Hát jah!Sajnos én most nem motorozok,és hidd el hogy nagyon nem birom már motor nélkül!De ez van,ezt kell szeretni.Pontosabban ezt az állapotot szeretni nem lehet,csak elviselni,de csak nehezen.Ahogy kész lesz a vasad,és lesz szabadidöd is,akkor majd irj vagy csörögj,aztán megbeszéljük a részletetket.Elöre is kösz a segitséget!
Ahoj, ha van még valaki: most értem haza, csináltam egy pár onboard próba felvételt. Nemtudom még milyen lett, de nemsokára gépen lesz, majd linkelek egyet.
Hazafelé találtam egy önkéntes Gixxerest is, aki jött előttem, hogy meglássuk, hogy néz ki, csak már kicsit sötét volt. Na de sebaj, teszt volt.
A lényeg a lényeg a relé volt végig kaki...és ezért nem inditótt gombról.Tényleg nagyon sajnálom hogy nem tudok most egyik őtökhöz sem lemenni,direkt megvettem a láncszetet hétvégére hogy felrakjuk a szerelő barátommal,erre a másik szerelőnél aki nagyon ért hozzá az egész gép megadja magát mostanság valahogy semmise jön össze...Bikerman megkaptam az üzeneted,igen tudom hol van.és a régi 7es felől tudok majd menni.
Akkor te most nem is motorozol?
megkérdeztem a szerelőt és szerinte is ez lesz a rosz mivel amik mennek benne nem tudom micsodák mondta de nem emlékxem :D nah azok szokták megadni magukat...és ahogy tul melegednek már nem képesek szikrát adni vagy mi...ahogy visszahül utánna egyből megint mennie kell...Szóval szerinte is tutti az elektronika a lúdas!
Szivesen elmennék hogy kitudjuk probálni az enyémmel,de most ha visza olvasol mos valahogy nem megy a gép ha a jövő hétre készen lesz akkor viszont lemegyünk mind a 2őtőkhöz leglaábbis remélem :) szervezünk felétek egy túrát,és beugrunk.
Amugyis kéne már egy RF találkozot vagy túrát tartani,nem gondoljátok?
rendben köszönöm.
viszont akadt egy kis probléma a starter relay teljesen megadta magát..és most már se kép sehang....már menni se tudok a géppel...fent voltunk pont a szerelőnél és megmutatta mi a baja a gépnek kb 10 sec be került neki az ami nekem 1 napomba :D
csak sajna ahogy a főbiztositéknál az öninditő relénél,össz érintete a kábeleket azonnal tekert a kicsike és beis indult...de mivel már kicsit megvolt égve a cucc,igy ezt már nem birta és elégtek a kábelek betoltuk hozzá és ahogy lesz relé beleteszi..+ba bent voltunk pont a Nagyvasba megvetttem a láncot és a lánckerekeket.remélem hamar meglesz a relé mert már most hiányzik a motorozás
Letsgo: én pedig innen rendeltem. Itt a sima 9600, füstszínű + 500 és minden egyéb színezett + 1000. Namost nekem valahogy a füstszínű is 9600 volt és 1345-ért házhoz szállították az ország másik végébe, kb. 3 nap alatt.
Szóval 10945Ft-ért már nálam volt a füstszínű. Amit érdemes még ha nem akarsz otthon vacakolni: ha megmondod hol fúrják ki, kifúrják és akkor nincs gáz hogy elreped meg stb. Bár itthon amikor csináltuk, forrasztópálkával sima ügy volt. Igaz párszor olyat reccsent ahogy olvadt, hogy eléggé tövig rágtam a körmeimet , de végülis nem lett gond.
Köszi az infot! Nekem a gyújtó trafó 99% hogy jó! Ami az ülés alatt van nekem azzal lesz a baj mert a fordszám mérője se megy...
Annó azt mondta a boltos mert ki van szedve belőle a tiltás és azért hát gondolom nem azért Na mindegy...
