Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen nem villog a háttér, de a kék szín megtetszett a fényképed után.

http://www.morepowertuning.hu/...

nem is kell vacakolni csak kimérni a polaritást.

http://www.morepowertuning.hu/...
Vagy ha ez más méret, akkor keresek másikat.

A tiétekhez is van simán csereszabatos darab sok színben.

http://www.morepowertuning.hu/...
Hát igen... ahogy nézem itt tényleg csak manyákolni lehetne...

Viszont ez a 600Ft/db ár már elég jó !
Régebben 1500Ft-okért láttam rizsszemizzó "foglalatos" ledet.
(Bár számomra még ez is érthetetlen, dehát ez van sajnos.)

Azthiszem még ami nekem bejön idénre az az lesz amit Pistabá
mondott, hogy lecserélgetem az izzókat ledes beépíthetőre,
pont az általa is említett villogás effektus miatt.
http://www.morepowertuning.hu/...

Itt megoldásra lelek ha minden igaz.
Most már biztos festek!
Itt bizony még dugogatás volt.
De még utánanézek hátha létezik festett izzó ekkorában.
Üdv
Köszönöm a hasznos infókat mindenkinek.
Remélem ezekből már sikerül megoldanom a problémát.
Köszi mégegyszer.
Kösz. Lehet csak izzótfestek. Majd még meglátom.
Vagy ezen helyek valamelyikéről letöltheted az egészet.

http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm


http://www.manualedereparatie.info/categorii

http://www.blackberas.ru

http://www.repairmanualc
lub.com

http://www.athena-ad.com/

http://www.motor
osok.hu/szervizkonyvek/?sid=6f3ebe5a9cbaa629d354ae6a18a8
bece

http://service.tanga-moteurs.com

http://www.m
otocikli.com/

http://www.repairmanualclub.com/motoman
uals/

http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/suzuki/?
cmd=showtopic&id=453&p=38

http://www.servicemanual.hu
/subcat_suzuki.htm
Ja, egyébként ott írtam is, hogy 5mm-es fehér ledek és tényleg
mert ugyan akkora ellenállások vannak ott még...
Ha jól emlékszem vagy 560-as vagy 620-as 0,25W ellenállások voltak, de
nem volt szép mert a rideg fehér fakította a visszajelzőket.
Röviden ennyi van a 600 manualjában.
Hali ICEMAN Én innen szedtem le, de nekem csak mozilla firefox-szal engedte letölteni!
http://www.carlsalter.com/

itt pedig a lap alsó 2/3adánál van, hogy free motorcycle service and repair manual for download...
itt kiválaszthatod a motorodnak megfelelőt! Pá
Hogy ott pontosan milyen ledek vannak bent, azt nem tudom, mivel
húszmillió féle LED van ezért érdemes az adatokat az elektronikai
boltban megkérdezni, ahol megveszi az ember.

Általában a szuperfényű kékek nyitó feszültsége 3-3.8V között van,
az 5mm-es LED-ek hajtóárama 20mA, a 8-asoké pedig 30mA.
A generátor feszültségre számoltam 14V-ot.

Nekem az órák mögött 8-as kékek vannak 520Ohm-os ellenállásal.
A jelzőlámpák mögött színes 5mm-esek (olyan színű mint a búra).
Nem emlékszem mekkora ellenállásokat raktam be, mert színhez
mértem mindegyiknek más a nyitó feszültsége, kiméregettem őket
multiméterrel, és hozzáigazítottam az ellenállást.
Amire még figyelni kell, hogy az ellenállás el is tudja disszipálni azt
a teljesítményt ami felesleges, vagyis hogy az ellenállásnak a
teljesítménye is fontos, legalább 0.25W-os kell, de ez minimum.
A használatiban gyönyörűen leírja, hogy hogyan kell, sajnos most
nem vagyok otthon, de ha google-ben keresgélsz úgy, hogy:
"RF 600 service manual download" vagy "GSF 400 service manual"
tuti előbb-utóbb rátalálsz. PDF formátumban keresd.

Le van írva, hogyan-meddig kell tölteni és mivel, mire kell figyelni
a szimering cserénél stb. Én most csak arra emlékszem, hogy a
teleszkópszár végén bent a telóban van egy teflonos hasított
henger, arra külön figyelni kell, nem szabad megsérteni a teflont a
hengerpaláston. Illetve kell egy célszerszám hozzá, amivel rá
tudsz fogni összerakásnál belülről az agy felöli végen lévő csavarra.
Máskülönben csak szétszedni tudod, összerakni nem, vagy csak
nagyon nehezen.
Vagy valaki aki esetleg csinált már ilyet akkor leirná hogy mégis hogy is kellene,mert nem akarom elcseszni a telómat.
Szervizbe meg nem akarom vinni mer kb 10 e ft-ba is kerül és ki tudja hogy csinálják meg,ezért én szeretném megcsinálni.
Sziasztok.
Valaki tudna segíteni abban,hogy honnan tudnék leszedni netről
szerelési útmutatót suzuki rf 400 vc első teleszkóp szimering cseréléséhez?
Itt milyen LEDek vannak mekkora ellenálással neked ami jó lett?
Elkapott a honvágy a nagy hóesésben.

Előszedtem a régi száguldozós DVDket (GR sorozat, SUPERBIKE extra DODOR főszerepével), egész délelőtt dübörögtek a hangfalak. Ahogy a fotel remeg a mélynyomótól az már egész emberi!
Aszem kaja után kicserélem a fordulatszámmérőben a kiégett izzót.
Talán kék üvegfestékkel én is megfestem őket, hogy ne legyen egyhangú. Vagy az alsót zöldre a felsőt pirosra? Majd meglátom.
Uraim és Hölgyeim.

Az ár lejjebb ment. A tulaj engedett. A motor még mindig nálam tekinthető meg, mert itt van tároláson.

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Eccercsak összeírom a tapasztalataimat ha érdekel valakit
Ha nem akkor is
Rf900
87532Km.
Nálam:2év/28000km
Eddig 2 külömböző elsőgumma és 4 hátsó
NGK=szar
Oil:Fusch Silc.
Castrol=
Stb.....,
Hello

Ha valakinek van videója vagy esetleg tudja hogy hogy kell szétszedni az első teleszkópot rf 400 as gépen akkor légyszi küldje el az infót előre is köszi
Hello
Nem, a Mazda nem az enyém, hanem egyik barátomé.
61 Laci
kanyarban instabil? Ezt bővebben létszíves...
Ha engem kérdezel nem érdemes.
Nekem gyári a karbi és indul szépen.
Ha megnézitek a GSF 400-as manualját, abból exportáltak európa
egyes országaiba, és csak az átmeneti csavaron állítanak, fúvóka
különbség nincs. Pedig van különbség klímában európa déli és északi
része között is.
luckyzoli



MV nyilván jobban megy mint az RF.
Más kategória.
Éppen ezért inkább az R1 fórumot látogasd. Bár ott valószínű fordítva lenne a helyzet...
Már nálam vannak, csak most dobtam képet. Ennyi.

Nem kapkodom, de sz.tem valamelyik este kicserélem a betéteket és összedobom rá a csövezést, fittingeket.
A gépműhely még kb. két hét. Mint mondottam elutazott a srác.
Légy nyugodt én is várom már!
Ravenfefe
Tényleg nagyon szép a motorod
Különösen az ülése tetszett. Láttam már néhány újrahúzott ülést, de a tiéd igazán jól mutat, és ami még fontosabb, gondolom jobban is tart, mint a gyári.
Bár a 600-asé más (2 darabból áll), de én mindig rácsusszanok a tankra hosszabb úton.