Számottevő melegindítási gondom nem volt. Néha kis gázadás,
de nem volt jellemző.
Inkább csak hidegen, de a legelső elnagyolt karbipucolás és szinkron
segített rajta... mondjuk most már sokkal alaposabb vagyok.
Videót akkor majd csinálok, de tiltást nem garantálom benne.
Örülök ha nem lesz füst és korom...
Amin indítod hidegen, melegen, alapjárat, gázfröccs, tiltás. http://www.sportmotor.hu/motor...
3.26-nál indulgató motorhoz hasonlóan indul RFBandié is melegen Alsópáhokon, viszont ha ad egy kis szivatót akkor szinte pöccre.
A tiéd is esetleg hasonló tüneteket produkált előtte?
Platni alatt a saválló lemez a sok kapupántcsavarral ami nem gyári. Törés jól látszik, amiért én voltam a felelős mert túlhúztam a csavarokat és megrepedt a platni, aztán lassan eltörött mert lusta voltan megerősíteni. Még szerencse haver találta meg a cuccot.
Érdemes 2 kereszttartót is belehegeszteni a hossztartók közé, és azok mellett elvinni a rögzítőlemezeket, akkor nem feszül és nem törik el.
Alsó tartócsavarok alá teszek még láncszemeket, hogy a csomagrögzítő kampókat be tudjam akasztani.
Nem is tűnik olyan bonyolultnak :) A platniról is tudnál készíteni képet? Meg ha jól látom alatta is van egy lemez, arról is kérhetnék felülről készült képet? Persze ha nem nagy gond... :)
Az hogy 2 bukó beleférjen, kb hány literes box kell?
A dobozt motorosboltban vettem, jár hozzá a platni a rögzítőkütyükkel együtt. Érdemes a kissebb kereskedéseket látogatni mert azok olcsóbbak és esetleg alkudni is lehet, bár alkudni hivatalos hangvillás kereskedésben is sikerrel szokok.
SHOXnál most kezdődött a karácsonyi akció: http://shox.hu/cikkmutat.php?i...
Tartót hajtottam egy darabig de sehol nem kaptam hozzá, ezért saválló cuccból hegesztettem méretezgetés után.
GIVI dobozokat másolják a Kínaiak, jó áron hozzá lehet jutni KIMCO, KEEWAY, stb kereskedésekben. Én 16000ér vettem mikor az ugyanilyen GIVI doboz több mint a duplája volt.2003-ban azóta a fogantyúról törött le a fényvisszaverő csík, egyszer elhagytam 90es tempónál mert eltörött a platni. Kinyílódott de nem tört el . Platnit megbuheráltam és azóta is OK. multkor a LOUIS katalógusban láttam ugyanilyet de nem tudom mennyiért.: http://translate.google.hu/tra...
Vigyáz
z, nem mindegy mennyi a teherbírása a dobozoknak( 3kiló vagy 10kiló) méretre mindenképpen akkorát, hogy a 2db sisak beleférjen!
Esetleg Jakuzát eléred a hirdetésén keresztül, hol vette a tartót az övére. Enyémről képek vannak a képgalériáimban.
Nem, szerencsére nem lötyögnek, nem repedtek.
Ja, a lényeg a lényeg... igyekszem jól beállítani és köszi, hogy
reagáltál a dolgokra, így van némi többletinfó.
Analitikus mérleget tudok szerezni, de kétlem, hogy ennél a
felhasználásnál lenne értelme, ahogy írod, nem lesz számottevő
különbség.
Köszi, hogy szóltál a direkt ellenőrzésre nem is gondoltam !
Hát jó... írok majd fel költségvetést, de videóra nem tudom
milyenre gondolsz... ?!
Nem gravitációnyi a különbség, hanem gravitációszornyi.
Ezek PE úszók, horpadni nem horpadnak, ha kireped akkor mehet bele benzin. Ha van patikus ismerősöd ott van századgrammos mérleg amin le tudja mérni őket egyesével. Bár ha nem lotyog bent ha megrázod, nem lesz különbség.
Lényeg, hogy a 14,6 milit minél szűkebb eltéréssel tartsd.
A végén ellenőrzésnek nézd meg az úszóházban levő benzinek szintjeit.
Javítsatok ki ha tévedek, de nem szűnik meg az úszó súlya,
pont ellenkezőleg...
Ha már így vesszük, ahogy telik az úszóház, az úszó pont annyira
fogja nyomni a tűszelepet, amekkora az úszó térfogata által
kiszorított benzin súlya ! A súly és a tömeg közt meg pont egy
gravitációnyi különbség van.
Következésképpen az úszók pont úgy fogják nyomni a szelepet,
mintha fejrefordítva benzinből lennének. Szerintem...
