Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...

Nekem így indul pár hét után, (legalábbis idén újév napján ) amíg el nem éri a 2500 fordulatot addig nem lehet gázt húzni mert elcsuklik. Csak utána lassan pöckölgetem vissza a szivatót is, hogy 2000 környékén forogjon.
Előfordult, hogy többször kellett indítózni mert a benzínpumpám csak akkor pumpál mikor forog a főtengely. Vagyis először tele kell nyomni önindítóval karbikat.

RedOne szorgalmasan fotózz és töltögesd a képeket, szerintem mindenki kíváncsi hogyan kell csinálni javítani a különböző hibákat.
Hello Pistabaa!

Ne ijedj meg tőle...tavaly én is így voltam(szintúgy első nagymotoros téli pihenő)!

Már néztem mindent én is, mert gyertyatakarítás után sem indult....no egy nagyon hozzáértő szaki kioktatott a témában! A gyertyát töröld meg, majd égesd jól ki(gáztűzhely, 1perc/gyertya)! Utána járasd meg a motort(kiköpi a felgyülemlett felesleget), és nem árt rátölteni az akksira sem(gondolom mindenki szenvedteti egy kicsit az indítással, míg eljut idáig :))

Ha ezeket megcsinálod, és jó a mocid, tutira indulni fog...tök simán!

Eleinte én is megijedtem ettől, de ma már rutinfeladat koratavasszal/ősszel....főleg hogy 9es NGK van benne...:)

Üdv nektek!
Hú gyerekek, rendesen benne vagytok a sűrűjében!

De marha kíváncsi leszek RedOne gépére tavasszal. Mert amit művelsz az nem emberi.

Főleg a kormolás-nokormolás, mert nekem most ez a "fő problémám", legalábbis másról nem tudok.

És akkor az én kis sikertörténetem: mivel első motor, első téli álom, stb. stb., amikor 2 hete próbáltam beindítani, nagyon nem akarta az igazat. Nagy nehezen beindult, de le is fulladt magától. Gázra főleg. Sziszegett, fura volt. Én úgy voltam vele, hogy tavasszal ezt tréleren kell szervizbe vinni...

Pedig 2 hetente be akartam indítgatni, egyesek szerint nem árt neki. Pénteken most oda lett téve töltőre. Máig rajta volt, délután pár próba után beröffent és szépen be is tudott melegedni!

Lehet ez csak nekem nagy szám, de tényleg úgy éreztem, hogy nem sok esélye van megjavulni / beindulni. Tévedtem.

Szép hetet nektek!
Hmmm.... hát én úgy szoktam, hogy berakom valami szöveg
szerkesztőbe (Word, Openoffice), aztán egy PDF nyomtató programmal
(PrimoPDF) "kinyomtatom" a szöveges dokumentumot PDF-be,
az összes oldalt. Tulajdonképpen ez egy virtuális nyomtatás,
csak PDF a végeredmény nem A4.
De biztos nem ez a tökéletes megoldás, csak ez ingyenes .

Oké, amit csak lehet dokumentálni fogok és felrakom
ide is.
JPEG képeket tartalmazó mappából hogy csinálhatok pdf cuccot?
Fotózz mindent!

Aztán told ide föl.
kÉPEM AZ NINCS mert nem kellett még.
Ha neked egyértelmű a jelölés akkor semmi probléma!
Hajrá!
Neked mindkét oldal VC vagy csak a szívó?
Elosztós kocsiknál nem mindegy hol gyújt a szikra, bár ott meg megcserélgetem a szemközti gyertyakábeleket.
Köszi !

Közben addig-addig nézegettem ezt a leírást, hogy lehet ám az
is, hogy a magas fordulatszám tartományos hézag 1mm alap
helyzetben és ez bár nem normális, de ha jó lenne is nagyobb
lenne, mivel nincs eltolva a vezérlés álló helyzetben.

Mindegy, ha lesz megint időm folytatni, akkor ezekre úgyis választ
kapok.

Viszont a pozíció fotózás alatt mire gondolsz ? Mert a manualban
egyértelműen leírja, hogy hogyan kell állnia mikor összerakod,
meg van jelölve a 2 vezmű tengely is, meg a főtengely is, így
a jeleket betartva csak 1 féle képpen lehet összerakni ha nem
tévedek.
De persze fotózok én, csak akkor mit fotózzak, mi nincs leírva ?