HA ESETLEG VALAKI JÁR BALATONFŰZFŐ környékén és kér egy kávét szívesen látom :D
Nekem is tecc, mintha új lenne az egész eleje, nagyon sokat dob. Ha holnap úgy adódik, kicsit lemosingálom a gépest és lehet próbálok egy onboard felvételt. Csak lájtosan, ilyen gurulgatást.
sajnos még nem tudom milesz a hétvégén
de ha ugy jön össze ahogy tervezem,és egy kedves és csinos lánnyal nem tudok elmenni motorozni,akkor egyefene leugrom
De akkor majd kellenének az adatok hogy fejér megyén belül mégis hova kéne menni.
itt az email cimem: garetrambo@gmail.com
ide ird meg meg telefonszám stb stb csak azért hogy elérjelek.De beirhatod ide is a forumra eza te dolgod :)
Na, ma egy haverral nekiestünk a gépezetnek és külsejét csinosítgattuk.
1. a plexit bemértük, amúgy csak 4 csavar tartja, mármint 4 helyen kell kilyuggatni (a tükrök tartói - 2-2 csavar), a többi már az idomhoz tartozik. Forrasztópálkával csináltuk a lyukakat, semmi gondja nem lett. Felraktuk, nagyon baba.
2. indexeket helyre húztuk kicsit, hogy ne legyen kajla, ez is szép már.
3. kmh órának a felső izzója betegeskedett. Szétszedve arra jutottunk, hogy az izzó a hibás, kábel-foglalat rendben. Úgyhogy vagy 100 Ft-ért sikerült egy újat beszerezni, szépen világít mostmár (eddig ilyen hol volt hol nem volt...). Sőt az is kiderült, hogy ilyeneket már nem nagyon lehet kapni, szóval kicsit más izzó került be, de szép nagyon.
4. benzincsapot próbáltuk helyre húzni, de nem sikerült túl jól, elmentem a szervízbe, kb. fél perc alatt megoldották, mostmár megint fain. Pedig a tankot is bolygattuk kicsit, de nem az volt a ludas.
5. tankon kipróbáltuk haver maradék fehér polírját. Hááát, erre nem számítottam. Valami elképesztő. És azt mondja, ha színeset veszek (van pl. metál bordó is), az mégjobb. Szóval majd rámegyek ezzel, és mintha új lenne.
6. az oldalidomot hozzácsavaroztuk a takaró idomhoz, mostmár az is szépen fekszik.
7. az előző tulaj "igényes" szigetelését (a duda kábelei lettek ilyen sárga-zöld csíkos szigszalaggal betekerve) is megújítottuk feketére.
Szóval szép, tartalmas nap volt. Pár képet lövök a végére. Jóccakát!
tuti hogy a gyujtásvezérlöm a ludas!ha netán hétvégén van kedved egy (oda-vissza)kb 120 km-es túrához,akkor nézz le hozzám azt a tiedről átrakjuk az enyémre,azt ha jó lesz meg is van a bibi!
Bikerman amugy ha kitekered mind a 4 gyetyát és rájuk teszed a gyertyapipákat é rajta hagyod a blokkon,és ugy inditasz akkor látnod kell hogy szikrázik,nah ezt is csináld meg mikor leveszed a tankot ha van szikra akkor karbi gondok vannak...ha nincs szikra akkor meg az előző probléma lesz...
ha karbi akkor vidd szerelőhőz vagy ha megtudod csinálni akkor lekell veni a karbikat és alaposan kitakaritani,majd vissza.és ha jó akkor jó ha nem akkor más a probléma és szerintem akkor lesz a gyujtás vezérlő,előbb mindenesetre a gyujtás vezérlőt kéne valakitől beszerezned,egy ugyszint RF estől....
Ez neked is és Bikerman nek is szól, elől van 2 gyujtó trafó ami az ülés alatt van az a gyujtás vezérlő,ha ez a rossz akkor azt ugytudjátok kideriteni hogy egy másik ilyet ráprobáltok,ha van esetleg másik RF es a közeletekben akkor ezt mindenképp probáljátok ki,akkor még 1 tipp,ha van garázsotok vegyétek le a tankot csak a 2 cső maradjon annyi bennya ami bene van bőven elég kb 5 perc járatásra!
Inditsátok be a motort és ha a 2 trafó valamelyikénél szikrát láttok,akkor viszont ott a bibi...elég feltünöen áthúz hamegnem láttok semmit akkor ott nincsen gond!
Szerintem a gyujtás vezérlő a lúdas!
