Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Szerintem nézd meg az elektromos csatlakozásaid egészen az önindító behúzómágneséig.Az önindító szénkeféi csak az után jönnek.
Az akku biztós hogy jó?Inditáskór mérni kellene mennyit esek a feszültség az akku kapcsain.
igen énis arra gondoltam hogy a szénkefék már megisnéztem 7000 ft ba kerül bele a szénkefe...öninditó relém van szerencsére tartalék azt azért megprobálom hátha...
köszi mindenesetre :)

Neked is BIkerman
okok de a motor beindul...és ha jól tudom vákumcsöves...vagy tévedek?Szóval tökéletesen müködik...
Szóval nem nagyon értem
az a hengeralaku izé az az üzemanyag-szivattyú!
Szerintem a csapod membrános csap, és az csak a vákumcsője.
Szerintem a szénkefék mentek ki az önidítóban, vagy az önindítóreléd van kimenve, akkor szokott kattogni.
Hmm....hmmm...Szóval lenne hozzátok egy kérdésem....

A légszürőnél jobb oldalt van egy henger alakú,valami
Ami nem tom micsoda...csak annyit látok hogy 2 cső jön belőle és az egyik belemegy a benzincsap egyik csatijába,szóval egy benzincső....na szóval a lényeg a lényeg gyujtás ráad inditanám a motort de csak kattog...vagy a főbiztinék kattog vagy ennél a henger alaku cuccnál...mind a 2őnél kattog amugy csak változó hogy melyik a hangosabb ez kicsit hülyén hangzik de igy van...

Elsőnek hogy nem inditott a motor gondoltam ááhh meghalt az aksi ,de sajna nem teljesen jó.mondom akkor a fesszabb azt kicseréltem mivel volt tartalék...az sem akkor marad a generátor....jah nah ez a henger alakú izéé azthittem az de mióta megy benzincső a generátorba ?
Szóval ha valaki tudja milehet ez a henger alakú valami,pls irjon majd ide mert most 1 esbe be kuplung be és futok majd ráugrok és kuplung majd repesztek :D amugy ezen kivül a motornak semmi baja.
Illetve még emunak annyit: igen, én is utálnám magunkat, ha nem mi laknánk itt.

De lehet jönni nyugodtan, úgy sincs nagyon másik RF itt szerintem.
Sziasztok!

Köszi a válaszokat! Most akkor már csak egy kérdés van, a tank vagy a benzincsap került rossz helyre?

Egyébként azóta nézegettem, most a tanknál elöl van 4 csavar hely. Ilyen 2-2 elosztásban. Úgy gondoltam, hogy az a tanknak azok első csavarjai, és most a hátrébb lévőben vannak rögzítve, így annyival hátrébb van tank. Bár nem vagyok benne biztos, hogy eddig előrébb voltak...

Ha meg tényleg csak a benzincsap van rossz helyen, az könnyebb lenne, csak most még az is gáz, hogy a farokidomnak ez a része, amin a bezincsap ablaka is van, az kicsit eláll. És ez eddig nem volt, tehát annak mintha a tank alá kellene bepattanni. Szerintem, de ez nem tuti.

Na mind1, holnap utánajárok illetve még a többi esztétikai dolgot is elkezdem (fület teszek a bal első takaróidomra és odahúzom az oldalidomhoz, lekonyult első indexek helyre állítása, és egy két apróság).

Egyébként nagyon tetszik a gép, eddig nem mertem pörgetni, mert nem volt szívem úgy, hogy füstölt...

De most próbálgattam és hát naggyoooooooon megy.
Jó, gondolom ez nektek már nem ujdonság meg hír érték, de nekem első gép és wháááááááááá.

Amin meglepődtem nagyon, hogy 4-ben elkezdtem húzni és 8000 után (jobban mondva 10-11 körül) váltottam el és bizony rántott még ott is. Pedig gondolhatjátok, hogy 4-ben 11ezer körül már nem 50es tempó volt. Szóval nagyon meg vagyok vele elégedve.

Voltunk ma Répáshután egy ismerőssel (Kawa ZX9-R), na jó azért ő elment, bár nem alapvetően a gép miatt, hanem én kirándulósan mentem. Ő meg tesztelgette, hogy mennyire lehet dönteni az új gummáit.

Rengeteg motoros volt, visszafelé meg a Lillafüredi felső parkolóban egy új ZX-10R. Namost én ilyet még nem is láttam, azt hittem ez régebben volt a Kawának, szóval néztem. Ismerősnek nem rég került fel a karbon Akrapovic dob, szép hangja van, de elég érces és nyilván hangosabbn, mint a gyári. Ennek a ZX-10R-nek meg csak cső volt.

Mondja a srác, hogy alapjáraton elég repedtfazék hangja van, de olyan 6000 felett elkezd kisimulni. Hát volt szerencsénk meghallgatni: 6000 felett úgy kisimítja a dobhártyádat is, hogy mire eléri a 7000ret már nem is fáj, mert totálisan szétb*ssza az agyad.

