Uh, 1 ó 37 perc...? Hol csináltattad?
Nekem kb. 2 hete a zsámbéki vizsgaállomáson történt:
Odaértem 7:45-re reggel, beadtam a papírokat, s 8:10 perckor már szoltak is, hogy ki kéne fizetni a dolgot, s húzzak innen!
Akkor szerintem Téged most jól megvizsgáltak...! Sajnálom
ez a kék röfi nem az enyém!a felnim nem volt fehér soha,meg a bal első indexnél nekem mindig is megvolt a gumigyürü,és nem sérült az idomom,és az első féktárcsám szine piros.hirtelen ennyi különbséget vélek felfedezni a két gép között.
Tegnap leműszakizott a Röfi.
Most új a rendszer, ahogy én nem ismerem úgy Ők sem nagyon: 1óra 37 perc.
A szokásoson felül megkifogásolták, hogy nincs macskaszem, holott az a qrva nagy lámpa az mind az + a dobozon is van. No de elfogadták, hogy majd teszek rá. Köszi
És akkor fékpadra állítottuk a gépet. Ez úgy néz ki hogy egy 20cm mély vályúba bele kellett találni, amit úgy helyeztek el hogy lehetetlen belelőni, de segítettek bele emelni. Ahogy benne volt a doboznál fogva tartottam a motort mert már mellé kellett volna térdelni. Vizsgáztató ráült, és jöttek a gondok: miként rögzítse a fékkarokra rakandó érzékelőket.
Mikor ezeket konstruktívan megoldották a masina rajzolt diagramokat, miközben a kereket úgy pörgették mintha kb 20-al "tépett" volna a gép.
A kérdésre hogy mit mér ez, azt mondták, fékintenzitást
Azt viszont nem bírták tolerálni, hogy a motorom a forgalmi szerint fekete, egyébként pedig kék. Úgyhogy megyek az okmányirodába.
A hétvégét Kisújszálláson töltöttem.
Nem sok RF volt. Az egyik egy szimpi csajszié, megörült nekem, de inkább a motoromnak
A másikat árulták éppen.
Láttam még egyet az szombat este jött, de akkor már nem voltam hadrafogható.
Igen rólad írtam. Adatlapodra teszel néhány képet, meg betűt, akkor tudunk majd azonosítani később is.
De légy aktív tag és mindenki örülni fog akinek villanygondja van.
Meg aztán itt lehet panaszkodni is
Na, a már szép idő. Azért is kérdeztem rá, mert én viszont még új vagyok itt, két hete sincs meg a gép és első gép.
Sajna most nekem is javításra vár a pici Röfi, sokat kajál nagyon. De remélem jövő hét elején / első felében meg lesz oldva minden gondja. És akkor már csak az esztétika marad.
Szia Pistabá!Már ez a negyedik éve hogy hajtom a vasat,csak edddig azt hittem hogy nem létezik olyan hogy RF fórum. De most kicsit beteg a gépem,és elkezdtem ezerrel kutakodni a neten,hát igy találtam RÁTOK!És köszi a dícsérő szavakat!
Amennyiben a piros RF-ről beszélsz az én voltam.Sajnos el kellet mennem mert közbe jött valami.Talán van pár ötletem főleg az elektromossághoz, de még a motort tanulmányoznom kell.Vannak a motoron olyan dolgok amit a télen meg fogok csinálni azután már lesz némi tapasztalatom.
Amúgy én is érdeklődtem már náluk. Azt mondták, hogy ha előleget megkapja, onnantól 3-4 nap és megvan az idom. Csak igen, még kicsit csiszolni kell, hogy szépen a helyére menjen. Fényezéssel meg nem foglalkoznak, az elkészült idom pedig műanyag színű (gondolom mint amit látni ott az autó tuning részeknél - ilyen fehéres). Namost kopoltyút úgyis fényezni kéne bordóra nekem, de az anyagában fehér takaróval mit kezdjek? Vagy rosszul gondolom és nekik a "műanyag szín" feketét takar?
Megérdeklődöm majd a műanyaghegesztőt, ha 6500nél olcsóbban megoldja, akkor jó. Mert 6 félért már ugye újat gyártanak. Igaz azzal meg bíbelődni kell...
Meg most sajna a szerviz nem volt betervezve, úgyhogy még az sem tuti, hogy ezek beleférnek most...
De ha esetleg te mellettük döntesz, erről a takaró idomról írhatnál pár infót. Elvileg rekeszes is megy nekik, kérdeztem telefonon.
érdemes hátha megvan meg van még neki 1-2 alaktrész amitől szivesen megválna :) 1 telefont megér.holnap én is felhivom mert nekem meg a főbizositéknál a Starter relay kéne ahogy Imitrikes fogalmazott
leköteleztél,engem nem zavar ha utángyártott cask jó legyen ha meg van vele valami gáz alakitani kell az sem gond.
Kiszámolva mivel mind2 oldalra kell 13000 Ft az alsó csikók megvannak :) Az oldal idomokat ma elkezdtem felpolirozni mert a kedves powa félig megcsinálta az egyik oldal idomot és abbahagyta helyette a fejidommal meg a többivel foglalkozott....a baj az hogy tiszta olaj mind a 2 oldal idom
annyi ráfolyt a telokból,a motorrol nem is beszélek...még anno a 97 es RS em volt ilyen olajós de az zabálta az olajat ...
még1x thx a linket
Na, kicsit darabosan és összeszedetlenül, de még egy válasz.
Kapaszkodó szerintem bontóból lenne esélyes, de eddig mindenhol azt mondták, hogy sorry, semmi nincs ehhez. Ha valaki tudna esetleg mégis, akkor szóljon legyen oly kedves, kösz!
Festés pedig szép, tényleg csak ez a pár idegelő karc és leverődés, de majd ennek is utána járok, hogy itthon mennyiért lehetne ezt megoldani.
Kitud szerválni rekeszes oldalsó müanyagot nem baj ha utángyártott sőt még az sebaj ha nem rekeszes...de ami rajta volt ripityára törött és lehet meglehetne hegeszetni de ma probálgattam visszarakni és nem nagyon jött össze ugynézki elhajlott szegénygépnek a fejidomot és müszerfalat tartó vas-a.
Imitrikes néztem ezeket a bontókat is sajna,de az nincs ami nekem kellene
Nekem kb. 2 hete a zsámbéki vizsgaállomáson történt:
Odaértem 7:45-re reggel, beadtam a papírokat, s 8:10 perckor már szoltak is, hogy ki kéne fizetni a dolgot, s húzzak innen!
Akkor szerintem Téged most jól megvizsgáltak...! Sajnálom