Nekem már ki van vonva a forgalomból, idén puhapöcsű lettem, nem motorozok, mert nem akarok ízületes lenni, tavalyi is fájt a térdem az utolsó út után.
Az... pillangószelep.
A szürke négyzet ugyan az, csak az úszóház felől fotóztam be.
A lényeg annyi, hogy a három kis lyukakon át jól lehet látni, hogy
mennyire nem voltak szinkronban a szelepek. Az egyiket jobban
betakarja mint a másikat, és erre egyértelmű (jobban látható)
nyom az, hogy az egyik kormos, a másik meg nem.
Tanulság = Mikor már azthiszem, hogy így jó lesz a szinkron, na
akkor még nem elég jó .
Bingó, a másik meg a súbertűs fúvóka.
Ok, köszi, figyelni fogok rá (egyébként már 1x írtad).
Pár info akit érdekel:
-START A.-nál még mindig van termosztát (Imi féle Motorad 239-XX).
Sajnos 239-85-ös nincs, ahogy kivettem a srác szavaiból nem is
lesz, viszont 82 és 88 szokott lenni, most csak 88 volt, azt vettem.
Nincs a belső tárcsán egy lyuk sem, csak a levegős lyuk a külsőn.
-Találtam tűszelepet a bázismotoron (006-os végű a mienk).
Hétfőn rendelek, aztán írok tapasztalat...
-Vettem új O gyűrűket a tűszelep bronz ülékek alá (a múltkori
képen az van remek kondícióban). Ha valaki vesz, úgy kérje, hogy
NE reagáljon a benzinre ! Ha simán O gyűrűt kértek rögtön a
normált adják, aztán adagoltok egy kis gumit is a keverékbe !
A háttérképesdi jó ötlet :). Tényleg szép képek ! Jó a telefonod
kamerája ! Nekem is van pár erősen photoshoppolt háttérkép,
majd összegyűjtöm aztán felnyomom ide.
Nekem is a balos színe tetszik jobban így utólag, meg a beállítása is. A sötétség meg direkt került rá: amolyan őszi naplementés, elnyúlósárnyékos és így a suzu meg az rf logó is látványosabb kicsit megvilágítva szerintem.
De hirtelen felindulásból készült, telefonos kép felhasználásával. De ha már beindítaná a csináljunk RF háttereket mozgalmat, megérte!
A sötét égbolt kicsit komorrá teszi a kép hangulatát, színvilágában azonban a bal oldali kép tetszik. Inkább valami világos égboltot varázsolj oda a photoshoppal (vagy az erre alkalmas SW-el), és a suzuki + rf logo legyen sötét. SZVSZ. A "háttérkép mindenkinek akinek tetszik" ötletet viszont támogatom, nagyon jó a kezdeményezés !
Sziasztok!
Szeretném ELADNI RF600R motoromat betegség miatt! 580000Ft.
Nagyon szép állapotban van a motor! Megkímélt, keveset használt, garázsban tartott! Van rajta zárható-lepattintható túradoboz, Ködlámpa, LOUIS óra, Zárható kesztyűtartó, Új akku, Teljesen új gyertyák, SportzBlue égő. Adok hozzá + 1db. 65-70 %-os hátsó gumit, LOUIS motortakaró ponyvát (hidegnek-melegnek /UV szűrős/ ellenáll).Törzskönyv!
Suzuki RF600R
600 ccm. ,
Évjárat: 1994.
Km:47000 (éves átlag:3200 km.)
Köszi az érdeklődést, nem is tudom melyikőtöknek válaszoljak .
A gépem kezd darabokban lenni. Blokkot még nem bontottam, nincs
tömítés egyelőre, de a karbisor, termosztát, levegőszűrő, üzemanyag
csövezés le van bontva.
Karbik érdekesek, teljesen másképp van karburálva mint a GSF400
gyárija írja. 97.5-ös főfúvóka és fentről levefele 2. állású súbertű.
Fura, hogy ezek után is kormol. Gyári 100-102.5 illetve 3. állás,
ami elvileg több benya (ha nem tévedek).
Nomeg a pilot csavarok össze vissza állnak, hát ennyit a
"Gyári beállítás, ne csavargasd!"-ról...
Ameddig nem jön a tömítésszett, addig meg benzin csövezek meg
légszűrőt gyártok. Meg elmegyek startautóba zsákmányolok
valami gyárihoz hasonszőrű 1 lyukú 84-es termosztátot,
ahogy Imi javasolta.
Nem felejtődőtt el....csak senki nem reagált rá,vagy aki mégis az már későn
Igy igazából,úgy vagyok vele,ha kell valakinek majd szól...
mellesleg mi a helyzet a gépeddel?megjött a tömités készlet?
M jót alkottál mostanság a gépeddel kapcsolatban?
Nem tudom még, hogy megyek.
Holnap 1-körül megírom
Itt mindenki informatikus rajtam kívül?!