(Vagy ha van fotód küldhetnél párat példafotónak... az
szuper lenne )
Köszönöm szépen! Megpróbálom :)
Túlszivattad!
Vedd ki a gyertyákat és testelve teljes gázzal szivató nélkül pörgesd kb 10 másodpercig.
Gyertyákat tűzön melegítsd meg, ragd össze és bikával támogatva indítsd!
Először szivató nélkül majd szivatóval kicsi gázzal.
Próbáld meg feljebb tekerni az alapjárati csavart.
Egyszer jártam úgy, hogy tökre le volt tekerve és az istennek nem
indult. Most más egyszerű kézenfekvő öltem nincs.
Egyébként nyugodtan tekerheted, olyan mintha a gázkart húznád.
Ugyan úgy a pillangó szelepeket forgatja az is, csak finoman.

Bent álltam egyébként a városban és valaki
vicces kedvében érezte magát és full lecsavarta. Hát amikor nem
indult már mindenre gondoltam, csak erre nem...
Most próbáltam! Gyertyahézagot beállítottam, üzemanyagszivattyú nem berreg és szállít rendesen, szikra egyfolytában van mind a 4 gyertyapipán szép nagy! ÉS ígyse indul. Most mi lehet a probléma?
aZ ENYÉMEN NEM BERREG, DE TÖBBÖN HALLOTTAM, HOGY GYUJTÁS RÁADÁSA UTÁN zörög 6-7 másodpercig. Nem olyan halkan mint egy befecskendezős szivattyúja hanem hangosabban, egyenlőtlen erősséggel.
Adatlapod még mindig üres!
Köszönöm szépen az információkat mindenkinek! Kérdés: Az miért van hogy az üzemanyag szivattyú karattyoló hangot ad ki? Most kezdte el csinálni. Viszont normálisan szállít üzemanyagot. Mindig figyeltem rá hogy benzin nélkül ne tekertessem a motort.
De gondolom ez megvan neked is.

Hozzá egy kis kedvcsináló:


http://www.sportmotor.hu/motor...
Szétszedés elött ne feledd pozicionálni.
Dugattyúk holtpontra és a vezérműtengelyekpozícióját lefényképezni.
Szétszedéshez a manualban van valami szerintem.
Összerakásnál nem lesz olyan nagy a probléma mint az autóknál, itt 2 jó megoldás van.
1 mm, hát nem kevés!
Ekkora eltérés normál esetben nem lehet! vagy balfasz álitotta, vagy jól kopik a vezérműtengelyed ill. a himbák.
Eléggé kerregős, végig azt hittem hogy vezérmű láncos.
De még ma reggel sem hiszem el egyébként... majd ha már a
kezemben lesz a hengerfej csinálok fotókat.
Hátha valamit tényleg rosszul néztem (erősen bízok ebben ).
1mm?
Milyen hangja volt vele?
Kb. egy hete dobtam ki a régi szimeringeket....

~1mm szelephézag sok ?
A szívó szelepeknél eszméletlen mekkora hézagok vannak,
a kipufogó sem közelíti meg a gyárit, de az mondjuk valamivel
tűrhetőbb.

Először mikor megláttam, meg voltam győződve róla, hogy rosszat
nézünk, de nem...

Imi !

A vezérműtengelyeket miután kiszedtem a láncfeszítőt (és persze
eltávolítottam a megfelelő csavarokat), egyszerűen kihúzom a lánc
alól ? Nekem így tűnik megoldhatónak, de ha van valami trükk
légyszi írj !
Köszi !
Szeva!
Ha még aktuális:
Műanyag Hegesztés
Fehérvári Károly
Siófok-kiliti
20/322-3716
Sziasztok!

Valaki nem tudja, hogy rf 400 as géphez az első teleszkópba mekkora simering kell (pontos méreteit) Előre is köszi
hello!
Sziasztok!
Ha először szeretném forgalomba helyezni motoromat akkor a KPM vizsgán mire szamitsak, nagy szigorra kell szamitani?
Van egy X-racing titanium sportkipufogóm szerintem az biztos le kell cserélnem a vizsgára.
Ha nem a gyári indexek, nincs meg a hátsó prizmás sárvédőm, ill kopott a első lábtartóm, akkor átmegy a vizsgán vagy ilyeneket is figyelnek? Mit cseréljek le? A doboz tartó rendszert le kell szerelnem?
Köszke.
Pár kép hogy mik vannak a motoron.