Látom igen milyen állapotban van...ahoz képest még jó :)
A kapaszkodot tippem sincs hogyan lehetne visszavarázsolni...ma elkezdtem a kapaszkodot de nem tudtam befejezni sajna...
a kis kopoltyú az az amit meglehet csinálni az nem nagy cucc csak kell keresned egy jó müanyag hegesztőst :) nekem van egy ismerősőm aki ezzel foglalkozik + fényez is egyben és hidd el XARBÓL VÁRAT ÉPIT!nem vicc,itt lakik érden.
Igazából ahogy én látom a festésed még elmegy max 1 polirkéne neki...1-2 helyen van leverődés de nem vészes :)
a takaró idom a rekeszes cucc hogy nincsen benne lukk az miadt ne agodj tedd azt amit Imitrikes mondott az a legegyszerübb.
Most hétvégén hogy voltunk turázni kiváncsi voltam mennyit fog fogyasztani,na szóval 246 km nél villant ki a lámpa azóta mentem 31.6 km ert.és még van benne bőven...
Viszont valami van a géppel mert tudom régen kivitte a 210 lemértük most meg max 190 a vége de nyögve nyelősen
ugysacolom 300 at elmegy simán kmert :) RF400powának meg azért fogyasztott sokat mert ő kis távokat ment naponta napi 13 km össz...és mindig minimum 5 perc járatás ami kell is csak igy sokat eszik a drága :(
Még nem próbáltam csak mások mondták, hogy nagyon veszélyes.
Régit leveszed, ráteszed átrajzolod a lyukakat, helyérepróbálod- valóban lyukra essen a lyuk- pákával körbefurkálod vagy vékony fúróval nagyonnagyon óvatosan. Végén kiigazítod a lyukat, hogy átmenjen rajt a tükörtartó hüvely.
NAGYONNAGYONÓVATOSAN!
Régivel mi a problémád? Festék lecsiszol- políroz és kész.
Én is valami ilyesmire gondoltam. Csak azt hittem a gyárin eleve van ott. Mert nekem a jobbos az nagyon szépen illeszkedik végig.
emu: na igen, valami félős leányzó biztos megkezdte a műkörmével az előző tulajnál.
Egyébként megjött ma a plexim.
Egyrészt örülök, mert bár ÁFA + stb. 10e felett lett volna pár száz forinttal, de végülis a füstszínű plexit az oldalon található alapáron (víztiszta) számították 9600Ft-ért és 1300-ért el is hozták.
Másrészt viszont nem voltam elég figyelmes, na meg említhették volna, ha már telefonon rendeltem, hogy ez a plexi így plexi és slussz. Tehát lyukakat nekem kell rá fúrni. Vagy mint utóbb kiderült, ha mondom nekik hogy fúrjátok ki itt és itt, akkor ingyé' kifúrják.
Ja és kaptam "próbadarabot", amin lehet gyakorolni a fúrást faragást.
De amúgy szép, pont jó sötét: nem is sok, nem is kevés. Már csak azt remélem, hogy a 600-900-nak tényleg semmiben nem különbözik a plexije, mert hivatalosan csak azokhoz gyártják (ugye mivel japán belpiac a 400as). De itt van pár kép:
Nos kicsit elkéstem, de megcsinlátam a fotókat, csak este mentünk még egy kört.
Szóval sorban:
1. kopoltyú hiba
2. jobboldalon a tank alatt ilyen kavicsfelverődés (sajnos van máshol is ilyesmi, de ez a legdurvább)
3. kapaszkodó
4. takaróidom (látszik a fül és hogy nincs meg neki a csavarhely)
5. ezt nekem sikerült... Vettem térdvédőt, kintre tettem (farmerre) és bár néztem, hogy nem-e ér hozzá + a szivacsa is túllóg a műanyag peremén, mégis csak sikerült megdörgölni...
Ezek az esztétikai hibák főleg, amúg nincs gáz.