Ha külön képre teszed, akkor én földi halandó ...
A szürke négyzet ugyan az, csak az úszóház felől fotóztam be.
A lényeg annyi, hogy a három kis lyukakon át jól lehet látni, hogy
mennyire nem voltak szinkronban a szelepek. Az egyiket jobban
betakarja mint a másikat, és erre egyértelmű (jobban látható)
nyom az, hogy az egyik kormos, a másik meg nem.
Tanulság = Mikor már azthiszem, hogy így jó lesz a szinkron, na
akkor még nem elég jó .
Bingó, a másik meg a súbertűs fúvóka.
Ok, köszi, figyelni fogok rá (egyébként már 1x írtad).
Frankó képek!
T Gabi mire gondolsz? Citadella?
Lesz holnap lezúdulás? Ha igen, jön valaki rajtam kívül?
Kicsit reszelni kellett a termosztátház belsejében, hogy beférjen a patron körüli kengyel.
PILLANGÓSZELEP!? De mi az a szürke négyzet?
Kommentet nyomhatnál mellé.
Jó nézegetni őket így közel a nullához.
-START A.-nál még mindig van termosztát (Imi féle Motorad 239-XX).
Sajnos 239-85-ös nincs, ahogy kivettem a srác szavaiból nem is
lesz, viszont 82 és 88 szokott lenni, most csak 88 volt, azt vettem.
Nincs a belső tárcsán egy lyuk sem, csak a levegős lyuk a külsőn.
-Találtam tűszelepet a bázismotoron (006-os végű a mienk).
Hétfőn rendelek, aztán írok tapasztalat...
-Vettem új O gyűrűket a tűszelep bronz ülékek alá (a múltkori
képen az van remek kondícióban). Ha valaki vesz, úgy kérje, hogy
NE reagáljon a benzinre ! Ha simán O gyűrűt kértek rögtön a
normált adják, aztán adagoltok egy kis gumit is a keverékbe !
A háttérképesdi jó ötlet :). Tényleg szép képek ! Jó a telefonod
kamerája ! Nekem is van pár erősen photoshoppolt háttérkép,
majd összegyűjtöm aztán felnyomom ide.
De hirtelen felindulásból készült, telefonos kép felhasználásával. De ha már beindítaná a csináljunk RF háttereket mozgalmat, megérte!
Köszi a véleményt.
Kicsit játszottam:
szétszedésével, kezd kikerekedni mitől viselkedik úgy a motor ahogy...
Pár számomra igen érdekes kép a teljesség igénye nélkül, hátha
nektek is hasznos lesz egyszer:
Szeretném ELADNI RF600R motoromat betegség miatt! 580000Ft.
Nagyon szép állapotban van a motor! Megkímélt, keveset használt, garázsban tartott! Van rajta zárható-lepattintható túradoboz, Ködlámpa, LOUIS óra, Zárható kesztyűtartó, Új akku, Teljesen új gyertyák, SportzBlue égő. Adok hozzá + 1db. 65-70 %-os hátsó gumit, LOUIS motortakaró ponyvát (hidegnek-melegnek /UV szűrős/ ellenáll).Törzskönyv!
Suzuki RF600R
600 ccm. ,
Évjárat: 1994.
Km:47000 (éves átlag:3200 km.)
http://shox.hu/cikkmutat.php?i...
A gépem kezd darabokban lenni. Blokkot még nem bontottam, nincs
tömítés egyelőre, de a karbisor, termosztát, levegőszűrő, üzemanyag
csövezés le van bontva.
Karbik érdekesek, teljesen másképp van karburálva mint a GSF400
gyárija írja. 97.5-ös főfúvóka és fentről levefele 2. állású súbertű.
Fura, hogy ezek után is kormol. Gyári 100-102.5 illetve 3. állás,
ami elvileg több benya (ha nem tévedek).
Nomeg a pilot csavarok össze vissza állnak, hát ennyit a
"Gyári beállítás, ne csavargasd!"-ról...
Ameddig nem jön a tömítésszett, addig meg benzin csövezek meg
légszűrőt gyártok. Meg elmegyek startautóba zsákmányolok
valami gyárihoz hasonszőrű 1 lyukú 84-es termosztátot,
ahogy Imi javasolta.
Igy igazából,úgy vagyok vele,ha kell valakinek majd szól...
mellesleg mi a helyzet a gépeddel?megjött a tömités készlet?
M jót alkottál mostanság a gépeddel kapcsolatban?
Mi a helyzet a gépeddel?
Szerintem bontókban keresd. Pl.: Baja stb
ha vissza olvasol írnak még egy párat.
Nekem már tárgytalan a közös gyertyavásárlás, ha esetleg azóta
is folyamatban lenne, bár úgy érzem inkább elfelejtődött.
Megvettem bele a Denso-t .
De azért köszi a lehetőséget !