Köasz srácok már megvan a hiba:) ahol a 30A biztositék van nah az a főbiztositék! Az éget szét,és azért kattog....eddig nem is vettem észre mert a multkor is xarakodott de akkor ugyvolt hogy csak beázott most szétkaptam és szét van égve
Már cask az a kérdés ilyet hol lehet szerezni ha esetleg van valakinek erre is tippje az jó lenne
Amugy köszi mindenkinek a segitséget rendesek vagytok!
Akkor karbi baja lesz?
Hallotam olyat is hogy lehet az a baj hogy a szinkront hideg motornál állították be!
Veszprém megyébe nem tudtok valami normális szerelőt?
Nekem azt mondták rá hogy van egy elektromos szelep ami hidegen kevesebb levegőt enged be! ÉS hogy ez van rosszul beállítva és melegen is el veszi és meg szívja magát!
De az enyémnek melegen is van szikrája!
szeva!ugyan ez az enyémnek is a baj!amikor leáll,onnantól kezdve nincs szikra és azért nem indul el,tehát valami gyujtás gondja lehet.legalábbis az enyémnél.kb 4-5 percet megy azt utána semmi.én még nem jöttem rá hol lehet a bibi,mert jelenleg nincs időm foglalkozni vele sajnos,de ha netán te rájössz,azonnal informálj engem,hogy tudjam majd hova kell nyulni! elöre is köszönöm!
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!Nem tudja valaki hogy az ülés alatt ami van elektronika az vezérli valamilyen szinten motort?
Ventillátort a hűtőnél! Mert ki mért a relét az jó venti pörög akkuról de nem megy a hőgomba is csettenik...
Mert arra gyanakszom minden baja ebből adodik hogy melegen le áll és hogy el megy az alapjárata a motornak ha bemelegszik!
Gyertya jó meg elvileg a karbi szinkorn is pöcre indul de ha be melegszik és le áll akkor utána csak ha ki hül vagy valamennyi idő eltellik akkor tudom újra beindítani!
Hazafelé találtam egy önkéntes Gixxerest is, aki jött előttem, hogy meglássuk, hogy néz ki, csak már kicsit sötét volt. Na de sebaj, teszt volt.
Akkor te most nem is motorozol?
Szivesen elmennék hogy kitudjuk probálni az enyémmel,de most ha visza olvasol mos valahogy nem megy a gép ha a jövő hétre készen lesz akkor viszont lemegyünk mind a 2őtőkhöz leglaábbis remélem :) szervezünk felétek egy túrát,és beugrunk.
Amugyis kéne már egy RF találkozot vagy túrát tartani,nem gondoljátok?
viszont akadt egy kis probléma a starter relay teljesen megadta magát..és most már se kép sehang....már menni se tudok a géppel...fent voltunk pont a szerelőnél és megmutatta mi a baja a gépnek kb 10 sec be került neki az ami nekem 1 napomba :D
csak sajna ahogy a főbiztositéknál az öninditő relénél,össz érintete a kábeleket azonnal tekert a kicsike és beis indult...de mivel már kicsit megvolt égve a cucc,igy ezt már nem birta és elégtek a kábelek betoltuk hozzá és ahogy lesz relé beleteszi..+ba bent voltunk pont a Nagyvasba megvetttem a láncot és a lánckerekeket.remélem hamar meglesz a relé mert már most hiányzik a motorozás
Letsgo: én pedig innen rendeltem. Itt a sima 9600, füstszínű + 500 és minden egyéb színezett + 1000. Namost nekem valahogy a füstszínű is 9600 volt és 1345-ért házhoz szállították az ország másik végébe, kb. 3 nap alatt.
Szóval 10945Ft-ért már nálam volt a füstszínű. Amit érdemes még ha nem akarsz otthon vacakolni: ha megmondod hol fúrják ki, kifúrják és akkor nincs gáz hogy elreped meg stb. Bár itthon amikor csináltuk, forrasztópálkával sima ügy volt. Igaz párszor olyat reccsent ahogy olvadt, hogy eléggé tövig rágtam a körmeimet , de végülis nem lett gond.
Sima átlátszó 10 600Ft
füstszínű: 12 100Ft
piros, sárga, neon zöld, kék, lila 12 700Ft
Csak ha nem akartok ragasztgatni vagy összetörtétek
Annó azt mondta a boltos mert ki van szedve belőle a tiltás és azért hát gondolom nem azért Na mindegy...