Ma voltam szerelőnél, rápillantott, aztmondja nagyon beteg most a moci. Füstölt eléggé + ugye a fogyasztás + benzinszag. De szerencsére jó kezekben lesz, mert srác nagyon vágta. Mondta, hogy mi-hogy van és hogy kezdjük majd a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldással, aztán ha nem az, akkor megyünk tovább. De teljesen korrekt volt. Ja és látta a matricát, hogy VC. Kérdeztem tőle is, hogy nem gáz-e az az érces, csúszó hang amikor elérem a 8ezret, erre kb. 2 percben összefoglalta a VC működését, stb. Szóval nagyon ++ élmény volt, látszik, hogy teljesen otthon van a témában. Előzetes számítások szerint ha nagy gebasz van, akkor olyan 30e körülre jön ki a szervíz. Illetve ettől akkor lehet drágább, ha a membránokkal is gond van, mert azok drágák. De remélem az első megközelítés is megoldja a problémákat.
De jó lenne már 5 literes fogyasztással járni.
Komolyan, most hogy így nézem, hogy 280-290-et is van itt aki elmegy tartalék nélkül... Hát na, nekem 180. Utána inkább tartalék.
Egyébként szerelő azt mondta, hogy csoda, hogy beéri ilyen 7-7.5-tel most, mert annyira füstöl ha odahúzza, hogy simán a gyertyákat is ki kéne nyírnia.
Igen pár szót. Motorra nem panaszkodott.
Mondtam neki a fórumot de tudott róla.
Lehet hamarosan regisztrálni fog, pár okosságot tudhat mivel szerelőszerüség.
Felvonulás után nem jött vissza a laktanyába.
de ez másik szin alapból valamilyen ezüst volt...ez is a gyári szinek közé tartozik azt tudom majd holnap elmegyek ahoz aki ezt még anno csinálta mert még meg van a festék és a szinkód.
Látom igen milyen állapotban van...ahoz képest még jó :)
A kapaszkodot tippem sincs hogyan lehetne visszavarázsolni...ma elkezdtem a kapaszkodot de nem tudtam befejezni sajna...
a kis kopoltyú az az amit meglehet csinálni az nem nagy cucc csak kell keresned egy jó müanyag hegesztőst :) nekem van egy ismerősőm aki ezzel foglalkozik + fényez is egyben és hidd el XARBÓL VÁRAT ÉPIT!nem vicc,itt lakik érden.
Igazából ahogy én látom a festésed még elmegy max 1 polirkéne neki...1-2 helyen van leverődés de nem vészes :)
a takaró idom a rekeszes cucc hogy nincsen benne lukk az miadt ne agodj tedd azt amit Imitrikes mondott az a legegyszerübb.
Most hétvégén hogy voltunk turázni kiváncsi voltam mennyit fog fogyasztani,na szóval 246 km nél villant ki a lámpa azóta mentem 31.6 km ert.és még van benne bőven...
Viszont valami van a géppel mert tudom régen kivitte a 210 lemértük most meg max 190 a vége de nyögve nyelősen
ugysacolom 300 at elmegy simán kmert :) RF400powának meg azért fogyasztott sokat mert ő kis távokat ment naponta napi 13 km össz...és mindig minimum 5 perc járatás ami kell is csak igy sokat eszik a drága :(
majd késöbb irok még
Régit leveszed, ráteszed átrajzolod a lyukakat, helyérepróbálod- valóban lyukra essen a lyuk- pákával körbefurkálod vagy vékony fúróval nagyonnagyon óvatosan. Végén kiigazítod a lyukat, hogy átmenjen rajt a tükörtartó hüvely.
NAGYONNAGYONÓVATOSAN!
Régivel mi a problémád? Festék lecsiszol- políroz és kész.
És akkor Te azt mondod ez jó rá tuti?
Vigyázz vele mert nagyon könnyen reped-pattan!
emu: na igen, valami félős leányzó biztos megkezdte a műkörmével az előző tulajnál.
