Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hátsó rugózás himbarendszerét se hagyd ki! Tizensok év után érdemes megzsírozni a tűgörgőket!
Na még csak az lenne a ronda dolog, ha a kék motorját pirosra fújatná át valaki is!
Nehezen indul.
Ez mit takar? Lassan teker vagy sokáig teker mire elkapja?
Kis gázzal próbálkozz, elvégre nem injektoros a piroska.
Gyújtáskapcsolónak nincs köze az indítózáshoz. az csak átengedi az áramot a rendszernek.
Mikor meghalt az aksim akkor voltam úgy, hogy hol indított hol meg csak próbált tekerni de nem ment szegénynek. Aztán 10 perc pihenés után mintha mise történt volna mint a kisangyal tette a dolgát. De ez mindig meleg, pár perce leállított motornál jött elő.
Adatlapod légyszíves töltsd ki! Szívesebben társalog az ember olyan személlyel akit tud valamihez kötni.
Erre túl sok mindent szerintem nem lehet írni.
Ha ilyen jól végignézted és minden stimmel, akkor tényleg csak a
gyújtáselektronika maradt, VAGY a riasztó.

Rambo-nak volt valami relés gondja is ha jól emlékszem, de ezt
Ő tudja jobban elmondani. Az elektronikába én személy szerint még
nem ástam bele magam... (csak erre nem volt még szükségem :))
Végre megjött a tömítéskészlet, úgyhogy hétvégi estéimet most a
blokk bontással fogom tölteni alvás helyett.
Benne vannak a szelepszár szimeringek is. Nagyon remélem, hogy
a GSF400-é jó lesz, mert ha nem...
Most legalább tényleg kiderül minden stimmel-e...

A költségvetés a végén jól fog kinézni, már most jóval közelebb
vagyok az 5 számjegyhez mint a 0-hoz .
Én valószínűleg az egész motort atomjaira szedem mert mióta nélam van nem lett rendesen átnézve. Az idei szezonban szívtam is pár dolog miatt rendesen. Remélem a jövőre nem lesz gondom. Ráadásul ha minden jó megy le is lesz fényezve, persze imitrekes megnyugtatásáért nem pirosra
Azóta, hogy állványra tettem, lassan kifogy a tankom!
Múlt hétfőn motort átvenni mentünk.
De ha megjönnek a +1-2 fokok akkor én is szétkapom, levegőszűrő pucolása, szivargyújtó bekötése a navigációnak.
Meg kitolom a hidegre és ha szorulni kezdenének miatta a bovdenek akkor azokat is lebontom átmosom benzinnel és kapnak friss motorolajat.
Ha van sportdobod meg sportlégszűrőd, a hozzá való + gázreakciót adja.
Síbertűk; fúvókák; más karakterisztikájú tolattyúrugók és fúró a gáztolattyún levő gyári lyuk felfúrásához amit tartalmaz a készlet általában.
Ha pályázásra használod a gépet akkor kell az eredményekhez!
Közútra meg ha már kimotoroztad a 6 kilóst akkor + löketet adhat.
Köszönöm a választ lassan neki is állhatok a téli szerelésnek
Üdv
RF 600-ba lehet kapni:
PORLASZTÓ KÉSZLET-DYNOJET

Mire is jó? Véleményetekre lennék kíváncsi....
Szia,

A bazismotor.hu-ró rendeltem őket.
10043006-os a mienk ha jól emlékszem.
Darabja 1500, a postaköltség meg majdnem 2000, de személyesen
is be lehet érte menni, ha megjöttek. Kb. 7-8 nap alatt elérhető,
10 napon belül szállítanak.
http://suzukirf.gportal.hu/gin...

Itt a sok piros RF, mozgás meg nincs az oldalon!
Hogy van ez?
Szia! Az lenne a kérdésem h a tűszelepeket hol vetted illetve mennyibe kerültek. Az enyémek se az igaziak nem ártana cserélni. Előre is köszi
Nekem megvan még az első kisőrösi arra a célra esetlegesen.
Na, nem szerette a PNG-t. Szóval itt van békarikázva.
A Top10 második helyezettje.
Imi !

Ezen eldobtam az agyam, a régi tűszelepeim a lenti képen.
Nem hittem volna, hogy különbözők, a szinteket az újakkal újramérve
pedig 12-14-15-18mm-re mértem, már elkezdtem 14.6-ra állítani
őket...
Az új szelepek egyébként simán felnyomják az úszókat.
Így nem kell bohóckodni, hogy éppen hozzáérjen, mert az úszók
súlya önmagában nem elég ahhoz, hogy benyomják a kis pöcköket.
(Erősebbek a szelepekben a rugók.)
Sőt, arra is felfigyeltem, hogy az úszók vázát is hozzá kell nyomni
a karbihoz, mert azt használat közben az úszóház fedél teszi
(a tömítéseken látni a két kis fül nyomát amik felfekszenek a karbin).

Tehát a kép:
Itt a doboz egy százasért.

http://translate.google.hu/tra...
ombucimanhoz!
Ez diszkrimináció! Akkor megyek az ombucmiannhoz.
Asszem itt az ideje, hogy nyissunk egy új topikot a rendes piros RF-eknek, vagy RF-eseknek.
Ez így nem mehet továb...
Köszi a fotókat!
Csak a színe!
Sziasztok! Van egy RF 400asom. Nehezen indul kb. minden 4. 5. indításra. Szikra nem mindig van. A gyujtótrafók elvileg jók, gyertyakábelek és pipák is, üzemanyagot kap, karburátorok is jók és az üzemanyag szivattyú is. A gyujtásjeladót viszont még nem bírtam kimérni. Utólag távindítót és riasztót szereltek bele. Gyertyát is cseréltem benne. Lehet hogy a gyujtáskapcsolóval van valmi gond. Légyszi írjatok! Köszi
Féltem igen, de nem attól hogy nem pörög ki, hanem úgy
általában.... így is többet költök rá lassan mint kellene, pénzből és
energiából egyaránt. Ha egyszer végre annak rendje és módja
szerint fog működni, akkor inkább a hátsóm verem a földhöz leszabályzásig .

Van egyébként valami gyakorlati értelme addig húzatni ?
Mert a többinek triviális hogy van, az rendeltetés szerű működést
példázza, de a leszabályzás ... ?