végigjátszottam nem láttam a pipától mikor végre kiderült,
hogy a gázvisszahúzó bowdenem laza volt, a gázbowden meg szorult
és végig kis gázzal próbáltam indítani...
Aztán ki- és ráncbaszedtem a bowdeneket most megint pöpec...
Hihetetlen, hogy egy kis malőr mennyi bosszúságot tud okozni.
Nem tudtam volna neked árat mondani. Előbb felhívtam volna pár bontós ismerőst. Biztos lett volna.
Miután lehiggadtam az ijedtségből levakartam a tetejéről a gyanta
borítást, kézi köszörűvel szépen letisztítottam, ráforrasztottam a
pozitív eret direktben és lekentem műgyantával.
Úgyhogy ez is megoldva .
Nemtudom, hogy ez jó ár-e de ennél olcsóbban ennél jobb használtat
én nem találtam...
Van egy kis gáz nálam, kellene segítség... A víz hőgombának letört
a saru csatlakozója (eddig is kontakthibás volt, hát most rájöttem
miért). Nem tudod véletlen, hogy honnan lehet szerezni ilyen hőgombát?
Csak a 600-as manuáljából tudtam kinézni az értékeit, de még
azt se tudom honnan lehetne szerezni, mert nincs cikkszám.
rakták fel, és a rögzítő klipszek kikoptak emiatt és félek hogy elhagyom...
Amúgy sikerült szereznem 4.3mm-es féktárcsákat és egy hátsó ülést
is amin rajta van a gyári kapaszkodó szalag és hibátlan a műbőr.
már gondolkodtam, hogy levágom a sárvédő végét, de szeretem, ha visszaállítható a gyári állapot. Ez a levágott darab meg jó lehet próbálkozni.
De ilyen fos időben gondolom nektek sem annyira nagggyon sürgős.
Köszi. Telóval már foglalkoztál? Szeretném a szárat egy kicsivel beljebb engedni, mint volt, ha már úgyis kint van, gondoltam itt az alkalom.
Rendszámtábla tartó.
Igényes, eloxálva. Bár ez nem állítható. Ha jól tom Louisnál, vagy akár "szeretett" boltunkban alias Homasita is kapható.
Bár én azért lehajtogattam magamnak.
Köszke.
Néztem hozzá utángyártott undetrayt, de nem volt meggyőző. A hírdető nem tudta megmondani, hogy a 900-asé jó lesz-e a hatszázasra. (Mondjuk ezt Indynél le tudom ellenőrizni, mert ott áll nála az enyém is meg az eladó 900-as is.)
Szóval ha nem találok másikat, lehet, hogy elvinném kísérletezni, csak az indexekkel kell kezdeni valamit...
Rég írtam már, de tegnap utolértelek titeket az olvasásban.
Majd estefelé kommentelek egy hosszabbat, most meg csak ezért ugrottam be:
Pimp my RF
Kössz a képeket
Sztem meg tom oldani
Nem tudom hogy jó-e a 900-asra, nekem 600 on volt.
Még annyi ahogy a képen is látszik hogy tőből le van flexelve.
Nem tudom hogy ez gond-e?
Tükrök vannak az IMETnél jó áron.
Én hosszabb szárúra cserélném a gyárit ha mindeképp vennem kéne.
http://www.imet.hu/index.php?c...
+irányjelző.