Egyébként megjött ma a plexim.
Egyrészt örülök, mert bár ÁFA + stb. 10e felett lett volna pár száz forinttal, de végülis a füstszínű plexit az oldalon található alapáron (víztiszta) számították 9600Ft-ért és 1300-ért el is hozták.
Másrészt viszont nem voltam elég figyelmes, na meg említhették volna, ha már telefonon rendeltem, hogy ez a plexi így plexi és slussz. Tehát lyukakat nekem kell rá fúrni. Vagy mint utóbb kiderült, ha mondom nekik hogy fúrjátok ki itt és itt, akkor ingyé' kifúrják.
Ja és kaptam "próbadarabot", amin lehet gyakorolni a fúrást faragást.
De amúgy szép, pont jó sötét: nem is sok, nem is kevés. Már csak azt remélem, hogy a 600-900-nak tényleg semmiben nem különbözik a plexije, mert hivatalosan csak azokhoz gyártják (ugye mivel japán belpiac a 400as). De itt van pár kép:
takarólemezre ragasztasz fület, és gyorskötözővel be tudod huzatni az idomot a helyére.
Nos kicsit elkéstem, de megcsinlátam a fotókat, csak este mentünk még egy kört.
Szóval sorban:
1. kopoltyú hiba
2. jobboldalon a tank alatt ilyen kavicsfelverődés (sajnos van máshol is ilyesmi, de ez a legdurvább)
3. kapaszkodó
4. takaróidom (látszik a fül és hogy nincs meg neki a csavarhely)
5. ezt nekem sikerült... Vettem térdvédőt, kintre tettem (farmerre) és bár néztem, hogy nem-e ér hozzá + a szivacsa is túllóg a műanyag peremén, mégis csak sikerült megdörgölni...
Ezek az esztétikai hibák főleg, amúg nincs gáz.
Ma voltam szerelőnél, rápillantott, aztmondja nagyon beteg most a moci. Füstölt eléggé + ugye a fogyasztás + benzinszag. De szerencsére jó kezekben lesz, mert srác nagyon vágta. Mondta, hogy mi-hogy van és hogy kezdjük majd a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldással, aztán ha nem az, akkor megyünk tovább. De teljesen korrekt volt. Ja és látta a matricát, hogy VC. Kérdeztem tőle is, hogy nem gáz-e az az érces, csúszó hang amikor elérem a 8ezret, erre kb. 2 percben összefoglalta a VC működését, stb. Szóval nagyon ++ élmény volt, látszik, hogy teljesen otthon van a témában. Előzetes számítások szerint ha nagy gebasz van, akkor olyan 30e körülre jön ki a szervíz. Illetve ettől akkor lehet drágább, ha a membránokkal is gond van, mert azok drágák. De remélem az első megközelítés is megoldja a problémákat.
De jó lenne már 5 literes fogyasztással járni.
Komolyan, most hogy így nézem, hogy 280-290-et is van itt aki elmegy tartalék nélkül... Hát na, nekem 180. Utána inkább tartalék.
Egyébként szerelő azt mondta, hogy csoda, hogy beéri ilyen 7-7.5-tel most, mert annyira füstöl ha odahúzza, hogy simán a gyertyákat is ki kéne nyírnia.
Mondtam neki a fórumot de tudott róla.
Lehet hamarosan regisztrálni fog, pár okosságot tudhat mivel szerelőszerüség.
Felvonulás után nem jött vissza a laktanyába.
http://racsidepo.com/akcio/akc...
de ez másik szin alapból valamilyen ezüst volt...ez is a gyári szinek közé tartozik azt tudom majd holnap elmegyek ahoz aki ezt még anno csinálta mert még meg van a festék és a szinkód.
mindenesetre köszönöm a szinkód listát hasznos :)
vagy a nagyrésze az asszonyé?a nők visznek mindig magukal ennyi holmit