Nekem meg a szép kis gyári dob. Ott a büfénél ahol megálltunk, voltak "civilek", hallották a dob nélkülit, utána az Akrát, éreztem amikor én indultam fellélegeztek, hogy ül még ember is motorra.

Na, hosszúra nyúlt, be is fejezem.
A csap rögzítő fülén két csavarnak van helye de csak 1-el rögzítjük, szerintem a másikba sikerült beletalálni.
A szűrőmosást meredeknek tartom, nem csoda ha elment a p........
Amúgy utálom a Miskolc környékieket mert ott Qrva jó motoros helyek vannak, nekem el kell oda menni, Te meg csak úgy ott vagy
Szia Pistabaaa!
Jó motorozást az újított vassal!
A tank nagyon egyszerűen ügy, tényleg két csavar tartja. Ha leveszed az ülést, ott látod alatta. Fellazítod, és a tank mozgatható. Arra vigyázz, hogy elől egy kampó rögzíti a vázhoz, az alól ne essen ki a gumi, mert akkor lötyögni fog a helyén a tank. Nyugodtan próbálkozhatsz vele.
Sziasztok!

Elkészült végre a motor és pöpec lett nagyon!

Végülis karbitisztítás-szinkron volt + ami a hibát okozta: a tömítőgyűrűk sz@rrá voltak menve. Ezért orrán-száján kapta a benyát szegény. Nem is csoda (illetve csoda, hogy csak) hogy 7.5-et evett + kormolt + benzinszag áradt belőle. Ezen kívül légszürő bár ki lett mosva tavasszal az előző tulaj által, de már mállott szét, szóval sok levegő nem jutott be rajta. Ez is ki lett cserélve.

Plusz az első teló lágy volt, ebbe raktak sűrűbb olajat + egy távtartót, jó stabil lett.

Ez így szumma, munkadíjjal mindennel: 16420Ft lett. Szerintem teljesen korrekt.

Szóval csak ajánlani tudom, ha valaki Miskolcon keres Suzuki szervízt: Maxx Power.

Illetve egy kérdés, ami sajnos elcsúszott kicsit: a benzincsap állítgatójának ugye van egy kis ablak a faridom végződésén, hogy tudjuk tekergetni. Namost ez a kettő szépen elcsúszott. Ismerős azt mondta, hogy a tankhoz van ez kapcsolva, tehát a tankot kéne előrébb rakni. Lehet, hogy tényleg az csúszott hátrébb, nem figyeltem előtte, csak így szorul a kapcsoló és kidörzsöli az idomot is, meg a festéket.

Nehéz ezt helyre rakni és vigyem inkább vissza, hogy ezt azért még húzzák helyre, vagy kb. 2 csavar tartja és helyre húzhatom én is? Meg kábeleket ilyesmit mennyire kell kikötni-bekötni, akármi, hogy tudjam ezt mozgatni?

Köszi!
Az én yoshim igen csendes, gyakorlatilag még senki sem piszkált miatta, pedig kétszer voltam már vele műszakin, fel sem merült bennük az E betű keresése.


jaja jólmondod

Nagyon nem izgat,amugy ez a vidi sok értelme nincsen
Csak poén :)
De mégis ez vezeti a listám arány ügyileg ....hát ez nagyon loool
Hát jah
Még a végén visszarakom a Yoshi-t.

A sok szakértő had élvezkedjen.
Figyeled!
Legjobb átlagod ezen a videón van!
Mennyi beteg, gyilkos ember!
Még nem találták meg a kis tizenéves ratyik.
Megyek pár napra a Balcsira familival.
Egyenlőre Fonyód Bélatelep a cél, de még képlékeny.
Pár napig csak fülelem a 7-esen elhúzó motorokat.
Kár, hogy csak fotoshop!
hibák?fő biztositéknál a 30 a bizti 2x volt cserélve,sokszor tultölt a gép ...akkor kb 30 kilóval nehezbb mint a 400 as :D
2 személyel is fürge 200-210 simán...de fllesleges annyival menni...
hát most igy semmi nem jut eszembe :(
jah volt de megmondom öszintén ha jól bevan lőve bizony 100 tartni tudom ezzel 400 assal a 600 as ellen a tempót utánna meg elhúz :(
A 600 as persze hogy jobb meg nem kell annyira pörgetni meg,váltogatni....de hidd ell elég egy 400 as is ...főleg túrázni..én pályázni akarok majd ezért is akarok 1000 est :) persze aprilia rsv -t :)

mellesleg ha létezne ilyen esküszöm beneveznék rá,mert szerintem az RF egy nagyon jó konstrukció lett!
a vidit:) mert nem akarok kommenteket
mit?!
Esetleg videó róla?
1 órán belül törlöm ;)