Sziasztok!
Barátnőmnek jövőre szeretnénk egy RF400-at, ti biztos jobban képben vagytok nálam, mire kell figyelni vásárlásnál? Fordulnak elő típushibák? Ill. mennyire szervízigényes ez a motor?
Köszönöm az infot, üdv!
Köszi Pistabá :) ! A képet egyébként egy barátom készítette egy
tükörreflexessel.
Mostmár én is képes vagyok ilyesmire mióta megvan a Pentaxom,
csak most meg motor nincs hozzá :D (egyben).
Imi ! Naná, hogy nem benyomott állapotban kell, nem is írtam, hogy
benyomtam. Elég félreérthetően fogalmaztam, de én a 4
karburátor közti különbségre akartam utalni, nem pedig egy
karburátor zárt és nyitott állására....
(Egyszerűen nem volt kedvem ideírni a 4 db. mért értéket :) ).
Egyébként észrevettem, hogy az enyémben határozottan más
karburátorsor van mint a GSF 400-aséban. Működésre azonos,
de határozott dizájn eltérések vannak. Felteszem újabb típus.
Megvan, de ezt az értéket NEM BENYOMOTT rugónál kell mérni.
Amikor éppen eléri az úszó a tűszelepet. Ha lehet szórás nélkül egyformára mindet.
De gondolom Te sem informatikus vagy.
Nos főnök, őszinte leszek: a legnagyobb részét nem értem annak, amiket ide írogatsz. De őszintén remélem sikerül megoldanod a kormolás problémáját és hogy majd ide leírod, hogy szerinted mi is okozta és én azt copypaste és szerelőnek tavasszal megmuti.
Észrevettem egy érdekes dolgot, amiről eddig itt nem esett szó,
vagy igen régen....
Az úszószintek beállításának módját kezdtem ma tanulmányozni,
és egy érdekes dologra figyeltem fel, ami egyértelműen nincs leírva
a használatiban.
A helyzet az, hogy a tűszelepek fenekén van egy rugós csapocska,
aminek az a feladata, hogy kompenzálja a hirtelen szintkülönbség
(lötyögés) változást egy bizonyos határon belül.
No ez nekem vagy ki van már gyengülve a szelepekben, vagy pedig
beállt. Ez nem túl jó, a következtetést egyszerű levonni....
A másik, hogy az úszószintek 13.8-16.7 között változtak, ami
a leírás szerint hol jó, hol nem. 13.6-15.6 között kéne lenniük.
Érdemes ezt is átnézni, ha valaki pucolja a karbit, nem csak a
tűszelepek tűinek állapotát.
Jön a tél, ilyenkor mindenki semmi pénzért akar motort venni, nem is érdemes próbálkozni szerintem az eladással.
Viszont ha tavasszal adod el, akkor csak nézheted egy darabig irigy szemekkel a többi motorost a fotelből
Találtam egy jó Freewindet viszonylag jó áron(amit még meg lehet talán alkudni)! Gondoltam vegyünk le az árból! 380e-nél még egy e-mail sem érkezett! Aztán azóta volt még egy-két hirdetés, és motor, ami elég bizalomkeltő....no gondoltam lépek az ügyben, még egy kicsit megnyessük az árat!
Ez volt a végső, ha ennyiért nem megy el, akkor megmarad...már így is sajnálom egy picit, de ez még nagyjából belefér az ár....talán pont a nem elpotyázott kategória!
Van is rá egy komolynak tűnő érdeklődő, meg kaptam rá egy nevetséges sms-t, hogy 280ért elvinné.....valaki, aki 1.: be sem mutatkozott 2.: sms-ben érdeklődik hirdetésre...mi vagyok én, hogy visszahívjam?telefonközpont? 3.: ilyen nevetséges árhoz én sem mertem volna a nevemet adni!(amúgy szerintem látott a városban motorozni, és bepróbálkozott vele....az sms vége: ha jó, akkor most viszem a pénzt)
Szóval tényleg van az emberben egy lélektani határ, ami alatt már inkább megtartja a mocit...na én is eljutottam ehhez!
Amúgy ilyen nevetséges e-mailokra/sms-ekre inkább nem is reagálok...nem akarom megsérteni a kedves vevőt ;)
Szóval kitartás minden tulajnak, aki árulja a mociját! Akinek tényleg jó gépe van előbb-utóbb el fog kelni!
Még néhány kép, hátha valakit érdekel.
A tűszelep ki van ülve.
Az úszóház szárán az O gyűrű lerakódásos, repedezett,belül a szár
pedig (némelyik teljesen) el volt koszolódva.
Ha elkészül, Faternak jön vele a szezon, nekem biztos nem adja oda többet
De addig is nekem kell gondoskodnom az újjáépítésről.
61laci megköszönöm a tel számot!
Hát ez nem néz ki jól!
Kulcscsontod darabokra tört, vagy miért műtötték?
Én 92-ben kaptam 2 karikát a vállaimra amit erősen összehúzattak hátul, (akkor láttam meg csillagokat de mind röpködött körbe-körbe ) 3 nap megfigyelés után hazaküldtek. 7 hét táppénz, gyógytorna.
Motorhoz amit nem kapsz meg bontókból azt Majosházán megrendelheted. http://racsidepo.com/akcio/akc...
Szia Mentős
Pécsen van egy remek "ragasztós" csapat, ha megvan minden darab csodákra képesek .Kisebb darabokat(letört fülek) tudnak pótolni, korrekt áron dolgoznak.
Sziasztok.
Nekem az Rf is le volt amortizálva csúszástól
Én innen tudtam beszerezni az idomokat.
Autótuning és spoilerezés Majosházán.
Külön ki is vannak listázva a motor típusok ill
az idom elemek is, az internetes oldalukon.
Mikor kész lett,póstai szállítással küldték is házhoz.
Legalább megúsztad
Már úgy-ahogy.
Jobbulást
Én még most is a súgó-motorst ajánlanám.
Sajna kicsit elszálltak árban,de valszen van hozzá majdnem minden.
Tulaj: Robi:30/625-8400
Barátnőmnek jövőre szeretnénk egy RF400-at, ti biztos jobban képben vagytok nálam, mire kell figyelni vásárlásnál? Fordulnak elő típushibák? Ill. mennyire szervízigényes ez a motor?
Köszönöm az infot, üdv!