HA ESETLEG VALAKI JÁR BALATONFŰZFŐ környékén és kér egy kávét szívesen látom :D
Nekem is tecc, mintha új lenne az egész eleje, nagyon sokat dob. Ha holnap úgy adódik, kicsit lemosingálom a gépest és lehet próbálok egy onboard felvételt. Csak lájtosan, ilyen gurulgatást.
de ha ugy jön össze ahogy tervezem,és egy kedves és csinos lánnyal nem tudok elmenni motorozni,akkor egyefene leugrom
De akkor majd kellenének az adatok hogy fejér megyén belül mégis hova kéne menni.
itt az email cimem: garetrambo@gmail.com
ide ird meg meg telefonszám stb stb csak azért hogy elérjelek.De beirhatod ide is a forumra eza te dolgod :)
Na, ma egy haverral nekiestünk a gépezetnek és külsejét csinosítgattuk.
1. a plexit bemértük, amúgy csak 4 csavar tartja, mármint 4 helyen kell kilyuggatni (a tükrök tartói - 2-2 csavar), a többi már az idomhoz tartozik. Forrasztópálkával csináltuk a lyukakat, semmi gondja nem lett. Felraktuk, nagyon baba.
2. indexeket helyre húztuk kicsit, hogy ne legyen kajla, ez is szép már.
3. kmh órának a felső izzója betegeskedett. Szétszedve arra jutottunk, hogy az izzó a hibás, kábel-foglalat rendben. Úgyhogy vagy 100 Ft-ért sikerült egy újat beszerezni, szépen világít mostmár (eddig ilyen hol volt hol nem volt...). Sőt az is kiderült, hogy ilyeneket már nem nagyon lehet kapni, szóval kicsit más izzó került be, de szép nagyon.
4. benzincsapot próbáltuk helyre húzni, de nem sikerült túl jól, elmentem a szervízbe, kb. fél perc alatt megoldották, mostmár megint fain. Pedig a tankot is bolygattuk kicsit, de nem az volt a ludas.
5. tankon kipróbáltuk haver maradék fehér polírját. Hááát, erre nem számítottam. Valami elképesztő. És azt mondja, ha színeset veszek (van pl. metál bordó is), az mégjobb. Szóval majd rámegyek ezzel, és mintha új lenne.
6. az oldalidomot hozzácsavaroztuk a takaró idomhoz, mostmár az is szépen fekszik.
7. az előző tulaj "igényes" szigetelését (a duda kábelei lettek ilyen sárga-zöld csíkos szigszalaggal betekerve) is megújítottuk feketére.
Szóval szép, tartalmas nap volt. Pár képet lövök a végére. Jóccakát!
ha karbi akkor vidd szerelőhőz vagy ha megtudod csinálni akkor lekell veni a karbikat és alaposan kitakaritani,majd vissza.és ha jó akkor jó ha nem akkor más a probléma és szerintem akkor lesz a gyujtás vezérlő,előbb mindenesetre a gyujtás vezérlőt kéne valakitől beszerezned,egy ugyszint RF estől....
Inditsátok be a motort és ha a 2 trafó valamelyikénél szikrát láttok,akkor viszont ott a bibi...elég feltünöen áthúz hamegnem láttok semmit akkor ott nincsen gond!
Szerintem a gyujtás vezérlő a lúdas!
Már cask az a kérdés ilyet hol lehet szerezni ha esetleg van valakinek erre is tippje az jó lenne
Amugy köszi mindenkinek a segitséget rendesek vagytok!
Hallotam olyat is hogy lehet az a baj hogy a szinkront hideg motornál állították be!
Veszprém megyébe nem tudtok valami normális szerelőt?
De az enyémnek melegen is van szikrája!
Kellene egy kis segítség!Nem tudja valaki hogy az ülés alatt ami van elektronika az vezérli valamilyen szinten motort?
Ventillátort a hűtőnél! Mert ki mért a relét az jó venti pörög akkuról de nem megy a hőgomba is csettenik...
Mert arra gyanakszom minden baja ebből adodik hogy melegen le áll és hogy el megy az alapjárata a motornak ha bemelegszik!
Gyertya jó meg elvileg a karbi szinkorn is pöcre indul de ha be melegszik és le áll akkor utána csak ha ki hül vagy valamennyi idő eltellik akkor tudom újra beindítani!