Szóval nyomódik az. A gond csak akkor van, ha az úszó térfogata
vagy sűrűsége megváltozik (benyomódik, tele megy benyával).
nem tagadom Hondánál van ez így hogy az úszóbeállítás felfordított porlasztónál az úszó saját súlyából adódóan benyomott
tűzelepnél kell mérni az úszóház és az úszó tetjének távolságát, szerencsére a RöFi nem kívánt ilyen terápiát
Tudok is pár eladót ami esetleg itt visszaolvasható.
hibák nincsenek, (talán csak némelyik színe )
Szervizigénye barátságos: szivacs légszűrő, minden más a megszokott, gumit az 53 ló kíméli rendesen.
Ugye üzem közben az úszó súlya az ugye megszűnik, mert a kiszorított benzin súlya nagyobb. Ott a tűszelep súlya játszik majd meg a mindenképpen azonos súlyú úszók.
de nem volt jellemző.
Inkább csak hidegen, de a legelső elnagyolt karbipucolás és szinkron
segített rajta... mondjuk most már sokkal alaposabb vagyok.
Videót akkor majd csinálok, de tiltást nem garantálom benne.
Örülök ha nem lesz füst és korom...
http://www.sportmotor.hu/motor...
3.26-nál indulgató motorhoz hasonlóan indul RFBandié is melegen Alsópáhokon, viszont ha ad egy kis szivatót akkor szinte pöccre.
A tiéd is esetleg hasonló tüneteket produkált előtte?
Érdemes 2 kereszttartót is belehegeszteni a hossztartók közé, és azok mellett elvinni a rögzítőlemezeket, akkor nem feszül és nem törik el.
Alsó tartócsavarok alá teszek még láncszemeket, hogy a csomagrögzítő kampókat be tudjam akasztani.
Az hogy 2 bukó beleférjen, kb hány literes box kell?
KJNandika motorján van, viszont Ő motorral vette.
SHOXnál most kezdődött a karácsonyi akció:
http://shox.hu/cikkmutat.php?i...
Tartót hajtottam egy darabig de sehol nem kaptam hozzá, ezért saválló cuccból hegesztettem méretezgetés után.
GIVI dobozokat másolják a Kínaiak, jó áron hozzá lehet jutni KIMCO, KEEWAY, stb kereskedésekben. Én 16000ér vettem mikor az ugyanilyen GIVI doboz több mint a duplája volt.2003-ban azóta a fogantyúról törött le a fényvisszaverő csík, egyszer elhagytam 90es tempónál mert eltörött a platni. Kinyílódott de nem tört el . Platnit megbuheráltam és azóta is OK. multkor a LOUIS katalógusban láttam ugyanilyet de nem tudom mennyiért.:
http://translate.google.hu/tra...
Vigyáz
z, nem mindegy mennyi a teherbírása a dobozoknak( 3kiló vagy 10kiló) méretre mindenképpen akkorát, hogy a 2db sisak beleférjen!
Esetleg Jakuzát eléred a hirdetésén keresztül, hol vette a tartót az övére. Enyémről képek vannak a képgalériáimban.
Nem, szerencsére nem lötyögnek, nem repedtek.
Ja, a lényeg a lényeg... igyekszem jól beállítani és köszi, hogy
reagáltál a dolgokra, így van némi többletinfó.
Analitikus mérleget tudok szerezni, de kétlem, hogy ennél a
felhasználásnál lenne értelme, ahogy írod, nem lesz számottevő
különbség.
Köszi, hogy szóltál a direkt ellenőrzésre nem is gondoltam !
Hát jó... írok majd fel költségvetést, de videóra nem tudom
milyenre gondolsz... ?!
A végén egy részletes költségvetés kimutatást dobjál föl ide.
Meg egy videót a többi mellé.
Ezek PE úszók, horpadni nem horpadnak, ha kireped akkor mehet bele benzin. Ha van patikus ismerősöd ott van századgrammos mérleg amin le tudja mérni őket egyesével. Bár ha nem lotyog bent ha megrázod, nem lesz különbség.
Lényeg, hogy a 14,6 milit minél szűkebb eltéréssel tartsd.
A végén ellenőrzésnek nézd meg az úszóházban levő benzinek szintjeit.
A kép magáért beszél:
pont ellenkezőleg...
Ha már így vesszük, ahogy telik az úszóház, az úszó pont annyira
fogja nyomni a tűszelepet, amekkora az úszó térfogata által
kiszorított benzin súlya ! A súly és a tömeg közt meg pont egy
gravitációnyi különbség van.
Következésképpen az úszók pont úgy fogják nyomni a szelepet,
mintha fejrefordítva benzinből lennének. Szerintem...
Szóval nyomódik az. A gond csak akkor van, ha az úszó térfogata
vagy sűrűsége megváltozik (benyomódik, tele megy benyával).
tűzelepnél kell mérni az úszóház és az úszó tetjének távolságát, szerencsére a RöFi nem kívánt ilyen terápiát
hibák nincsenek, (talán csak némelyik színe )
Szervizigénye barátságos: szivacs légszűrő, minden más a megszokott, gumit az 53 ló kíméli rendesen.